SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Whehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het hebben dus laat haar maar komenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:31 schreef Viro het volgende:
[..]
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kan het hebben dus laat haar maar komenLekker flauw op de vrijdagmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even uitvinken dat je het met die fast accelerator wil downloaden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets gedownload (Uncanny X-men 1 tot 544 ofzo) in 1 bestand. Alleen is het een format dat ik niet herken. Als ik het opstart heeft ie het over rare dingen.
Nu wil ik Cerebus downloaden, om te kijken of het iets is dat ik wil kopen. Alleen is het weer zo'n applicatie.
Weet jij wat het is en of het veilig is en hoe ik het moet lezen?
http://rs.4chan.org/?s=cerebus&from=ALL
[..]
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kan het hebben dus laat haar maar komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal goed. THIS IS FUCKING AWESOME.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Yup.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik zie het DW.
Ze is dus al 18?
Je weet toch hoe dat gaat, zodra je 1 foto in KPD plaatst, ben je heilig daar. Vooral als je 18 en onzeker bent.quote:
Geen idee, nooit gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Je weet toch hoe dat gaat, zodra je 1 foto in KPD plaatst, ben je heilig daar. Vooral als je 18 en onzeker bent.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]Helemaal goed. THIS IS FUCKING AWESOME.
Oh arme jijquote:
Ja, tams pesten is de meest leuke bezigheid hierquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:36 schreef substep het volgende:
[..]
Het gaat hier regelmatig erger aan toe, dus?
Heb je dat nooit gedaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan.Maar dat waait vast wel over.
Ach, dit is vooruitgang vergeleken met wat ik er normaal gesproken zie.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, tams pesten is de meest leuke bezigheid hier
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Samzz het volgende:
Naam TT.
Is er een nieuwe heilige ja? Wie is van de troon gestoten?
Wat voor drama?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Geen idee. Er werd te weinig gepost de laatste tijd, niemand heeft er nog zin in met alle drama steeds.
Doen. Volgens mij als je alleen een hele wazige foto van een moedervlek oid maakt, worden ze al helemaal gelukkig daar tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan.Maar dat waait vast wel over.
Serieus? Ik vind van niet. Er zijn zoveel mooiere lichamen daar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gedaan?
[..]
Ach, dit is vooruitgang vergeleken met wat ik er normaal gesproken zie.
Weet je toch? Ik kan niet eens kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gedaan?
[..]
Ach, dit is vooruitgang vergeleken met wat ik er normaal gesproken zie.
Daarvoor kijk je maar in KPD.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
[..]
Ik kan het hebben dus laat haar maar komenTja niet achteraf zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
KPD stelt niks meer voor. Wel jammer, ergens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Geen idee. Er werd te weinig gepost de laatste tijd, niemand heeft er nog zin in met alle drama steeds.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, tams pesten is de meest leuke bezigheid hier
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor kijk je maar in KPD.Ik zit nog geen maand op FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
denken dat ik niet kan incasserenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja niet achteraf zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb he.
Klopt. En die reacties zijn het leukste aan heel KPD.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
KPD stelt niks meer voor. Wel jammer, ergens.
Die reacties zijn vaak echt.
Lol, whut? Dat is wel heel wanhopig. Waar doe je het dan voor?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doen. Volgens mij als je alleen een hele wazige foto van een moedervlek oid maakt, worden ze al helemaal gelukkig daar tegenwoordig.
[..]
Serieus? Ik vind van niet. Er zijn zoveel mooiere lichamen daar.
Haha. Vroegah was dat ook niet nodig om in KPD te komen.quote:
Ik post niet meer, ben sowieso nauwelijks nog actief op het internet, behalve voor school.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, whut? Dat is wel heel wanhopig. Waar doe je het dan voor?
Ik ben niet van KPD.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:40 schreef substep het volgende:
Het heeft zeker ook geen zin om Tams te vragen voor toegang?
Het is zo desperatequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. En die reacties zijn het leukste aan heel KPD.Serieus.
Ik kan me daar zo mee vermaken.
Dat zeg ik niet, maar denk dat je haar nu een beetje onderschat. Heb serieus al 2,5 week een blauwe plek van haar.quote:
Nouja, ik val meestal niet op volle vrouwen. En alles wat ik daar zie is een maatje meer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doen. Volgens mij als je alleen een hele wazige foto van een moedervlek oid maakt, worden ze al helemaal gelukkig daar tegenwoordig.
[..]
Serieus? Ik vind van niet. Er zijn zoveel mooiere lichamen daar.
Ja, maar anderen weten dat nietquote:
Je hebt gewoon een leven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik post niet meer, ben sowieso nauwelijks nog actief op het internet, behalve voor school.
Ja, dat is wel erg vreemd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar denk dat je haar nu een beetje onderschat. Heb serieus al 2,5 week een blauwe plek van haar.
Als ik gepost had, hadden ze dat toch allang gezien?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik val meestal niet op volle vrouwen. En alles wat ik daar zie is een maatje meer.
[..]
Ja, maar anderen weten dat niet
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar denk dat je haar nu een beetje onderschat. Heb serieus al 2,5 week een blauwe plek van haar.
Domestic violence.quote:
Dat klopt wel, ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, ik ga niet nog een keer vragen voor toegang, vroeger was het er leuk
Whut?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je d'r maar wel heel laat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut?
Kom maar op, 14 jaar full contact taekwondo beoefenaar hier
Ze slaat je elke keer op die plek als je slaapt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja so what? It's all about the mind.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut?
en "de blik"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja so what? It's all about the mind.
En daarom leuk.quote:
Dan kijk je niet goed, denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik val meestal niet op volle vrouwen. En alles wat ik daar zie is een maatje meer.
[..]
Ja, maar anderen weten dat niet
Ik heb school en werk wat me heel veel tijd kost, heb niet eens meer tijd om te sporten.quote:
Hihi, dat zie ik je graag eens op mij gebruikenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut?
Allebei.quote:
Kom maar op, heb een sterke geestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja so what? It's all about the mind.
Joah maar jij hebt mooie ogen en tetten waar je u tegen zegt. Dat win ik nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihi, dat zie ik je graag eens op mij gebruiken.
Tetten? Waar?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Joah maar jij hebt mooie ogen en tetten waar je u tegen zegt. Dat win ik nooit
Daarom kan ik dat ook zeggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo vervelend altijd hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de enige die ermee wegkomt
Iemand die mij niet uitdaagtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Ik daag je maar niet uit, dat is ook zo sneu
.
Ik lok de dames uit, laat mijn dekking altijd zakkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had er altijd moeite mee als ik tegen een vrouw moest sparren.
Het zou eng zijn als je me wel zou kennenquote:
Ik wilde het dan weer te mooi gaan doen, maar vaak te langzaam of met te weinig kracht ingezet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik lok de dames uit, laat mijn dekking altijd zakken
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou eng zijn als je me wel zou kennen.
Ik herken hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde het dan weer te mooi gaan doen, maar vaak te langzaam of met te weinig kracht ingezet.
Het is toch het zwakke geslacht he, moet je een beetje voorzichtig mee zijn.
Stalkermodequote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou eng zijn als je me wel zou kennen.
Is toch zo. Je post hier net een blauwe maandag.quote:
Vrijdag schat, vrijdagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch zo. Je post hier net een blauwe maandag.
Brrrr... Ben echt blij nooit een echte stalkerquote:
Ik was wel bang dat mijn ex er 1 zou worden, gelukkig vluchtte ze in de arme van een andere manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr... Ben echt blij nooit een echte stalker
te hebben gehad.
Ik zou niet durven.quote:
hoezo daardoor?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Telefoon is gecrasht en was daardoor pas om 9 uur op 'n werk
Friesland moeten ze ook gewoon afstekenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:10 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, mijn telefoon. Alle provincies kent ie, behalve Friesland
.
True.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch zo. Je post hier net een blauwe maandag.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Friesland moeten ze ook gewoon afsteken.
En terug in zee duwen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Friesland moeten ze ook gewoon afsteken.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo daardoor?
je gebruikt je telefoon als wekker?
Wat is er mis met Friesland dan? Ik ken alleen een paar knappe vrouwen van daar.quote:
Je verstaat ze niet, dat is er mis met Fryslanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Friesland dan? Ik ken alleen een paar knappe vrouwen van daar.
Ik heb me laten vertellen dat de knapste vrouwen uit Oekraïne komen, trouwens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je verstaat ze niet, dat is er mis met Fryslan.
Als je dan vrouwen wilt importeren kijk dan even naar de Russische exemplaren, my god![]()
![]()
![]()
![]()
.
Vervelend welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook ja.
En mijn wekker moet je unlocken met een rekensom, maar dat werkt niet als je toetsenbord er tellens mee stopt.
Dat is stiekem nog best lastig!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
Wekker unlocken met een rekensom? Omfg.Dat is echt niets voor mij.
Heb jij je tijd wel vol gemaakt danquote:
Laat op je werk betekent later door gaan toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij je tijd wel vol gemaakt dan
Heb ik wel, maar dam ben ik pas na een half uur wakker aan het wprden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend wel
geen gewone wekker hebben
Ik blijf tot 5, was gisteren een half uur langerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij je tijd wel vol gemaakt dan
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik blijf tot 5, was gisteren een half uur langer
Ik vind zo'n wekker die wegrolt wel een goede voor jou.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
Wekker unlocken met een rekensom? Omfg.Dat is echt niets voor mij.
Daaromquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat op je werk betekent later door gaan toch?
Die wil ik voor mn zoon hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind zo'n wekker die wegrolt wel een goede voor jou.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind zo'n wekker die wegrolt wel een goede voor jou.
Dat is nou net iets wat ik het liefst niet doe als ik nog maar net 1 oog open heb!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik smorgens een rekensom zoe moet il nadenken.. gelijk wakker
Wat ben je ook een maf ventje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
Verkeerde TT gekozen denk ikquote:
Heb ik ook, alleen ik wil niet voor die app betalen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
Idd...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nou net iets wat ik het liefst niet doe als ik nog maar net 1 oog open heb!!
Bij ons is dat niet verplicht maar als ik te laat ben compenseer ik dat zelf door dan maar iets eerder weg te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons is dat niet verplicht maar als ik te laat ben compenseer ik dat zelf door dan maar iets eerder weg te gaan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons is dat niet verplicht maar als ik te laat ben compenseer ik dat zelf door dan maar iets eerder weg te gaan.
Natuurlijk nietquote:
Nietes, anders ga ik enschede afsteken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik ben nog steeds lief.
Anders duurt het mega lang!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nou net iets wat ik het liefst niet doe als ik nog maar net 1 oog open heb!!
Wat? Wakker worden?quote:
Hoef ik nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen ik wil niet voor die app betalen.
Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nietes, anders ga ik enschede afsteken.
Aanstellerquote:
waarom niet? Andere app?quote:
Affikken is al te vaak gedaan.quote:
Altijd slim om vragen te stellen in een dood topicquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:50 schreef Viro het volgende:
Weet iemand hoe je de suggesties en zoeken in bladwijzers bij chrome uit zet?
Als ik f intik krijg ik alle bladwijzers die beginnen met een f te zien, zoals fok, forum.fok.nl etc etc. Vind dit heel hinderlijk.
Je weet het nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd slim om vragen te stellen in een dood topic
Jij mag pas na zondag weer drinken dus kom maar brengen!!quote:
ik heb gisteravond 1 gedronken onder de douchequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag pas na zondag weer drinken dus kom maar brengen!!
Hier is het lekker warm en knus enzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
Raam op een kiertje, gierende wind, flesje wijn met wat te knabbelen, serie erop, da's best genieten.
Nu nog een vent om mee te knuffelen.
Hoe doe je onder de douche bier drinken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb gisteravond 1 gedronken onder de doucheen nu bij het eten 1
Je zet het op het schapje waar er geen water inloopt, en dan pak je het als je gaat drinkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe doe je onder de douche bier drinken?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:00 schreef FL_Freak het volgende:
Hallo lekkere mensen. Je mag mij teruggroeten als je je aangesproken voelt.
Topquote:
quote:
Zeg dat. De rest suf zit een talentenshow op RTL4 te kijken ofzo?quote:
Ik kijk Spongebob Squarepants. No joke.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. De rest suf zit een talentenshow op RTL4 te kijken ofzo?
Altijd goed!quote:
Dat is wel leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk Spongebob Squarepants. No joke.
Straks film opzetten. Er is gewoon niks dan alleen maar suffe talentenshows of herhaling van herhalingprogramma'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. De rest suf zit een talentenshow op RTL4 te kijken ofzo?
En voetbalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks film opzetten. Er is gewoon niks dan alleen maar suffe talentenshows of herhaling van herhalingprogramma's![]()
Ik heb al jaren geen TV abonnement meer, dus ik kan er gelukkig niet over meepraten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Straks film opzetten. Er is gewoon niks dan alleen maar suffe talentenshows of herhaling van herhalingprogramma's![]()
Dan niet hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Like if i give a shit...
Dus das geen optie
Serieus..... Dat hoor je niet vaakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen TV abonnement meer, dus ik kan er gelukkig niet over meepraten.
Yup, decoder ging ooit kapot toen de garantie al was verlopen. Aangezien ik zelden TV keek, had ik zoiets van 'ik koop wel een nieuwe zodra ik het TV kijken ga missen'. Dat is inmiddels bijna vijf jaar geleden.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, decoder ging ooit kapot toen de garantie al was verlopen. Aangezien ik zelden TV keek, had ik zoiets van 'ik koop wel een nieuwe zodra ik het TV kijken ga missen'. Dat is inmiddels bijna vijf jaar geleden.
Precies.quote:
Als ik de kabel zou aansluiten, maar daar heb ik geen zin in. Als ik eens iets wil zien doe ik het wel via Uitzendinggemist. Maar dat is dus ook zeer zelden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Maar geen decoder zeg je, ook geen ned 123 dus?
net zo makkelijk jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de kabel zou aansluiten, maar daar heb ik geen zin in. Als ik eens iets wil zien doe ik het wel via Uitzendinggemist. Maar dat is dus ook zeer zelden.
Comedy Central kijk ik ook regelmatig, net als discovery en Animal Planet, maar die laatste twee vind ik steeds minder worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen voetbal, en zap nog weleens naar comedy central of discovery.
Maar dat zou ik ook allemaal online kunnen bekijken.
Ik weet mijn tijd wel beter te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
net zo makkelijk ja
Ik ga maar spelletje doen. Tv is drama
Misselijk en buikpijnquote:
je zit op FOK...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet mijn tijd wel beter te gebruiken.
Speelse!
Nu wel, de afgelopen avonden niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
je zit op FOK...
Ja duidelijk veel beter
He wants you to bite itquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja... En? Waarom.nou meteen.die tong weer uitsteken![]()
Neuh, da's niet zo mijn ding.quote:
Bijten of gebeten worden?quote:
Eng!quote:
Dat dan weer niet.quote:
Wees gerust, dat zou ik dus echt niet doen. Bijten doe ik wel ergens anders.quote:
Ow gawdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees gerust, dat zou ik dus echt niet doen. Bijten doe ik wel ergens anders.
quote:
Dan zal ik wel slechte ogen hebben dat mij dat nog nooit is opgevallen.quote:
Ik denk het.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik wel slechte ogen hebben dat mij dat nog nooit is opgevallen.
Best wel jaquote:
lolaquote:
Samen opwarmen?quote:
Staat al klaar. Jij ook een bakje begrijp ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je lief koffie zetten?
Misschien moet ik toch een broek aandoen ipv een rokje
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat al klaar. Jij ook een bakje begrijp ik?
En nee, rokje vandaag
Wat een raar verhaal zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2013/03_maart/22/opmerkelijk/Meisje_deed_zich_voor_als_jongen_om_vriendin_in_bed_te_krijgen.xml
Wat?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2013/03_maart/22/opmerkelijk/Meisje_deed_zich_voor_als_jongen_om_vriendin_in_bed_te_krijgen.xml
Wat?
Goedemorgen lieve mensjes (en kaneelquote:
niet wegwaaienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet zo naar buiten!!
Ik durf niehiet
Ik heb nog genoeg vet om te zorgen dat dat niet gebeurt!quote:
Niet. Ik stap in Amersfoort uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
Wat moet je in vredesnaam in 010 doen...
Gezelligquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef substep het volgende:
[..]
Niet. Ik stap in Amersfoort uit.![]()
Even langs een vriendin vandaag.
Langs of over?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef substep het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef substep het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zeg niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij vrouwelijke hosselaar![]()
Waar ga je heen morgen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik heb best een leuke outfit voor morgen uitgezocht. Ik twijfel alleen nog of ik een zwarte panty of een huidskleurige aan moet doen... Zwart is met dit weer beter, maar huidskleurig is mooier.
Tot zoquote:
Ligt aan de rest van je outfitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik heb best een leuke outfit voor morgen uitgezocht. Ik twijfel alleen nog of ik een zwarte panty of een huidskleurige aan moet doen... Zwart is met dit weer beter, maar huidskleurig is mooier.
Ethologie hond, onderdeel van kynologisch gedragstherapeut.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ethologie hond, onderdeel van kynologisch gedragstherapeut.
Heeft Snarf dat ook niet gedaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ethologie hond, onderdeel van kynologisch gedragstherapeut.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks maar even lekker badderen denk ik.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks maar even lekker badderen denk ik.
I sure hope soquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. In een ander bad weliswaar
.
Geen idee, ik ken snarf nauwelijks.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft Snarf dat ook niet gedaan?
Wel tofWist niet dat je met honden bezig was/wilde zijn.
Je wilt daar je werk van maken uiteindelijk?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken snarf nauwelijks.
Speelde al een tijdje anders.
Dat dus maar dan Fax ipv tijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:41 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo naar een optreden in Rotterdam. Plus een mini meet met Muhaha, C_M en Tijn
Just wanna make sure you don't freak outquote:
Worden ze borstelig?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:44 schreef Samzz het volgende:
Bleh... Ik moet m'n wenkbrauwen plukken.
Ze is al gediplomeerd?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt daar je werk van maken uiteindelijk?![]()
En Snarf doet dat ook. Aardig fanatiek ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |