Ze zit in een nieuwe Ironman film, ze heeft net een dieetboek uitgebracht èn is verkozen tot meest gehate celibrity. Dus tsja.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:38 schreef Ripley het volgende:
Gaat gwyneth paltrow scheiden of zo? Ze is nogal bezig met een mediaopzoekoffensiefje.
En mooistequote:Op donderdag 25 april 2013 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zit in een nieuwe Ironman film, ze heeft net een dieetboek uitgebracht èn is verkozen tot meest gehate celibrity. Dus tsja.
Wtfquote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef kvd het volgende:
[..]
En mooiste
http://www.telegraaf.nl/f(...)ooiste_vrouw___.html
Ze laat zich toch vaak kleden door die twee nichten, victor en rolf?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:28 schreef Cheiron het volgende:
Mabel heeft sowieso een hele "aparte" smaak lijkt wel.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze laat zich toch vaak kleden door die twee nichten, victor en rolf?
Vergeet die Madam Mikmak links niet. Dat modemonster. Kill it with fire before it lays eggs.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Ook al geplaatst in Onflatteus maar deze moet ook hier: John Galliano.
[ afbeelding ]
Vanuit een andere houding valt ie iets beter...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef hexje het volgende:
Wie heeft dit bedacht?
[ afbeelding ]Het gaat om de jurk en handschoenen van Kim K.
Achterkant vind ik nog wel mooi.. geloof ik...quote:
Ik kon het thema niet plaatsen maar er waren meer lelijke outfits.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Jullie beseffen wel dat het thema van die avond punk was? Kim K's outfit was zonder de mouwen veel beter geweest maar die outfit van Beyoncé is echt geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |