quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:26 schreef minilot het volgende:
Conleche!Waar in de wereld heb je dan uitgehangen?
[..]
Njam, aubergines! Die eet ik pas weer zodra ik zelf de keuken in kan, want mijn lief blieft ze écht niet.![]()
Heb het boek er even bijgepakt.. Van voor naar achter heb ik tot nu toe gemaakt:
- Spinaziesalade met dadels en amandelen
- Koolrabi-salade
- Knolgroentensalade met zelfgemaakte labneh
- Gepureerde biet met yoghurt en za'atar
- Bloemkool-hazelnootsalade
- Shakshuka![]()
- Geroosterde aardappelen met karamel en pruimen
- Sabih
- Saffraanrijst met pistaches en kruiden
- Mejadra![]()
- Gebakken couscous met tomaat en ui
- Gerookte auberginesoep met mograbieh
- Freekeh-soep met gehaktballen![]()
- Open kibbeh
- Geroosterde kip met clementines en anijslikeur
- Kip met zoete uien en kardemomrijst
- Gestoofde eieren met lam en tahini
- Kabeljauwballen in tomatensaus
- Brick![]()
- Zoete filodeegsigaartjes
- Chocolade-krantzbroden![]()
...ik heb maar een stuk of twaalf kookboeken in huis, maar áls ik een kookboek koop dan gebruik ik het dus ook wel grondig.Als ik er geen veganistiche maand tussen had zitten was ik vast nog wel verder gekomen..
[..]
Jeumig! Het is belachelijk koud!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik schaam me nu een beetje!
Mooi dat het wel grotendeels zo in de smaak valt, ik herinner me nu allemaal dingen die ik na 1 keer bladeren al wilde maken
![]()
Of hele korte shirtjes waar dan hele dikke blubberbuiken met veel haar onder vandaan piepenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
^^
Of mannen in heeeele kleine korte broekjes
Alleen de kip met kardemomrijstquote:
Sportscholen waar allemaal verschillende mensen komenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Naar wat voor sportscholen gaan jullie in Pino's naam
Ik moest lachen, sorry Maria![]()
Ja hoi! Ik loop inmiddels 5, dat dan weer welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie weinig rare dingen bij mij op de sportschool. Hooguit wat jongens die gewoon sneakers aanhebben ipv sportschoenen waardoor ze extra staan te wiebelen bij lunges.![]()
Nu had je mij een jaar geleden ook hard uitgelachen vanwege mijn uiterst wiebelige lunges, maar dat is een ander verhaal.
Overdag kom ik raardere types tegen dan 's avonds overigens. Dan zitten er ook de moekes die met 4 km per uur op de loopband gaan lopen.
ik liep laatst naast een mevrouw, die deed steeds 5 minuten met 4 km. per uur, en dan een halve minuut met 8 km per uur. In die halve minuut rende ze niet, maar was ze meer aan het dribbelen. Elke keer dat ze begon moest ik moeite doen niet te lachen, het zag er zo grappig uit...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie weinig rare dingen bij mij op de sportschool. Hooguit wat jongens die gewoon sneakers aanhebben ipv sportschoenen waardoor ze extra staan te wiebelen bij lunges.![]()
Nu had je mij een jaar geleden ook hard uitgelachen vanwege mijn uiterst wiebelige lunges, maar dat is een ander verhaal.
Overdag kom ik raardere types tegen dan 's avonds overigens. Dan zitten er ook de moekes die met 4 km per uur op de loopband gaan lopen.
Dat ja! Dribbelen ftw. *pinguin*quote:
Ga dan lekker buiten lopen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja hoi! Ik loop inmiddels 5, dat dan weer wel
Je kan ook prima buiten rennen. Je punt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga dan lekker buiten lopen!
Krijg je nog de bonus van frisse lucht ook.
Dat buiten lopen of rennen veel lekkerder is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je kan ook prima buiten rennen. Je punt?
True, doe ik ook, maar loopband met helling is prima warming up/ cooling down bij een rondje krachttraining.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat buiten lopen of rennen veel lekkerder is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Jij loopt, dat is alquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja hoi! Ik loop inmiddels 5, dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:50 schreef Novem het volgende:
Met 6km per uur en een flinke helling ga ik anders best wel dood
Ik heb een nieuwe fohn met diffuser en heb nu een enorme bos krullenalleen jammer dat het zo waait en dat ik erbij loop als een soort holenvrouw
[/CULmodus]quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Perruche het volgende:
Minilot srsly houd eens op met lekkere dingen posten, zo word ik natuurlijk nooit slank ende sexy!
Ook zonder jouw skelet hoor. Roeien. Huu!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Omdat roeien suckt als je mijn skelet hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook zonder jouw skelet hoor. Roeien. Huu!
Beetjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef Nallie het volgende:
Heeft iemand verstand van Macs, iCal en exchange accounts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wie kiest er dan ook zo'n onbruikbare studierichting?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Oh en ik zoek nog steeds een baan. Kansloze economie.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wie kiest er dan ook zo'n onbruikbare studierichting?
Hij is nog altijd bruikbaarder dan laten we zeggen, een studie in de bouw.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ga me omscholen tot programmeurquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lololol Supergroverquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:55 schreef minilot het volgende:
Muh.. Beetje oefeningen doen wil nog niet opschieten. Ik kijk SuperGrover 2.0 op Ned. 3 en zoek recepten om mijn zak gedroogde cranberries mee op te maken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Dat vraagt om een foto!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Vik, nare situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Jij had toch een baan? Of zoek je iets anders?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Oh en ik zoek nog steeds een baan. Kansloze economie.
Ik zag bij "everybody dance now" een paaldanseres met een megamooi gespierd lijf, goede sport!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de sportschool. Doe mij maar het zwembad.![]()
Of ik moet weer ergens een goedkope cursus paaldansen vinden.
Ik zal jou wel even helpen. Met beide handen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik mis fruit, dus wat denk je van twee sinaasappels?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
o. notenbrood met pindakaas
t. stukje pure chocolade + hele avocado (was niet de bedoeling, maar de avocado was zo lekker)
l. spinazie met vis
t. nog onbekend.
d. ook nog onbekend
Welke blij-makende stofjes kan ik eten als t of d? Wel makkelijk graag, want geen zin om lang in de keuken te staan.
Jij komt weer op een goed moment binnenvallen zie ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal jou wel even helpen. Met beide handen.
Dank je welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zag bij "everybody dance now" een paaldanseres met een megamooi gespierd lijf, goede sport!
En Cots, als het makkelijk was had je al die hulp niet nodig lieffie, goed dat je doorzet!
Jazeker, Perruche. Wist je dat je kunt ruiken wanneer een female iets nodig heeft?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij komt weer op een goed moment binnenvallen zie ik
door brood doen! ik vind brood met cranberries echt da bomb!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:55 schreef minilot het volgende:
Muh.. Beetje oefeningen doen wil nog niet opschieten. Ik kijk SuperGrover 2.0 op Ned. 3 en zoek recepten om mijn zak gedroogde cranberries mee op te maken.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat vraagt om een foto!
Jij bedoelt: als ze naar alcohol ruiken en strompelen, dan sla je zeker toequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, Perruche. Wist je dat je kunt ruiken wanneer een female iets nodig heeft?Vaak lopen ze dan ook iets anders.
Ja, huizen, wat hebben we daar nou aan, of breed inzetbare mensen die geen onredelijk hoge eisen stellen geïnspireerd door een lullig papiertje...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is nog altijd bruikbaarder dan laten we zeggen, een studie in de bouw.Plus niet te vergeten de mensen die alleen een middelbare schooldiploma hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Haha, nee man. Ik drink zelf ook niet, en ik vind het ook een stuk aantrekkelijker als ze gewoon nuchter is. Anders heb ik al snel zoiets van, deze chick is niet zuiver.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jij bedoelt: als ze naar alcohol ruiken en strompelen, dan sla je zeker toe![]()
Manman wat een onzin.
Ben er al een tijdje terug uitgereorganiseerd, dus werkloos. En stagelopen mag niet van het UWV.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had toch een baan? Of zoek je iets anders?
Je kunt dat dan alleen weten als je weet hoe ze 'normaal' loopt. Anders zie je geen verschil.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had het over (o.a.) feromonen en stand van hun heupen/benen.
Pssst! Ik denk dat die muis niet helemaal serieus is..!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je kunt dat dan alleen weten als je weet hoe ze 'normaal' loopt. Anders zie je geen verschil.
En ipv op dit soort dingen te letten zou je ook gewoon ontspannen een leuke tijd kunnen hebben en gewoon zien wat er gebeurd. Is veel leuker en spontaner
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, huizen, wat hebben we daar nou aan, of breed inzetbare mensen die geen onredelijk hoge eisen stellen geïnspireerd door een lullig papiertje...
AcademiciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
UWV denkt natuurlijk: die heeft al een opleiding gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben er al een tijdje terug uitgereorganiseerd, dus werkloos. En stagelopen mag niet van het UWV.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pssst! Ik denk dat die muis niet helemaal serieus is..!
Hardlopen. Squatten. Punniken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef Ewelina het volgende:
Klopt ook wel Vik, maar het resultaat is nu dat ik werkelijk geen reet te doen heb. Stagelopen was ook mooi geweest om de loze tijd wat op te vullen EN voor meer werkervaring.
" een Female" ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, Perruche. Wist je dat je kunt ruiken wanneer een female iets nodig heeft?Vaak lopen ze dan ook iets anders.
Ik zweer een gast die dat boek heeft gelezen ("the game" ofzo) probeerde mij een keer te versieren, Nallie was er ook, TE kansloos. Echtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik hoop hetToch zal het je verbazen hoeveel mannen zich bezig houden met dat soort dingen. Moet je maar eens dat topic voor pickup artists opzoeken. Wat daar voorbij komt is echt om te huilen. Dat je bijvoorbeeld door dingen op een bepaalde manier te zeggen je altijd scoort
Als het uberhaupt al waar is vind ik het verachtelijk..
*Jambersstem*quote:
Dat PUA topicquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik hoop hetToch zal het je verbazen hoeveel mannen zich bezig houden met dat soort dingen. Moet je maar eens dat topic voor pickup artists opzoeken. Wat daar voorbij komt is echt om te huilen. Dat je bijvoorbeeld door dingen op een bepaalde manier te zeggen je altijd scoort
Als het uberhaupt al waar is vind ik het verachtelijk..
oh neequote:ervaringsdeskundige is in vrouwen ontmoeten, aantrekken, en verleiden. Iemand die uitsluitend uitgaat om achter de meiden aan te gaan.
Net als een hond die achter een auto aanrent. Stel dat 'ie 'em te pakken krijgt, dan heeft 'ie nog steeds geen idee wat 'ie ermee moet doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Er achteraan gaan zegt nergens dat hij ze ook bijhoudt, natuurlijk.
Daar heb ik het idd over gehad.... alleen nog niet echt iets geschikts gevonden. Vergeet ook niet dat ik nu maar 16-20 uur p/w kan werken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ewelina, is een proefplaatsing geen mogelijkheid?
Daar werkt het UWV wel aan mee! Maar alleen als er uitzicht is op een baan.
welke link?? ik wil ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef Perruche het volgende:
omg omg omg dit is echt te grappig, thanks mo voor de link! bij iedere zin die ik lees wil ik het hierin kopieren met deze smileys:![]()
![]()
![]()
maar dan kan ik dat hele topic gewoon copy/pasten...
^^quote:
R&P / Het Officiële PUA Topic #4quote:
blaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef Perruche het volgende:
omg omg omg dit is echt te grappig, thanks mo voor de link! bij iedere zin die ik lees wil ik het hierin kopieren met deze smileys:![]()
![]()
![]()
maar dan kan ik dat hele topic gewoon copy/pasten...
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
R&P / Het Officiële PUA Topic #4
Topic voor fok mannen om een versierkunstenaar te worden. er is schijnbaar ook een conferentie in amsterdam binnenkort. ik denk dat ik die avond maar eens de stad ga opzoeken, wordt vast beter dan het comedycafe![]()
Voor de nerds die dit nodig hebben is dat waarschijnlijk ook zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Perruche het volgende:
Oh echt dit is niet goed voor mijn werk![]()
Wat fantastisch dit, en wat triest tegelijk! Alsof mooie, aantrekkelijke, succesvolle vrouwen een soort aliens zijn van een buitenaardse planeet, waarvoor je eerst een speciaal pak moet aantrekken en een acceptatietest moet doen voordat je mag toetreden tot onze natuurlijk habitat.
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Topic voor fok mannen om een versierkunstenaar te worden. er is schijnbaar ook een conferentie in amsterdam binnenkort. ik denk dat ik die avond maar eens de stad ga opzoeken, wordt vast beter dan het comedycafe![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Ik zie mogelijkheden!
Jij had toch al een bf of heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Ik zie mogelijkheden!
Ik denk eerder voor een avondje dubbelliggen van het lachen. Training voor buikspieren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had toch al een bf of heb ik wat gemist?
Amigoamigo heeft er een in de aanbieding in Amsterdam! http://www.amigoamigo.nl/deal/amsterdam/251quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Dan kan ik het nog enigszins begrijpen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Nallie het volgende:
Een autistische jongen die ik begeleid zweert erbijmaar die is dan ook sociaal echt niet zo goed
Nu ben ik wel benieuwd wat dat besef was!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog enigszins begrijpen...
Om eerlijk te zijn was er voor mij ook wel iets nodig voordat ik doorhad hoe 'het' werkte. Maar een klein besef was voldoende eigenlijk.
Dat vrouwen ook mensen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat besef was!
He das toevallig, ik ben er dan ook. Gezelligquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hmm.... Ja pas over 5 weken is het 2e gesprek en over 6 weken weet ik pas *iets* of er uberhaupt een plan is of zo. In de tussentijd.. ja weet niet...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe was het bij jou?
Uhm... hier liggen wat dubbele gevoelens? De vrouw was aardig en het gesprek goed, alleen zijn ze grotere controlfreaks dan ikzelf ben. Ik vrees dat ze het me niet gemakkelijk gaan maken.
Ze willen ook gaan starten met groepstherapie, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Het is nog even afwachten omdat ik nu vandaag het gesprek met de diëtiste heb en vijf april (geloof ik) met de psychiater. Daarna komt er nog een advies gesprek (wat weer een week later is).
Ik vrees dat het me allemaal wat meer tijd gaat kosten dan een uurtje in de weekmaar ik plan het wel rondom mijn studie en anders moet ik maar eens met mijn SLB'er gaan praten...
Ha, dan wil ik mee!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
iemand zal vast wel een slaapkamer ergens beschikbaar hebben /slechtegrapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Poëzie!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Perruche het volgende:
Oh echt dit is niet goed voor mijn werk![]()
Wat fantastisch dit, en wat triest tegelijk! Alsof mooie, aantrekkelijke, succesvolle vrouwen een soort aliens zijn van een buitenaardse planeet, waarvoor je eerst een speciaal pak moet aantrekken en een acceptatietest moet doen voordat je mag toetreden tot onze natuurlijk habitat.
Ik gok dat er geen waarschuwingen nodig zijn. Maar dat wordt leuk, MC, Billy, Henk, nog meer gegadigden?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:27 schreef V1z0R het volgende:
En dan op alle dames-WC's waarschuwingen hangen dat er een PUA beurs is?![]()
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Minder leuk: weer helse pijn in m'n nek/schouder; zit weer helemaal vast en kan amper watzelfs op de bank zitten lezen doet pijn...
the longer it took a woman to do what?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef Perruche het volgende:
"The logic behind this calculation is that the longer it took a woman, the sexier she walked. " Hoe is dit een "logic"
Edit; echt wat een volkomen arbitrair onderzoek.
Nu moet ik weer even nuttige dingen doen![]()
Wat een enorme wachttijden bij jou! Is er geen enkele manier om eerder begeleiding te krijgen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm.... Ja pas over 5 weken is het 2e gesprek en over 6 weken weet ik pas *iets* of er uberhaupt een plan is of zo. In de tussentijd.. ja weet niet...
Nou ja heb het eigenlijk ook heel druk dus op zich niet HEEL erg.. maar denk dat ik met hulp wel veel verder zou komen, of sneller verder...... dus wel lastig!
Maar voel je je er wel goed bij? Want je 'moet' natuurlijk niets..
Oh, om een gang op en neer te lopen. Maar langzamer = sexier? since when!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
the longer it took a woman to do what?
beeeeeeuh. ik wil weekend. En ik heb geen weekend, want moet iig een dag werken. beuh.
goh, ik heb medelijden met mezelf, valt het op?
Dit!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:05 schreef Novem het volgende:
Goede plannen aurum! Dan ben je voor de zomer strak!
Nee niet irritant. Wel gevaarlijk voor jezelf (zou kunnen) dus juist niets kleins en heel goed dat je hulp hebt gezocht.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een enorme wachttijden bij jou! Is er geen enkele manier om eerder begeleiding te krijgen...
Ik voel me er wel goed bij, het is een opluchting. Zo irritant jullie me hier vinden, vind ik dat honderd keer meer van mezelf. Het is alleen een enorme confrontatie en ik kan er voor mezelf inmiddels ook niet meer onderuit komen. Ikzelf zie het als een klein probleem en had niet verwacht dat ze me serieus zouden nemen, maar zij zien het als een groot probleem en hebben het hele proces versneld omdat ze vinden dat hulp toch wel dringend is.
Waar is de like knop?quote:
Ja heus. Voorover bukken om hendel naar beneden te drukken, omhoog komen en denken "AUW"quote:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja heus. Voorover bukken om hendel naar beneden te drukken, omhoog komen en denken "AUW"![]()
Ik kijk ook met enige regelmaat schuldig naar de berg schone was die ik op de bank dumpquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
the longer it took a woman to do what?
beeeeeeuh. ik wil weekend. En ik heb geen weekend, want moet iig een dag werken. beuh.
goh, ik heb medelijden met mezelf, valt het op?
Ja ik wilde ook maar ben momenteel toch iets te ernstig blut (lees: net vliegtickets en vakantie geboekt) dus ik mag nu echt niet.quote:
Het soort mannen dat je als vrouwen onderling in een kroeg uitlacht omdat ze denken dat ze heel wat zijn, maar ondertussen vooral zichzelf belachelijk maken, gok ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha PUA's. Ben ik benieuwd wat er op zo'n meet af zou komen.
7 mandenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man wast (7 manden per week). Ik vouw alle gewassen kleding op zondag avond op. Strijken als het nodig is en direct gedragen wordt.
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga vanaaf tijdens hardlopen wel goed voor mijn lief uitlopen
On a sidenote: ik heb besloten de teugels weer aan te trekken, ik hang al een half jaar ofzo rond hetzelfde gewicht (76-78 kg). Da's goed want vroeger kwam ik in de winter max 5 kg aan en dat gebeurt nu iig niet meer. Maar ik wil nu _echt_ eens onder de 75 eindigen.
Qua trainen gaat het goed, want ik zet weer spiermassa aan als een malle. Hoe weet ik datBovenlijf wordt droger en ik word weer sterker...maar die kont van me
![]()
![]()
Dus ik ga 3x per week lopen, écht! En ik nok met dewijn en baksels
, iig voor de komende 3 maanden, ik verander in een feeder. Baksels en wijn voor iedereen! behalve voor mij
Dat moet wel resultaat gaan geven.
Ik ga dus niet minder eten, I luvz eten
een jaargenoot van de middelbare school heeft een bedrijf in flirtcoachingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
een jaargenoot van de middelbare school heeft een bedrijf in flirtcoaching
hij was vroeger de impopulaire nerd die zichzelf toch echt een goede partij vond
Mooi!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!![]()
Nouja, ik kreeg commentaar op mn bloeddruk omdat die zo hoog was. En ik weet dat drop echt een veroorzaker is van een hoge bloeddruk. En laat ik nu zeker een kilo drop weggewerkt hebben de afgelopen weken?![]()
Verder kun je om je bloeddruk verlagen gaan sporten (), stoppen met roken (
),. gezond eten (
) en afvallen.
Dus geen dropjes eten en ook geen andere troep naar binnen werken zorgt er hopelijk voor dat mijn bloeddruk wat omlaag gaat en ik ook nog eens wat afval.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef loveli het volgende:
Opeens voel ik de behoefte om ook een DM te ontvangen.
Jij reldel!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef loveli het volgende:
Opeens voel ik de behoefte om ook een DM te ontvangen.
ik zou zeggen, zet een bedrijfje op!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef loveli het volgende:
Leuk en aardig, maar hoe zit het met het cursusaanbod "flirten voor vrouwen" of "backfire - how tot counter a PUA".
Oh yeah!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zullen we gaan oefenen tijdens die conferentie?
Wie ikke?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
SlijmjurkIk ben ook nooit verder gekomen..
R&P, SEKS, KLB, GEN, SPORT... Sommige subfora zijn ook niks veranderd sinds mijn laatste fokactiviteit ergens in 2007, ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest dan?
*Horizon verbreden gaat*quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
Hoi Vikje
Mufasa kent het centrale kattenfoto-topic dus niet
Smaatjes, huslers en guido's-topic is anders ook heel vermakelijk
Que? Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef loveli het volgende:
Financiele noob hier. Kan iemand me uitleggen waar en hoe het logisch is dat Griekenland Cypriotische banken gaat kopen?
Google? Ik kan daar ook niet tegen. Wil ook altijd weten of van die 'grenzeloos verliefd' mensen nog bij elkaar zijn of nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het programma was nogal abrupt afgelopen en nu weet ik niet of ze haar droomgewicht van 225 kg heeft behaald, want dan kon ze een maagverkleining krijgen.
die uit de aflevering over Jordanië iig welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Google? Ik kan daar ook niet tegen. Wil ook altijd weten of van die 'grenzeloos verliefd' mensen nog bij elkaar zijn of niet
haha, ik word er juist nieuwsgierig vanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:09 schreef Probability het volgende:
O: banaan pindakaas lijnzaad soja smoothie
L+T+D: Wat ik nog in huis heb, ik ga echt niet naar buiten in deze kou!!
hoe koud is het daar dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, ik word er juist nieuwsgierig vanstraks even een paar stapjes buiten doen en dan eventueel een skibroek aan ofzo
of een thermopant onder m'n spijkerbroek.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:37 schreef Sarabi het volgende:
De eerste halve kilo is er afnog maar 10 hele te gaan......
Er bestaat transparant folie dat je op je ruiten kunt plakken voor meer isolatie. Vriendin van me heeft dat, is minder lelijk dan voorzetramen (die hebben wij).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen. Lekker warm hier nu. Krijg het s avonds soms maar moeilijk warm hier (enkele ramen, nadeel van jaren dertig-huis) zo maar eens opstaan en me in het winkelend geweld vd Lidl storten
Fysioquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Goed bezig!
Wij zijn zowat ingesneeuwd...
En ik kan amper bewegen, grmbl. Debiel en inconvenient hoe schouderblad / nekpijn kan je compleet kan verlammen
Ja, moet daar echt maar 's naar op zoek. Godsamme zeg. Kan geen flikker.quote:
Als we op de bank gaan zitten verplaats ik het bergje gewassen kleding naar de comfy stoel in de hoekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
Mariatoen ik dat over die bank en het wasgoed las dacht ik "waar moet je dan zitten?"
![]()
Ik was, hang het op en wat gestreken moet beland op de strijkplank en de rest van de wasrekjes naar de kast.
Yoghurt met mangohet is jammer dat yoghurt niet zo goed voor me is anders at ik het iedere morgen.
Verder wat werkdingetjes doen en straks eens zien of ik boodschappen wil doen.
Ibu en aspirine?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, moet daar echt maar 's naar op zoek. Godsamme zeg. Kan geen flikker.zelfs nadenken doet pijn.
Panadol is er net (2x) ingegaanquote:
Stretch ftwquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef loveli het volgende:
"wat gestreken moet worden"
Gelukkig heb ik dat niet.
Lekker luieren danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:33 schreef An24 het volgende:
Klinkt als een lekker dagje MI!
Hier nog een dagje rustig aan. Keel en spierpijn zijn al minder en vanavond uit eten. Ik MOET er heen, want dat wil schoonpa graag voor hij weer ziek gaat worden door zijn behandeling.
Sterkte!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Panadol is er net (2x) ingegaanen straks even zien wat er nog meer te halen is in de supermarkt aan zalf/etc.
Lijst vandaag:
O: 3 sneden rogge/spelt/volkorenbrood, 2 met brie en gerookte zalm, 1 met nutella
L: yoghurt met banaan/muesli
D: in de pub, met een pint
T:'s moet ik nog bedenken, S even niet
quote:
Wiens Wier lijstje heb ik gemist?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen die als ontbijt een slagroompunt eten
Dan is het koffie zetten vast geluktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Wiens Wier lijstje heb ik gemist?
Zelf een half flesje kaapse dingesbessap en een half brood met roomkaas en honing op voor ik ging doen waar ik werkelijk voor naar de keuken liep - koffie zetten.
Vitamine D moet ik weer even op gaan zoekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:43 schreef loveli het volgende:
Vitamine D, schop onder je kont en rondje buiten door het prutsweer lopen, want in bed blijven is erger.
Ga ik doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:50 schreef loveli het volgende:
Vit D => onderhoudsdosis 20 mcg, neem om een tekort aan te vullen gerust 60. Geen negatieve bijwerkingen bekend, iig tot dosis 200 mcg.
Omdat ik net alleen had gelezen dat je depressief werd en niet dat je ziek was. Beste remedie tegen een milde depressie is bewegen, zon, buiten zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:50 schreef MaJo het volgende:
En waarom mag iedereen die ziek is altijd op bed liggen behalve ik?
Que?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:50 schreef MaJo het volgende:
En waarom mag iedereen die ziek is altijd op bed liggen behalve ik?
Ah okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ik net alleen had gelezen dat je depressief werd en niet dat je ziek was. Beste remedie tegen een milde depressie is bewegen, zon, buiten zijn.
Als mensen ziek zijn wordt altijd gezegd dat ze lekker onder de wol moeten maar als ik zeg dat ik op bed wil liggen dan mag dat nietquote:
Wat is ziek in dit geval?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als mensen ziek zijn wordt altijd gezegd dat ze lekker onder de wol moeten maar als ik zeg dat ik op bed wil liggen dan mag dat niet
Misselijk, diaree, keelpijn en hoofdpijn. Beetje algehele malaise. Ga zo maar een boekje lezen op bed en dan zie ik wel of ik nog in slaap val (waarschijnlijk welquote:
Dat! Ik neem tot vanavond enkel groente-fruitsappen. En ik voel mij na een halve dag meh al een stuk beterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef loveli het volgende:
Welk voer prop je erin? Voldoende drinken, easy on the eiwitten, maar ook easy on de suiker.
Gister was niet het beste lijstje, het kon me allemaal een beetje gestolen wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef loveli het volgende:
Welk voer prop je erin? Voldoende drinken, easy on the eiwitten, maar ook easy on de suiker.
Joh ik ga ook niet naar buiten hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:42 schreef MaJo het volgende:
Welkom terug con! Je hebt het weer inderdaad niet meeWelk land vond je het mooiste? Wij zitten eraan te denken om volgend jaar die kant op te gaan of naar Amerika als we genoeg geld hebben.
Met mij gaat het helaas even niet zo lekkerZit echt tegen een flinke depressie aan en het weer helpt niet mee. Ook niet dat ik alweer ziekig ben, blijf het liefst de hele dag in bed liggen
Oeh, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:36 schreef An24 het volgende:
vergeten. Welkom terug Uniek
![]()
Smootie van verse jus, banaan, spinazie en granaatappel
Nee, ik gooi gewoon bij elkaar waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goedHeb je nog meer smootie recepten? Blijf nu een beetje hangen bij aarbeien, bananaan en yogurt
Geen tactiek is ook een tactiekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, ik gooi gewoon bij elkaar waar ik zin in heb
Oehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks.
Sta ik dan bij de LIdl, 40 euro aan boodschappen, ligt de beurs nog thuis
Over smoohties: CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.)
Goed topic! Ik moet eens van die leuke zaadjes etc gaan halen! Gebroken lijnzaad heb ik alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks.
Sta ik dan bij de LIdl, 40 euro aan boodschappen, ligt de beurs nog thuis
Over smoohties: CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.)
Das toch logisch? Je hebt heel weinig opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:35 schreef Probability het volgende:
Zo....
O: smoothie banaan, pindakaas, lijnzaad, sojamelk en een mandarijn
T: 3 koffie zonder melk, 2 plakjes ontbijtkoek
L: smootie mangostukjes, honing en sojamelk, 2 crackers pindakaas
T: ?
D: ?
Heb nu wel echt vet veel hongerNormaal zou ik nu al 4 latte's opgedronken hebben en 100 koekjes maar dat doe ik dus niet meer
!!!!!!
Nee toch? Ik heb de smoothies steeds tot het 500 ml streepje aangevuld met sojamelk!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Das toch logisch? Je hebt heel weinig op
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet Loveli verdrietig maken met ontbijtkoek!
nieuw speltbrood gekocht bij de bakker, stuk zachter dan van biozaak, maf. ook geen zuurdesem..!
Soyamelk bevat super weinig kcals. En ik zie nog geen groenten. Gevalletje te weinig variatie in voedingsstoffen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee toch? Ik heb de smoothies steeds tot het 500 ml streepje aangevuld met sojamelk!
O en ik vergeet de 2 crackers!
Volgens mij is dit best wel genoeg/veel?
Sla bij de lunch & uiteraard bij mijn avondeten... Vind ik wel genoeg..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Soyamelk bevat super weinig kcals. En ik zie nog geen groenten. Gevalletje te weinig variatie in voedingsstoffen.
Valt mee, volgens mij vriest het maar netquote:
Ik drink iedere ochtend een smoothie, anders ontbijt ik vaak niet en drink ik een glaasje limonade. Dan liever een smoothie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:23 schreef V1z0R het volgende:
Billy, smoothies zijn geen maaltijdvervangers. Li heeft genoeg posts gewijd aan waarom vloeibaar eten niet werkt (zelfs tegenwerkt).
[..]
Valt mee, volgens mij vriest het maar netvond het wel lekker buiten
De reden dat je honger hebt is omdat je maaltijden vervangt met smoothies was wat ik je probeerde te vertellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik drink iedere ochtend een smoothie, anders ontbijt ik vaak niet en drink ik een glaasje limonade. Dan liever een smoothie.
Strak planquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef An24 het volgende:
Wat Vaiz zegt!
Zo! Volgens Freud zie ik er weer semi levend uitDus ik ben klaar voor het etentje. Ik denk dat ik het wijnarrangement maar even niet doe
O ja dat zou wel kunnen, maar ik vind smoothies lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Die ik laatst postte van Arnold is veel beter, Panzer
Hij's wel hilarisch
[..]
De reden dat je honger hebt is omdat je maaltijden vervangt met smoothies was wat ik je probeerde te vertellen.
Als het gevuld met goed dingen is is er niets verkeerd aan, het is alleen geen vervanger voor een maaltijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:58 schreef Probability het volgende:
[..]
O ja dat zou wel kunnen, maar ik vind smoothies lekker
Dit is ook wel gezond denk ik, alleen gebruiken ze geen blender maar een juicer.. (Heb ik beide in mijn studentenhuis!)
http://blendedrecipes.com/recipe/the-green-fighting-fiend
Volgens mij maakt het niet zo veel uit in welke volgorde je eet.. Als je per dag maar gezond eet..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het gevuld met goed dingen is is er niets verkeerd aan, het is alleen geen vervanger voor een maaltijd
Wat als je nou opstaat, dan halve smoothie neemt (maak je dan avond ervoor). Vervolgens ga je douchen en zo, misschien dat je daarna wel een vast ontbijt kunt nemen met de rest van de smoothie.
Wel met verzadiging.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet zo veel uit in welke volgorde je eet.. Als je per dag maar gezond eet..
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:18 schreef V1z0R het volgende:
Nog beter...
Vaste maaltijd -> minder trek in koekjes
Ook een ideequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Strak plan
Anders ben je binnen no time bezopen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zin in koekjes -> zin in koekjes
Kwark is ook vloeibaar voer?? en is net zo dik van structuur als mijn smoothie met lijnzaad..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Na een half liter kwark met paar goede lepels havermout wil jij geen koekjes meer zien
Dat heeft bij mij nou echt nog nooit geholpen. Zin in koekjes staat los van eetlust.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Na een half liter kwark met paar goede lepels havermout wil jij geen koekjes meer zien
Dat idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij nou echt nog nooit geholpen. Zin in koekjes staat los van eetlust.
Kwark met havermout niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Kwark is ook vloeibaar voer?? en is net zo dik van structuur als mijn smoothie met lijnzaad..
En dan zou ik nog prima koekjes lusten hoor
Snaaien wordt zeker minder maar als je eenmaal iets in je hoofd hebt waar je veel zin in hebt dan verdwijnt dat idee nooit meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef Mufasa208 het volgende:
Wordt de trek in zoetigheid dan niet minder met het eten van gezondere maaltijden met structuur en regelmaat? Weet van mezelf dat het risico op snaaien wel groter wordt als ik ook meer trek heb.
Kitchenaid reviews:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blender vraag: welke zal ik kopen?
Le Blender van Magimix of de Artisan van Kitchenaid?
Ik vind dat toch best een vloeibare maaltijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kwark met havermout niet meer
En als het er voor zorgt dat je max 3 koekjes neemt in plaats van het hele pak is dan al meegenomen natuurlijk.
Doet trouwens totaal nog geen afbreuk aan het feit dat het beter is dan een vloeibare maaltijd...
Ja vind ik ook mooier! Maar heb er al 1 en die is gratisquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx! Die ga ik morgen eens lezen.
Ik heb iig wel bedacht dat ik er eentje wil met glazen kan en stalen/metalen behuizing.
En hij moet er tof uitzien.
Al jaar niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Nog mensen die zin hebben in een potje LoL vanavond?/spelletje herontdekken als je een tank kan spelen.
Vanavond misschien potje dan doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:02 schreef V1z0R het volgende:
Het is makkelijker niet te snoepen met goed vullende maaltijden vind ik.
[..]
Al jaar niet meer gespeeld
Ik durf niet /n00b
En ik kan niet tanken
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blender vraag: welke zal ik kopen?
Le Blender van Magimix of de Artisan van Kitchenaid?
Ik kan niet goed wegrennen, dus ik tank tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:02 schreef V1z0R het volgende:
Het is makkelijker niet te snoepen met goed vullende maaltijden vind ik.
[..]
Al jaar niet meer gespeeld
Ik durf niet /n00b
En ik kan niet tanken
Toch wel weer wat dingen die niet "hoeven"quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
O. Bord havermout met appel en kaneel
T. Blokje kaas, 15 jellybeans
L. 1,5 zoete gepofte aardappel, gekaramelliseeerde witlof, grote knakworst
T. Koekje, koffieverkeerd
T. 2 waterijsjes, 5 gevulde pepertjes, stukje pure choco
D. Paella met doperwten, borrel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |