quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:26 schreef minilot het volgende:
Conleche!Waar in de wereld heb je dan uitgehangen?
[..]
Njam, aubergines! Die eet ik pas weer zodra ik zelf de keuken in kan, want mijn lief blieft ze écht niet.![]()
Heb het boek er even bijgepakt.. Van voor naar achter heb ik tot nu toe gemaakt:
- Spinaziesalade met dadels en amandelen
- Koolrabi-salade
- Knolgroentensalade met zelfgemaakte labneh
- Gepureerde biet met yoghurt en za'atar
- Bloemkool-hazelnootsalade
- Shakshuka![]()
- Geroosterde aardappelen met karamel en pruimen
- Sabih
- Saffraanrijst met pistaches en kruiden
- Mejadra![]()
- Gebakken couscous met tomaat en ui
- Gerookte auberginesoep met mograbieh
- Freekeh-soep met gehaktballen![]()
- Open kibbeh
- Geroosterde kip met clementines en anijslikeur
- Kip met zoete uien en kardemomrijst
- Gestoofde eieren met lam en tahini
- Kabeljauwballen in tomatensaus
- Brick![]()
- Zoete filodeegsigaartjes
- Chocolade-krantzbroden![]()
...ik heb maar een stuk of twaalf kookboeken in huis, maar áls ik een kookboek koop dan gebruik ik het dus ook wel grondig.Als ik er geen veganistiche maand tussen had zitten was ik vast nog wel verder gekomen..
[..]
Jeumig! Het is belachelijk koud!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik schaam me nu een beetje!
Mooi dat het wel grotendeels zo in de smaak valt, ik herinner me nu allemaal dingen die ik na 1 keer bladeren al wilde maken
![]()
Of hele korte shirtjes waar dan hele dikke blubberbuiken met veel haar onder vandaan piepenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
^^
Of mannen in heeeele kleine korte broekjes
Alleen de kip met kardemomrijstquote:
Sportscholen waar allemaal verschillende mensen komenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Naar wat voor sportscholen gaan jullie in Pino's naam
Ik moest lachen, sorry Maria![]()
Ja hoi! Ik loop inmiddels 5, dat dan weer welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie weinig rare dingen bij mij op de sportschool. Hooguit wat jongens die gewoon sneakers aanhebben ipv sportschoenen waardoor ze extra staan te wiebelen bij lunges.![]()
Nu had je mij een jaar geleden ook hard uitgelachen vanwege mijn uiterst wiebelige lunges, maar dat is een ander verhaal.
Overdag kom ik raardere types tegen dan 's avonds overigens. Dan zitten er ook de moekes die met 4 km per uur op de loopband gaan lopen.
ik liep laatst naast een mevrouw, die deed steeds 5 minuten met 4 km. per uur, en dan een halve minuut met 8 km per uur. In die halve minuut rende ze niet, maar was ze meer aan het dribbelen. Elke keer dat ze begon moest ik moeite doen niet te lachen, het zag er zo grappig uit...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie weinig rare dingen bij mij op de sportschool. Hooguit wat jongens die gewoon sneakers aanhebben ipv sportschoenen waardoor ze extra staan te wiebelen bij lunges.![]()
Nu had je mij een jaar geleden ook hard uitgelachen vanwege mijn uiterst wiebelige lunges, maar dat is een ander verhaal.
Overdag kom ik raardere types tegen dan 's avonds overigens. Dan zitten er ook de moekes die met 4 km per uur op de loopband gaan lopen.
Dat ja! Dribbelen ftw. *pinguin*quote:
Ga dan lekker buiten lopen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja hoi! Ik loop inmiddels 5, dat dan weer wel
Je kan ook prima buiten rennen. Je punt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga dan lekker buiten lopen!
Krijg je nog de bonus van frisse lucht ook.
Dat buiten lopen of rennen veel lekkerder is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je kan ook prima buiten rennen. Je punt?
True, doe ik ook, maar loopband met helling is prima warming up/ cooling down bij een rondje krachttraining.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat buiten lopen of rennen veel lekkerder is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Jij loopt, dat is alquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja hoi! Ik loop inmiddels 5, dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:50 schreef Novem het volgende:
Met 6km per uur en een flinke helling ga ik anders best wel dood
Ik heb een nieuwe fohn met diffuser en heb nu een enorme bos krullenalleen jammer dat het zo waait en dat ik erbij loop als een soort holenvrouw
[/CULmodus]quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Perruche het volgende:
Minilot srsly houd eens op met lekkere dingen posten, zo word ik natuurlijk nooit slank ende sexy!
Ook zonder jouw skelet hoor. Roeien. Huu!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Omdat roeien suckt als je mijn skelet hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook zonder jouw skelet hoor. Roeien. Huu!
Beetjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef Nallie het volgende:
Heeft iemand verstand van Macs, iCal en exchange accounts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wie kiest er dan ook zo'n onbruikbare studierichting?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Oh en ik zoek nog steeds een baan. Kansloze economie.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wie kiest er dan ook zo'n onbruikbare studierichting?
Hij is nog altijd bruikbaarder dan laten we zeggen, een studie in de bouw.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ga me omscholen tot programmeurquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lololol Supergroverquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:55 schreef minilot het volgende:
Muh.. Beetje oefeningen doen wil nog niet opschieten. Ik kijk SuperGrover 2.0 op Ned. 3 en zoek recepten om mijn zak gedroogde cranberries mee op te maken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Dat vraagt om een foto!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Vik, nare situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Jij had toch een baan? Of zoek je iets anders?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Oh en ik zoek nog steeds een baan. Kansloze economie.
Ik zag bij "everybody dance now" een paaldanseres met een megamooi gespierd lijf, goede sport!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de sportschool. Doe mij maar het zwembad.![]()
Of ik moet weer ergens een goedkope cursus paaldansen vinden.
Ik zal jou wel even helpen. Met beide handen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de sportschool. Doe mij maar het zwembad.![]()
Of ik moet weer ergens een goedkope cursus paaldansen vinden.
Ik mis fruit, dus wat denk je van twee sinaasappels?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
o. notenbrood met pindakaas
t. stukje pure chocolade + hele avocado (was niet de bedoeling, maar de avocado was zo lekker)
l. spinazie met vis
t. nog onbekend.
d. ook nog onbekend
Welke blij-makende stofjes kan ik eten als t of d? Wel makkelijk graag, want geen zin om lang in de keuken te staan.
Jij komt weer op een goed moment binnenvallen zie ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal jou wel even helpen. Met beide handen.
Dank je welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zag bij "everybody dance now" een paaldanseres met een megamooi gespierd lijf, goede sport!
En Cots, als het makkelijk was had je al die hulp niet nodig lieffie, goed dat je doorzet!
Jazeker, Perruche. Wist je dat je kunt ruiken wanneer een female iets nodig heeft?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij komt weer op een goed moment binnenvallen zie ik
door brood doen! ik vind brood met cranberries echt da bomb!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:55 schreef minilot het volgende:
Muh.. Beetje oefeningen doen wil nog niet opschieten. Ik kijk SuperGrover 2.0 op Ned. 3 en zoek recepten om mijn zak gedroogde cranberries mee op te maken.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat vraagt om een foto!
Jij bedoelt: als ze naar alcohol ruiken en strompelen, dan sla je zeker toequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, Perruche. Wist je dat je kunt ruiken wanneer een female iets nodig heeft?Vaak lopen ze dan ook iets anders.
Ja, huizen, wat hebben we daar nou aan, of breed inzetbare mensen die geen onredelijk hoge eisen stellen geïnspireerd door een lullig papiertje...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is nog altijd bruikbaarder dan laten we zeggen, een studie in de bouw.Plus niet te vergeten de mensen die alleen een middelbare schooldiploma hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Haha, nee man. Ik drink zelf ook niet, en ik vind het ook een stuk aantrekkelijker als ze gewoon nuchter is. Anders heb ik al snel zoiets van, deze chick is niet zuiver.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jij bedoelt: als ze naar alcohol ruiken en strompelen, dan sla je zeker toe![]()
Manman wat een onzin.
Ben er al een tijdje terug uitgereorganiseerd, dus werkloos. En stagelopen mag niet van het UWV.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had toch een baan? Of zoek je iets anders?
Je kunt dat dan alleen weten als je weet hoe ze 'normaal' loopt. Anders zie je geen verschil.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had het over (o.a.) feromonen en stand van hun heupen/benen.
Pssst! Ik denk dat die muis niet helemaal serieus is..!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je kunt dat dan alleen weten als je weet hoe ze 'normaal' loopt. Anders zie je geen verschil.
En ipv op dit soort dingen te letten zou je ook gewoon ontspannen een leuke tijd kunnen hebben en gewoon zien wat er gebeurd. Is veel leuker en spontaner
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, huizen, wat hebben we daar nou aan, of breed inzetbare mensen die geen onredelijk hoge eisen stellen geïnspireerd door een lullig papiertje...
AcademiciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
UWV denkt natuurlijk: die heeft al een opleiding gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben er al een tijdje terug uitgereorganiseerd, dus werkloos. En stagelopen mag niet van het UWV.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pssst! Ik denk dat die muis niet helemaal serieus is..!
Hardlopen. Squatten. Punniken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef Ewelina het volgende:
Klopt ook wel Vik, maar het resultaat is nu dat ik werkelijk geen reet te doen heb. Stagelopen was ook mooi geweest om de loze tijd wat op te vullen EN voor meer werkervaring.
" een Female" ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, Perruche. Wist je dat je kunt ruiken wanneer een female iets nodig heeft?Vaak lopen ze dan ook iets anders.
Ik zweer een gast die dat boek heeft gelezen ("the game" ofzo) probeerde mij een keer te versieren, Nallie was er ook, TE kansloos. Echtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik hoop hetToch zal het je verbazen hoeveel mannen zich bezig houden met dat soort dingen. Moet je maar eens dat topic voor pickup artists opzoeken. Wat daar voorbij komt is echt om te huilen. Dat je bijvoorbeeld door dingen op een bepaalde manier te zeggen je altijd scoort
Als het uberhaupt al waar is vind ik het verachtelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |