dat kan jijquote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik broed op manieren om zelf zulke pakjes te haken
dan zou ik breien..quote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik broed op manieren om zelf zulke pakjes te haken
Ochquote:Op zondag 31 maart 2013 12:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze had ballerinas en het stukje onder haar enkel en aan de achterkant van haar voet lag helemaal open. waren geen blaren, de huid was gewoon echt weg. Wel goede service, want ondanks dat de schoentjes ook met bloed waren, mochten we ze gewoon terugsturen en kreeg ik mn geld terug
Ja, leuk! Vind dat neon in combinatie met de rest eigenlijk heel leukquote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk als eerste pakje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is ze in ieder geval niet te missen
Ik kreeg van iedereen de tip om naar Baby Gap te gaan. Heb uiteindelijk niet geshopt in de VS toen wegens omstandigheden, maar iedereen was er erg stellig over dus die zal wel leuk zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga binnenkort naar de VS voor m'n werk, waar móet ik shoppen volgens de experts?
mijn man shopt sowieso bij oshkosh bgosh als hij daar is, daat hebben ze erg leuke klerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga binnenkort naar de VS voor m'n werk, waar móet ik shoppen volgens de experts?
geen idee hoe oud je kindjes zijn, maar hier wat tips:quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:09 schreef Clubsoda het volgende:
Mooooi!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |