Nou vooruitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Yreal het volgende:
Maar kam dat niet zo? Het is echt ongelooflijk koud
Lekker zo'n gigantische doos als ik van Touratech kreeg met die kisten erinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
Wel een faalding om te verzenden volgens mij, maar dat horen we wel van hun![]()
Of ze frotten dat ding in een doos en prakken de rest in die tas
Moet je hen laten kiezen op wat voor manier het verzonden wordt; zij kennen de tarieven daar wel uit hun hoofd denk ik, kan best veel verschil in zitten als je een paar daagjes extra wilt wachtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker zo'n gigantische doos als ik van Touratech kreeg met die kisten erin
pakketdienst denk ik..quote:
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Salatrel het volgende:
Hou wel ff rekening met btw en inklaringskosten en dergelijke als je zon groot pakket uit usa besteld
Soms heb je mazzel, soms ook niet idd.. komt wel goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Salatrel het volgende:
Hou wel ff rekening met btw en inklaringskosten en dergelijke als je zon groot pakket uit usa besteld
Als Yreal die tas er bij bestelt heb je geen mazzel hoor, dan moet je dat gewoon gaan betalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Soms heb je mazzel, soms ook niet idd.. komt wel goed
Heeft slechts voor een gedeelte met mazzel te maken. De rest heeft te maken met het waarde van de goederen, land van oorsprong en soort goederen. En dan heb je de mazzelfactor nog: steekproef.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Soms heb je mazzel, soms ook niet idd.. komt wel goed
Ik heb voor de fun even een berekening gemaakt voor een pakketje van 50 kg, van 50x50x50cm en een waarde van 300 dollar, met FedEx Economy:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
We zien wel, we wonen in NL, dus betalen moet je tóch
een msx125 voor haarzelfquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:42 schreef Dekatria het volgende:
50 kilo in zo'n pakketje, wat wilde je daarin vervoeren
Dat grote pakket met die alu kisten en een hoop andere meuk was 11 kilo, dus tja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:43 schreef Sounddragon het volgende:
Dat weegt het never nooit niet, ik denk meer 10 - 15 kilo hooguit.. meeste is kunststof en een alu flessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |