Nóg een?quote:
ja de bandit viel bij de eerste de beste bocht uit elkaar... Schijnt een bekend kwaaltje te zijnquote:
Hoe denk je dat wij ons nu voelenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel vies, omdat ik 2x een BMW heb gepost.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja de bandit viel bij de eerste de beste bocht uit elkaar... Schijnt een bekend kwaaltje te zijn
En de Tenere? Die kwam de oprit niet eens af zeker?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja de bandit viel bij de eerste de beste bocht uit elkaar... Schijnt een bekend kwaaltje te zijn
Laat ff weten welke kleur die isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Memorabel moment van het jaar; ik ga zometeen mijn brommert afspuiten in een wasbox![]()
Daarna eens effe kijken naar mijn lagers; komt een raar tikje ergens vandaan, en ik verdenk mijn voorwiellagers, misschien meteen effe mijn voorbandje eromheen laten leggen, want die is bijna transparant
Niet groen iigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laat ff weten welke kleur die is
het teken dat de winter toch echt ten einde komtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:39 schreef Sounddragon het volgende:ik ga zometeen mijn brommert afspuiten in een wasbox
![]()
Was het maar zo een feestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het teken dat de winter toch echt ten einde komt
Ik dwing het gewoon afquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het teken dat de winter toch echt ten einde komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dwing het gewoon af
Ik ga wel weer een dansje doen........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorlopig blijft het nog even winter dus?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff.. tippie gekregen over een wasboxenboer hier in de regio waar ze een speciaal programma hebben om te 'motor reinigen' en dan bedoelen we dus dat ding wat het voertuig aandrijft, niet het voertuig am sich. Daar verwacht ik dan wel van dat je een goedje uit de lans krijgt wat vet en olie oplost
Beetje zonde van de tijd en het geld dit; nu kan ik dus alsnog een halve doos remmenreiniger gaan investeren; kutzooi
En voor JOU willen ze dus een APK invoerenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, gezien mijn plan B ook faalde, denk ik van wel![]()
Ik heb er wel een béétje vanaf gekregen, maar lang niet genoeg. Daarna wilde ik langs schoonpaps rijden om het wiel er effe uit te plukken om de lagers te tsjekken en dan evt die band nog te laten doen, maar daar was iemand thuis. Nu kan ik dus verder niks, want mijn nieuwe Anakee ligt daar in de garage, dus daar kan ik nou lekker effe niet bij![]()
Ik zag wel dat de slijtnokken ook al bijna op zijn, dus het wordt wel een beetje tijd nu![]()
Yeeeeeep!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
En voor JOU willen ze dus een APK invoeren
Het is allemaal JOU schuld
Lekker schuin hangen terwijl je rechtdoor gaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vind het wat hard waaien. misschien dat ik maar met de auto moet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |