Stuur je voortaan toch Sapstengel een pm als je wat moet wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn.. laatst dik half uur gezocht zonder resultaat
Ik kwam alleen op zo'n keuze ding uit waarbij de phoneknop "uit" bleef.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Echt? Ik had het net binnen een seconde of 15 gevonden.
Bovenaan op Support > Knowledge center. Dan rechts op "Contact us". Wat dingen ingevoerd en het nummer kwam naar voren onderaan.
Ah was vast afhankelijk van je vraag dan. Ik koos voor iets met account issues en toen voor dat mijn vraag niet vermeld was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kwam alleen op zo'n keuze ding uit waarbij de phoneknop "uit" bleef.
Alleen email en ticket ofzoiets
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Stuur je voortaan toch Sapstengel een pm als je wat moet weten
Had iets met mijn authenticator.. ging ineens bitchen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah was vast afhankelijk van je vraag dan. Ik koos voor iets met account issues en toen voor dat mijn vraag niet vermeld was.
Dankuquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen kan gewoon hoor, staat alleen een beetje verstopt op de website:
https://eu.battle.net/support/en/ticket/phone
0800 0202164
Gaat goed héquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef daeh het volgende:
[..]
Danku![]()
Nu moet ik me even het wachtwoord van een email adres zien te herinneren dat ik al 9 maanden niet gebruikt heb..
Maar... Conclusie... Je kunt weer wowen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef daeh het volgende:
Die vent ook vragen 'Do you have acces to that e-mail account?' en ik in mijn vreugde 'YESSS' meneer: 'Okay, bye!'.
Fuck hey.
Nogmaals bedankt! Haha, ik dacht dat ze moeilijk zouden gaan doen, maar de meneer was heel vriendelijk en ik heb m'n account weer terug. Heb maar direct m'n telefoon nummer en de hele bups toegevoegd, zodat ik hem nooit meer kwijt raak.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon nog een keer bellen en vragen of ze naar een ander mailadres kunnen sturen?
verander dingen naar je huidige email, je "bekendste" wachtwoord, sms protection en authenticator.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef daeh het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt! Haha, ik dacht dat ze moeilijk zouden gaan doen, maar de meneer was heel vriendelijk en ik heb m'n account weer terug. Heb maar direct m'n telefoon nummer en de hele bups toegevoegd, zodat ik hem nooit meer kwijt raak.
Ja dat heb ik gedaan. Bedankt jongens!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
verander dingen naar je huidige email, je "bekendste" wachtwoord, sms protection en authenticator.
dan kan er bijna niks meer fout gaan.
http://www.noxxic.com/wowquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef gotrunks het volgende:
Weet iemand Goede Glyps voor Resto shaman?:D
Glory of the Cataclysm Hero heb ik van de week maar eens even afgemaakt op mijn Hunter. Ik moest de achievements in Throne of the Tides en Tol'vir nog. Allemaal vrij makkelijk behalve de (destijds) befaamde Headed South. Met een beetje gear (en selfhealing) zerg je die boss net op tijd neer nadat je 3 debuffs hebt. Als Hunter met 495 gear ging het net en anders neem je gewoon even een healer mee dan stelt het niets voor. Wel weer leuke mount erbij, wellicht een aanrader voor je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opzicht boeien mij mounts niet zo heel veel, wil alleen graag een proto drake. Verder ben ik wel een freak met hunter pets, probeer alle mooie te krijgen.
NOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
In RSA, die addon die cooldowns en interrupts announced, "anal" voor alle spellnames gezetLeuk in LFR
Te flauw wel, maarja
Major, minor? heb je er al?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef gotrunks het volgende:
Weet iemand Goede Glyps voor Resto shaman?:D
Gisteren echt de hele avond in raidchatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:40 schreef Olment het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NO ANAL SPAMMING!!!!!!!!![]()
gelukkig is onze realm zo dood dat de "Anal" en "Dirge" spammers ook geleaved zijn.. Er reageert toch niemand opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren echt de hele avond in raidchat. Vandaar dat ik mijn addons had veranderd. Op een gegeven moment gingen er ook guildies in /1 spammen, wat vervolgens drie kwartier doorging
.
Oh en toen Anal oud was begon iedereen met Vaginal. Vaginal [Blood Presence] etc.
En dan staat er op onze website "mature raiding guild".
soberso je laatste tier talent kiezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef gotrunks het volgende:
[..]
Ben net nieuw als shaman dit is mijn armory link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |