Ik ook niet. Andere mensen waren al vertrokken. Dus daar lag het niet aan. Volgens mij ook gewoon bugged!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja das echt lame.. Geen idee hoe dat principe werkt precies
leave je vaker dungeons/raids/whatever?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Andere mensen waren al vertrokken. Dus daar lag het niet aan. Volgens mij ook gewoon bugged!
nieuwe pets EEENquote:
alle drop mounts all? argent tournament?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, ik moet maar gaan sparen! Zit nog pas aan de 176 mounts!
Voornamelijk drop mounts die ik mis.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alle drop mounts all? argent tournament?
Aye I'm guilty as charged!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Troel het volgende:
Hoi. Wyri is schuldig
Ben nu level 18 en heb dus nog twee levels te gaanVind het grappig, maar teveel lijken op runescape en zeker niet leuk genoeg om er voor te gaan betalen
Jeej als ze nou eens iets met mounts doen waar ik echt me best voor moet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nieuwe pets EEEN
Mount Parade (New) Obtain 200 mounts. Reward: Armored Dragonhawk. 10 points. Account Wide.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simplequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jeej als ze nou eens iets met mounts doen waar ik echt me best voor moet doen. http://eu.battle.net/wow/(...)#status=is-collected
Ben ook vroeg begonnen. Al in TBC IIRC, en in WOTLK helemaal los gegaan. En nu samen met me vriendin mounts aan het verzamelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simple
tering man ik heb er nog wat te gaan
Ikquote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er hier eigenlijk meer Hordies die op Sunstrider spelen?
Waaaaaaaaaaa. Ik hoop echt! Die is heel tof.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat denken jullie? Een 1 april grap?
(Zou wel zielig zijn eigenlijk. Als dit een 1 april grap is. Ze zijn dus gewoon wel in staat om een nieuwe mount te ontwikkelen, maar wij krijgen Cloud Serpents in 20 verschillende soorten kleuren!)
En zo niet! Ik wil er wel 1!
En op dit tijdstip zitten we op 3% van Stage 4!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef Bienelientjee het volgende:
97%, hoop dat ze vanavond nog op 100% komen!Stage 4! Weer stapje verder op dat rot eiland!
goed bezigquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:03 schreef Silmarwen het volgende:
Godver, gister bijna Lei Shi down, maar iedereen slaperig en niet opletten bij die kut adds aan het eind. Wel steeds richting de 15% Wel voor het eerst Tsulong down, nadat we door hadden dat je die tweede grote add helemaal niet dood moet maken tot de derde er is.
Doen we donderdag wel.
Nou qua DPS zitten we prima wat betreft de enrage timer, het is nu nog even de cc's onder de knie en dan zit het wel goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:45 schreef Olment het volgende:
[..]
goed bezig
Lei Shi is niet zo spannend. Kwestie van de phases herhalen en hopen dat je Hide niet te vaak krijgt
Klopt, ik bedoelde eigenlijk ook buiten jou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik
Maar volgens mij kennen wij elkaar al
Ja klopt. Hoe wij het deden was iedereen die kon cc'en pakte een mob en ccde gewoon. Bij een dubbele kan ik bv als shaman mijn Bind Elemental gewoon nog een keer casten op een andere.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou qua DPS zitten we prima wat betreft de enrage timer, het is nu nog even de cc's onder de knie en dan zit het wel goed.
Hater!quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoelde eigenlijk ook buiten jou.
Whehe inderdaad, klote hide. Enige wat bij ons gevaarlijk was, was de add phase met die protectors. Proberen zsm eentje te marken en de rest te fearen, stunnen, bind elemental, blind etc. Scheelt enorm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:45 schreef Olment het volgende:
[..]
goed bezig
Lei Shi is niet zo spannend. Kwestie van de phases herhalen en hopen dat je Hide niet te vaak krijgt
Hoop van wel (nieuwe LFR) maar betwijfel het een beetje aangezien het een server reboot is en geen maintenaincequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe inderdaad, klote hide. Enige wat bij ons gevaarlijk was, was de add phase met die protectors. Proberen zsm eentje te marken en de rest te fearen, stunnen, bind elemental, blind etc. Scheelt enorm.
Zelf gisteravond stage 4 unlocked. Item geloot, eerste thunder iron oid gecraft. Eindelijk zeg, tailors en LW's hebben alle recipes al.
Oh en, is er weer een nieuw deel LFR open vandaag? Kan ik dat vanavond gaan doen,
Hahaha.. Ben ook aan het werk dus kan ook vanavond pas kijken. Vanavond ook een raid staan dus wss wordt de LFR morgen pasquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ah nouja ben ook benieuwd inderdaad.
Sinds gisteren weer aan het werk, dus kan vanavond pas kijken. En weer strijden 's avonds om de valorcap te halen, ipv het woensdag overdag al te hebben
.
3 april zie ik staan, dus je had gelijk inderdaad. Volgende week nieuwe wing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha.. Ben ook aan het werk dus kan ook vanavond pas kijken. Vanavond ook een raid staan dus wss wordt de LFR morgen pas
Valorcapdie haal ik nooit
damnquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
3 april zie ik staan, dus je had gelijk inderdaad. Volgende week nieuwe wing.
Ik raid op maandag en donderdag, dus vandaag lekker LFR doen en wat dailies. Ik haal de valorcap elke week op 2 characters. Maar gaat sowieso enorm snel op de 2e character met die 50% buff. Elke LFR doen en je hebt al 6x135 valor op je alts,
4-5 dagen is wel veel inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef Olment het volgende:
[..]
damn
Ik heb geen alt.. expres niet naar 90 gehaald zodat ik de drang niet krijg om er ook dailies op te doen, te gaan gearen, raidfinder enz...
Mijn pala is 88En heb gelukkig zo een enorme schijthekel aan levelen dattie nog wel ff 88 blijft
Onze raids zijn meestal op Woensdag, Vrijdag, Zondag, Maandag en soms dinsdagBest veel merk ik nu
hahaaha.. gekocht met diablo ofzo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:56 schreef byah het volgende:
eindelijk is m'n annual pass afgelopen
Account dan ook gelijk gecanceld.
/signing off
De Glory of the Hero meta is volgens mij vrijwel in zn geheel te solo'en tegenwoordig. Dus die heb je zo in de pocket!quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net Skarr getamed op mijn hunter. Nu weer bezig met het zoeken naar een proto drake, lukt mij maar niet op er 1 te krijgen als mount.
Whehe, die UP mount kreeg ik een keer uit een satchelquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
De Glory of the Hero meta is volgens mij vrijwel in zn geheel te solo'en tegenwoordig. Dus die heb je zo in de pocket!![]()
Meer geluksdingen, maar toch waard om te proberen:
-Revered worden met Oracles en elke paar dagen zo'n eitje kopen
-Elke dag Utgarde Pinnacle HC doen (ik zit nu op 90+ tries, nog steeds geen mount)
Als je horde bent, kom keertje met mij mee in UP. Heb um in totaal 5x gehad in iets van 20 runsquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
De Glory of the Hero meta is volgens mij vrijwel in zn geheel te solo'en tegenwoordig. Dus die heb je zo in de pocket!![]()
Meer geluksdingen, maar toch waard om te proberen:
-Revered worden met Oracles en elke paar dagen zo'n eitje kopen
-Elke dag Utgarde Pinnacle HC doen (ik zit nu op 90+ tries, nog steeds geen mount)
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Whehe, die UP mount kreeg ik een keer uit een satchel
ik denk het, dacht toen nog, ik ga zeker weer volle bak spelen als MOP uitkomtquote:
One luvquote:
Daar snap ik dus geen reet van. Heb hem nog nooit zien droppen, ook niet op lvl 80 destijds doen het nog een random HC was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je horde bent, kom keertje met mij mee in UP. Heb um in totaal 5x gehad in iets van 20 runs
Een van de weinige dungeons waar ik luckyass ben(Kara horse dropt ook wel nice voor me,, 3x in 10 runs)
Mij over het algemeen ook niet. Uitzondering van UP en Kara ;Pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |