FYI: mijn auto is ook 'maar' een auto. Maar als ik een deur op en en weinig ruimte heb, dan gaat mijn hand om de deur heen als extra 'kussen', mocht de deur van mijn auto de andere auto raken.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef Anne het volgende:
Maar als je gedachtegang "het is maar een auto" is, kan ik mij voorstellen dat andermans auto je ook niet boeit, want "het is maar een auto". Vandaar dat ik niet naast iemand wil staan die zo denkt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Andere oplossingen zijn prima, maar niet dit soort asociale oplossingen.
En volgens mij overdrijf je ook een beetje. Dus je hebt twee keer een klein krasje op je deur gehad? Dat valt nog erg mee. Onze auto zit onder de krassen en wij hebben het geld niet om dat te laten repareren dus laten we het maar zo. En omdat het dus al een oudere auto is doen mensen juist niet voorzichtig hun deuren open.
Maar het zal mij een zorg zijn. Het is maar een auto, het is niet m'n moeder ofzo.
In een Ferrari ook... En als je twee kaarten hebt, mag je je auto ook in twee vakken zetten. Toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook mensen die in een rolls rijden kunnen een gehandicaptenkaart hebben.
Op zich helpt het ook niet als je het topic binnen wandelt met dat je als je zoiets ziet je wel even wraak gaat nemen...quote:Op maandag 25 maart 2013 07:49 schreef Anne het volgende:
Dat kon ik zo niet uit haar reactie halen, aangezien ze tegen iemand anders zegt dat twee krasjes op zijn auto wel meevalt. Vandaar mijn aanname.
Ik heb die foto zelf gemaakt, en deze had geen kaart. Het hoort daar namelijk op je kentekenplaat te staan, als het daar niet op staat (auto van een ander lenen) moet er een kaart aan de spiegel hangen.quote:Op maandag 25 maart 2013 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook mensen die in een rolls rijden kunnen een gehandicaptenkaart hebben.
Het zal ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen dus herhaal ik het maar nog een keer:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:32 schreef stephano1990 het volgende:
Regelmatig als je ergens een dure auto zie staan (een Ferrari of Lambo), dan zie je dat de eigenaar hem bijzonder asociaal geparkeerd heeft. Denk hierbij aan dubbel parkeren, of op invalide parkeerplaatsen parkeren (Of de koning aller aso's: dubbel op een invalide parkeerplaats). Vanmorgen stonden hier bijvoorbeeld 3 Aston Martins op de parkeerplaats, die gezamenlijk ZES parkeervakken innamen!![]()
Ik vraag me eigenlijk af, waarom? Ik snap natuurlijk dat deze mensen dit doen omdat ze bang zijn dat andere mensen krassen op hun auto maken, maar het lijkt me sterk dat mensen ineens extra lomp inparkeren of met hun portieren gaan gooien op het moment dat ze naast een Ferrari geparkeerd staan.
Bovendien, waarom koop je zo'n dure auto, als je zo bang bent dat hij beschadigd raakt? Dan zit je ook niet erg comfortabel in die auto lijkt mij.
Dus mijn vraag: Why?
Ik zou hem er express zo dicht mogelijk tegenaan zetten, zodat hij stiekem via de achterbak in zijn auto moet komen ofzo. Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Prorail op twee plekken bij een drukke parking achter station Leeuwarden..
De trein van de persoon die ik op moest halen op het station was al aangekomen, dus ik zou toch na 2 minuten weer weg zijn, terwijl prorail er aan het werk is dus hij waarschijnlijk pas uren later zou vertrekken (ook leuk op een parking waar je maar 2 uur mag staan)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hem er express zo dicht mogelijk tegenaan zetten, zodat hij stiekem via de achterbak in zijn auto moet komen ofzo. Dat zal hem leren.
Kloptquote:Op maandag 25 maart 2013 03:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
FYI: mijn auto is ook 'maar' een auto. Maar als ik een deur op en en weinig ruimte heb, dan gaat mijn hand om de deur heen als extra 'kussen', mocht de deur van mijn auto de andere auto raken.
Dat mijn auto meer overeenkomsten vertoont met een sloper dan iets wegwaardigs doet er niets aan af dat ik probeer te voorkomen andere auto's te beschadigen. En ik gok dat AB er ook ongeveer zo over denkt.
Beiden zijn niet zo slim bezig. De ene staat half in het vak en de ander zet 'm er met de bestuurderskant naast. Dan moet je zelf dus aan de andere kant eruitquote:
Is het echt het bereik, of is die gene de handrem vergeten?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
Altijd lullig dat net te kleine bereik van die electro waggies.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker aso, al ziet dat vak er ook niet zo heel breed uit. Dan had 'ie z'n auto beter in dat vak daarnaast kunnen zetten. Dan had 'ie er wel fatsoenlijk in gepast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Prorail op twee plekken bij een drukke parking achter station Leeuwarden..
Oh, ik heb op die manier weleens op een modderig parkeerterrein een andere auto zachtjes weggeduwd omdat die mij vast had gereden. Geen van beide auto's hadden verder schade ofzo, ik heb 'm er eerst heel voorzichtig tegenaan laten rollen en daarna een stukje achteruit geduwd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:10 schreef DS4 het volgende:
Overigens... binnen de vakken parkeren kan ook lullig uitpakken. Lang, lang geleden ging ik naar een wedstrijd van PSV kijken en ik parkeerde altijd op een parkeerplaats op een steenworp van het stadion, waar altijd dubbel werd geparkeerd omdat iedereen daar voor PSV kwam en gelijktijdig weg moest...
Nou ja... iedereen... Ik had mijn auto geparkeerd en loop weg, maar word aangeschoten door een man die achterop het parkeerterrein stond geparkeerd, netjes in het vak, maar met inmiddels meerdere auto's die zijn doorgang blokkeerde. Ik heb hem duidelijk moeten maken dat hij ongeveer 15-30 min. na de wedstrijd (die op dat moment waarschijnlijk nog iets van 45 minuten voor aanvang was, dus zeg... nog drie uurtjes geduld) wel weer bij zijn auto zou kunnen. Zelden iemand zo beteuterd zien kijken.
Nee hoor, netjes opgelost. Ik had waarschijnlijk nog een tikje tegen z'n spiegel gegeven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |