abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 03:07:59 #151
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124472299
En daarom mogen ze het ding diagonaal in het vak schuiven ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 03:13:07 #152
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124472312
quote:
3s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef Anne het volgende:
Maar als je gedachtegang "het is maar een auto" is, kan ik mij voorstellen dat andermans auto je ook niet boeit, want "het is maar een auto". Vandaar dat ik niet naast iemand wil staan die zo denkt.
FYI: mijn auto is ook 'maar' een auto. Maar als ik een deur op en en weinig ruimte heb, dan gaat mijn hand om de deur heen als extra 'kussen', mocht de deur van mijn auto de andere auto raken.

Dat mijn auto meer overeenkomsten vertoont met een sloper dan iets wegwaardigs doet er niets aan af dat ik probeer te voorkomen andere auto's te beschadigen. En ik gok dat AB er ook ongeveer zo over denkt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_124472865
Dat kon ik zo niet uit haar reactie halen, aangezien ze tegen iemand anders zegt dat twee krasjes op zijn auto wel meevalt. Vandaar mijn aanname.

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:28 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Andere oplossingen zijn prima, maar niet dit soort asociale oplossingen.

En volgens mij overdrijf je ook een beetje. Dus je hebt twee keer een klein krasje op je deur gehad? Dat valt nog erg mee. Onze auto zit onder de krassen en wij hebben het geld niet om dat te laten repareren dus laten we het maar zo. En omdat het dus al een oudere auto is doen mensen juist niet voorzichtig hun deuren open.
Maar het zal mij een zorg zijn. Het is maar een auto, het is niet m'n moeder ofzo.
pi_124473280
Nou ik heb weer twee mooie plekjes op de auto die er vorige week nog niet opzaten. Vast weer van t weekend gebeurt. Leuke witte plekjes bij zwarte lak, vast niks tegen te doen ook :(
pi_124474650
quote:
3s.gif Op maandag 25 maart 2013 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ook mensen die in een rolls rijden kunnen een gehandicaptenkaart hebben.
In een Ferrari ook... En als je twee kaarten hebt, mag je je auto ook in twee vakken zetten. Toch? :P

pi_124475929
quote:
3s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:49 schreef Anne het volgende:
Dat kon ik zo niet uit haar reactie halen, aangezien ze tegen iemand anders zegt dat twee krasjes op zijn auto wel meevalt. Vandaar mijn aanname.

Op zich helpt het ook niet als je het topic binnen wandelt met dat je als je zoiets ziet je wel even wraak gaat nemen...

Stop dan een briefje onder de ruitenwisser, of spreek iemand er op aan als je ze het ziet doen (altijd leuke gesprekken... loopt wel eens uit de hand... ;)).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:48:36 #157
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_124477840
quote:
3s.gif Op maandag 25 maart 2013 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ook mensen die in een rolls rijden kunnen een gehandicaptenkaart hebben.
Ik heb die foto zelf gemaakt, en deze had geen kaart. Het hoort daar namelijk op je kentekenplaat te staan, als het daar niet op staat (auto van een ander lenen) moet er een kaart aan de spiegel hangen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_124479893
pi_124479955
Of deze...

Vier plekken voor jou alleen.
pi_124480719
Hier zou ik snel even 3 vrienden met een nissan micra oid bellen om ook even met me mee te gaan.
Ik heb alvast 4 (enigszins krappe) parkeerplaatsen voor ons op het oog. ;)
't gaat om hoe je ermee omgaat
  maandag 25 maart 2013 @ 14:05:42 #161
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
  maandag 25 maart 2013 @ 19:18:59 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124494385
Overigens, om toch even OT te reageren:

Ik parkeer de bedrijfsbus ook altijd over twee parkeerplaatsen. Dat doe ik echter omdat ik de schuifdeur links én rechts nodig heb. Zou ik hem in een vakje zetten kan ik er óf niet meer bij óf ik beschadig bij het uitpakken de auto's naast mij.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 25 maart 2013 @ 19:28:43 #163
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_124494770
Altijd lullig dat net te kleine bereik van die electro waggies. :P

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_124518764
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:32 schreef stephano1990 het volgende:
Regelmatig als je ergens een dure auto zie staan (een Ferrari of Lambo), dan zie je dat de eigenaar hem bijzonder asociaal geparkeerd heeft. Denk hierbij aan dubbel parkeren, of op invalide parkeerplaatsen parkeren (Of de koning aller aso's: dubbel op een invalide parkeerplaats). Vanmorgen stonden hier bijvoorbeeld 3 Aston Martins op de parkeerplaats, die gezamenlijk ZES parkeervakken innamen! :')

Ik vraag me eigenlijk af, waarom? Ik snap natuurlijk dat deze mensen dit doen omdat ze bang zijn dat andere mensen krassen op hun auto maken, maar het lijkt me sterk dat mensen ineens extra lomp inparkeren of met hun portieren gaan gooien op het moment dat ze naast een Ferrari geparkeerd staan.

Bovendien, waarom koop je zo'n dure auto, als je zo bang bent dat hij beschadigd raakt? Dan zit je ook niet erg comfortabel in die auto lijkt mij.

Dus mijn vraag: Why? :')
Het zal ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen dus herhaal ik het maar nog een keer:

Puur en alleen onverschilligheid als in: " Ik ben fucking rijk,wie maakt mij wat. "
Het beste voorbeeld van een multimilionair die ook nog de baas was van Apple was wel Steve Jobs die doodleuk elke keer zijn dure Mercedes op een invalideparkeerplaats neerzette.
pi_124519809

Prorail op twee plekken bij een drukke parking achter station Leeuwarden.. :N
pi_124519853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou hem er express zo dicht mogelijk tegenaan zetten, zodat hij stiekem via de achterbak in zijn auto moet komen ofzo. Dat zal hem leren.
pi_124519872
quote:
11s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:50 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Held _O_
pi_124519886
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou hem er express zo dicht mogelijk tegenaan zetten, zodat hij stiekem via de achterbak in zijn auto moet komen ofzo. Dat zal hem leren.
De trein van de persoon die ik op moest halen op het station was al aangekomen, dus ik zou toch na 2 minuten weer weg zijn, terwijl prorail er aan het werk is dus hij waarschijnlijk pas uren later zou vertrekken (ook leuk op een parking waar je maar 2 uur mag staan)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:55:38 #169
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124520874
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 03:13 schreef 2cv het volgende:

[..]

FYI: mijn auto is ook 'maar' een auto. Maar als ik een deur op en en weinig ruimte heb, dan gaat mijn hand om de deur heen als extra 'kussen', mocht de deur van mijn auto de andere auto raken.

Dat mijn auto meer overeenkomsten vertoont met een sloper dan iets wegwaardigs doet er niets aan af dat ik probeer te voorkomen andere auto's te beschadigen. En ik gok dat AB er ook ongeveer zo over denkt.
Klopt :Y .
quote:
11s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:50 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Beiden zijn niet zo slim bezig. De ene staat half in het vak en de ander zet 'm er met de bestuurderskant naast. Dan moet je zelf dus aan de andere kant eruit :N .
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
Altijd lullig dat net te kleine bereik van die electro waggies. :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het echt het bereik, of is die gene de handrem vergeten?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker aso, al ziet dat vak er ook niet zo heel breed uit. Dan had 'ie z'n auto beter in dat vak daarnaast kunnen zetten. Dan had 'ie er wel fatsoenlijk in gepast.
pi_124527014
ik zet mijn auto daar bij voorkeur inderdaad ook op de hoek, erg smalle plaatsen inderdaad.
pi_124527036
Maar goed, doordat hij als een mongool stond kon mn bijrijdster met gemak instappen dit keer ^O^
pi_124528220
Overigens... binnen de vakken parkeren kan ook lullig uitpakken. Lang, lang geleden ging ik naar een wedstrijd van PSV kijken en ik parkeerde altijd op een parkeerplaats op een steenworp van het stadion, waar altijd dubbel werd geparkeerd omdat iedereen daar voor PSV kwam en gelijktijdig weg moest...

Nou ja... iedereen... Ik had mijn auto geparkeerd en loop weg, maar word aangeschoten door een man die achterop het parkeerterrein stond geparkeerd, netjes in het vak, maar met inmiddels meerdere auto's die zijn doorgang blokkeerde. Ik heb hem duidelijk moeten maken dat hij ongeveer 15-30 min. na de wedstrijd (die op dat moment waarschijnlijk nog iets van 45 minuten voor aanvang was, dus zeg... nog drie uurtjes geduld) wel weer bij zijn auto zou kunnen. Zelden iemand zo beteuterd zien kijken. >:)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:26:14 #173
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124528829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:10 schreef DS4 het volgende:
Overigens... binnen de vakken parkeren kan ook lullig uitpakken. Lang, lang geleden ging ik naar een wedstrijd van PSV kijken en ik parkeerde altijd op een parkeerplaats op een steenworp van het stadion, waar altijd dubbel werd geparkeerd omdat iedereen daar voor PSV kwam en gelijktijdig weg moest...

Nou ja... iedereen... Ik had mijn auto geparkeerd en loop weg, maar word aangeschoten door een man die achterop het parkeerterrein stond geparkeerd, netjes in het vak, maar met inmiddels meerdere auto's die zijn doorgang blokkeerde. Ik heb hem duidelijk moeten maken dat hij ongeveer 15-30 min. na de wedstrijd (die op dat moment waarschijnlijk nog iets van 45 minuten voor aanvang was, dus zeg... nog drie uurtjes geduld) wel weer bij zijn auto zou kunnen. Zelden iemand zo beteuterd zien kijken. >:)
Oh, ik heb op die manier weleens op een modderig parkeerterrein een andere auto zachtjes weggeduwd omdat die mij vast had gereden. Geen van beide auto's hadden verder schade ofzo, ik heb 'm er eerst heel voorzichtig tegenaan laten rollen en daarna een stukje achteruit geduwd.
Het is misschien wel handig om te vermelden dat het om een stuk braakliggend terrein gaat waar iedereen zijn auto neerzet en er door de mensen die er parkeren rijen gevormd worden van de auto's dus bumper aan bumper staan met een lege rij ertussen zodat je weg kunt rijden en dan daarachter weer twee rijen enzovoorts. Dat alle andere auto's er nog van toen ik er parkeerde stonden, dus die gene heeft me moedwillig vastgereden en was de enige die er nog niet stond toen ik daar parkeerde. En dat het om een slecht opgepimpte, afgeragde Golf type 3 ging die niet eens in zo'n rij stond maar gewoon echt bijna tegen mijn auto aan.

Als er kans was geweest op schade bij de andere auto dan had ik het niet gedaan natuurlijk. Ik ben heel voorzichtig geweest maar zag geen andere manier om er anders weg te komen. Maar ik zal hier wel weer op aangevallen worden dat ik een naar mens ben en dat ik selectief ben en hypocriet enzo.
pi_124530986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee hoor, netjes opgelost. Ik had waarschijnlijk nog een tikje tegen z'n spiegel gegeven.

Zo zijn er bij mij op het parkeerterrein regelmatig aso's die de de doorgang blokkeren door naast de vakken te parkeren. Want ja, erbuiten moet je betalen dus dan ga je anderen maar tot last zijn. Na een briefje of 3-4 had-ie het nog niet begrepen en ja, dan zijn je bandjes op een ochtend wel eens wat minder goed gevuld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')