PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zou je eigen lichaam verkopen omdat je geen macht hebt over anderen en je het lekker vinden om piemels af te werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar denk je nu 40 euro per uur te gaan verdienen dan? Dan moet je echt je lichaam gaan verkopen.
Of in jouw geval het lichaam van een ander
dm me dan, als je kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Naaktpics Kate Upton.Lekker hoor, maar ze is wel aangekomen of ligt dat aan m'n PC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaktpics Kate Upton.Poffertjes, daar heb ik wel weer eens zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Zo ben ik ook aan mijn futcoins gekomen ja. Problem?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:24 schreef vandermar het volgende:
Waar denk je nu 40 euro per uur te gaan verdienen dan?
Ja, dat is oneerlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook aan mijn futcoins gekomen ja. Problem?
Naaktpics Kate Upton.Die bil doet me denken aan de mond van pacman (naar beneden gericht)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Je iPad neerleggen en een DVD erop leggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef vandermar het volgende:
Hoe moet ik films in Itunes op mijn ipad zetten?
iTunesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef vandermar het volgende:
Hoe moet ik films in Itunes op mijn ipad zetten?
Thanks, jij ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!wanneer is de jouwe uitgerekend?
Mag ik je coins hebben?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Thanks, jij ook![]()
11 Augustus is ze uitgerekend, Maandag hebben we de 20 weken echo.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook meer eens een loopse koe aan de vleeshaak slaan en kinderbijslag innen.
Kick man! Ik moet nog wachten tot 11 april voor de 20 weken echo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Thanks, jij ook![]()
11 Augustus is ze uitgerekend, Maandag hebben we de 20 weken echo.
White Collar? Daar mis je weinig aan, amper rode draadquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Poffertjes, daar heb ik wel weer eens zin in
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die bil doet me denken aan de mond van pacman (naar beneden gericht)
quote:
quote:
Jup, seizoen 2quote:
Je moet Hustle eens downloaden, Britse serie over een groep oplichters. Geniaal is dat, vooral de eerste paar seizoenen (6 eps per seizoen ofzo). White Collar en Leverage zijn daar een beetje de aftreksels van.quote:
Die heb ik toevallig al gezienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet Hustle eens downloaden, Britse serie over een groep oplichters. Geniaal is dat, vooral de eerste paar seizoenen (6 eps per seizoen ofzo). White Collar en Leverage zijn daar een beetje de aftreksels van.
Ja echt spannend manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kick man! Ik moet nog wachten tot 11 april voor de 20 weken echo.
Kan niet wachten
Leverage begon toch ongeveer gelijktijdig? (Geen zin om te imdben). Eerste 2 seizoenen van Hustle zijn het best. Niet te verwarren met "The Real Hustle" btwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet Hustle eens downloaden, Britse serie over een groep oplichters. Geniaal is dat, vooral de eerste paar seizoenen (6 eps per seizoen ofzo). White Collar en Leverage zijn daar een beetje de aftreksels van.
Thanks opaquote:
Hustle begon 4 jaar eerder al.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leverage begon toch ongeveer gelijktijdig? (Geen zin om te imdben). Eerste 2 seizoenen van Hustle zijn het best. Niet te verwarren met "The Real Hustle" btw
Het combineren van Fifa en vader zijn gaat nog lastig worden denk ikquote:
Daarom dus hopen op een jongetje. Vanaf zijn 5e moet hij toch kunnen coin farmen voor je.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het combineren van Fifa en vader zijn gaat nog lastig worden denk ik![]()
Als jij je vrouw goed hebt afgericht dan kan het primaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het combineren van Fifa en vader zijn gaat nog lastig worden denk ik![]()
Waar is joodNLquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom dus hopen op een jongetje. Vanaf zijn 5e moet hij toch kunnen coin farmen voor je.
Goede vraag trouwensquote:
Klopt ja. Met die lekkere chick en haar broertje ofzo vond ik het veel minder.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hustle begon 4 jaar eerder al.
Zo fucking irritant altijd als vaste karakters weggaan uit een serie, puur omdat de acteur dan op films gaat focussen ofzo. Gebeurt echt veel vaker in die UK series dan US.
Ja of zo'n lastig jong krijgen die je PS in beslag neemtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom dus hopen op een jongetje. Vanaf zijn 5e moet hij toch kunnen coin farmen voor je.
Hustlequote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd geleden inderdaad. Toch briljant als hij weer voor 50 of 60 euro pakjes kocht en voor de zoveelste keer er niks uithaaldequote:
Ja, was wel echt het einde vorig seizoen, maar dat werd ook wel heel duidelijk gemaakt in die laatste ep joh..die draaide helemaal om het afscheid/einde. Was ook genoeg geweest moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hustle![]()
1 van m'n favoriete series
Vooral eerste paar seizoenen waren echt goed ja. Jammer dat het nu echt is afgelopen? Dit jaar was het er ineens niet meer
En die filmpjes dat hij stond te vuurspuwen in de woonkamer enzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijd geleden inderdaad. Toch briljant als hij weer voor 50 of 60 euro pakjes kocht en voor de zoveelste keer er niks uithaalde
ja dat is waarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, was wel echt het einde vorig seizoen, maar dat werd ook wel heel duidelijk gemaakt in die laatste ep joh..die draaide helemaal om het afscheid/einde. Was ook genoeg geweest moet ik zeggen..
Eerlijk gezegd hadden ze beter eerder kunnen stoppen misschien. Zelfde voor Leverage. Sinds iedereen elkaars specialiteit bij ging leren vond ik er weinig meer aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hustle![]()
1 van m'n favoriete series
Vooral eerste paar seizoenen waren echt goed ja. Jammer dat het nu echt is afgelopen? Dit jaar was het er ineens niet meer
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die filmpjes dat hij stond te vuurspuwen in de woonkamer enzo![]()
![]()
White Collar trekt mij ook niet zo nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
Leverage vond ik al snel niks aanWhite collar ook niet echt
Maar dan heb je pas de nekplooimeting gehad of niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kick man! Ik moet nog wachten tot 11 april voor de 20 weken echo.
Kan niet wachten
Leverage na 1 seizoen ofzo afgehaakt ja. Toen hadden ze al 6 keer letterlijk een verhaaltje van Hustle gejat geloof ik. Wat een bagger. White Collar is nog wel okay, maar ook niet echt denderend. Kijk vaak in de zomer daar een seizoen van als er verder amper iets loopt. Niet echt een leuke serie om er iedere week 1 van te kijken imo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
Leverage vond ik al snel niks aanWhite collar ook niet echt
Had hij niet issues met justitie ofzo? Of zit ik ernaast..staat me vaag iets van bij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een baasje, zal m binnenkort wel even een appje sturen
3 kwartier?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja echt spannend manWat het is maakt nog niet eens uit, al heeft volgens mij iedereen wel een voorkeur
![]()
Echo van 3 kwartier, gaan ze alles testen of het gezond is.
Gaan de langste 3 kwartier worden van m'n leven
idd, ook 1 seizoen volgehouden ongeveer. Ja dat is wel zo met White COllarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leverage na 1 seizoen ofzo afgehaakt ja. Toen hadden ze al 6 keer letterlijk een verhaaltje van Hustle gejat geloof ik. Wat een bagger. White Collar is nog wel okay, maar ook niet echt denderend. Kijk vaak in de zomer daar een seizoen van als er verder amper iets loopt. Niet echt een leuke serie om er iedere week 1 van te kijken imo.
Ja klopt vorige week en dat was helemaal goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar dan heb je pas de nekplooimeting gehad of niet?
Nee mag van mij iedereen weten. Heeft weinig zin om geheim te houden, ze komen er in Augustus toch wel achterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
3 kwartier?![]()
Ga jij het geslacht geheim houden of maakt je dat niet uit?
Ben niet zo van de politieseries..NCIS, CSI enzo heb ik ook niets mee. Alleen Hawaii Five-O is wel tof. Ook zo'n lekker luchtige serie..je krijgt er nog een zomers gevoel van ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, ook 1 seizoen volgehouden ongeveer. Ja dat is wel zo met White COllar
NCIS vind ik dan wel weer leukmaarja, meer om de personages enzo.
Ja, de minste kans op een mongol. 1 op 14.600 (ongeveerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt vorige week en dat was helemaal goed
Jouwe ook neem ik aan?
hahah aight die moet ik dan ook nog maar een keer gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de politieseries..NCIS, CSI enzo heb ik ook niets mee. Alleen Hawaii Five-O is wel tof. Ook zo'n lekker luchtige serie..je krijgt er nog een zomers gevoel van ook
Wij hadden ook zoietsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, de minste kans op een mongol. 1 op 14.600 (ongeveer)
Numb3rs vond ik altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de politieseries..NCIS, CSI enzo heb ik ook niets mee. Alleen Hawaii Five-O is wel tof. Ook zo'n lekker luchtige serie..je krijgt er nog een zomers gevoel van ook
die wel jaquote:
De gewone NCIS? Dies wel tof ja, met goede grote verhaallijnen. Die andere kijk ik meer voor die babe en het luchtige zomerse gevoel. Maar dat kijk ik ook als de rest gestopt isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah aight die moet ik dan ook nog maar een keer gaan kijken.
Ja met CSI enzo heb ik ook echt helemaal niks, ncis echt een uitzondering wat dat betreft. Leuke personages en personage ontwikkelingen enzo, waardoor je bijna meer voor de lange termijn kijkt/randzaken dan voor die meestal single cases die behandeld worden.
Ja is echt interessant allemaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hadden ook zoiets
Wel bizar hè dat ze zoiets al kunnen zien.
gewone NCIS jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
De gewone NCIS? Dies wel tof ja, met goede grote verhaallijnen. Die andere kijk ik meer voor die babe en het luchtige zomerse gevoel. Maar dat kijk ik ook als de rest gestopt isFive-O vind ik echt kut, met die gelkop en Yin.
Een ferme kaaklijnquote:
JIZZZZZZZquote:
Op de brief staat dat de kans kleiner is dan 1 op 11000 bij ons.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja is echt interessant allemaal.
Bij de 2e echo was het echt zo'n tuinboon en dacht ik wtf, heb ik dit gemaaktMaar bij de 3e echo zag je al duidelijk het neusje, vingertjes etc.
Nekplooi was bij ons trouwens iets van 1,3mm en bij 3,6mm of meer heb je een verhoogde kans dat het niet goed is.
Ben zo benieuwd he hoe die 20 weken echo er uit gaat zien
Op CDM hopelijk ook (L)quote:
--quote:
quote:
Hij is goed hequote:
Grote kans. Hij heeft voor mij ook al paar keer de bal veroverdquote:
Is je twitter gehackt? Hoe dat danquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:01 schreef vandermar het volgende:
Even weghalen dat zou ik wel lief vinden. Ik post hier ook niet andermans foto's.
Nee van mijn zusjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is je twitter gehackt? Hoe dat dan
Nee die van haar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is je twitter gehackt? Hoe dat dan
Is dat je zus?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:01 schreef vandermar het volgende:
Even weghalen dat zou ik wel lief vinden. Ik post hier ook niet andermans foto's.
Jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat je zus?
En haar twitter is gehacktLeg eens uit
Ik wist dat serieus niet lol
Nee, hij voegt haar zomaar toe op twitterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had de link nog niet gelegd, scuzi.
En jouw zus kent Gurbuh dan ofwat
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij voegt haar zomaar toe op twitter
Witikveel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij voegt haar zomaar toe op twitter
Zo heet iemand op wijzijnvoetbal en toevallig ken ik hem irlquote:
Bij ons zeiden ze dat ze kleiner dan 1 op 5000 op de brief moeten zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op de brief staat dat de kans kleiner is dan 1 op 11000 bij ons.
Kan alleen niet meer de nekplooimeting vinden (aantal MM) staat volgens mij op de echo.
Wij hebben van onze ouders al een kinderwagen, autostoel en kamer gehad![]()
Waren volgens mij erg blij.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo heet iemand op wijzijnvoetbal en toevallig ken ik hem irl
Ik moest ook lachenquote:
HTMD?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]ok.
[..]
Ik moest ook lachenDadelijk bij Gordon ook, wtf had die dan in zijn programma
Ja dat ja. Was een vrouw die had een super strak shirt aan, was echt te smerig. Lieten ze zien bij DWDD.quote:
Wie heeft hier de hoofdrol?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]ok.
[..]
Ik moest ook lachenDadelijk bij Gordon ook, wtf had die dan in zijn programma
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie heeft hier de hoofdrol?![]()
![]()
![]()
Ik moest hieraan denken
[ afbeelding ]
COOKIESSSS![]()
[..]
![]()
![]()
Ik moest hieraan denken
[ afbeelding ]
COOKIESSSS![]()
[..]
![]()
![]()
Ik moest hieraan denken
[ afbeelding ]
COOKIESSSS![]()
Haha ja vroeg ook al of er iemand was die hem kendequote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:12 schreef ThadCastle het volgende:
FC Koekuhbakker2309Die gast is wel beetje slecht
![]()
Die message van KSI: Lol
Daar moest ik even lachen
Die post ik net..quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ken haar wel, maar ik zou er geen hele serie voor gaan kijken
Dan eerder voor de bazigheid van Ladies Love Cool James![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/218989
Dat eerste fragment![]()
![]()
van ksiquote:
Ik zou mezelf opsluiten in de bezemkast met zo'n moederquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou mij schamen met zo'n moeder. Ik zou haar opsluiten in de bezemkast met een doos crackers en wat flessen water
ohquote:
En wat gaan jullie dan doen in de bezemkast?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou mezelf opsluiten in de bezemkast met zo'n moeder
Waar is Koeman gebleven op deze pic?quote:
Eigenlijk alles welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lach je nu om die tattoo of om het naveltruitje?
Wut?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
En wat gaan jullie dan doen in de bezemkast?
Cup A, cup B, cup Cquote:
quote:
Dat is volgens mij bijna iedere avond na een bepaald tijdstip. Fapse.quote:
Neuh, ga white collar kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bijna iedere avond na een bepaald tijdstip. Fapse.
Griep denk ik. Koortsig, hoofdpijn. Sinds gisteravond, ben nog gaan trainen (eigenwijs als ik ben), maar daar kwam ik ook snel van terugquote:
Ja dat moet je niet doen man. Vooral met griep, je hart is een spier en kun je dood aan gaan als je tijdens ziek zijn teveel belastquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Griep denk ik. Koortsig, hoofdpijn. Sinds gisteravond, ben nog gaan trainen (eigenwijs als ik ben), maar daar kwam ik ook snel van terug
Ahw, kon je niet even remmenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:37 schreef Toefjes het volgende:
Gisterenavond een konijntje dood gereden![]()
![]()
Hij stond op de weg, ik kwam aanrijden, hij kon alle kanten oplopen, maar hij verkoos mijn autolichten als meest interessante optie
Ik remde, maar 80 is best wel hard als je nog 10 meter hebtquote:
Ah dat heeft inderdaad weinig zin met zulke snelhedenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik remde, maar 80 is best wel hard als je nog 10 meter hebtMaar goed, konijnen lossen het weer op door snel bij te produceren. Hoe gaat het met je baan? Al duidelijkheid gekregen?
Zou mooi zijn. Kun je ook zo'n chille hypotheek nemen als ik, huisje kopen voor 75K, en dan 281 euro per maand betalen. Kun je lekker doen en laten wat je wiltquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ah dat heeft inderdaad weinig zin met zulke snelheden![]()
We horen volgende maand of we mogen blijven en of er een mogelijke investeerder is gevonden voor een doorstart.
Allemaal veel te onzeker dus ben druk aan het kijken voor een andere baan. Hoop alleen wel dat ik mocht dat lukken nog een hypotheek kan regelen want wil volgend jaar toch wel verhuizen eigenlijk.
Precies!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kun je ook zo'n chille hypotheek nemen als ik, huisje kopen voor 75K, en dan 281 euro per maand betalen. Kun je lekker doen en laten wat je wilt
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies!![]()
Wonen in een pauperstad heeft zo nog best zijn voordelen
Jow welterusten manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik ga eens slapen, laatste nachtdienst weer gehad. Werkse, of fijne ochtend. In de middag kom ik weer eens kijken
Hahahahahahahaha wat een grapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:04 schreef Reemi het volgende:
"Naast Daley Blind zal Kenneth Vermeer ook zo goed als zeker in de basis starten van het Nederlands elftal."
Blindquote:
fffuuu 5x zoveel betaaldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:39 schreef pascal08 het volgende:
Sleeping Dogs toch maar eens proberen, omdat iedereen hier zo positief was. ¤8,74 via Steam.
nicequote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:04 schreef Reemi het volgende:
"Naast Daley Blind zal Kenneth Vermeer ook zo goed als zeker in de basis starten van het Nederlands elftal."
bazenspelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:39 schreef pascal08 het volgende:
Sleeping Dogs toch maar eens proberen, omdat iedereen hier zo positief was. ¤8,74 via Steam.
was laatst gratis via psn +quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fffuuu 5x zoveel betaaldmaar idd, halen!
Ik heb een paar dagen terug Far Cry 3 gekocht voor 15,- in de sealquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:39 schreef pascal08 het volgende:
yup had het rond de release gehaald.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
was laatst gratis via psn +
Heb hem hier ook nog liggen. Kreeg hem alleen niet verkocht
Heb mijn topic geen kickje meer gegeven sindsdien. Zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup had het rond de release gehaald.
Prijs verlagen dan
Welke charme heeft PSV dat jij als iemand die uit Drenthe komt ?? fan is van deze subsidie club?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:31 schreef leoon. het volgende:
Kaarten gekocht. IK BEN ER BIJ
Alleen wou ik net als Toef de kaartverkoop bellen want ik ga niet naar eindhoven om mijn kaart te verzilveren als ik in Drenthe woon. Maar ze geven niet thuis
Ik woon in Amsterdam en ben ook voor PSVquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke charme heeft PSV dat jij als iemand die uit Drenthe komt ?? fan is van deze subsidie club?
Waarom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en ben ook voor PSV
Niemand snapt waarom ik in Amsterdam woonquote:
ahh oke hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb mijn topic geen kickje meer gegeven sindsdien. Zal wel goed zijn
geld genoeg
[ afbeelding ]
Dat ook niet inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand snapt waarom ik in Amsterdam woon
Ik vraag me gewoon af wat er speciaal is aan PSV om het buiten je stadsgrens (ver er buiten) te supporten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfde reden misschien als die dwaas uit Stiens die voor Feyenoord is
Hahah nee ik studeer in Amsterdamquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er speciaal is aan PSV om het buiten je stadsgrens (ver er buiten) te supporten.
Dat heb ik bij elke clubquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er speciaal is aan PSV om het buiten je stadsgrens (ver er buiten) te supporten.
Komt door familie (die ook in Drenthe woont) dat ik voor PSV ben geworden laaaaaang geledenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke charme heeft PSV dat jij als iemand die uit Drenthe komt ?? fan is van deze subsidie club?
Hahahahaha vanaf 3:52quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ken haar wel, maar ik zou er geen hele serie voor gaan kijken
Dan eerder voor de bazigheid van Ladies Love Cool James![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/218989
Dat eerste fragment![]()
![]()
Ze hebben je geweigerd de kaarten thuis toe te sturen? Wtf is dat voor asociaal beleid. Maar waarom woon je in Drenthequote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:31 schreef leoon. het volgende:
Kaarten gekocht. IK BEN ER BIJ
Alleen wou ik net als Toef de kaartverkoop bellen want ik ga niet naar eindhoven om mijn kaart te verzilveren als ik in Drenthe woon. Maar ze geven niet thuis
Ja dat ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wefut moet een stunt doen
Voor naamsbekendheid hehe
Goeiemorgen
Wed maar dat veel mensen zo'n ding kopenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat ook!
Maar hier is het een groot feest (Brielle) van s'ochtends tot snachts bieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten! Helaas alleen bij Blijdorp te koop( zo ver dat ik weet), dus dan moet ik ook nog naar de dierentuin.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wed maar dat veel mensen zo'n ding kopen
Nee want dan wil zij de Olli. Sta jij nog met lege handenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeker weten! Helaas alleen bij Blijdorp te koop( zo ver dat ik weet), dus dan moet ik ook nog naar de dierentuin.
Misschien wel leuk voor een date
Koop ik er wel tweequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee want dan wil zij de Olli. Sta jij nog met lege handen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wed maar dat veel mensen zo'n ding kopen
[..]Nu je vader wordt kan dat allemaal niet meer.
Haha ja ik moet nu me verantwoordelijk gaan gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Je kan we een Olli reserverenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeker weten! Helaas alleen bij Blijdorp te koop( zo ver dat ik weet), dus dan moet ik ook nog naar de dierentuin.
Misschien wel leuk voor een date
Solidair zijn aan je vrouw/vriendin, en geen alcohol drinkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha ja ik moet nu me verantwoordelijk gaan gedragen..
Mijn vriendin blijft 1 april thuis en moet de volgende dag gewoon werken... Dus dan mag hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Solidair zijn aan je vrouw/vriendin, en geen alcohol drinken
Cool. Wel handig voordat ik gaquote:
Ik denk dat we nu iets moeten vragen van: " Fuszy, heb je contact met een meisje?" ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Cool. Wel handig voordat ik ga.
Zal nu toch nog niet kunnen. Moet eerst mijn date regelen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu iets moeten vragen van: " Fuszy, heb je contact met een meisje?" ?
Weet jij wat hij moet gaan kosten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Cool. Wel handig voordat ik ga.
Zal nu toch nog niet kunnen. Moet eerst mijn date regelen
De kleine kost ¤ 20,-. WAt die op het plaatje kost weet ik nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet jij wat hij moet gaan kosten?
[ afbeelding ]
Toevallig wel, maar om haar meteen mee naar een dierentuin te nemen voor een knuffel met een slurf is ook wel een beetje too muchquote:
Niks over de knuffel zeggen. Samen lachen om de apen die hun streken uithalen, daar ga je natuurlijk voor. Aan het eind neem je de knuffel mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De kleine kost ¤ 20,-. WAt die op het plaatje kost weet ik niet
[..]
Toevallig wel, maar om haar meteen mee naar een dierentuin te nemen voor een knuffel met een slurf is ook wel een beetje too much
Hahaha idd. Gewoon de knuffel op de achterbank gooien en m vergeten!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks over de knuffel zeggen. Samen lachen om de apen die hun streken uithalen, daar ga je natuurlijk voor. Aan het eind neem je de knuffel mee.
En dan hou je m zelf
http://www.feyblij.nl/downloads.phpquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De kleine kost ¤ 20,-. WAt die op het plaatje kost weet ik niet
[..]
Toevallig wel, maar om haar meteen mee naar een dierentuin te nemen voor een knuffel met een slurf is ook wel een beetje too much
Weet ik nog niet, hoop het. Wiskunde niet geweldig in ieder geval.quote:
Of gewoon eerlijk zijn. En zeggen dat je die knuffel zelf wil hebben, want Feyenoord, en dat je het niet romantisch vindt om een Feyenoord knuffel aan een meisje te geven op eerste date. Dan open je je kofferbak en dan geef je haar zoiets:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hahaha idd. Gewoon de knuffel op de achterbank gooien en m vergeten!
Als diegene zich niet meldt hou ik me wel aanbevolen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef x1N2ition het volgende:
Wie was degene die hier laatst een Unibet refer a friend bonus aanbood? Ik wil een Unibet-account aan gaan maken en ben geïnteresseerd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks over de knuffel zeggen. Samen lachen om de apen die hun streken uithalen, daar ga je natuurlijk voor. Aan het eind neem je de knuffel mee.
En dan hou je m zelf
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hahaha idd. Gewoon de knuffel op de achterbank gooien en m vergeten!
Prima, even afwachten. Hoe veel is die refer a friend bonus eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als diegene zich niet meldt hou ik me wel aanbevolen eigenlijk
Hahah Smooth! Deze zou niet misstaan in t programma mag ik u kussen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk zijn. En zeggen dat je die knuffel zelf wil hebben, want Feyenoord, en dat je het niet romantisch vindt om een Feyenoord knuffel aan een meisje te geven op eerste date. Dan open je je kofferbak en dan geef je haar zoiets:
[ afbeelding ]
En dan kijk je haar aan en lach je lief en vraag dan of ze verkering wilt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk zijn. En zeggen dat je die knuffel zelf wil hebben, want Feyenoord, en dat je het niet romantisch vindt om een Feyenoord knuffel aan een meisje te geven op eerste date. Dan open je je kofferbak en dan geef je haar zoiets:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit wie het doet. De mensen die referren krijgen er niks voor, of x1n2ition moet met grof geld spelenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als diegene zich niet meldt hou ik me wel aanbevolen eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Prima, even afwachten. Hoe veel is die refer a friend bonus eigenlijk?
Ik ga het eens uitzoekenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie het doet. De mensen die referren krijgen er niks voor, of x1n2ition moet met grof geld spelen
Dat lijkt me juist wel, tenminste op Betfair is dat wel het geval. Ik kreeg ¤30 toen ik mezelf daar registreerde via een link van een vriend.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie het doet. De mensen die referren krijgen er niks voor, of x1n2ition moet met grof geld spelen
Maar als diegene zich niet meldt, moet je je email adres maar even DM'en, die zou ik in moeten vullen, dan krijg jij een link toegestuurd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel, tenminste op Betfair is dat wel het geval. Ik kreeg ¤30 toen ik mezelf daar registreerde via een link van een vriend.
als je dan afspreekt dat als de 30 euro uitgekeerd is, je 15 euro overmaakt aan de ander, pak je toch allebei 15 euro gratis mee. 6 a 7 biertjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:15 schreef ThadCastle het volgende:
- For every friend who joins Unibet and completes the bonus rules, you will win a ¤30 bonus!
6. When your friend has met the conditions described in these terms and conditions, your bonus will be added automatically within 72 hours on your Unibet account.
4. For You to receive your bonus your friend shall:
- Register through the link that you will send him (via Unibet) within 30 days of you accepting these T&C.
- Wager (subject to contribution weights as defined in appendix 1 and appendix 2 below) a minimum amount of 150 EUR in Sports Bets or 600 EUR in Casino and Games (or the combination of those) within 30 days of registering.
- Once these actions are completed, you will receive the a cash reward of ¤30 in your account that can be immediately withdrawn or wagered.
Dus de friend heeft het wel goed. Wij hebben er weinig aan. Of je moet 150 euro inzetten
¤150 gedeeld door 30 dagen is ¤5 per dag. Dat zet ik wel in hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:15 schreef ThadCastle het volgende:
- For every friend who joins Unibet and completes the bonus rules, you will win a ¤30 bonus!
6. When your friend has met the conditions described in these terms and conditions, your bonus will be added automatically within 72 hours on your Unibet account.
4. For You to receive your bonus your friend shall:
- Register through the link that you will send him (via Unibet) within 30 days of you accepting these T&C.
- Wager (subject to contribution weights as defined in appendix 1 and appendix 2 below) a minimum amount of 150 EUR in Sports Bets or 600 EUR in Casino and Games (or the combination of those) within 30 days of registering.
- Once these actions are completed, you will receive the a cash reward of ¤30 in your account that can be immediately withdrawn or wagered.
Dus de friend heeft het wel goed. Wij hebben er weinig aan. Of je moet 150 euro inzetten
Is goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als diegene zich niet meldt, moet je je email adres maar even DM'en, die zou ik in moeten vullen, dan krijg jij een link toegestuurd.
Ah oke dan wel hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
¤150 gedeeld door 30 dagen is ¤5 per dag. Dat zet ik wel in hoor.
[..]
Is goed.
Oh, dan heb ik niks gezegd, ik heb toch altijd wat angst dat er opeens scooters naast me stoppenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ah oke dan wel haha
Iwan bood het aan btw, BDIL
Ach hij heeft al genoeg money met zijn gokken. Gun het de less fortunate..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd, ik heb toch altijd wat angst dat er opeens scooters naast me stoppen
Gewoon het dagje dierentuin en dan op het laatst heel nonchalant zeggen dat je die Olli van de Feyenoord reclame even moet kopen. Een leuke chick waardeert dat en vind het grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat als ik het normaal zou zeggen dat het ook geen probleem is. Ga eerst gewoon wat met haar drinken en dan zie ik het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon het dagje dierentuin en dan op het laatst heel nonchalant zeggen dat je die Olli van de Feyenoord reclame even moet kopen. Een leuke chick waardeert dat en vind het grappig
En dan zeggen: het is niet erg dat ze niet uitverkocht zijn, want jij bent mijn knuffelolifantquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het normaal zou zeggen dat het ook geen probleem is. Ga eerst gewoon wat met haar drinken en dan zie ik het wel.
Die knuffels zijn de komende maand toch uitverkocht.
dat kan nooit goed gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan zeggen: het is niet erg dat ze niet uitverkocht zijn, want jij bent mijn knuffelolifant
Nee no wayquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het meisje...is het meisje wie ik denk dat het is?
Smooth inderdaad!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan zeggen: het is niet erg dat ze niet uitverkocht zijn, want jij bent mijn knuffelolifant
Jij had toch laatst 12 euro betaald bij Reemi? Ik mats je. 11 euroquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:58 schreef Paskal. het volgende:
Ik heb weer 100.000 coins nodig :-) ... iemand die coins verkoopt, en het liefst ING heeft? :-)
Ja klopt, heb je ing?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij had toch laatst 12 euro betaald bij Reemi? Ik mats je. 11 euro
Is dit de hemel dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en de wereld is vergaan. We zijn allemaal dood
Dat zou zomaar eens kunnen,gaat blijkbaar gewoon door allemaalquote:
Had het me toch anders voorgesteld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen,gaat blijkbaar gewoon door allemaal![]()
Dit weekend zo na mn nachtdiensten gewoon werken, en daarna verhuizen
Waarom zou je hem nu al kopen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:54 schreef Maver24 het volgende:
IF David Villa gekocht,190k, wat een toppertje
Plaatsvervangende schaamte..quote:
Van rhijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blind![]()
![]()
maar op doel zou ik toch voor krul gaan denk ik.
Krul
Van rhijn, BMI, de Vrij, Blind
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfde reden misschien als die dwaas uit Stiens die voor Feyenoord is
En vooral om er vooral geen gold packs van te kopen maar gewoon nuttige spelers.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:25 schreef DuTank het volgende:
Ik weet niet of iemand dit ooit al eens heeft berekend, maar goed:
10 euro - 1050 FIFA Points (7 PGP) - 100k (13 PGP)
20 euro - 2700 FIFA Points (18 PGP) - 200k (26 PGP)
40 euro - 5650 FIFA Points (37 PGP, 1GP) - 400k (53 PGP)
Nu snap ik waarom mensen hier coins kopen
Wanneer wel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
Heel de verdediging van Oranje is in mijn ogen pauper. Ja ook als Willems of welke andere PSV-er erbij zat. Potentie zit er wel in, maar op het moment vind ik het niet echt van een WK niveau
En dan is van Rhijn nog slechterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:25 schreef Reemi het volgende:
Janmaat____ Onbegrijpelijk dat die bij oranje zit. De selectie van Schaken is al onbegrijpelijk, maar Janmaat
. Traag als wat, verdedigend ongelofelijk zwak en komt alleen maar doelloos naar voren rennen.
Via waar probeer je er nu op te gaan dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan nog niet op wefut, zo even op de laptop kijken maar ben niet thuis nu.
Ja, als je niet kan/wil/weet hoe te traden inderdaad.. Maar ik heb tot nu toe 2x FIFA Points gekocht (omdat mijn vriendin thuis een 800 MS Points kaartje had liggen en ik er eentje kreeg voor Sinterklaasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En vooral om er vooral geen gold packs van te kopen maar gewoon nuttige spelers.
Ipad maar dat lukt ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Via waar probeer je er nu op te gaan dan?
Wiefie bij mijn oom en tantequote:
wat doe jij nouquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:32 schreef Spoortie het volgende:
Zo, eindelijk eens een dagje tijd dus even een 3-4-1-2 projectje. Ik krijg die chemistry maar niet goed, iemand tips?
[ afbeelding ]
Toch wel het bewijs hoe fijn EA is t.o.v. de klanten die al meer dan 50 euro uitgeven voor een gamequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:25 schreef DuTank het volgende:
Ik weet niet of iemand dit ooit al eens heeft berekend, maar goed:
10 euro - 1050 FIFA Points (7 PGP) - 100k (13 PGP)
20 euro - 2700 FIFA Points (18 PGP) - 200k (26 PGP)
40 euro - 5650 FIFA Points (37 PGP, 1GP) - 400k (53 PGP)
Nu snap ik waarom mensen hier coins kopen
Ja, zelfde abo als dat wij thuis hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah. Weet je toevallig of zij ook UPC hebben?
Lees de regels in de OP.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:32 schreef Spoortie het volgende:
Zo, eindelijk eens een dagje tijd dus even een 3-4-1-2 projectje. Ik krijg die chemistry maar niet goed, iemand tips?
[ afbeelding ]
EA bepaalt niet die prijzen die wij hier hebben voor 100k hèquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch wel het bewijs hoe fijn EA is t.o.v. de klanten die al meer dan 50 euro uitgeven voor een game
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zelfde abo als dat wij thuis hebben
TR gemachtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:32 schreef Spoortie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, meerdere UPC-gebruikers hebben dit. Hoster is het aan het uitzoeken..quote:
Voor die packs? Als je ziet hoeveel rommel je krijgt, heb vorig jaar 2 keer 20 euro geinvesteerd in packs, 25 euro in een season ticket (want packs) en15 euro voor de ultimate edition. Kan niet zeggen dat ik er veel plezier van heb gehad, als je het totaal bedrag neemt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
EA bepaalt niet die prijzen die wij hier hebben voor 100k hè![]()
Ik vind het niet gek hoeveel ze vragen.
Inderdaadquote:
Deze UPC gebruiker heeft anders nog nooit ergens last van gehad. En een vriend van mij die het duurdere abbo heeft ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, meerdere UPC-gebruikers hebben dit. Hoster is het aan het uitzoeken..
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze UPC gebruiker heeft anders nog nooit ergens last van gehad. En een vriend van mij die het duurdere abbo heeft ook niet
Ik zou er een compleet Serie A team van maken. Of een hybrid, maar dan misschien een andere formatie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:32 schreef Spoortie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was 600k in coins geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor die packs? Als je ziet hoeveel rommel je krijgt, heb vorig jaar 2 keer 20 euro geinvesteerd in packs, 25 euro in een season ticket (want packs) en15 euro voor de ultimate edition. Kan niet zeggen dat ik er veel plezier van heb gehad, als je het totaal bedrag neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |