Niks, je kunt iemand niet dwingen andere gevoelens te hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef M-bition het volgende:
Ik wil wat meer voor haar betekenen WHAT TO DO??!!
quote:
Je klinkt als een wijf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef M-bition het volgende:
Ik wil haar goede vriend zijn! Ze zegt van ik zie je als vriend als er morgen een nieuwe vriendschap heb kan die ook beter zijn dan die van onze, wat is daar erg aan zegt ze. Ik wil haar niet kwijt ofzo maar ik voel me eigenlijk net zo iets van gewoon zo simpele vriend. Ik wil wat meer voor haar betekenen
Normale vrienden doen niet zo overdreven naar elkaar, hoor. Die doen gewoon ontspannen. Ik krijg het gevoel alsof jouw vriendschappelijke gevoelens heel sterk/dwingend zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Zij is mijn ogen mijn beste vriendin, ik doe alles voor haar.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Normale vrienden doen niet zo overdreven naar elkaar, hoor. Die doen gewoon ontspannen. Ik krijg het gevoel alsof jouw vriendschappelijke gevoelens heel sterk/dwingend zijn.
Kap daarmee, echt. Het maakt geen bal uit hoeveel je voor haar gedaan hebt, zij ziet jou gewoon als vriend. Daar kan je niks aan doen. Investeren in vriendschap doe je gewoon door het leuk te hebben samen, niet zomaar dingen kopen die de ander wil.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Allereerst bedankt voor al jullie reacties!!
Ze wil iets en ik koop het voor haar als ik het kan betalen.
Ze hecht daar geen waarde aan zegt ze. Ze is niet materalistisch
heeft ze mij ooit vertelt.Nu vraag ik me af hoe ik dan kan investeren in
een goede dschap?Daarnaast wil ik dat zij mij ook zo ziet ,maar ze geeft aan
dat ik alleen gewoon een vriend ben... Nadat ik in mijn ogen toch veel voor haar heb gedaan.
Dat ik misschien toch wel meer ben dan alleen een 'vriend'
En nee ik ben niet verliefd op haar!!
Wait, whut?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
dat ik alleen gewoon een vriend ben... Nadat ik in mijn ogen toch veel voor haar heb gedaan.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Vriendschap kun je niet kopen he. Het is niet dat hoe meer je voor haar koopt, hoe groter de vriendschap is ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Dit, ben gewoon een vriend en ga normaal met haar om, een vriend verwacht echt niet dat je cadeaus voor haar gaat kopen of alles voor haar doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef BRooster het volgende:
[..]
Kap daarmee, echt. Het maakt geen bal uit hoeveel je voor haar gedaan hebt, zij ziet jou gewoon als vriend. Daar kan je niks aan doen. Investeren in vriendschap doe je gewoon door het leuk te hebben samen, niet zomaar dingen kopen die de ander wil.
Aan het lijntje? Bij een vriendschap? Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef M-bition het volgende:
Frag_adder & Zargon
Dat is ook waar ik bang voor ben dat ik een soort van aan het lijntje wordt gehouden ofzo?
Ik geef veel om haar enzo..
Zij vraagt er niet om, om die cadeautjes en whatnot. Jij geeft het uit jezelf en verwacht er weer wat voor terug. Dat kun je niet bij haar neerleggen en zeggen dat jij er wat voor terugwil.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:21 schreef M-bition het volgende:
Nee!! maar als je even leest van Frag_adder heeft geschreven.
Het levert haar op dit moment veel op enzo dat gedeelte bedoel ik.
Op dat punt doel ik nu.
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vriendschap kun je niet kopen he. Het is niet dat hoe meer je voor haar koopt, hoe groter de vriendschap is ofzo.
En doe alsjeblieft niet zo panisch zeg, je lijkt wel een kind van 14. Je hebt toch ook gewoon wel andere vrienden?
Je houdt juist jezelf aan het lijntje, ze geeft duidelijk aan dat het niet zo veel is als jij er van maakt. Dus nee leg dit niet bij haar neer maar ga alsjeblieft bij jezelf te raden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef M-bition het volgende:
Frag_adder & Zargon
Dat is ook waar ik bang voor ben dat ik een soort van aan het lijntje wordt gehouden ofzo?
Ik geef veel om haar enzo..
Is het dan niet slimmer om te investeren in nieuwe vriendschappen in plaats van proberen vast te houden wat nu niet voldoeninggevend is?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef M-bition het volgende:
Ik ben daar eigenlijk nog niet helemaal over uit.
Weetje ik ga jullie wat aanvullende info geven.
Op de middelbare school werd ik altijd gepest ,omdat ik vaak goede cijfers haalde en
ik werd helemaal onzeker daardoor.
Nu ik na mezelf terugkijk heb ik waarschijnlijk de angst dat ze weg zal gaan als ze
iemand ontmoet die beter is dan ik?? Ik weet het echt niet. gewoon verder gaan
met men leven. Morgen komt de zon weer op en we zullen zien wat de dag brengt
Je wil gewoon een relatie met haar maar je weigert dit te accepteren omdat dit al is uitgesloten, dus ja, er komt een dag dat ze een vriend krijgt en ze een stuk of misschien zelfs geen tijd meer voor jou heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef M-bition het volgende:
Ik ben daar eigenlijk nog niet helemaal over uit.
Weetje ik ga jullie wat aanvullende info geven.
Op de middelbare school werd ik altijd gepest ,omdat ik vaak goede cijfers haalde en
ik werd helemaal onzeker daardoor.
Nu ik na mezelf terugkijk heb ik waarschijnlijk de angst dat ze weg zal gaan als ze
iemand ontmoet die beter is dan ik?? Ik weet het echt niet. gewoon verder gaan
met men leven. Morgen komt de zon weer op en we zullen zien wat de dag brengt
Je komt op mij nou niet echt "normaal" over, je wil een soort van geforceerde exclusiviteit op haar vriendschap en ik zou daar, persoonlijk, grote afstand van houden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:56 schreef M-bition het volgende:
Boruss
Ik begrijp dat je dat denkt ,maar ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat ik niet verliefd op haar ben. e
Als ik dat wel zou zijn dan vertel ik dat ook gewoon eerlijk. Maar dat is niet waar.
Dus dan wordt het optie 2 wat jij aangeeft. Ik kan heel goed men verhaal kwijt bij der en we hebben veel lol samen en ze is echt een aanvulling. Ze zit bij mij in de klas dus laag pitje wordt moeilijk ik kan haar niet in een keer ontlopen. Ja ik ben een jongen.
Zargonn
Ja denk het eigenlijk ook wel wat je uiteindelijk ook meer energie geeft. Hoe zou jij reageren als je een persoon kent waar je alles mee deelt en dat tegen jou zegt??
Ik denk het wel ,maar ik vind vind het moeilijk!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om te investeren in nieuwe vriendschappen in plaats van proberen vast te houden wat nu niet voldoeninggevend is?
Sorry ik kan je even niet meer volgen maar zal proberen je vragen te beantwoorden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:38 schreef M-bition het volgende:
Borus Borus je slaat de plank volledig mis.. Geen exlusiviteit of wat dan ook het gaat mij om dat ik wel wat meer had verwacht dan alleen gewoon een vriendschap snapje me? Als je elke dag met elkaar aan de telefoon hangt dan zou je toch wel wat meer verwachten na een jaar dan alleen het label 'vriend'. Je snapt me nog niet helemaal denk ik. Ieder moet zijn eigen leven leiden natuurlijk!! Ik zit met het probleem dat ik niet meer betekent heb voor haar in die anderhalf jaar lang dingen doen samen aan de telefoon hangen elke dag. Mijn leeftijd is 21 ik weet niet waar je 15-17 vandaan haalt? Ik verwacht niet wat terug want daar ben je vrienden voor toch?MAAR Borus waarom zo van het kan me GEEN ruk schelen als je straks niet meer bij me bent? Heb ik nu iets van aandacht tekort of is dit gewoon vriendschap niet waarderen.
Scorpie hoe bedoel je? Friendzoned?
Even wat weggelaten zodat ik niet teveel quote, wellicht dat iemand anders jou wel advies kan geven omdat ik me totaal niet in jou kan inleven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:18 schreef M-bition het volgende:
Borus
Het zij zo
En nog even over relatie gesproken ik heb sinds een paar weken geen relatie meer. Ik vond het vrijgezellen leven toch wat meer hebben.
Ik hoop hiermee jou argwaan weg te nemen wat relaties betreft.
Hopelijk zie je hiermee wat ik over heb voor een goede vriendschap !!
Bedankt voor de moeite Borus, je hebt me geholpen om er anders na te kijken!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:24 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Even wat weggelaten zodat ik niet teveel quote, wellicht dat iemand anders jou wel advies kan geven omdat ik me totaal niet in jou kan inleven.
Ik zou gefriendzoned zijn en meer met de dame willen als ik de situatie zo lees en mezelf erin zou bevinden, jij geeft echter aan dat dit niet zo is dus kan ik me niet in jou verplaatsen.
Overigens zei ik dat ik het gevoel kreeg dat je sociaal wat achter liep, niet dat je een sociaal probleem had.
Sorry dat ik je niet heb kunnen helpen.
Het is duidelijk dat je echt ontiegelijk veel om haar geeft, dit had ik ook een beetje en is dus best lastig om zomaar los te laten maar doe het stapsgewijs zodat je nog vrienden bent en er voor haar bent indien ze je nodig heeft en niet meteen alle contact verbreken. Ga bijvoorbeeld vaker met je mannelijke vrienden op stap en achter de dames aan. Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:06 schreef M-bition het volgende:
14 april 1991ben bijna jarig haha ik ben nog 21 bijna 22
Mervin bedankt voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk het is echt een rot situatie.
Maar ik vind haar echt heel belangrijk en daarnaast heb je gelijk dat ik beter op tijd
kan minderen voordat ik de wind van voren krijg bij wijze van spreken. Het is wel
mogelijk om vrienden te zijn geloof me maar haha ik heb het een paar weken uit met mijn vriendin
zoals je al eerder had gelezen. Het vrijgezellen leven bevalt me goed maar ik hecht ENORM veel waarde aan goede vriendschap....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |