Niks, je kunt iemand niet dwingen andere gevoelens te hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef M-bition het volgende:
Ik wil wat meer voor haar betekenen WHAT TO DO??!!
quote:
Je klinkt als een wijf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef M-bition het volgende:
Ik wil haar goede vriend zijn! Ze zegt van ik zie je als vriend als er morgen een nieuwe vriendschap heb kan die ook beter zijn dan die van onze, wat is daar erg aan zegt ze. Ik wil haar niet kwijt ofzo maar ik voel me eigenlijk net zo iets van gewoon zo simpele vriend. Ik wil wat meer voor haar betekenen
Normale vrienden doen niet zo overdreven naar elkaar, hoor. Die doen gewoon ontspannen. Ik krijg het gevoel alsof jouw vriendschappelijke gevoelens heel sterk/dwingend zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Zij is mijn ogen mijn beste vriendin, ik doe alles voor haar.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Normale vrienden doen niet zo overdreven naar elkaar, hoor. Die doen gewoon ontspannen. Ik krijg het gevoel alsof jouw vriendschappelijke gevoelens heel sterk/dwingend zijn.
Kap daarmee, echt. Het maakt geen bal uit hoeveel je voor haar gedaan hebt, zij ziet jou gewoon als vriend. Daar kan je niks aan doen. Investeren in vriendschap doe je gewoon door het leuk te hebben samen, niet zomaar dingen kopen die de ander wil.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Allereerst bedankt voor al jullie reacties!!
Ze wil iets en ik koop het voor haar als ik het kan betalen.
Ze hecht daar geen waarde aan zegt ze. Ze is niet materalistisch
heeft ze mij ooit vertelt.Nu vraag ik me af hoe ik dan kan investeren in
een goede dschap?Daarnaast wil ik dat zij mij ook zo ziet ,maar ze geeft aan
dat ik alleen gewoon een vriend ben... Nadat ik in mijn ogen toch veel voor haar heb gedaan.
Dat ik misschien toch wel meer ben dan alleen een 'vriend'
En nee ik ben niet verliefd op haar!!
Wait, whut?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
dat ik alleen gewoon een vriend ben... Nadat ik in mijn ogen toch veel voor haar heb gedaan.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Vriendschap kun je niet kopen he. Het is niet dat hoe meer je voor haar koopt, hoe groter de vriendschap is ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:22 schreef M-bition het volgende:
Dit, ben gewoon een vriend en ga normaal met haar om, een vriend verwacht echt niet dat je cadeaus voor haar gaat kopen of alles voor haar doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef BRooster het volgende:
[..]
Kap daarmee, echt. Het maakt geen bal uit hoeveel je voor haar gedaan hebt, zij ziet jou gewoon als vriend. Daar kan je niks aan doen. Investeren in vriendschap doe je gewoon door het leuk te hebben samen, niet zomaar dingen kopen die de ander wil.
Aan het lijntje? Bij een vriendschap? Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef M-bition het volgende:
Frag_adder & Zargon
Dat is ook waar ik bang voor ben dat ik een soort van aan het lijntje wordt gehouden ofzo?
Ik geef veel om haar enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |