SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ben je eindelijk weer wat mobiel.
Heb je morgenavond wat te doen?
Hupselquote:
Feraquote:
O, dat hoeft niet. Durf maar lekker, ik wil altijd wel nieuwe dingen proberen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hm mja da's wel een beetje anders dan dat je gewend bent denk ik... maar ik probeer het behapbaar te houden
Dat ben ik nog steeds.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was zo'n melodramatische tiener met cliché beelden van romantiek.
Je kunt haar natuurlijk ook volpompen he, daar betaal je tenslotte voor. Care wie ze nog meer afwerktquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
@muhaha: natuurlijk
@Huppel: is het wat ik denk dat het is?
Zei iemand speculaas?quote:
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
@muhaha: natuurlijk
@Huppel: is het wat ik denk dat het is?
Mag beiden ook?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je een koekje of ben je geil.
Dat heb ik daarna gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt haar natuurlijk ook volpompen he, daar betaal je tenslotte voor. Care wie ze nog meer afwerkt.
Zo goed ken ik dat liedje niet.quote:
Dat jij nou na 2x stoten komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan had je haar in die tijd 2 keer kunnen naaien.
Hehehe. Ik ben inmiddels een ouwe wijze man.quote:
Zin om X-Men af te kijken?quote:
24/7quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij was met je gedachtes allang ergens anders.
Tss ik blijf niet bezig!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef DaMook het volgende:
Hupsel, ik heb je probleem gevonden!
[ afbeelding ]
Lijkt me gezellig. Ik wilde je eigenlijk vragen wanneer je weer tijd had.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ben inmiddels een ouwe wijze man.
[..]
Zin om X-Men af te kijken?
Veel mensen vinden mij ook wijs voor mijn leeftijd. Maar op het gebied van romantiek ben ik liever hopeloos.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ben inmiddels een ouwe wijze man.
[..]
Zin om X-Men af te kijken?
hehequote:
Niet echt, die is rond half 6 voor het laatst geweest en om eerlijk te zijn verwacht ik hem pas maandag weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Is rival nog bezig geweest met die meet?
Welke meet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Arme Gitaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
24/7
Ben benieuwd of die implantaat m'n libido gaat temperen.
Nouja, morgen dus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Ik wilde je eigenlijk vragen wanneer je weer tijd had.
Romantiek ben ik afgeleerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel mensen vinden mij ook wijs voor mijn leeftijd. Maar op het gebied van romantiek ben ik liever hopeloos.
Hij gaf me een pm maar verder niks meer van gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Met de groenteboer praat je toch ook over zijn werk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in waarom je met een hoer over haar werk zou praten.
Uitstel van climaxquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in waarom je met een hoer over haar werk zou praten.
Is er al een PM rond gegaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij gaf me een pm maar verder niks meer van gehoord.
Of niet. Misschien krijgt hij nu eindelijk wat rust.quote:
Awwww. Maar het is zo'n mooi iets.quote:[..]
Romantiek ben ik afgeleerd.
DM maar hoe laat je ongeveer komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Gitaar.
[..]
Nouja, morgen dus.
[..]
Romantiek ben ik afgeleerd.
Ik denk dat ik zo mijn bed maar eens ga opzoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde wat opzoeken, maar ben vergeten wat, minuut geleden wist ik het nog.
Je wilde op www.routenet.nl kijken hoe je het snelst in Gorinchem kan komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde wat opzoeken, maar ben vergeten wat, minuut geleden wist ik het nog.
De 30ste is voor mij juist heel kut omdat ik de 31ste al vroeg in Tiel moet zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, geen globale. Gewoon 1 naar mij. Ik kan alleen de 30e nog, de andere data's niet
.
Dat weet ik allangquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wilde op www.routenet.nl kijken hoe je het snelst in Gorinchem kan komen
Heeft Vin jou nog geknuffeld voor mij?quote:
Waarom rinkelt mijn deurbel dan nietquote:
niet in het bijzonderquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Vin jou nog geknuffeld voor mij?
De volgende keer dat ik hem zie ga ik hem slaanquote:
Prima, zien we dan wel weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt, die is rond half 6 voor het laatst geweest en om eerlijk te zijn verwacht ik hem pas maandag weer
Ik heb de route nog niet uit geprobeerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom rinkelt mijn deurbel dan niet
Als ik mn moeders auto de 30ste kan ontvoeren dan kan ik dan gewoon komen, moet ik wel teringvroeg weg uit Purm maar dat is niet ergquote:
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de route nog niet uit geprobeerd.
Ik weet niet wat Rival gaat doen, hij had de 28e nog voorgesteld in het topic alleen dan kan ik ook niet en ik moet de dag erop werkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De 30ste is voor mij juist heel kut omdat ik de 31ste al vroeg in Tiel moet zijn
We horen hem er vast nog wel overquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Rival gaat doen, hij had de 28e nog voorgesteld in het topic alleen dan kan ik ook niet en ik moet de dag erop werken.
Ik vind het niet erg als hij het de 29e houdt, dan kom ik wel een andere keer.
Oei, wat dan ?quote:
Dat je die route nog niet hebt uitgeprobeerd natuurlijkquote:
Ik hoor wel wanneer het is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik mn moeders auto de 30ste kan ontvoeren dan kan ik dan gewoon komen, moet ik wel teringvroeg weg uit Purm maar dat is niet erg
Je hebt tenminste een reservefoon!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer het is.
Zit op m'n reserve foon en tering wat is die traag
Ohh dat, ja ik moet hem eens testen eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je die route nog niet hebt uitgeprobeerd natuurlijk
28e Is geen goede datum, want de 27e is er een feestje bij mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Rival gaat doen, hij had de 28e nog voorgesteld in het topic alleen dan kan ik ook niet en ik moet de dag erop werken.
Ik vind het niet erg als hij het de 29e houdt, dan kom ik wel een andere keer.
Ik heb het over Maart hequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
28e Is geen goede datum, want de 27e is er een feestje bij mij
Kusje op?quote:
3 kwartier. En dan hopen dat ik de bus kan hebben naar de bushalte waar mijn fiets staat, anders moet ik eerst nog een kwartier lopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een reservefoon!!
Hoe lang moet je nog'?
Goed planquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ohh dat, ja ik moet hem eens testen eigenlijk.
Lopen is goed voor jequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3 kwartier. En dan hopen dat ik de bus kan hebben naar de bushalte waar mijn fiets staat, anders moet ik eerst nog een kwartier lopen
Sweet dreamsquote:
Ik heb niets gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
En hierom moet ik dus niet alleen thuis drinken![]()
Dan ga ik berichtjes sturen die ik beter niet kan sturen
Kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb niets gehad.
Wel herkenbaar.
Nog niks van gemerkt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
En hierom moet ik dus niet alleen thuis drinken![]()
Dan ga ik berichtjes sturen die ik beter niet kan sturen
Kloptquote:
Tsssquote:
Sorryquote:
Het gaat toch niet om belangrijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook niet belangrijk, ook niks gehad
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Aaahwquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om belangrijk?
Ik heb gewoon even een depri-bui
ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Niet depri zijn, ik kom echt nog weleens langs, weet alleen nog niet wanneerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft iedereen toch wel eens?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet depri zijn, ik kom echt nog weleens langs, weet alleen nog niet wanneer.
Aai over de bol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook niet
maar dat verwacht ik ook niet
Mooi zoquote:
Deze hou ik al sinds Oz inquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heeft iedereen toch wel eens?
Kloptquote:
Trein missenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
Wachten omdat het spoor bezet is, het moet niet gekker worden)
Ik vind van wel maar ik weet nu al dat bijvoorbeeld Rival zoiets zou hebben van mens stel je aanquote:
Hmm dat weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind van wel maar ik weet nu al dat bijvoorbeeld Rival zoiets zou hebben van mens stel je aan
Hoeft ook nietquote:
Ga tapdansenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef DaMook het volgende:
Duss, ik verveel me. Leren ga ik nu iig niet meer doen.
hoe mik ik het uit hequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjens, Ik ga lekker douchen en naar bed
Nehquote:
beetjequote:
Douchse en slaap lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker schatquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ga uhm geen ideequote:
KOEN!!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben hier de laatste tijd iets minder vaak
Ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben hier de laatste tijd iets minder vaak
Ja maar hij moet er wel voor thuis kunnen blijven geloof ikquote:
Ik moet nog criminal minds kijkenquote:
Altijdquote:
Ik heb net de eerste 3 afleveringen gekeken van seizoen 1 met mn zoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog criminal minds kijken.
hmmmm dat beperkt de mogelijkhedenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hij moet er wel voor thuis kunnen blijven geloof ik
Of in de buurtquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hij moet er wel voor thuis kunnen blijven geloof ik
Hij zou in KPD kunnen gaan neuzenquote:
Dan valt Gorinchem al af dusquote:
Ik heb gisteren de laatste nieuwe binnen gehaaldquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste 3 afleveringen gekeken van seizoen 1 met mn zoon
of misschien is ie wel lid van KELquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zou in KPD kunnen gaan neuzen
Ik keek het af en toe op tv, ben nu begonnen met volgen met mn zoon samenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de laatste nieuwe binnen gehaald, ik loop een heeeeel stuk voor op je dus
.
Dat weet ik (en hups ookquote:
quote:
Je maakt gewoon geen tijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet ik (en hups ook) . Wil wel verder weg, maar nooit geen tijd
.
KPD zuigtquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zou in KPD kunnen gaan neuzen
En bedankt hequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
KPD zuigt. Niets leuks te vinden, ja soms een enkele foto
.
Nooit aan durven vragenquote:
ik mag er niet eens inquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
KPD zuigt. Niets leuks te vinden, ja soms een enkele foto
.
Of ik durf gewoon nietquote:
Selectieve lezerquote:
Dat zal het zijn, ik ben ook zo intimiderendquote:
ben jij een KEL typje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ik ben ook zo intimiderend
Hallo, vrouw in depri-mode!! Wat verwacht jij dan?quote:
Nopequote:
Je mist nietsquote:
Jij bent zeg maar mij julesquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ik ben ook zo intimiderend
Ik herhaal: en bedankt hequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mist niets, die enkele sexy foto die er staat is de moeite niet waard
.
Gewoon uit die depri mode als ik iets postquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, vrouw in depri-mode!! Wat verwacht jij dan?
*mijnquote:
Dus geen handboeien ?quote:
Oh hell yeah!!!quote:
Ik ben niet van het delenquote:
Vast wel, daar zijn mannen heel goed inquote:
heb je het al helemaal uit nu?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell yeah!!!
Hoofdstuk 25 nog niet gelezen?
Nice savequote:
hihiquote:
Binnen 5 dagen had ik alle 3 de delen gelezenquote:
Vast welquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen 5 dagen had ik alle 3 de delen gelezen
isbn nummer ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell yeah!!!
Hoofdstuk 25 nog niet gelezen?
Maar stiekem vind ze dat ook weer leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel, daar zijn mannen heel goed in
978 90 446 2184 6quote:
Ik ga hem opzoekenquote:
Hoofdstuk 25!!quote:
Oversekst of komt ze te kort ?quote:
Dan ga ik voor optie 1quote:
Dan vind je het ook niet erg dat ik mijn komst telkens uitstelquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan vind je het ook niet erg dat ik mijn komst telkens uitstel.
Mijn batterijen zijn alweer opquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef DaMook het volgende:
Al kun je ook oversekst zijn zonder seks te hebben natuurlijk.
klopt, ik ken hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef DaMook het volgende:
Al kun je ook oversekst zijn zonder seks te hebben natuurlijk.
haha, oplaadbare kopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mijn batterijen zijn alweer op
jaaahaaa!!quote:
Jij hebt toch een vriendin/vrouw ? Of zit daar het probleemquote:
Wat dan?quote:
Overstap gemist?quote:
laten we zeggen dat dat als je getrouwd bent en kinderen hebt een stuk minder wordtquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriendin/vrouw ? Of zit daar het probleem?
Nooit aan beginnen dusquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat dat als je getrouwd bent en kinderen hebt een stuk minder wordt
Hoef je niet getrouwd voor te zijn, kinderen is al genoeg om je seksleven te verziekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat dat als je getrouwd bent en kinderen hebt een stuk minder wordt
Ik ben geen verraderquote:
Dus nu laat je je fiets staan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijdt alleen een bus die er 2x zo lang over doet.
Hmm I'm intriged nowquote:
Jules ok, maar kind is engerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef je niet getrouwd voor te zijn, kinderen is al genoeg om je seksleven te verzieken
het werd al minder toen het spannende/verliefdheid er af ging en na kinderen helemaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef je niet getrouwd voor te zijn, kinderen is al genoeg om je seksleven te verzieken
Gelukkig is die van mij al bijna klaar om op zn eigen te gaan wonenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het werd al minder toen het spannende/verliefdheid er af ging en na kinderen helemaal
Ik kan het me nog niet voorstellen, maarja mijn langste relatie was dan ook 11 maandenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het werd al minder toen het spannende/verliefdheid er af ging en na kinderen helemaal
Hoe oud was ie ook weer ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is die van mij al bijna klaar om op zn eigen te gaan wonen
Doeiquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik loop naar de halte. Die is halverwege.
Telefoon leeg
In mei wordt hij 15quote:
voordat ik huidige leerde kennen was 6 maanden het langstequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan het me nog niet voorstellen, maarja mijn langste relatie was dan ook 11 maanden, helaas
.
Oww dan kom ik over een jaar of 3 tot 10 wel een keer langsquote:
Komt bij mij ook nog welquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voordat ik huidige leerde kennen was 6 maanden het langste
deze ken ik al bijna 19 jaar
wat is er eigenlijk met jouw UI gebeurdquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komt bij mij ook nog wel. Denk ik
.
Wat is er mis mee ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met jouw UI gebeurd
Dikke deceptiequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww dan kom ik over een jaar of 3 tot 10 wel een keer langs.
Sweet and horny dreamsquote:
Jij bent deze gewend ?quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke deceptie
[..]
Sweet and horny dreams
Misschienquote:
die andere had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent deze gewend ?
Ik heb er meerdere. Ik wissel soms af
.
Ben je iets beters gewend van mequote:
Heb ik ook al 10 jaar ofzo, maar deze is meer bekend iddquote:
jij bent idd net 10 geworden zie ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook al 10 jaar ofzo, maar deze is meer bekend idd.
Samen terrasje pakken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben je iets beters gewend van me.
Dit jaar iig dan, bij voorkeur de eerste helft van dit jaar
.
De lente mag nu wel beginnen van mijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef Koen66 het volgende:
terrasjes
lijkt zo ver weg met dat koude tyfustakkeweer van nu
Ow damnquote:
Het weer zal wel snel beter worden hoop ik, dus ja dat kunnen wel weleens doenquote:
ik mis ook altijd belangrijke hoogtepunten, 50k gemist, 60k toevallig niet, 70k weer welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow damn, ik heb mijn 10e fok verjaardag helemaal gemist
.
IK BEN DIT WEER ZO ZATquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De lente mag nu wel beginnen van mij
Je post teveelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis ook altijd belangrijke hoogtepunten, 50k gemist, 60k toevallig niet, 70k weer wel
Ik heb mn 150k gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis ook altijd belangrijke hoogtepunten, 50k gemist, 60k toevallig niet, 70k weer wel
Ik ook, ik wil buitenseks verdommequote:
volgens mij zou ie dan erg klein wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil buitenseks verdomme
Jij post helemaal te veelquote:
Met dit weer wel jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zou ie dan erg klein worden
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil buitenseks verdomme
Ligt eraan hoe heet de vrouw isquote:
Ik heb nog wel watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op, ik ga mn bedje opzoeken!!
Hoiquote:
Kom brengen dan!!!quote:
Prrrrrrquote:
Mag niet meer rijden van de pliessiequote:
ik heb nog een paar slokjes....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is op, ik ga mn bedje opzoeken!!
Evil!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag niet meer rijden van de pliessie.
Jou natuurlijkquote:
Niet mn eerste keus bij een trio maar okquote:
Dat zijn mijn katten niet iigquote:
lolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet mn eerste keus bij een trio maar ok
Koop dan ook een telefoon zonder toetsenbordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
Thuis en m'n toetsenbord van m'n telefoon is weer eens kapot
Melding in de trant van "Toetsenbord van Android is gestopt."quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Koop dan ook een telefoon zonder toetsenbord.
Je weet nu hoe je dat op kan lossenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
Thuis en m'n toetsenbord van m'n telefoon is weer eens kapot
Ik kom ze wel een keer verpestenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zijn mijn katten niet iig, die liggen hier allebei te prrrr en op verschillende plekken
.
Ja, Android opnieuw flashenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet nu hoe je dat op kan lossen
Have funquote:
Sorry, maar androidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Melding in de trant van "Toetsenbord van Android is gestopt."
Ik kan dus niet meer typen met mijn on-screen toetsenbord.
Tosh ligt nu op mijn armen in de weg te liggenquote:
iPhonequote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik moet een nieuwe kiezen, keuze tussen Galaxy S3 en iPhone 5
Jules is met een verpakking van een surprise-ei speeltje aan het spelenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tosh ligt nu op mijn armen in de weg te liggen.
Nooit iPhone kiezen dus!!quote:
Whehe leuk tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules is met een verpakking van een surprise-ei speeltje aan het spelen
Zeker wel !quote:
Android is goedkoper en sowieso beterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:26 schreef Koen66 het volgende:
wat is een pre voor iPhone, en wat een pre voor Android?
Lukt niet, ik kom niet in dat menu waar ik moet zijnquote:
Nee iPhone is lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry, maar android, koop een fatsoenlijke telefoon
.
Dus we kunnen niet meer appenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt niet, ik kom niet in dat menu waar ik moet zijn
[..]
Nee iPhone is lekker
Lekker voor alle apps betalen
Op dit moment niet nee. Als het helemaal niet lukt installeer ik whatsapp op m'n reservetelefoon.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee. Als het helemaal niet lukt installeer ik whatsapp op m'n reservetelefoon.
Apple werkt gewoon, android zuigtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:26 schreef Koen66 het volgende:
wat is een pre voor iPhone, en wat een pre voor Android?
Mijn bier is op anders had ik hetnog wel langer volgehoudenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Android is goedkoper en sowieso beter
EUJ!!quote:
quote:
Net alsof je terug apptquote:
Je mag me wel appenquote:
Volgens mijn foon is de laatste app in ons gesprek van mij naar jouhoorquote:
Is gewoon een feitquote:
Jij hebt geen custom ROM op je iPhone.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is gewoon een feit.
Ik heb nog nooit een niet werkend toetsenbord gehad. Als voorbeeld
.
Ik zou ook niet weten waarom ik dat zou willenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt geen custom ROM op je iPhone.
Heeft jouw iPhone ook een eigen duikpak?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik dat zou willen, het werkt gewoon
.
Welterusten schatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ook afsluiten, nog even CM kijken en dan slapen. Hoop dat ik het einde van CM nog haal
.
Je zal het pas begrijpen als je het doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik dat zou willen, het werkt gewoon
.
truste kerelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ook afsluiten, nog even CM kijken en dan slapen. Hoop dat ik het einde van CM nog haal
.
Toevallig welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft jouw iPhone ook een eigen duikpak?
Trustequote:
Verstandig want toevallig laten alleen de iPhone mensen hun foon in de plee donderen!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toevallig wel, hoesje wat ik erom heb zitten kan tot 2 meter diep onder water
.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zal het pas begrijpen als je het doet.
Ik kom maar niet in recovery-mode
Ja echt hequote:
Dat zijn allemaal van de verzekering oplichtersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig want toevallig laten alleen de iPhone mensen hun foon in de plee donderen!!
Binnen mijn vrienden/kennissenkring dan
nee hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van de verzekering oplichters.
App me maar als je wakker bent, dan app ik wel terug als ik wakker benquote:
Ik ben altijd vroeg wakker hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
App me maar als je wakker bent, dan app ik wel terug als ik wakker ben. Morgen heb ik iig mijn eerste late dienst
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |