SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ben je eindelijk weer wat mobiel.
Heb je morgenavond wat te doen?
Hupselquote:
Feraquote:
O, dat hoeft niet. Durf maar lekker, ik wil altijd wel nieuwe dingen proberen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hm mja da's wel een beetje anders dan dat je gewend bent denk ik... maar ik probeer het behapbaar te houden
Dat ben ik nog steeds.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was zo'n melodramatische tiener met cliché beelden van romantiek.
Je kunt haar natuurlijk ook volpompen he, daar betaal je tenslotte voor. Care wie ze nog meer afwerktquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
@muhaha: natuurlijk
@Huppel: is het wat ik denk dat het is?
Zei iemand speculaas?quote:
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
@muhaha: natuurlijk
@Huppel: is het wat ik denk dat het is?
Mag beiden ook?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je een koekje of ben je geil.
Dat heb ik daarna gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt haar natuurlijk ook volpompen he, daar betaal je tenslotte voor. Care wie ze nog meer afwerkt.
Zo goed ken ik dat liedje niet.quote:
Dat jij nou na 2x stoten komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan had je haar in die tijd 2 keer kunnen naaien.
Hehehe. Ik ben inmiddels een ouwe wijze man.quote:
Zin om X-Men af te kijken?quote:
24/7quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij was met je gedachtes allang ergens anders.
Tss ik blijf niet bezig!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef DaMook het volgende:
Hupsel, ik heb je probleem gevonden!
[ afbeelding ]
Lijkt me gezellig. Ik wilde je eigenlijk vragen wanneer je weer tijd had.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ben inmiddels een ouwe wijze man.
[..]
Zin om X-Men af te kijken?
Veel mensen vinden mij ook wijs voor mijn leeftijd. Maar op het gebied van romantiek ben ik liever hopeloos.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ben inmiddels een ouwe wijze man.
[..]
Zin om X-Men af te kijken?
hehequote:
Niet echt, die is rond half 6 voor het laatst geweest en om eerlijk te zijn verwacht ik hem pas maandag weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Is rival nog bezig geweest met die meet?
Welke meet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Arme Gitaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
24/7
Ben benieuwd of die implantaat m'n libido gaat temperen.
Nouja, morgen dus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Ik wilde je eigenlijk vragen wanneer je weer tijd had.
Romantiek ben ik afgeleerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel mensen vinden mij ook wijs voor mijn leeftijd. Maar op het gebied van romantiek ben ik liever hopeloos.
Hij gaf me een pm maar verder niks meer van gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Met de groenteboer praat je toch ook over zijn werk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in waarom je met een hoer over haar werk zou praten.
Uitstel van climaxquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in waarom je met een hoer over haar werk zou praten.
Is er al een PM rond gegaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij gaf me een pm maar verder niks meer van gehoord.
Of niet. Misschien krijgt hij nu eindelijk wat rust.quote:
Awwww. Maar het is zo'n mooi iets.quote:[..]
Romantiek ben ik afgeleerd.
DM maar hoe laat je ongeveer komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Gitaar.
[..]
Nouja, morgen dus.
[..]
Romantiek ben ik afgeleerd.
Ik denk dat ik zo mijn bed maar eens ga opzoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde wat opzoeken, maar ben vergeten wat, minuut geleden wist ik het nog.
Je wilde op www.routenet.nl kijken hoe je het snelst in Gorinchem kan komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde wat opzoeken, maar ben vergeten wat, minuut geleden wist ik het nog.
De 30ste is voor mij juist heel kut omdat ik de 31ste al vroeg in Tiel moet zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, geen globale. Gewoon 1 naar mij. Ik kan alleen de 30e nog, de andere data's niet
.
Dat weet ik allangquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wilde op www.routenet.nl kijken hoe je het snelst in Gorinchem kan komen
Heeft Vin jou nog geknuffeld voor mij?quote:
Waarom rinkelt mijn deurbel dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |