abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124354852

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS :+
De afgestudeerde helden van dit topic
• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa
• Eriksd

Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit en student:

Universiteit van Amsterdam
• Dreamzk
• Tchock
• Yreal -
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I)
• Snax
• Monnet
• Polacco

Open Universiteit
• SpotlessMind00

Erasmus Universiteit Rotterdam
• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab

Radboud Universiteit
• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Universiteit Leiden
• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser
• Studeur

Universiteit Utrecht
• solo020

Universiteit Maastricht
• Duderd
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit

Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Ties02
• Valid
• Etsu
• Paxcon (mr. dr. LaPo)
• Joosie200
• Letstalk
• Bruce_Cutler
• Doctor_Neo_Cortex
• Argelos
• Fratles

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_124354885
Sorry, kon geen arrest bedenken ;(

Heb de staatsrecht leidraad willekeurig ergens opgeslagen en die genomen.
pi_124354926
Beter dan Windmill!
pi_124354951
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Ties02 het volgende:
Beter dan Windmill!
Dit was m'n kans, erik is toch weg.
pi_124354976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

is ze lekker? Zo ja, post een foto.
kan ik natuurlijk niet oordelen, maar vind d'r wel oke (in 't echt is ze knapper :+ )
http://www.rug.nl/staff/l.b.a.tigelaar/
pi_124355010
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

kan ik natuurlijk niet oordelen, maar vind d'r wel oke (in 't echt is ze knapper :+ )
http://www.rug.nl/staff/l.b.a.tigelaar/
Mijn god, in het echt ziet ze er veel beter uit. Ze heeft haar haar opgestoken (of hoe dat ook heet).
pi_124355051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Mijn god, in het echt ziet ze er veel beter uit. Ze heeft haar haar opgestoken (of hoe dat ook heet).
Ja _O- En ze werkt met krijt, en kijkt niet wat ze met d'r handen doet waardoor d'r hele kleding + gezicht onder krijt zit :') _O-
pi_124355083
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja _O- En ze werkt met krijt, en kijkt niet wat ze met d'r handen doet waardoor d'r hele kleding + gezicht onder krijt zit :') _O-
_O- nog nooit opgevallen.

Wel bij die van bestuurs en staats :P
pi_124355097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Sorry, kon geen arrest bedenken ;(

Heb de staatsrecht leidraad willekeurig ergens opgeslagen en die genomen.
het is je vergeven. Ik kende het arrest nog niet.
Generaal?? Pardon??
pi_124355112
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:

[..]

_O- nog nooit opgevallen.

Wel bij die van bestuurs en staats :P
Zo zat een krijtstreep op d'r wang en iedereen in de wg moest lachen, maar ze snapte er niets van :') _O-
pi_124355154
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zo zat een krijtstreep op d'r wang en iedereen in de wg moest lachen, maar ze snapte er niets van :') _O-
Oh wacht, bij ons heeft ze wel stiften _O-

Ik zit altijd bij aweg.
pi_124355195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Oh wacht, bij ons heeft ze wel stiften _O-

Ik zit altijd bij aweg.
Toevallig stiftstrepen op d'r gezicht?
pi_124355220
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Toevallig stiftstrepen op d'r gezicht?
Nee :P
pi_124355239
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee :P
Ah, verder wel goeie docente hoor ^O^
pi_124355267
Iemand die toevallig hiphop kan waarderen? (in de zin van; battles ect)
Generaal?? Pardon??
pi_124355315
Beslissing op het bezwaar van Giku gericht tegen de uitspraak van Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) in de zaak Paxcon/Giku.
Het geding in eerste instantie:
Giku voert aan dat Paxcon hem in twee verschillende situaties voorbij gewandeld is zonder een blijk van herkenning. Paxcon voert het verweer dat hij op zoek was naar een studieplek in een drukke studiezaal en Giku opredht niet gezien heeft.
Het geding in beroep:
Bovenstaande feiten gelden als vaststaand. Giku verhoogt zijn eis naar het immer groeten van alle niet novieten (respect mag volgens Giku verwacht worden) op straffe van een dwangsom van twee euro per keer zowel online als daarbuiten. Subsidiair vordert Giku rectificatie in het topic. Paxcon verweert met dat hij Giku oprecht niet gezien had en meermalen berouw heeft getoond.
Beslissing:
Overwegende dat Giku in het eerste geval in gesprek was met een jongedame waarvan niet is gebleken dat het voor Paxcon duidelijk is in welke relatie de jongedame in kwestie tot Giku stond, hetgeen met zich meebrengt dat Paxcon etiquettetechnisch gezien niet onjuist handelde door in een dergelijk moment een teken van herkenning achterwege te laten,
Overwegende dat vast is komen te staan dan wel onvoldoende door Paxcon is betwist dat Giku in het tweede geval niet in een gesprek was met een derde en Giku en Paxcon een solitair moment deelden hetgeen met zich meebrengt dat het in strijd was met de maatschappelijke etiquette dat Paxcon , die immers al eerder aan Giku was voorgesteld, geen teken van herkenning gaf,
Overwegende dat het zoeken naar een studieplek in een drukke studiezaal met zich meebrengt dat men zich wellicht niet volledig bewust is van de omgeving om hem heen een verzachtende omstandigheid is doch in tegenstelling tot wat de Novietenhoeder I aanneemt niet voor een volledige disculpatie kan zorgen,
Overwegende dat niet is gebleken van een speciale relatie die ervoor zorgt dat Paxcon in een bijzondere verhouding tot Giku (cf. De beslissing inzake Etsu/Paxcon waar een bijzondere verhouding wel aangenomen werd) staat,
Overwegende dat het element 'respect' een belangrijke pijler van de maatschappij is en een fundament is van de sociale omgang onder rechtenstudenten en mensen in het algemeen echter dat niet kan leiden tot het altijd groeten van niet novieten, dat zou teveel afhankelijk van toekomstige gebeurtenissen en de omstandigheden van unieke gevallen zijn om vooraf tot veroordeeld te worden,
Overwegende dat Paxcon reeds meermalen berouw heeft getoond in het topic richting Giku en te kennen heeft gegeven Giku in het vervolg wel te herkennen in sociale situaties,
Overwegende dat, nu het bovenstaande blijkt, de bestreden beslissing op de door de Novietenhoeder I geformuleerde gronden niet in stand kan blijven en de Novietenhoeder II, opnieuw recht doende, als volgt zal beslissen,
De primaire eis wordt afgewezen wegens gebrek aan steun in het recht, de subsidiaire eis zal toegewezen worden, inhoudende een veroordeling van Paxcon tot rectificatie in het topic met dien verstande dat Paxcon reeds vrijwillig aan deze veroordeling voldaan heeft.

Dixi.

Actaeon. Novietenhoeder II.
pi_124355341
Pax. Giku. Alstublieft.
pi_124355412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Nee niet per sé battles maar wel oldschool platen _O_
pi_124355415
Acta _O_
pi_124355451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee niet per sé battles maar wel oldschool platen _O_
oldskool is sowieso aan.
ik hou van wordplay O+
Generaal?? Pardon??
pi_124355505
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Etsu het volgende:
Acta _O_
Ik heb m'n best gedaan de oldschool Hoge Raad te evenaren.
pi_124355631
Prima uitspraak.

Thans dient opgemerkt te worden dat ik in beide situaties met iemand door de gangen struinde waarbij ik mogelijk beide keren in gesprek was.

Onderbreking van het gesprek om te groeten leidt niet enkel tot onbillijke situaties jegens mijn gesprekspartner, het is ook oorzaak voor onoplettendheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 22:37:09 ]
pi_124355638
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:35 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik heb m'n best gedaan de oldschool Hoge Raad te evenaren.
Ik zou dat niet kunnen hoor. :P Knap _O_
pi_124355689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
nee
pi_124355767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

oldskool is sowieso aan.
ik hou van wordplay O+
Vind die punchline stijl van nu echt maar niks
alles klinkt hetzelfde, luister ook nauwelijks nieuwe dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: