SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Nee ik had 'm wel gekregenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Vas je inbox is vol, je moet naar TC komen![]()
LololoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
YoloMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Tata nata vinga hala bij Amarah.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeie morgen.
Vaseline zou inderdaad wel leuk zijn als ik het had... hele droge lippen.
PS. Ik kijk nu naar Maja de Bij.
[ Bericht 4% gewijzigd door Unscrewed op 22-03-2013 06:46:20 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
quote:Gisteren om 22.45 in slaap gevallen.
Komt in de buurt! Ik voel me echt al veel fijner nu, niet half-dood wakker.
Alleen nog een heel klein beetje moe, dus ik moet echt gewoon vanaf 22.00 slapen, I guess.Dit -- Parkiet is mijn papa
Goede morgenquote:De laatste van gister en de eerste van vandaagquote:
Jij slaapt uurtje of 2? :pHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ughh.. twee weken geleden bij een bespreking een aanpassing in onze werkwijze afgesproken, niet iedereen was het ermee eens maar dat kan gewoon niet altijd. Helaas pindakaas. Maar dan nu gewoon alsnog weer een discussie proberen te starten. Daarvan krijg ik nou zin in een joint. Je kan niet eeuwig discussie blijven voeren, soms moet je gewoon een knoop doorhakken en dan moet het klaar zijn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Hoi mensen
Laatste tijd te druk om mee te lezen en te posten, ik baal hier enorm van.![]()
mvg,Je weet het niet?!![]()
![]()
Tongzoentje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef Impect het volgende:
Hoi mensen
Laatste tijd te druk om mee te lezen en te posten, ik baal hier enorm van.![]()
mvg,
Mogguh MonoOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Goeiemorgen Moira.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh ik faal zwaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Gisteren om 22.45 in slaap gevallen.
Komt in de buurt! Ik voel me echt al veel fijner nu, niet half-dood wakker.
Alleen nog een heel klein beetje moe, dus ik moet echt gewoon vanaf 22.00 slapen, I guess.bij mij is het 2u geworden hihi
Maar hoef vanavond pas te werken dus heb er niet direct last van :p
Lig nog lekker in het donker onder de dekens
Fuck the EBU.![]()
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik faal zwaarbij mij is het 2u geworden hihi
Maar hoef vanavond pas te werken dus heb er niet direct last van :p
Lig nog lekker in het donker onder de dekensIk had vanmorgen zo'n heerlijk onder-de-deken-momentje, maar ik moest die staken om naar werk te gaan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een erectie, dus ik denk het wel
Fuck the EBU.![]()
Niet met een plakkerig deken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werd wakker met een erectie, dus ik denk het welOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik moet 'm zo staken om kleren aan te trekken en naar de wc te gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.Ik had vanmorgen zo'n heerlijk onder-de-deken-momentje, maar ik moest die staken om naar werk te gaan.
Maar dan pak ik daarna mn laptop en een sigaretje erbij
Fuck the EBU.![]()
Neequote:![]()
Sliep wel naakt voor het eerst in tijden, dat was nogal vreemd toen ik opstond. Moest even nadenken waarom ik zo uit bed stapte![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee![]()
Sliep wel naakt voor het eerst in tijden, dat was nogal vreemd toen ik opstond. Moest even nadenken waarom ik zo uit bed stapte
Fuck the EBU.![]()
Jaja, doe maar zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kwam ook deels door het bier. Ik heb me weer laten kennen
Ik lig nog steeds nakend gheheFuck the EBU.![]()
Pics in DMquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaja, doe maar zo
Ik lig nog steeds nakend ghehe![]()
![]()
Voor WC-trips ga ik niet verder dan een joggingbroek en een badjas.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet 'm zo staken om kleren aan te trekken en naar de wc te gaan
Maar dan pak ik daarna mn laptop en een sigaretje erbijMisschien zo ook maar even een sigaretje pakken.
ASCII art is ook acceptabel.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
WAT?! O_O Sta je niet op ontploffen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NeeAl 3 dagen niet meer overigens.
Ik trek ook gewoon een joggingbroek en een shirt aan zonder iets eronder aan. En dat blijft zo tot een uurtje of half 5 als ik daarna naar werk moetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Voor WC-trips ga ik niet verder dan een joggingbroek en een badjas.Misschien zo ook maar even een sigaretje pakken.
Fuck the EBU.![]()
Valt nog wel mee, ik heb genoeg afleiding gehad (school, examens, bier) dus ik sta er niet constant bij stilquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
WAT?! O_O Sta je niet op ontploffen?![]()
![]()
Wat doe ik met jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NeeAl 3 dagen niet meer overigens.
Fuck the EBU.![]()
Mja, dan zeg ik dat ik al tijd niet meer heb gefapt, dan denk ik aan fappen en minimono zegt gelijk hoiquote:
Faptijd dan maar![]()
![]()
Denk aan me.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, dan zeg ik dat ik al tijd niet meer heb gefapt, dan denk ik aan fappen en minimono zegt gelijk hoi
Faptijd dan maar![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, dan zeg ik dat ik al tijd niet meer heb gefapt, dan denk ik aan fappen en minimono zegt gelijk hoi
Faptijd dan maar
Fapze
Fuck the EBU.![]()
In je shirt zonder iets eronder aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schattig
Zo, ik zit aan de laptop met een peukje
Idd, en in je joggingbroekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In je shirt zonder iets eronder aan.
Fuck the EBU.![]()
Houd op Moira, ik zit op kantoor.quote:
Ja dat ken je wel toch? Dat je maag rammelt enzo maar dat je gewoon geen zin hebt om te etenquote:
Soms heb ik echt het gevoel dat wanneer ik wat zou eten, ik dan echt over m'n nek zou gaan. Maar toch verteert mijn maag lucht
Fuck the EBU.![]()
Heb je een blender?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat ken je wel toch? Dat je maag rammelt enzo maar dat je gewoon geen zin hebt om te eten
Soms heb ik echt het gevoel dat wanneer ik wat zou eten, ik dan echt over m'n nek zou gaan. Maar toch verteert mijn maag luchtOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Nog een sigaretje roken en dan zo ff naar de telefoonwinkel
Hopelijk lukt het vandaag welGewoon je tieten laten zien, dan lukt het wel.
Nee hihiquote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
SuccesGewoon je tieten laten zien, dan lukt het wel.
[..]
Nee hihiHet is een gozer die me daar helpt, dus zal geen succes hebben. Tenzij hij een gay is. In dat geval leg ik gewoon mijn pener op de toonbank en is de deal rond.
![]()
![]()
Jammer, anders had je daar gewoon wat meuk in kunnen gooien. Mocht het niet smaken met elkaar, gooi je er een banaantje bij. Alles in combinatie met banaan smaakt naar banaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
SuccesGewoon je tieten laten zien, dan lukt het wel.
[..]
Nee hihi
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het is een gozer die me daar helpt, dus zal geen succes hebben. Tenzij hij een gay is. In dat geval leg ik gewoon mijn pener op de toonbank en is de deal rond.
Truequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jammer, anders had je daar gewoon wat meuk in kunnen gooien. Mocht het niet smaken met elkaar, gooi je er een banaantje bij. Alles in combinatie met banaan smaakt naar banaan.Maar heb soberzo geen bananen
Fuck the EBU.![]()
http://www.27bslash6.com/arguments.html
Deze man, wat fantastisch.
Jointje erbij en lezen, echt een aanrader.![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
Jointje erbij en lezen, echt een aanrader.Dat mensen dat vol kunnen houden om mee te leven
Dan moet er wel sprake van érg veel liefde zijn
Fuck the EBU.![]()
tering he.. eerste stuk over de soep gelezen en lig hier in een deuk..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
Jointje erbij en lezen, echt een aanrader.
Thanks man.. vanmiddag wat te doen nou
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb wel vaak dat ik fucking honger heb maar geen idee waar ik nou eigenlijk trek in heb en 10x naar de koelkast loop in de hoop dat er spontaan iets lekkers ligt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat ken je wel toch? Dat je maag rammelt enzo maar dat je gewoon geen zin hebt om te eten
Soms heb ik echt het gevoel dat wanneer ik wat zou eten, ik dan echt over m'n nek zou gaan. Maar toch verteert mijn maag lucht![]()
Same herequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik fucking honger heb maar geen idee waar ik nou eigenlijk trek in heb en 10x naar de koelkast loop in de hoop dat er spontaan iets lekkers ligt.
Fuck the EBU.![]()
zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik fucking honger heb maar geen idee waar ik nou eigenlijk trek in heb en 10x naar de koelkast loop in de hoop dat er spontaan iets lekkers ligt.![]()
Denk dat het ergens met munchies te maken heeft
En er staan zooo veel geniale verhalen op.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
tering he.. eerste stuk over de soep gelezen en lig hier in een deuk..
Thanks man.. vanmiddag wat te doen nou![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:24 schreef Olment het volgende:
[..]
zeer herkenbaar![]()
Denk dat het ergens met munchies te maken heeft![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
Jointje erbij en lezen, echt een aanrader.
ga de link van Murdera lezenquote:
Zeeer vermakelijk
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
ga de link van Murdera lezen
Zeeer vermakelijk
Fuck the EBU.![]()
Er is ongeveer 3 dagen aan leesplezier op die site.quote:
Ik kan deze aanraden:
http://www.27bslash6.com/brochure.html
En dan gewoon stuk voor stuk alles lezen.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel echt het hoogtepunt van mijn dag weet je.![]()
![]()
Geweldigquote:"Just how much shaving cream do you use?" She demanded, "I could hear the 'pshhhhhhhhhh' noise going on for about ten seconds. Even people with normal sized heads don't use that much."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is ongeveer 3 dagen aan leesplezier op die site.
Ik kan deze aanraden:
http://www.27bslash6.com/brochure.html
En dan gewoon stuk voor stuk alles lezen.
Als je googled op 'clipart of man holding clipboard' zie je dat plaatje ook echt gewoon gelijkArme Martin
Fuck the EBU.![]()
martin is dan ook wel een enorme kneus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je googled op 'clipart of man holding clipboard' zie je dat plaatje ook echt gewoon gelijkArme Martin
![]()
![]()
Nou, echt. Een professioneel iemand wordt ingehuurd door het bedrijf waar jij werkt om jouw designs te vervangen/vernieuwen, en je blijft hem constant mailen en zeggen dat jij het wel zal aanpassenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
martin is dan ook wel een enorme kneus.Waz met jou
Fuck the EBU.![]()
haha.. nog 20min en dan ben ik klaar.. en ready voor het weekendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Bleh zo werken, helemaal geen zin in man. Het is zo godsgruwelijk koud, en vanavond weer.
Jij wel ja, ik moet zaterdag en zondag ook werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:12 schreef Olment het volgende:
[..]
haha.. nog 20min en dan ben ik klaar.. en ready voor het weekend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik moet zaterdag en zondag ook werkenIk leef met je mee Vas.. werken op zaterdag en zondag is niet goed
Nouja zondag krijg ik wel mooi 200% uitbetaald, dat is wel lekker. Maar dat op zaterdag werken is nu wel heel irritantquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef Olment het volgende:
[..]Ik leef met je mee Vas.. werken op zaterdag en zondag is niet goed
![]()
![]()
Ik zou gewoon een rijke kerel scoren en zaterdag droppen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja zondag krijg ik wel mooi 200% uitbetaald, dat is wel lekker. Maar dat op zaterdag werken is nu wel heel irritant![]()
Vas dit is een hintquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een rijke kerel scoren en zaterdag droppen.Fuck the EBU.![]()
Hallon!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mag ik je redder zijn?quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Dan moet ik me eerst nog helemaal scheren.quote:
Ja je moet er wat voor over hebben hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan moet ik me eerst nog helemaal scheren.Fuck the EBU.![]()
Weet je wat ik echt haat? Van die 18/19-jarige studentjes die dan net hun opleiding in de sociale sector zijn begonnen, en dan in de trein op de meest onnatuurlijke manier gesprekken gaan voeren (omdat ze 'perfect' willen communiceren) en dan gaan praten hoe ze anderen analyzeren, etc.. pff.
Ik heb dat echt vaak, zit elke dag in de trein en dan kom ik langs waar die opleidingen word gegeven.
Zucht.
Herkenbaar, zit er zelf middeninquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je wat ik echt haat? Van die 18/19-jarige studentjes die dan net hun opleiding in de sociale sector zijn begonnen, en dan in de trein op de meest onnatuurlijke manier gesprekken gaan voeren (omdat ze 'perfect' willen communiceren) en dan gaan praten hoe ze anderen analyzeren, etc.. pff.
Ik heb dat echt vaak, zit elke dag in de trein en dan kom ik langs waar die opleidingen word gegeven.
Zucht.
Fuck the EBU.![]()
Zit jij in de sociale sector?quote:
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef Unscrewed het volgende:
Zucht.![]()
Ik denk dat men hier heel vreemd opkijkt als ik m'n kleren uitgooi.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heb je tetten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat men hier heel vreemd opkijkt als ik m'n kleren uitgooi.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat men hier heel vreemd opkijkt als ik m'n kleren uitgooi.tettenquote:
Fuck the EBU.![]()
Spreek maar van geluk, ik kan me daar echt aan ergeren. Heb echt de neiging een keer een gesprek met die mensen aan te gaan en ze helemaal belachelijk maken.quote:
Jij hebt je eigen tettenquote:
Wat houd dat 'creative'-gedeelte precies in?quote:
Nee, ik heb het "Eet alles en kom niks aan"-syndroom. D'r zijn wel veel tetten op m'n afdeling. Ik kan niet wachten tot de zomerkleding weer tevoorschijn komt.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik doe beeldend (je hebt ook muziektherapie, dramatherapie, psychomotorische therapie en danstherapie), houdt beetje in dat je het praten over problemen van de cliënt niet voorop stelt (zoals psychologen dat doen) maar het beeldend werk. Dus dat kan een soort inzicht vormen in de problematiek van de cliënt die je met gesprekken niet zou kunnen krijgen, omdat mensen vaak vanuit hun onderbewuste op een bepaalde manier tekenen/schilderen/kleien/etc, bepaalde verhalen uitbeelden, bepaald materiaal gebruiken etc. En voor veel mensen is het ook een vorm van emoties uiten, erg handig als je niet zo'n prater bent maar wel die uitlaatklep nodig hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat houd dat 'creative'-gedeelte precies in?
Nu klink ik net zo wijs als die treinsletjes
Fuck the EBU.![]()
Dat syndroom heb ik ook, snelle stofwisseling. Maar ik mag wel wat aankomen vind ik van mezelf..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, ik heb het "Eet alles en kom niks aan"-syndroom. D'r zijn wel veel tetten op m'n afdeling. Ik kan niet wachten tot de zomerkleding weer tevoorschijn komt.
http://www.27bslash6.com/overdue.htmlquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:35 schreef Moira. het volgende:
Tering ik verveel me echt man... Vermaak mij nog even 3 uurtjes pls.![]()
heb ik al gelezen hihiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.27bslash6.com/overdue.htmlFuck the EBU.![]()
Ik was gisteravond even bij mijn vader en hij vroeg of ik tegenwoordig ook aan gewichtstoename ben begonnen. Ik was zo blij!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat syndroom heb ik ook, snelle stofwisseling. Maar ik mag wel wat aankomen vind ik van mezelf..
Ik moet eigenlijk ook wat aankomen, maar ik wil dat het aangekomen gewicht op m'n kont belandt, en dat werkt nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat syndroom heb ik ook, snelle stofwisseling. Maar ik mag wel wat aankomen vind ik van mezelf..
Fuck the EBU.![]()
Ik ben ook bezig met aankomen.
Lukt aardig met 6 boterhammen, chocoladebroodje en kaascroissant als lunch, en een reep milka oreo achter de kiezen.![]()
Ik denk dat je van danstherapie wel leert dat ik enorm schakel tussen "Overdreven uitbundig impulsief" en "Zwaar verlegen".quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe beeldend (je hebt ook muziektherapie, dramatherapie, psychomotorische therapie en danstherapie), houdt beetje in dat je het praten over problemen van de cliënt niet voorop stelt (zoals psychologen dat doen) maar het beeldend werk. Dus dat kan een soort inzicht vormen in de problematiek van de cliënt die je met gesprekken niet zou kunnen krijgen, omdat mensen vaak vanuit hun onderbewuste op een bepaalde manier tekenen/schilderen/kleien/etc, bepaalde verhalen uitbeelden, bepaald materiaal gebruiken etc. En voor veel mensen is het ook een vorm van emoties uiten, erg handig als je niet zo'n prater bent maar wel die uitlaatklep nodig hebt
Nu klink ik net zo wijs als die treinsletjesOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg zo veel echt niet opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ben ook bezig met aankomen.
Lukt aardig met 6 boterhammen, chocoladebroodje en kaascroissant als lunch, en een reep milka oreo achter de kiezen.Alleen waar ik studeer(de) geven ze geen danstherapie haha, dat is volgens mij alleen in Leiden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat je van danstherapie wel leert dat ik enorm schakel tussen "Overdreven uitbundig impulsief" en "Zwaar verlegen".
En dat hebben meer mensen iddIs een manier waarop het brein met aanpassingen in situaties om gaat, jwz
Fuck the EBU.![]()
AAARGH. Het de woorden 'komen' en 'kont' in een zin en ik kan geen fatsoenlijke matige grap verzinnen. Wat is er met me aan de hand.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook wat aankomen, maar ik wil dat het aangekomen gewicht op m'n kont belandt, en dat werkt nooit
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
AAARGH. Het de woorden 'komen' en 'kont' in een zin en ik kan geen fatsoenlijke matige grap verzinnen. Wat is er met me aan de hand.![]()
Fuck the EBU.![]()
Ah, zulke dingen vind ik wel interessant. Ik wil ook in de sociale sector, ik vind het wel leuk om erachter te komen waarom mensen dingen doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe beeldend (je hebt ook muziektherapie, dramatherapie, psychomotorische therapie en danstherapie), houdt beetje in dat je het praten over problemen van de cliënt niet voorop stelt (zoals psychologen dat doen) maar het beeldend werk. Dus dat kan een soort inzicht vormen in de problematiek van de cliënt die je met gesprekken niet zou kunnen krijgen, omdat mensen vaak vanuit hun onderbewuste op een bepaalde manier tekenen/schilderen/kleien/etc, bepaalde verhalen uitbeelden, bepaald materiaal gebruiken etc. En voor veel mensen is het ook een vorm van emoties uiten, erg handig als je niet zo'n prater bent maar wel die uitlaatklep nodig hebt
Nu klink ik net zo wijs als die treinsletjes
Alleen toen ik nog jong was (12 jaar ofzo) was ik veel in contact met jeugdzorg ivm dramatische scheiding van ouders, en zij dachten dat ik door die scheiding wel 'schade' moest hebben opgelopen omdat het "niet normaal is voor een kind om een hectische scheiding mee te maken".
Dus ze hadden een afspraak gemaakt met een psycholoog zodat ik daar tijdelijk mijn 'dingen' kwijt kon.. maar ik vond dat helemaal niks want ik dacht toen dat ze dik in mijn hoofd gingen (figuurlijk) en dik gingen manipuleren (), dus toen ik daar uiteindelijk kwam waren er 2 van die vrouwen (
), en telkens als ze een vraag stelde waarop ze via mijn reactie konden aflezen of er iets was, gaf ik precies het antwoord dat zij wilde (ik mirrorde zeg maar hun gedrag waardoor ik precies wist wat ze wilde horen). Anyway, ze trapte erin en was daar weer weg binnen 3 sessies.
Dik levens verhaal en gaat helemaal nergens over, maarja.
Ja, lach maar, ik verdien het.quote:Ik zat nog te denken aan een opmerking over iets erin spuiten, maar het wil niet echt lukken. Misschien moet ik maar gewoon m'n saaie kantoorpikkenwerk doen.
Ah ja, die situaties komen helaas veel te vaak voor waardoor mensen onterecht een afkeer ontwikkelen voor geestelijke gezondheidszorgquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, zulke dingen vind ik wel interessant. Ik wil ook in de sociale sector, ik vind het wel leuk om erachter te komen waarom mensen dingen doen.
Alleen toen ik nog jong was (12 jaar ofzo) was ik veel in contact met jeugdzorg ivm dramatische scheiding van ouders, en zij dachten dat ik door die scheiding wel 'schade' moest hebben opgelopen omdat het "niet normaal is voor een kind om een hectische scheiding mee te maken".
Dus ze hadden een afspraak gemaakt met een psycholoog zodat ik daar tijdelijk mijn 'dingen' kwijt kon.. maar ik vond dat helemaal niks want ik dacht toen dat ze dik in mijn hoofd gingen (figuurlijk) en dik gingen manipuleren (), dus toen ik daar uiteindelijk kwam waren er 2 van die vrouwen (
), en telkens als ze een vraag stelde waarop ze via mijn reactie konden aflezen of er iets was, gaf ik precies het antwoord dat zij wilde (ik mirrorde zeg maar hun gedrag waardoor ik precies wist wat ze wilde horen). Anyway, ze trapte erin en was daar weer weg binnen 3 sessies.
Dik levens verhaal en gaat helemaal nergens over, maarja.Sommige mensen snappen er niks van
In de creatieve therapie doen mensen die niet 'vrijwillig' geholpen worden ook wel dingen waarvan ze denken dat de therapeut het wil, maar in het beeldend werk valt dat veel beter op dan tijdens een gesprek
Vaak denken cliënten ook dat het jou gaat om het product (het eindwerk), terwijl we eigenlijk juist kijken naar het proces (hoe het product tot stand is gekomen), en daar letten zij dan weer niet op
Zo veel informatie die ik bij deze opleiding leer oppikken zonder dat mensen doorhebben dat ik die informatie oppik
Fuck the EBU.![]()
Doe dat maar jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, lach maar, ik verdien het.Ik zat nog te denken aan een opmerking over iets erin spuiten, maar het wil niet echt lukken. Misschien moet ik maar gewoon m'n saaie kantoorpikkenwerk doen.
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook wat aankomen, maar ik wil dat het aangekomen gewicht op m'n kont belandt, en dat werkt nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik was gisteravond even bij mijn vader en hij vroeg of ik tegenwoordig ook aan gewichtstoename ben begonnen. Ik was zo blij!
HEYquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:35 schreef Moira. het volgende:
Tering ik verveel me echt man... Vermaak mij nog even 3 uurtjes pls.![]()
Zulke dingen zijn inderdaad heel slim. Die opleiding lijkt mij eigenlijk ook wel leuk, hoe lang duurt die opleiding?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja, die situaties komen helaas veel te vaak voor waardoor mensen onterecht een afkeer ontwikkelen voor geestelijke gezondheidszorgSommige mensen snappen er niks van
In de creatieve therapie doen mensen die niet 'vrijwillig' geholpen worden ook wel dingen waarvan ze denken dat de therapeut het wil, maar in het beeldend werk valt dat veel beter op dan tijdens een gesprek
Vaak denken cliënten ook dat het jou gaat om het product (het eindwerk), terwijl we eigenlijk juist kijken naar het proces (hoe het product tot stand is gekomen), en daar letten zij dan weer niet op
Zo veel informatie die ik bij deze opleiding leer oppikken zonder dat mensen doorhebben dat ik die informatie oppik
Ik vraag me ook altijd af waarom het altijd vrouwen zijn die in de sociale sector werken.
quote:_________!
Ja was gezellig bij oma, hele verhalen over de kroning enzoquote:
Kreeg 26 euro van d'r voor mijn verjaardag en bier.![]()
4 jaar, HBOquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn inderdaad heel slim. Die opleiding lijkt mij eigenlijk ook wel leuk, hoe lang duurt die opleiding?
Ik vraag me ook altijd af waarom het altijd vrouwen zijn die in de sociale sector werken.
Wel in Nijmegen doen, dan
In mijn klas zaten vorig jaar ook alleen maar vrouwenwaren nog 2 andere beeldend klassen, en in allebei zat één jongen
Bij PMT (psychomotorische therapie) en muziektherapie zaten er wel meer, maar dat is met muziek en met sport en bewegen enzo, dus da's logisch
Vrouwen zijn meer in touch met feelings en emoties enzo, jeweet. Mannen zijn 9/10x te pussy om daaraan toe te geven.Fuck the EBU.![]()
Nerrmahgerd geldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja was gezellig bij oma, hele verhalen over de kroning enzo
Kreeg 26 euro van d'r voor mijn verjaardag en bier.
Rijke mannen
Fuck the EBU.![]()
Ik heb 26 euro, ik ben tantoe rijkquote:
Zag dat de stufi binnen is gekomenMaar helaas alweer een blauwe brief op de mat
Matig matig.![]()
Ik heb heul geen stufiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb 26 euro, ik ben tantoe rijk
Zag dat de stufi binnen is gekomenMaar helaas alweer een blauwe brief op de mat
Matig matig.![]()
Armoe alom
Maar had je je oma nou serieus de groetjes van me gedaan dan
Fuck the EBU.![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb heul geen stufi![]()
Armoe alom
Maar had je je oma nou serieus de groetjes van me gedaan danZe vroeg aan me of ik nou al een vriendinnetje had
Toen stuurde jij dat smsje en toen ze ik: Je krijgt de groetjes van een goede vriendin van me.
Toen vroeg ze weer of ik al een vriendinnetje had![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaZe vroeg aan me of ik nou al een vriendinnetje had
Toen stuurde jij dat smsje en toen ze ik: Je krijgt de groetjes van een goede vriendin van me.
Toen vroeg ze weer of ik al een vriendinnetje had![]()
![]()
held
Fuck the EBU.![]()
Inderdaad, ik kan niet wachten tot ik 75 ben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
Trouwens ook echt typisch die 26 euro voor je 26e verjaardagOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, ze dacht dat ik 25 werd, en toen zei ik dat ik 26 werd, en toen pakte ze nog 5x0,20 uit d'r portomonee. Ouwe mensjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
Trouwens ook echt typisch die 26 euro voor je 26e verjaardag![]()
![]()
Oh, wow.. is daar wel een beetje werk in dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
4 jaar, HBO
Wel in Nijmegen doen, dan
In mijn klas zaten vorig jaar ook alleen maar vrouwenwaren nog 2 andere beeldend klassen, en in allebei zat één jongen
Bij PMT (psychomotorische therapie) en muziektherapie zaten er wel meer, maar dat is met muziek en met sport en bewegen enzo, dus da's logisch
Vrouwen zijn meer in touch met hun feelings en emoties enzo, jeweet. Mannen zijn 9/10x te pussy om daaraan toe te geven.
En klopt eigenlijk wel, ik weet zeker dat als deze society nooit over 'mannen mogen niet emotioneel zijn' waren begonnen, dan waren er zoveel meer mannen daar. Ik wil daar gewoon aan beginnen omdat ik logisch nadenken leuk vind en ik analyzeer mensen graag sinds de middelbare school. Hey dit gesprek heb ik ook in de trein gehoord.
Nawwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ze dacht dat ik 25 werd, en toen zei ik dat ik 26 werd, en toen pakte ze nog 5x0,20 uit d'r portomonee. Ouwe mensjes
Mijn opa gaf me altijd een aantal kussen equivalent aan mijn leeftijd. Toen ik 8 was kreeg ik bij binnenkomst en vertrek 8 kussen. Hij overleed op mijn 14e, waar ik dus serieus minuten lang bezig was om van wang naar wang te kussen om die 14 te bereiken![]()
Gelukkig is hij niet heel veel ouder geworden (still 88), anders waren we daar zo een half uur mee bezig
Fuck the EBU.![]()
Ja zie je, niet zo haten op treingesprekkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, wow.. is daar wel een beetje werk in dan?
En klopt eigenlijk wel, ik weet zeker dat als deze society nooit over 'mannen mogen niet emotioneel zijn' waren begonnen, dan waren er zoveel meer mannen daar. Ik wil daar gewoon aan beginnen omdat ik logisch nadenken leuk vind en ik analyzeer mensen graag sinds de middelbare school. Hey dit gesprek heb ik ook in de trein gehoord.
Nouja werkgelegenheid is overal in de sociale sector niet zo breed, he.
Maar Mono zei dat we een praktijk aan huis gaan opbouwen over 5 jaar zodat ik tegelijkertijd nog de kleine Moirno'tjes kan verzorgen en zulks als papa in de trein zit jwz.Fuck the EBU.![]()
Baby don't hurt me.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, maar het is meer de manier waarop ze praten, alsof ze gewoon de intelligentie forceren uit te stralen... en dan begint er eentje over 9gag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zie je, niet zo haten op treingesprekken
Nouja werkgelegenheid is overal in de sociale sector niet zo breed, he.
Maar Mono zei dat we een praktijk aan huis gaan opbouwen over 5 jaar zodat ik tegelijkertijd nog de kleine Moirno'tjes kan verzorgen en zulks als papa in de trein zit jwz.
Oh netjes! Dan hoop ik voor je dat de economische crisis al is opgelost.
Ik verwacht een oorlog...Dit -- Parkiet is mijn papa
Don't hurt me.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Klonk als een prima ventquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Mijn opa gaf me altijd een aantal kussen equivalent aan mijn leeftijd. Toen ik 8 was kreeg ik bij binnenkomst en vertrek 8 kussen. Hij overleed op mijn 14e, waar ik dus serieus minuten lang bezig was om van wang naar wang te kussen om die 14 te bereiken![]()
Gelukkig is hij niet heel veel ouder geworden (still 88), anders waren we daar zo een half uur mee bezig
![]()
![]()
Nice..
Niet in Nederland zelf. Anders laat ik wel een schuilkelder in bouwen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer de manier waarop ze praten, alsof ze gewoon de intelligentie forceren uit te stralen... en dan begint er eentje over 9gag.
Oh netjes! Dan hoop ik voor je dat de economische crisis al is opgelost.
Ik verwacht een oorlog...Fuck the EBU.![]()
Moir.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Moira. het volgende:
Gelukkig is mijn opa vroeg gestorven anders kostte het kussen zoveel tijd.![]()
![]()
Ik weet niet, iedere crisis werd opgelost met een wereldoorlog...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet in Nederland zelf. Anders laat ik wel een schuilkelder in bouwen.
...en die leiders van de EU hadden het ook over op onze hoede zijn voor een oorlog een week of 2 terug.
En de crisis word alleen maar slechter en slechter.
Damn, leipe kerel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij een cyborg is geworden G, beetje de mensheid veroveren
Ach, scheelt dat we straks geen geld meer hebben voor kogels. Dan gaan we tegenover elkaar in loopgraven zitten en elkaars moeders beledigen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet, iedere crisis werd opgelost met een wereldoorlog...
...en die leiders van de EU hadden het ook over op onze hoede zijn voor een oorlog een week of 2 terug.
En de crisis word alleen maar slechter en slechter.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet, iedere crisis werd opgelost met een wereldoorlog...
En de crisis word alleen maar slechter en slechter.
Fuck the EBU.![]()
wat.quote:
quote:![]()
ookal komt het stiekem wel door die banken
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
ookal komt het stiekem wel door die banken
Fuck the EBU.![]()
jwz altijd goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
Was het fappen nog geslaagd trouwens, Mono?![]()
't kwam in mn oog.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
Was het fappen nog geslaagd trouwens, Mono?
"Your father is a hamster and your mother smelled of elderberries!"quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heb je het opgenomen?quote:
Dit is niet iets wat ik moet toegeven, maar ik ben serieus een keer in m'n eigen oog klaargekomen.quote:![]()
Zo, m'n reputatie is weer in orde.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee, ik trek altijd een rare kop als ik klaarkom, dat wil ik liever niet zien. Ik heb de spiegel ook weg gehaald.quote:![]()
I fart in your general direction!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Your father is a hamster and your mother smelled of elderberries!"![]()
Oh dat vind ik zo geil, rare koppen bij het komenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik trek altijd een rare kop als ik klaarkom, dat wil ik liever niet zien. Ik heb de spiegel ook weg gehaald.Maak je ook gekke geluidjes?
Fuck the EBU.![]()
Kun je goed spuiten danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat ik moet toegeven, maar ik ben serieus een keer in m'n eigen oog klaargekomen.![]()
Zo, m'n reputatie is weer in orde.
Fuck the EBU.![]()
Ik vind dat juist geil, vooral als je irissen helemaal uit het zicht draaien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik trek altijd een rare kop als ik klaarkom, dat wil ik liever niet zien. Ik heb de spiegel ook weg gehaald.
Jij weetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind dat juist geil, vooral als je irissen helemaal uit het zicht draaien.
Fuck the EBU.![]()
Ik wil nog een keer een camera op gezichtshoogte in de WC plaatsen. Volgens mij moet ik hele fraaie koppen trekken tijdens het poepen, maar d'r komen dan ook regelmatig bakstenen uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik trek altijd een rare kop als ik klaarkom, dat wil ik liever niet zien. Ik heb de spiegel ook weg gehaald.
Meestal bries ik lichtjes en heel soms kerm ik wat in het Japans.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zo geil, rare koppen bij het komenMaak je ook gekke geluidjes?
![]()
Ik hoor potdomme de hele week al van die facebook 'bliepjes' (dat nieuwe wanneer je een melding hebt), als Facebook helemaal niet aan staatzelfs als m'n browser niet eens aan staat
wat is deze
Fuck the EBU.![]()
Ik was ook erg verbaasd.quote:Normaal gesproken is het een beetje een triest gekwak.
En dan ook net als ik m'n bril niet op heb.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik spuit alleen hard als ik porno kijk die ik normaal nooit zou kijken...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik was ook erg verbaasd.Normaal gesproken is het een beetje een triest gekwak.
En dan ook net als ik m'n bril niet op heb.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meestal bries ik lichtjes en heel soms kerm ik wat in het Japans.
Fuck the EBU.![]()
Die is nat.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
ONZ / Op jacht met Oerbeer en Hork
deel 2 staat er nu net in
Fuck the EBU.![]()
Er is niet zoveel porno die nog in die categorie valt bij mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik spuit alleen hard als ik porno kijk die ik normaal nooit zou kijken...Internet verstompt echt.
Overigens:quote:Cats
I promised to look after a friends cat for the week. My place has a glass atrium that goes through two levels, I have put the cat in there with enough food and water to last the week. I am looking forward to the end of the week. It is just sitting there glaring at me, it doesn't do anything else. I can tell it would like to kill me. If I knew I could get a perfect replacement cat, I would kill this one now and replace it Friday afternoon. As we sit here glaring at each other I have already worked out several ways to kill it.
The simplest would be to drop heavy items on it from the upstairs bedroom though I have enough basic engineering knowledge to assume that I could build some form of 'spear like' projectile device from parts in the downstairs shed. If the atrium was waterproof, the most entertaining would be to flood it with water. It wouldn't have to be that deep, just deeper than the cat.
I don't know how long cats can swim but I doubt it would be for a whole week. If it kept the swimming up for too long I could always try dropping things on it as well. I have read that drowning is one of the most peaceful ways to die so really it would be a win win situation for me and the cat I think.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef Ugjerke het volgende:
I have enough basic engineering knowledge to assume that I could build some form of 'spear like' projectile device
Dat zeg ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is niet zoveel porno die nog in die categorie valt bij mij.Internet verstompt echt.
Overigens:
[..]![]()
Fuck the EBU.![]()
Gamma.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Die reactie kan zowel op mijn post als de quote van toepassing zijn.quote:
Lekker manquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op de quote hihiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die reactie kan zowel op mijn post als de quote van toepassing zijn.
whoaaaa heb echt vet deja-vu gevoel nu ineens
Fuck the EBU.![]()
Nog beter is samen pornoneuqsex hebben.quote:
Je kan niet in je eentje pornoneuqsex hebben jonguhhhh hihi is vanzelfsprekend samen toch jeweetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nog beter is samen pornoneuqsex hebben.Fuck the EBU.![]()
Ik vind je een aardige kerel, maar ik sla deze even overquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nog beter is samen pornoneuqsex hebben.![]()
![]()
Bekrompen hoor Mono een beetje gay is oke.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige kerel, maar ik sla deze even over
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mur en ik betasten elkaar wel eensquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bekrompen hoor Mono een beetje gay is oke.Hij ismijn gayfriend!
![]()
Samen shoppen, over gevoelens praten en een beetje strelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mur en ik betasten elkaar wel eensHij ismijn gayfriend!
![]()
![]()
Ik zou dat Steven maar niet vertellen die is snel jaloers.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mur en ik betasten elkaar wel eensHij ismijn gayfriend!
R.I.P DTS.![]()
Maar Mono wil niet meedoen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan niet in je eentje pornoneuqsex hebben jonguhhhh hihi is vanzelfsprekend samen toch jeweetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige kerel, maar ik sla deze even overOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Romantisch eten bij kaarslicht op een berenvel voor de open haard.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Samen shoppen, over gevoelens praten en een beetje strelen.![]()
Je moest terugdenken aan die keer dat je katten verdronk in een atrium?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de quote hihi
whoaaaa heb echt vet deja-vu gevoel nu ineens
Dat mag, mits je een snor laat staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Romantisch eten bij kaarslicht op een berenvel voor de open haard.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Sowieso. Wil graag nog naar een leuk feestje maar ja nu ik niks meer met A. heb heb ik ook meteen niemand meer om mee heen te gaanquote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je moest terugdenken aan die keer dat je katten verdronk in een atrium?Iedereen die katten wat aan doet krijgt met deze te maken:
Katten![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik ga wellicht naar Fusion of Dance in Zwolle eind Mei. Ik zou gewoon joinen als ik jou was. Misschien wil Moira. ook wel mee! Donders gezellig altijd. Vuurwerk enzo, beetje stampen op de hardstyle en in de freestyletentquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Wil graag nog naar een leuk feestje maar ja nu ik niks meer met A. heb heb ik ook meteen niemand meer om mee heen te gaan![]()
![]()
Hoihoi!quote:
The fuck die kan je zelf ook gebruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
NeeIedereen die katten wat aan doet krijgt met deze te maken:
[ afbeelding ]
Katten![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ga niet ergens alleen heen.. Vind het een leuk idee als ik ook zeker weten mensen tref die ik 'ken'. Anders voel ik mij helemaal lonely haha!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wellicht naar Fusion of Dance in Zwolle eind Mei. Ik zou gewoon joinen als ik jou was. Misschien wil Moira. ook wel mee! Donders gezellig altijd. Vuurwerk enzo, beetje stampen op de hardstyle en in de freestyletentYour beauty never ever scared me.![]()
R.I.P DTS.![]()
Geen geldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wellicht naar Fusion of Dance in Zwolle eind Mei. Ik zou gewoon joinen als ik jou was. Misschien wil Moira. ook wel mee! Donders gezellig altijd. Vuurwerk enzo, beetje stampen op de hardstyle en in de freestyletent
en nee ik ben er niet zo een die altijd op kosten van anderen leuke dingen gaat doen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen geld
en nee ik ben er niet zo een die altijd op kosten van anderen leuke dingen gaat doen![]()
![]()
Oh nice, ik zal de spoelbak alvast vol laten lopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
NeeIedereen die katten wat aan doet krijgt met deze te maken:
[ afbeelding ]
Katten![]()
![]()
Toffe meid ook die Sanne Vogel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh nice, ik zal de spoelbak alvast vol laten lopen.
Kattenhaters
Ben seizoen WIDM 2010 aan het kijken, zit zij ook in. Valt me nu je dit zegt pas op dat dat dezelfde is als in de clipquote:
Fuck the EBU.![]()
Haha ik ken haar verder ook alleen van WIDM en die clip maar dat zag ik wel snelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kattenhaters
[..]
Ben seizoen WIDM 2010 aan het kijken, zit zij ook in. Valt me nu je dit zegt pas op dat dat dezelfde is als in de clip
R.I.P DTS.![]()
Toen ik net in Rotterdam woonde wel eens gedaan. Niets mis mee, je moet alleen open minded zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens alleen uitgaan ofzo?![]()
![]()
Ook wel eens gedaan op vakantie in Kroatië uitgaan omdat de rest geen zin had opzicht is het wel een beetje apart.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had dat seizoen van WIDM nog niet gekeken, ben ik echt as we speak aan het kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik ken haar verder ook alleen van WIDM en die clip maar dat zag ik wel snelDus vandaar dat ik haar ten tijde van de clip niet herkende
Fuck the EBU.![]()
Lijkt me een beetje raar om dat te doen. Moet je een beetje bij vreemden gaan zitten/staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens alleen uitgaan ofzo?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hmm, ik zit er namelijk aan te denken om vanavond weg te gaan. Als niemand mee wilt zou ik alleen moeten gaan maar ik ga A) bijna nooit meer 'uit' B) nooit alleen gedaan. Maar ja ik wil wel eens weer nieuwe mensen leren kennenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik net in Rotterdam woonde wel eens gedaan. Niets mis mee, je moet alleen open minded zijnYour beauty never ever scared me.![]()
Ik denk dat ik me daar te awkward voor zou voelenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik net in Rotterdam woonde wel eens gedaan. Niets mis mee, je moet alleen open minded zijnNiet dat ik niet snel in een groep meng ofzo, maar 'het begin' zegmaar
Fuck the EBU.![]()
Daar zit ik dus ook mee.. Ik voel me dan zo ongemakkelijk haha vooral omdat ik nergens echt kom ofzoYour beauty never ever scared me.![]()
Zat worden en als mensen vragen of/waarom je alleen bent zeggen dat je je vrienden kwijt bent maar nog niet naar huis wiltquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm, ik zit er namelijk aan te denken om vanavond weg te gaan. Als niemand mee wilt zou ik alleen moeten gaan maar ik ga A) bijna nooit meer 'uit' B) nooit alleen gedaan. Maar ja ik wil wel eens weer nieuwe mensen leren kennen
Fuck the EBU.![]()
En dan nog als vrouw alleen in het uitgaan leven is anders dan als man alleenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Daar zit ik dus ook mee.. Ik voel me dan zo ongemakkelijk haha vooral omdat ik nergens echt kom ofzo
R.I.P DTS.![]()
I know..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan nog als vrouw alleen in het uitgaan leven is anders dan als man alleenYour beauty never ever scared me.![]()
Oh nee, als mensen dan vragen waarom ik alleen ben breek ik denk ik compleetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zat worden en als mensen vragen of/waarom je alleen bent zeggen dat je je vrienden kwijt bent maar nog niet naar huis wiltDat is niet de bedoeling
Wonen er al Marokkanen en Negers in dat deel van het noorden van het land?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Natuurlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wonen er al Marokkanen en Negers in dat deel van het noorden van het land?Sowieso hebben we een complete wijk die er bijna vol mee zit. Bedoel ik niet lullig hoor maar het is wel zo
Jammer anders had je nog wel veilig alleen uitkunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NatuurlijkSowieso hebben we een complete wijk die er bijna vol mee zit. Bedoel ik niet lullig hoor maar het is wel zo
R.I.P DTS.![]()
lolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer anders had je nog wel veilig alleen uitkunnen gaan.Your beauty never ever scared me.![]()
Oké, als jij een goede naam voor m'n aanstaande kat verzint, zal ik 'em niet verdrinken. (Het is een mannetje)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kattenhaters
[..]
Ben seizoen WIDM 2010 aan het kijken, zit zij ook in. Valt me nu je dit zegt pas op dat dat dezelfde is als in de clipOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
De enige feesten waarop ik uren in mn eentje rond kan lopen en met iedereen aan het praten ben zijn feesten waar iedereen aan de pillen zitNiet dat ik daar dan alleen heen ga maar zie mn maten soms echt uren niet dan omdat ik met iedereen aan het praten ben/rond aan het lopen ben.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ook negers? Volgens mij woont er in heel Kampen wel één neger.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NatuurlijkSowieso hebben we een complete wijk die er bijna vol mee zit. Bedoel ik niet lullig hoor maar het is wel zo
dan heb je nog niet genoeg gezopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee, als mensen dan vragen waarom ik alleen ben breek ik denk ik compleetDat is niet de bedoeling
Als ik goed dronken ben kan ik in geuren en kleuren mijn levensverhalen vertellen en het doen lijken alsof het me allemaal geen flikker kan schelen, terwijl ik nuchter van binnen zou huilen
Fuck the EBU.![]()
Purrrdyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, als jij een goede naam voor m'n aanstaande kat verzint, zal ik 'em niet verdrinken. (Het is een mannetje)
Fuck the EBU.![]()
Gatverdamme ik heb echt geen zin om vanavond te moeten werkenGelukkig is het maar 4 uurtjes
Daarna weer TC?Slepen we ebah ook een beetje door z'n ban heen
Fuck the EBU.![]()
Ik heb net de bovenverdieping ook laten trillen hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Deze knalt mn buren even het huis uit op vol volumeYour beauty never ever scared me.![]()
Pak je er eentje uit de was, boeiend.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, ik heb geen truien enz meer in de kastFuck the EBU.![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo heeft hij een ban? Ik heb echt wat gemist. Net als dat ik geen idee hoe heb hoe het nu tussen jouw en H. zitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
Gatverdamme ik heb echt geen zin om vanavond te moeten werkenGelukkig is het maar 4 uurtjes
Daarna weer TC?Slepen we ebah ook een beetje door z'n ban heen
Zijn jullie ook nu al stoned?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaha nee, nee. Is geen optie. Ik heb nog wel mijn nieuwe van de Action maar vind ik eng, als die kapot gaat heb ik nog steeds geen één en verder heb ik gewoon niks meer in de kastquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pak je er eentje uit de was, boeiend.Your beauty never ever scared me.![]()
Neequote:Nu moet ik spontaan huilen. Is gedraaid op een begravenis van een vriendin van mij. Had haar gabber zusje uitgekozen, opzich geen begravenisnummer maar ik moet al janken als ik het zie staan
Omdat Henk niet meer wil dat ik het over hem heb op het forum hihiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij een ban? Ik heb echt wat gemist. Net als dat ik geen idee hoe heb hoe het nu tussen jouw en H. zit
Ff kort: zit wel goed, alleen voorlopig (wie weet het/de komende ja(a)r(en)) even geen relatie, maar 't is nog steeds tof en leuk en seks en knuffelen als we elkaar spreken/zien. Maar nu dus gewoon nog maar 1x kort op een dag ofzoZien wel waar het scheepje strandt.
Ebah had vage ban ofzo omdat hij al bans had gehad maar er niet van heeft geleerd ofzo, en hij noemde iemand hoer ofzo (in gewone context)
Fuck the EBU.![]()
Mijn broeken hangen te laag om het kruis daardoor zijn er al drie kapot gegaan.
Zo maar eens een goedkope broek kopen anders moet ik morgen uit in een trainingsbroek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ga een was draaienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha nee, nee. Is geen optie. Ik heb nog wel mijn nieuwe van de Action maar vind ik eng, als die kapot gaat heb ik nog steeds geen één en verder heb ik gewoon niks meer in de kast
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: