Wat? Ga je ze interviewen?quote:
Zhaitanquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef jogy het volgende:
Oh, en hoe moet ik mijn eerstgeboren kind noemen?
Wat ze gedaan hebben, is API's gemaakt, waarmee gebruikers zelfs applicaties kunnen maken. De eerste API's zijn er al, we missen alleen nog die API's waarvoor je moet inloggen (bijvoorbeeld voor de TP en chat). Ze zijn hier wel mee bezig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef jogy het volgende:
En ik heb ze in het begin nog wel gehoord over online zaken zoals een armory achtig iets waar je je poppetjes kan linken e.d. en of er nog iets van een online gw2 trading post app komt of een mobiele chat app en dat soort zaken. Zeker de mobiele chat app lijkt me over het algemeen gewoon een goed idee eerlijk gezegd, ook al zal ik het persoonlijk misschien niet eens gebruiken maar ik zie de voordelen er wel van.
ja, over twee wekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat? Ga je ze interviewen?
Ik zoek me al tijden rot naar statistieken van actieve spelers eerlijk gezegd, wat de maandelijkse actieve spelers zijn zeg maar en welke kant het op gaat.
Ik heb nog nooit WvW gedaan. Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:50 schreef Questular het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat zo voor WvW in de toekomst willen gaan doen. Op dit moment krijgt de living story en het pve gedeelte in het geheel veel aandacht van Arenanet maar de WvW community heeft ook behoefte aan vernieuwing.
WvW is leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:04 schreef timmmmm het volgende:
Downtime
[..]
Ik heb nog nooit WvW gedaan. Hoe werkt dat?
je krijgt elke keer een skillpoint erbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga na de downtime eens kijken. Of morgen. Ofzo.
Een vraagje: Ik ben nu lvl 80, en mijn lvlmeter blijft vollopen, wat doet dat?
craften. Met name legendaries kosten nogal wat skill points.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:57 schreef timmmmm het volgende:
Wat de fuck moet je eigenlijk met al die skillpoints? Daar heb ik er nu al ziek veel van over
Je hebt wel alle skills unlocked verder? Daar zijn de skillpoints als eerste voor hè, daarna pas voor craften en andere ongeinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:57 schreef timmmmm het volgende:
Wat de fuck moet je eigenlijk met al die skillpoints? Daar heb ik er nu al ziek veel van over
O echt? Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt wel alle skills unlocked verder? Daar zijn de skillpoints als eerste voor hè, daarna pas voor craften en andere ongein.
Ja. Wanneer krijgen wij eens een keer een hoop nutteloze statistieken te zien?quote:
WvW kills kun je toch zien? Ik kan in ieder geval zien dat ik er (zo uit mn hoofd) 6k heb gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja. Wanneer krijgen wij eens een keer een hoop nutteloze statistieken te zien?
Statistieken als zoveel WvW players in totaal gekilled, zoveel AI gekilled in totaal, zoveel goud bij elkaar gespaard, zoveel uur in totaal gespeeld, etc.
Nutteloos, maar hartstikke leuk om hebben
Okok, die welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:35 schreef Questular het volgende:
[..]
WvW kills kun je toch zien? Ik kan in ieder geval zien dat ik er (zo uit mn hoofd) 6k heb gemaakt.
Ik (bijna) iedere dag. Zit alleen niet in de Fok! guild. Nog hulp nodig met je Skillpoint? Kan de vijanden afleiden, zodat je je skillpoint kan pakken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar wie hier zijn er eigenlijk nog actief aan het gamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |