De guild is gestorven en alleen timmmmm zit daar nog in (quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
klinkt er niet naar dat ik dat ga doen voorlopig
Anyhow, hoe kom ik bij de guild
maar wat heeft de server er mee van doen dan? En als de guild... naja... dood is heeft het niet veel zinquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:46 schreef jogy het volgende:
[..]
De guild is gestorven en alleen timmmmm zit daar nog in () maar die zit in ieder geval op far shiverpeaks en daar moet je dus naar toe gaan voor je die kan joinen. In jouw geval kan je beter gewoon je char deleten en opnieuw beginnen, anders kost een server transfer geld.
Hoe is je Engels? Far shiverpeaks is volgens mij de grootste onofficiële Nederlands sprekende server en daar heb je ook andere guilds natuurlijk, dan wel niet nederlandse.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar wat heeft de server er mee van doen dan? En als de guild... naja... dood is heeft het niet veel zin
die vind ik dus niet zo... Op m'n Charr vind ik het dus wel erg mooi... Ik wil een broek voor m'n necro en niet een jurk!quote:
Die kleur-combinatie doet het voor me moet ik zeggen, ik ben ook niet echt van de caster-jurk dogmaquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:47 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
die vind ik dus niet zo... Op m'n Charr vind ik het dus wel erg mooi... Ik wil een broek voor m'n necro en niet een jurk!
En ja, die Arah set had ik ook wel willen hebben, maar ik heb geen zin om daar die dungeon tig keer voor te gaan doen...
Ik heb nog genoeg characters om te levelen, dus ik ben nog druk bezig. Heb m'n tweede story nog niet eens afgerond (alleen m'n main heeft haar story gedaan)quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar wie hier zijn er eigenlijk nog actief aan het gamen?
Ik met vlagen. Ik wil er wel weer een keertje echt in duiken trouwens maar zit nu een beetje in een gw2 dip.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar wie hier zijn er eigenlijk nog actief aan het gamen?
Wat? Ga je ze interviewen?quote:
Zhaitanquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef jogy het volgende:
Oh, en hoe moet ik mijn eerstgeboren kind noemen?
Wat ze gedaan hebben, is API's gemaakt, waarmee gebruikers zelfs applicaties kunnen maken. De eerste API's zijn er al, we missen alleen nog die API's waarvoor je moet inloggen (bijvoorbeeld voor de TP en chat). Ze zijn hier wel mee bezig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef jogy het volgende:
En ik heb ze in het begin nog wel gehoord over online zaken zoals een armory achtig iets waar je je poppetjes kan linken e.d. en of er nog iets van een online gw2 trading post app komt of een mobiele chat app en dat soort zaken. Zeker de mobiele chat app lijkt me over het algemeen gewoon een goed idee eerlijk gezegd, ook al zal ik het persoonlijk misschien niet eens gebruiken maar ik zie de voordelen er wel van.
ja, over twee wekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat? Ga je ze interviewen?
Ik zoek me al tijden rot naar statistieken van actieve spelers eerlijk gezegd, wat de maandelijkse actieve spelers zijn zeg maar en welke kant het op gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |