Omdat ie een htc one ontvangtquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef ER_Online het volgende:
Ik heb wel interesse. Mag ik vragen waarom je hem wegdoet?
Yepquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Omdat ie een htc one ontvangt
Dankjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Dibble het volgende:
Mooie prijs. Deze dingen gaan tweedehands niet voor onder de 350 weg. Succes met de verkoop.
334 km.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
helaas doe ik niet aan verzenden!
Ik doe hem niet versturen, als ik hem echt niet verkocht krijg wil ik hem in het uiterste geval wel versturenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:52 schreef zoz het volgende:
Ik wil hem wel kopen voor 300,-
Als deze onderstaande koper mijn s3 wil overnemen.
V&A / [GEZ] Samsung Galaxy S3
Ben je bereid te versturen op mijn kosten?
Misschien met zijn drieën een whatsapp groep aanmaken om kort te sluiten?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 03:14 schreef borbit het volgende:
wilt u deze telefoon ruilen tegen mijn eeuwige vriendschap voor altijd?
Als je gaat versturen ontvang ik graag een pm van jequote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik doe hem niet versturen, als ik hem echt niet verkocht krijg wil ik hem in het uiterste geval wel versturen
pm gestuurdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef mark-k het volgende:
Hallo,
ik heb wel interesse, ophalen is ook geen probleem, stuur maar even een PM als hij nog beschikbaar is.
Verkocht aan Mark-K, hij wou ook nog even mijn gloednieuwe HTC One zienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef mark-k het volgende:
Hallo,
ik heb wel interesse, ophalen is ook geen probleem, stuur maar even een PM als hij nog beschikbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |