quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Altijd al een keer met een getranspositioneerd dambord willen eten.
De verwarring is geslaagd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef sp3c het volgende:
ik sta er wel bij
denk dat ik dit keer wel een hapje mee eet ook
Dat is wel heel laag!quote:
Ik dacht jij wilt ons vast niet meer kennen nu je een baan hebt enzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom sta ik niet als aanwezig in de OP
Omdat Toek een faalhaas isquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom sta ik niet als aanwezig in de OP
Ajoh achterlijke nep Duitser alsof ik er wat aan kan doen.....Ben pas net lid dus ken niet alle gewoontes...quote:
Zou tof zijn!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:33 schreef MPG het volgende:
Ik wil wel, héél voorzichtig, als ovb erbij.
Drukke week die week, maar we gaan proberen te schuiven
Nee dat is niet tof daar gaat mijn etenquote:
ik ben er nu juist elke keer bij!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht jij wilt ons vast niet meer kennen nu je een baan hebt enzo
Nee, ik ga er voortaan idd vast van uit dat je komt, want zonder jou kan het eigenlijk ook helemaal niet doorgaan
dat wist ik al ja.quote:
Ik kom wel tussen jullie in zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee dat is niet tof daar gaat mijn eten
tututututututquote:
Voor mij niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kom wel tussen jullie in zitten.vorige keer zat ik ook aan tafel bij MPG en hij liet mij (en vooral mijn bord) braaf met rust. Het werd wat moeilijker toen het gezamenlijke toetje-op-groot-dienblad eraan kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |