leuk koppeltjequote:
quote:
Ik heb alleen geluid nu, wat is ditquote:
iedereen hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid nu, wat is dit
Ja hij zei het.quote:
ik zie hemquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hij zei het.
Liefde voor jou omdat je zijn streams kijkt
zwaar levenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat misselijk en had geen honger en moest eten en blerghhh
zij is ook zo awesomequote:
Echt he? Match made in heavenquote:
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt he? Match made in heaven
Heb je die google hangout van joel en imogen heap gezien?
I'm sorry dushiquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ergens lijk jij mij een verschrikkelijke baas.
Ietwat technisch gelul, maar wel het kijken waardquote:
ik keek alquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ietwat technisch gelul, maar wel het kijken waard
ik, want dan ben ik pas creatiefquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie gaan er om 11 uur 's avonds nou een keuken uitkiezen
Ik ben benieuwd naar jouw huis laterquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik, want dan ben ik pas creatief
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw stacaravan later
Er zal niet veel staan hooguit een bureau een bank een tafel een tv een kast en thats it..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw huis later
Ja toch, ik weet wel dat er een fornuis moet staan, wel eentje waar vuur uit komt niet zo een met van die verhitte platen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Dientje gaat met zijn stonede kop om 11 uur 's avonds een keuken uitkiezen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch, ik weet wel dat er een fornuis moet staan, wel eentje waar vuur uit komt niet zo een met van die verhitte platen.
Want als me aanstekers op zijn heb ik altijd nog een alternatief
ewwwwwquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat soort van in mijn WC.
Heb je het wel verteld of niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn vaderhet gesprek was maandag pas, niet vanavond
op de terugweg in de auto draaide bad touch van bloodhound gang
so awkwardddd
awwquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
so awkwardddd
nopequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je het wel verteld of niet?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
so awkwardddd
uitstel van executiequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
so awkwardddd
no wayquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu heb je wel meer vertel tijd.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
no way
ik ga dit weekend vragen of mn pa geld wil bijleggen voor mn tattoo als cadeau voor mn verjaardag
als ik dat na maandag doe kan ik wel fluiten naar een verjaardagscadeau
sjesusquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
no way
ik ga dit weekend vragen of mn pa geld wil bijleggen voor mn tattoo als cadeau voor mn verjaardag
slimquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
no way
omwquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
you and me baby aint nothing but mammals so lets do it like they do on the discovery channel
Mij serieus nemen wat DV betreftquote:
ik wil jou wel serieus nemenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij serieus nemen wat DV betreft
IK ZEI TOCH IK KOM ALquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil jou wel serieus nemen
wie zegt dat ik je serieus neem?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij serieus nemen wat DV betreft
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA SCHIET OP DAN GODVERDOMME MN VAGIJN DROOGT OP
ALS IK BINNEN KOM LOPEN IS HET TOCH WEER EEN WATERVAL MAAKT NIET UITquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA SCHIET OP DAN GODVERDOMME MN VAGIJN DROOGT OP
Welk programma?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Over 45 min gaat geraldine kemper de webcamgirl uithangen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
you and me baby aint nothing but mammals so lets do it like they do on the discovery channel
hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ALS IK BINNEN KOM LOPEN IS HET TOCH WEER EEN WATERVAL MAAKT NIET UIT
Ik hoorde laatst op FOK! tijgerbalsem?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee van dat soort onzin gaat je poen juist van stinken
gewoon naturel zeep en water tog
Laat maar je moet eerst dokkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)amgirl.1564688.lynkx
Dat is zondag pas flippoquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)amgirl.1564688.lynkx
ja gemengd met bleek, aceton en citroensapquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op FOK! tijgerbalsem?
OOOH. Coolquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet een uitzending van S & S. Word wel opgenomen voor S&S
Cool. Dat ga ik proberen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja gemengd met bleek, aceton en citroensap
Tuurlijk niet weet je hoeveel pijn dat doetquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja gemengd met bleek, aceton en citroensap
Zitten soms leuke gingers tussen welquote:
Ja soms zie je best een leuke gingermeisje rondlopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zitten soms leuke gingers tussen wel
Ja maar Kat is zo lievvquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja?
Victoria Justice vind ik wel knapper trouwens
ja ik zou echt blij zijn als ik er zo uitzagquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja?
Victoria Justice vind ik wel knapper trouwens
Tori ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar Kat is zo lievv
Ik las Milkaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tori ook
Dit liedje is echt goed van Cat
Milka chocoswingquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Milka is soms ook lekker, Milka Daim
Maar MIKA is echt goed
Ariana Grande ook best wel.
Vind ik dan weer nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toch is Ellen Page de beste
neejoh dagelijkse kostquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk niet weet je hoeveel pijn dat doet
pas jij er eindelijk inquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh zodat je een gigantisch gat krijgt zeker
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh zodat je een gigantisch gat krijgt zeker
Godverdomme ik moest gniffelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pas jij er eindelijk in![]()
neegrapje
dan hoef ik eindelijk geen schooltas meer te dragen maar kan ik mn etui en brood gewoon daar in stoppen
ik heb iedere dag pijn life is pain xquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk niet weet je hoeveel pijn dat doet
Ze heeft haar dag niet, ze is eignelijk best lievvquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
promi je komt over als een zuurpruim
Ja drink elke ochtend citroensapquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
promi je komt over als een zuurpruim
ja moet toch wat om alles te compenserenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft haar dag niet, ze is eignelijk best lievv
16quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe oud ben je ook al weer
14quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe oud ben je ook al weer
oh niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
16
en ik typte het want ik hoorde het liedje.
en wat heeft mijn zeer mooie leeftijd ermee te maken?
nee app0l is 14. Jer 16/17 dacht ikquote:
Ja 16,5.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee app0l is 14. Jer 16/17 dacht ik
Ik vind het wel een belediging eigenlijk hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh niksdacht dat je 13 was dus vond beetje raar
huhhhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee app0l is 14. Jer 16/17 dacht ik
I want to be 16 againquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
16
en ik typte het want ik hoorde het liedje.
en wat heeft mijn zeer mooie leeftijd ermee te maken?
ojee call the whaambulancequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het wel een belediging eigenlijk hoor
en een half, je bent geen 7 meerquote:
druf ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ojee call the whaambulance
nouja afgerond zou ik 17 zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en een half, je bent geen 7 meer
toen was alles nog makkelijk en was het lastige verlangen om weg te wezen er nog nietquote:
Ja maar op 19 moet je zelf je rekeningen en alles verzorgen, lijkt me niet leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
Kijk iedereen altijd terug willen naar andere leeftijd
Nee dankje, geen zin in gameverslaving en me ow zo lieve klasgenoten
Nee laat mij maar lekker 19 zijn, geef me alleen een vaste baan in de beveiliging zodat ik het ook op het werk top heb en ik het huis uit kan
Daar maak je mij blijer mee
Ik wil ook dat je het huis uit gaatquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
Kijk iedereen altijd terug willen naar andere leeftijd
Nee dankje, geen zin in gameverslaving en me ow zo lieve klasgenoten
Nee laat mij maar lekker 19 zijn, geef me alleen een vaste baan in de beveiliging zodat ik het ook op het werk top heb en ik het huis uit kan
Daar maak je mij blijer mee
Je UI is wel leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar op 19 moet je zelf je rekeningen en alles verzorgen, lijkt me niet leuk.
nu doet mama dat nog voor je hequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar op 19 moet je zelf je rekeningen en alles verzorgen, lijkt me niet leuk.
Waar is Sassem en wat is het?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wil ook dat je het huis uit gaat
Dan gaan we echt keihard chillen in je appartement in Sassem!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Papa volgens mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nu doet mama dat nog voor je he
Maar Talk That Talk was kut en flop.quote:
wut, really?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
achgut
ik koop mn eigen eten al, betaal nog net geen huur hier
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
achgut
ik koop mn eigen eten al, betaal nog net geen huur hier
Mhaw, valt mee hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ga weg, ik ga niet naar Sassemquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wil ook dat je het huis uit gaat
Dan gaan we echt keihard chillen in je appartement in Sassem!
Biertent heeeuhhh!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
sassem is wel leuk ja
vooral dat kermis biertent gebeuren in september
Oh.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw, valt mee hoor
Het is niet zo dat je alles in 1 klap op je afkrijgt
[..]
Ga weg, ik ga niet naar Sassem!
Yes daar is mijn grote makker Stuart weer.quote:
lol ja, mn vader koopt wel boodschappen enzo maar houdt geen rekening meer met mij omdat ik aldoor boven zitquote:
Dit ja,quote:
Wat leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yes daar is mijn grote makker Stuart weer.
Ik zag gisteren een film, Jersey Girl en daar kwam de naam Stu in voor, ik moest direc aan jou denken.
Ik zou echt zo snel mogelijk het huis uit willenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol ja, mn vader koopt wel boodschappen enzo maar houdt geen rekening meer met mij omdat ik aldoor boven zit
zijn manier om mij te sarren
En dan roep je niet; hee lekkertje, draaimolen!?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
eerste keer dat ik robert zag
en jou op de fiets, maar dat zag jij niet
vreemd genoeg voel ik me altijd blij als ik weer in Aalsmeer benquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit ja,
Mijn moeder vroeg toevallig net nog tijdens het eten welke kant ik op wil ditdat en die geeft me ook groot gelijk ivm werk en omdat Aalsmeer gewoon heel relaxed is qua woningen en bende
Was toen werkloos maar heb daar inderdaad genoten in de biertentquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
sassem is wel leuk ja
vooral dat kermis biertent gebeuren in september
gohquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou echt zo snel mogelijk het huis uit willen
''Het net niet?''quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja he
Stuart is hier in de SC wat Rihanna is in de popmuziek
Ja nog effequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja he
Stuart is hier in de SC wat Rihanna is in de popmuziek
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goh
ik heb nog geen vast inkomen omdat alle bijbaantjes hier al bezet zijn
en ik heb nog geen punten volgens mij dus aan een kamer komen in groningen is erg lastig
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dan roep je niet; hee lekkertje, draaimolen!?
Prima thanks. Nog 1 dagje en dan weekendquote:
Bah boerenbiertentenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was toen werkloos maar heb daar inderdaad genoten in de biertent
Naja semi werkloos... af en toe beveiligings klussen
Was toen nog gebeld door de beveiliging dronken.. was echt een faal gesprek
"Uhhh ik ben niet meer echt in staat om te werken nu"
Jawel juist wel, Rihanna is #1 in businessquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Het net niet?''
Stu is tof hoor
maw gaat z'n gangetjequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima thanks. Nog 1 dagje en dan weekend
How are you?
Volgens mij snap jij niet wat de biertent isquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bah boerenbiertenten
Dan zijn boerenketen nog leuker.
The universe is shaped exactly like the Earth, if you go straight long enough you´ll end up where you were.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Trollscience het volgende:
when the sun goes down we'll go out again
Ik geniet niet zulke bekendheid of succesquote:
nee eigenlijk niet, nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat de biertent is
Klinkt niet erg overtuigend ouwequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maw gaat z'n gangetje
Mja bijna weekend gelukkig
Geld verdienen
Hier wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geniet niet zulke bekendheid of succes
Welneequote:
Vervelendquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach beetje misselijk, gaat wel weer over!
Nog plannen voor het weekend?
Ja ik weet het, Rihanna's 2010-2011 lookquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee
Jij hebt haar in je UI
Leuke UI
Ja en nu heb ik daardoor honger omdat ik net geen zin had om te eten en 1 broodje op heb mja ben ook te lui om wat te pakken nuquote:
Klopt ongeveer behalve drassig en de vloer is gewoon houtquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, nooit van gehoord
ik denk dan aan een grote tent op een drassig grasveld.
Ja, kijk wel even. Misschien dat ik wat kleren ga kopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik daardoor honger omdat ik net geen zin had om te eten en 1 broodje op heb mja ben ook te lui om wat te pakken nu
Awh oke lekker chillweekendje dus
Boerenbiertentenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bah boerenbiertenten
Dan zijn boerenketen nog leuker.
ah dat is altijd leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kijk wel even. Misschien dat ik wat kleren ga kopen
Hup, met je luie sodemieter opstaan en iets lekkers pakken
Klotezooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah dat is altijd leuk
Naw er is niet eens iets lekkers want waar ik zin in zou hebben is er toch niet
Gigantisch herkenbaar probleem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah dat is altijd leuk
Naw er is niet eens iets lekkers want waar ik zin in zou hebben is er toch niet
ja ik moet nog avond eten dus geen chips nuquote:
Ik proef geen verschil hoorquote:
Heb ik allang gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik moet nog avond eten dus geen chips nu
Ja maar jij hoefde vast niet te werkenquote:
Ojaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prom is ook een zuurpruim
gvd nu weet ik hoe het komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prom is ook een zuurpruim
kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jij hoefde vast niet te werken
Sof luister deze nu of binnen korte tijd:quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jij hoefde vast niet te werken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd nu weet ik hoe het komt
Ja ik moet morgen naar dat kantoor. Terwijl mijn camera binnen komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kloptMorgen en zaterdag weer
Zwaar levenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen naar dat kantoor. Terwijl mijn camera binnen komt
Ik hou wel van zure snoepjes en zuur citroenijs, verder heb ik liever zoet en zout. Bitter heb ik 0,0 mee.quote:
zout hihihiquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hou wel van zure snoepjes en zuur citroenijs, verder heb ik liever zoet en zout. Bitter heb ik 0,0 mee.
Ja, ijsthee altijd citroendingetje helemaal leegstampen en dan het sabje drinkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar citroensap is zo lekkah
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De enige die iets terug zegt.
Trollie ik hou van je
is het raar dat ik graag aan citroenen lik?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ijsthee altijd citroendingetje helemaal leegstampen en dan het sabje drinken
Ik doe het ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het raar dat ik graag aan citroenen lik?
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |