abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:15:02 #1
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_124345082

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet.

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpggk.jpg8.gifth_ec215041.gifwtg2.gif

napo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpgsharky60.jpg

mm_smoking.gifarcade.jpgwoosh.pngcasper.gif1.jpgbeertje.jpgFlagIRL.jpg

Ben je op zoek naar voorgaande delen van deze succesvolle reeks topics?
Klik dan hier voor het volledige overzicht...

Wie kunnen/willen op 13 april a.s. een bezoekje brengen aan de brouwerij van Nembrionic?

Jojo
Majo
MadMaster
Trademarkie
Iamredleader
Cobra4
Soempie (o.v.b.)

Anybody else?

Verjaardagen
Wiebelsoempie - 13 januari
Jair - 2 februari
Its-Jojo-4you - 14 februari
Nico_S. - 25 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
Lior - 9 mei
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
O'tje - 1 november
Etcetera - 2 november
Mark - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:18:33 #2
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_124345284
fipo
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:18:59 #3
111575 lubje25
pi_124345306
:s) gehaktdag, niets voor mij :P
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:20:24 #4
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_124345391
Pasta met gehaktballetjes in iets van saus vanavond. En morgen.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_124345460
Vanavond ga ik ook gehaktballetjes maken, voor het eerst.
  Redactie Frontpage donderdag 21 maart 2013 @ 19:24:13 #6
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_124345568
Ik had pizza.

Straks maar naar de sportschool denk ik. Als ik van de bank kan komen, that is.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:25:20 #7
111575 lubje25
pi_124345603
aardappels en spinazie hier
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2013 @ 19:30:41 #8
39237 crew  H_T
2733
pi_124345813
Pizza op basis van het brood dat ik eerder deze week gemaakt had hier
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_124345884
Ik ben ook ISTJ. Probleem met dat soort vragen is vaak dat ze het over projecten hebben... ik heb nooit projecten en aan vergaderen doe ik ook niet. En veel antwoorden zijn afhankelijk van de situatie.
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:35:36 #10
111575 lubje25
pi_124346009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook ISTJ. Probleem met dat soort vragen is vaak dat ze het over projecten hebben... ik heb nooit projecten en aan vergaderen doe ik ook niet. En veel antwoorden zijn afhankelijk van de situatie.
ben aan die vragen begonnen maar het slaat zo niet op mijn situatie dat ik er maar mee gestopt ben :P
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:43:55 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124346373
Ik heb rijstepap gegeten :@
pi_124346509
Dat is beter dan de chemische snoepjes die ik net op heb. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_124346510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb rijstepap gegeten :@
Dat is geen avondeten, meisje. :N
Je moet wel wat beter voor jezelf en je kindje zorgen.
/moedermodus
pi_124347032
ISTP, maar een paar vragen vond ik heel lastig. Beide antwoorden waren "goed" :)

De gehaktdag :P

Hele drukke ochtend, overleg en daarna naar een klant toe. Bij terugkomst vraagt een collega wat de stand van zaken is met betrekking tot een 40-tal dossiers. Aangegeven dat ik er domweg nog niet aan toe ben gekomen. De sfeer van het gesprek is van haar kant nogal dwingerig en bijna boos, en ik moet echt tot tien tellen om niet heel boos te reageren.

5 minuten later staat ze weer aan mijn bureau, met mijn baas erbij. Nu "dwingt" ze de situatie op de spits. Ik reageer heftig, geef aan dat ik al twee avonden tot 22:00 op kantoor heb gezeten en dat woensdagavond niet meer haalbaar was. Dat het werk aan alle kanten overstroomt, en ik het niet af krijg. De collega toont weinig tot geen begrip, en ik ontplof. Verhef m'n stem, vraag of ze mij een leugenaar noemt omdat ik maandagochtend heb gezegd dat ik iets woensdagavond ga doen, en er dan niet aan toekom.

Mijn baas grijpt goed in, we gaan snel met z'n drietjes apart zitten, maar ik denk dat alle collega's wel doorhadden dat het niet goed ging. Met de collega heb ik eigenlijk in twee minuten de zaak uitgepraat, wederzijds excuses en klaar. Daarna met m'n baas 1 op 1 gepraat, ruim een half uur. Ik heb gejankt, heb mijn emoties geuit en alles op tafel gelegd. Het was behoorlijk emotioneel oO<

Mijn baas heeft duidelijk aangegeven dat er echt geen ruimte is salarieel. Zij beweert (want ik twijfel aan de feiten) dat ik de best-betaalde IRM (functietitel afgekort) ben van de afdeling, dat ze mij enorm waardeert en liever drie van mij dan de huidige zes op de afdeling heeft. Bla bla bla, mooi gepraat, maar simpel gezegd: salarieel gaat er niks gebeuren, en volgend jaar geen promotie, tenzij ik in minder dan een jaar alle opleidingen zou kunnen doen om banker te worden.

Ik begrijp dat dit niet haalbaar is. Dat hebben we ook uitgesproken. Ook heb ik gezegd dat ik geen probleem heb met een langer tijdspad, maar dat er voor uitzonderlijk werk ook meer dan regulier mag worden beloond. Doe dan iets. Wat dan ook, een gebaar, een toezegging, iets!

We hebben nu afgesproken dat ik een aantal werkzaamheden tijdelijk mag afstoten, dat zij vanavond nog met het managementteam de structurele oplossing gaat maken voor de twee portefeuilles die ik waarneem. Simpel gezegd, dat hoef ik niet meer te doen, alleen het coördineren. Is nog steeds een flinke klus, maar er valt wel een hele last van m'n schouder.

Morgen is zij vrij, ik ben daarna met vakantie, na mijn vakantie gaan we weer zitten om verder te praten. Na ons gesprek heb ik met een van mijn bankers gesproken, en hij gaf aan niet te begrijpen dat er niet op zijn minst discretionair iets gedaan wordt. Hij noemde mijn vorige leidingevende (primaire veroorzaker van deze situatie) gewoon een hond :D
pi_124347057
Sorry voor het lange verhaal maar ik wilde het helemaal wegschrijven :@
pi_124347170
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Niet erg. Maar dat weet je al. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_124347400
Nu ga ik mijn vakantie gebruiken om rustig na te denken wat ik wel en niet wil. Iets meer rust dan echt hele hoge druk op de ketel, maar het vuur is zeker niet uit >:)
pi_124347406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Niet erg. Maar dat weet je al. :)
Thanks ^O^
pi_124347470
Ben aan het koken, maar zal zo je verhaal goed doorlezen, Red. Goed dat je het kwijt bent in ieder geval.
pi_124347918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Geen probleem als het helpt de boel er uit te gooien. Veel succes met het vervolg.
pi_124347990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Pasta met gehaktballetjes in iets van saus vanavond. En morgen.
IKEA verkoopt ze weer
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Redactie Frontpage donderdag 21 maart 2013 @ 20:15:59 #22
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_124348120
^O^ Red, succes nog met de rest van dit 'akkefietje', goed dat je het eruit gegooid hebt.

Oh what the hell, ik ga de sportschool opzeggen :') Toch geen zin, nu E. door de week zoveel weg is komt het kut uit met eten enzo, waardoor ik me echt moet haasten. Morgen maar even langsgaan met een briefje.

En om toch beweging te krijgen: na het eten maar gaan lopen o.i.d., wil in elk geval niet niets doen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_124348572
En prima dat je het er over gehad hebt Red :Y
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2013 @ 20:30:56 #24
39237 crew  H_T
2733
pi_124348935
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef Etcetera het volgende:
^O^ Red, succes nog met de rest van dit 'akkefietje', goed dat je het eruit gegooid hebt.

Oh what the hell, ik ga de sportschool opzeggen :') Toch geen zin, nu E. door de week zoveel weg is komt het kut uit met eten enzo, waardoor ik me echt moet haasten. Morgen maar even langsgaan met een briefje.

En om toch beweging te krijgen: na het eten maar gaan lopen o.i.d., wil in elk geval niet niets doen.
Lopen is best wel prima. Jammer dat de omgeving hier zo retesaai is
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_124348950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

IKEA verkoopt ze weer
Toch nog wel met paardenvlees hoop ik. :9
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')