Ik denk dat economie ook een goede keus is! En dat het uitliep is een goed teken, jullie vonden het interessant. Spannend hoor en moeilijk, een opleiding uitzoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Langs geweest bij WO Technische Informatica (samen met slechts twee anderen). Niets voor mij, veel te technisch. Economie daarentegen sprak me wel heel erg aan. Enthousiaste jongens van de Erasmus Universiteit kwamen langs, hadden leuk verhaal en we liepen een halfuur uit zonder dat iemand het doorhad. Dus misschien toch meer in de richting rechten/economie kijken
Heel moeilijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat economie ook een goede keus is! En dat het uitliep is een goed teken, jullie vonden het interessant. Spannend hoor en moeilijk, een opleiding uitzoeken.
Oh tijd zat dus nog! Wie weet vind je volgend jaar iets anders interessanter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Heel moeilijkVooral ook omdat het zo'n belangrijke keuze is.
Maar ja, ik heb nog drie en een half jaar
Oh, je zit pas in de derdequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Heel moeilijkVooral ook omdat het zo'n belangrijke keuze is.
Maar ja, ik heb nog drie en een half jaar
Noem je ook de meest trieste user opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:25 schreef Oerbeer het volgende:
Kola doet dat ook altijd: [ afbeelding ]
Hoezo dat? Valt ze niet in de smaak?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Noem je ook de meest trieste user op
Niet bepaald neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo dat? Valt ze niet in de smaak?
Hoezo mag je haar dan niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet bepaald nee![]()
Maar we mogen natuurlijk niet mensen beoordelen op hun geestelijke gezondheid, dus ik snap wel dat ze getolereerd wordt.
Argo/Speedo-drager/Amenthagaaklda;dlk nogwat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:41 schreef Nikmans het volgende:
Er is/was ook een user en een leger kloons die al zijn posts begon met deze PI
Juistquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Argo/Speedo-drager/Amenthagaaklda;dlk nogwat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |