SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 22-03-2013 15:11:19 ]know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:35 schreef streamnl het volgende:
Veel vaker melanoom bij jongeren.
Even een heads-up aangezien de meeste toch wel veel in de zon lopen.know'm sayin?
word? word.![]()
Hardlopen met een zacht zonnetje vind k toch nog steeds lekkerder dan in de sneeuw..
*Baggerweer hier in holland![]()
![]()
Dankje! Jij ging sowieso wachten op de 4 toch? Ik begin sowieso rustig aan, ze zijn nu eerst ook m'n tweede paar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die zijn echt wel vet flats!Het is dat ik geen meisje ben anders had ik ze ook besteld!
Zijn echt fijne schoentjes he, inderdaad heerlijk licht. Wel beetje rustig opbouwen he, kan zijn dat je wat meer spierpijn in je kuiten krijgt.
Vanavond sla ik trainen maar een keer over. Ik heb even geen zin in 100 rondjes om de baan, dus ik loop morgen maar gewoon even zelf een rondje![]()
![]()
Jeemig. Ik moest mezelf echt vooruitduwen vandaag. Dat frietje stoofvlees in de zon op de Grote Markt van Antwerpen was misschien wel lekker, maar niet al te best voor het hardlopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooie schoentjes idd flats! Stylish!quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dankje! Jij ging sowieso wachten op de 4 toch? Ik begin sowieso rustig aan, ze zijn nu eerst ook m'n tweede paar.
Vanavond sla ik trainen maar een keer over. Ik heb even geen zin in 100 rondjes om de baan, dus ik loop morgen maar gewoon even zelf een rondje![]()
![]()
Thanks! Ik kan niet wachten tot ik ze heb om ze uit te proberenquote:Ze dacht dat ze er halverwege volgende week wel zouden zijn, maar ik hoop eerder. Geduld.
![]()
Ik heb gisteren YUR z'n nieuwe schoenen trouwens ook nog even bekeken (niet aangehad), maar die zien er ook erg goed uit en zijn ook echt lekker licht!![]()
Fuck. Ik dacht om even een snelle 5 te doen. Maar ik startte zo snel dat ik mezelf met steek in de zij een paar keer flink in de weg zat. Dus nu is het een soort rare onbewuste pijnlijke intervaltraining geworden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
I feel ya pain bro, ik had het vandaag ook, zo irritantquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck. Ik dacht om even een snelle 5 te doen. Maar ik startte zo snel dat ik mezelf met steek in de zij een paar keer flink in de weg zat. Dus nu is het een soort rare onbewuste pijnlijke intervaltraining geworden.
know'm sayin?
word? word.![]()
gister jaarvergadering van de Harriers en het programma voor komend seizoen met z'n allen in elkaar geknutseld.
Meest opwindende (sexy as fuck!) op het programma is een duurloopje van 70km in de Nevis Valley
https://www.google.co.nz/(...)sAQ&biw=1600&bih=775
dit willen we eerst met onze eigen club proberen in samenwerking van een paar 4WD-clubs.
Om de 10km staat er een 4WD waar je, als je niet meer verder wil of kan, kan instappen om het rondje af te maken dus er is qua afstand voor ieder wat wils'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lijkt mij machtig om daar te lopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister jaarvergadering van de Harriers en het programma voor komend seizoen met z'n allen in elkaar geknutseld.
Meest opwindende (sexy as fuck!) op het programma is een duurloopje van 70km in de Nevis Valley
dit willen we eerst met onze eigen club proberen in samenwerking van een paar 4WD-clubs.
Om de 10km staat er een 4WD waar je, als je niet meer verder wil of kan, kan instappen om het rondje af te maken dus er is qua afstand voor ieder wat wils
Dit is wel een grote voordeel dat het bij jouw kleinschaliger is. Dan kan de organisatie het zo regelen, dat ze om de 10 km met een 4WD klaar staan om je op te halen.![]()
inderdaad Stream, we willen het eerst proberen voordat we het openstellen aan naburige Harriersclubs.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Lijkt mij machtig om daar te lopen.
Dit is wel een grote voordeel dat het bij jouw kleinschaliger is. Dan kan de organisatie het zo regelen, dat ze om de 10 km met een 4WD klaar staan om je op te halen.
Met ongeveer 20 lopers is het goed te regelen voordat het te grootschalig wordt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
I feel ya pain bro, ik had het vandaag ook, zo irritant
Komt wel goed sistah.
Mijn veredelde intervalloopje.
http://www.endomondo.com/workouts/168859270/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
DuurloopJE, zegt ie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Om de 10km staat er een 4WD waar je, als je niet meer verder wil of kan, kan instappen om het rondje af te maken dus er is qua afstand voor ieder wat wils![]()
![]()
Ik had daar gisteren ook last vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck. Ik dacht om even een snelle 5 te doen. Maar ik startte zo snel dat ik mezelf met steek in de zij een paar keer flink in de weg zat. Dus nu is het een soort rare onbewuste pijnlijke intervaltraining geworden.. Ben alleen nog aan het opbouwen naar de start to run/evy of hoe het ook mag heten.
Feyenoord Rotterdam![]()
Je bent goed bezig de laatste tijd!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck. Ik dacht om even een snelle 5 te doen. Maar ik startte zo snel dat ik mezelf met steek in de zij een paar keer flink in de weg zat. Dus nu is het een soort rare onbewuste pijnlijke intervaltraining geworden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
je hoeft niet de hele 70km te doen hoor GotCquote:
maar, mocht ik op dat moment (eind Oktober) nog steeds van plan zijn om de Kepler te doen is 40+km hier een mooie training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou vandaag vlgs mijn schema weer gaan lopen, laatste keer voor de zondag. Maar dan staat ineens je dochter voor je met "pap, het is inloopavond in mijn klas vanavond, wil je ook komen kijken? " .. dan zeg je geen nee.
Er zit tenminste nog een loop in inloopavond denk ik maar.
Morgenavond nog een klein rondje doen van max 4 dan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zou zeggen, go for it!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hoeft niet de hele 70km te doen hoor GotC
maar, mocht ik op dat moment (eind Oktober) nog steeds van plan zijn om de Kepler te doen is 40+km hier een mooie training![]()
ik las het, en wat zijn de 10 mooiste wedstrijden??quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:48 schreef GotC het volgende:
Nieuwe RW binnenSpeciaal marathonnummer, dus er is weer iemand blij hier!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik durf het niet open te makenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik las het, en wat zijn de 10 mooiste wedstrijden??![]()
![]()
Ik ben ook weer geweest vandaag.
Buurmeisje haakte op het laatste moment af.
Maar nu een keer met me zusje gelopen. Die loopt met Evy en ik met Renate. Ik heb met haar meegelopen. Ze heeft er flink tempo in en steeds 3 min met 3 wandelen gelopen.
Enn ik heb d'r dit topic laten zien. Dus wie weet komt ze ook nog meekletsen.![]()
Ik heb ooit eens een stukje van een documentaire o.i.d gezien over iemand die echt "oneindig" kon blijven hardlopen. Die liep makkelijk 15+ uur aan één stuk, en dan was 'ie nog niet moe. Ik ben aan het zoeken, maar kan het niet vinden.
Iemand van jullie een idee hoe die docu heet?
//Edit
Ik meen dat het iets was met "X (getal) superheroes", als in een serie..![]()
bijna alle top ultra's kunnen ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:59 schreef Levitas het volgende:
Ik heb ooit eens een stukje van een documentaire o.i.d gezien over iemand die echt "oneindig" kon blijven hardlopen. Die liep makkelijk 15+ uur aan één stuk, en dan was 'ie nog niet moe. Ik ben aan het zoeken, maar kan het niet vinden.
//Edit
Ik meen dat het iets was met "X (getal) superheroes", als in een serie..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
luister naar Radio2 via de internetz... komende weekend Siberisch koud.... happy running everybody!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo eerste loopje na mudmasters viel tegen.
Had nogal zware benen niet echt spierpijn of zo meer stijfjes en loom.
http://www.endomondo.com/workouts/168842794/6441387
Nog een paar dagen dan moet ik klaar zijn voor de race![]()
![]()
Gaat lukken![]()
Ik ga denk ik tegen mijn geloof in door met het ov te reizen.
Het kan echt belachtelijk druk zijn op de smalle b weg richting het strand.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zo ik ben gekelderd op het leaderboard
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik vind James Cracknell ook zo briljant, met z'n documentaires (heeft bv Marathon de Sables gelopen etc)quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:59 schreef Levitas het volgende:
Iemand van jullie een idee hoe die docu heet?
//Edit
Ik meen dat het iets was met "X (getal) superheroes", als in een serie..![]()
Heerlijk! Lente! Met sneeuwstormen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
luister naar Radio2 via de internetz... komende weekend Siberisch koud.... happy running everybody!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ok, RD:
* Royal Parks Foundation HM (UK)
* Mackinac Island 8-miler (kust van Michigan)
* Rio de Janeiro HM (Brazilië)
* De marathon van Barcelona (Spanje)
* Lidingöloppet Trail Runs 4km-30km (Zweden)
* De 2 Oceans Marathon (Zuid-Afrika)
* Warsaw Uprising 10k (Polen)
* De Great Ocean Road (H)M (Australië)
* Marathon du Medoc (Frankrijk)
* Marathon van Rome (Italië)![]()
![]()
Correctie,quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heerlijk! Lente! Met sneeuwstormen!
". Lente kwam voorheen ook in Nederland voor. In verband met de crisis heeft het kabinet Rutte II echter besloten de lente per 2013 af te schaffen. In plaats hiervan zal de winter in Nederland aanhouden tot 21 juni."
http://nl.wikipedia.org/w(...)84834&oldid=36584745
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Cheers, dat wordt straks googlenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef GotC het volgende:
Ok, RD:
* Royal Parks Foundation HM (UK)
* Mackinac Island 8-miler (kust van Michigan)
* Rio de Janeiro HM (Brazilië)
* De marathon van Barcelona (Spanje)
* Lidingöloppet Trail Runs 4km-30km (Zweden)
* De 2 Oceans Marathon (Zuid-Afrika)
* Warsaw Uprising 10k (Polen)
* De Great Ocean Road (H)M (Australië)
* Marathon du Medoc (Frankrijk)
* Marathon van Rome (Italië)
uhg.. verkoudheidje komt eraan.. ughIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kijk nog eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Cheers, dat wordt straks googlen![]()
![]()
Nog nooit wat van gemerktquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee, ik geef graag complete informatie
F means you're fucked![]()
die naam doet me elke keer hier aan denken:quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef GotC het volgende:
Hee, de Bibbits (startnummermagneetjes) staan ook in de RW
kleefkruid-bolletjes of terwijl bitty-bits'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedzo! Ze worden snel genoeg je 1e paar, zo lekker lopen ze.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dankje! Jij ging sowieso wachten op de 4 toch? Ik begin sowieso rustig aan, ze zijn nu eerst ook m'n tweede paar.
Vanavond sla ik trainen maar een keer over. Ik heb even geen zin in 100 rondjes om de baan, dus ik loop morgen maar gewoon even zelf een rondje
Ik wil eigenlijk allerlei schoenen op het moment, de 4 lijken me ook erg relaxed inderdaad, maar je krijgt nu ook de kinvara trail, trailschoenen moet ik ook nog hebben. Maar aangezien ik eigenlijk naar 0-drop wil zit ik op het moment te kijken naar de FiveFingers Spyridon voor trail, en voor op de weg de Saucony Virrata, de Kinvara met 0-drop laat maar zeggen. Dat wordt straks als het weer kan weer lang uitzoeken in ieder geval!
Succes met je rondje morgen, baantraining lijkt me ook best saai na een tijdje. Al loopt het wel soepel natuurlijk!![]()
Toen ik las dat OV gratis was met boekenweek geschenk besloot ik juist met de auto te gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo eerste loopje na mudmasters viel tegen.
Had nogal zware benen niet echt spierpijn of zo meer stijfjes Toen iken loom.
http://www.endomondo.com/workouts/168842794/6441387
Nog een paar dagen dan moet ik klaar zijn voor de race![]()
![]()
Ik ga denk ik tegen mijn geloof in door met het ov te reizen.
Het kan echt belachtelijk druk zijn op de smalle b weg richting het strand.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: