abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124341506

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 22-03-2013 15:11:19 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_124341563

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:35 schreef streamnl het volgende:
Veel vaker melanoom bij jongeren.

Even een heads-up aangezien de meeste toch wel veel in de zon lopen.
know'm sayin?
word? word.
pi_124341770
Hardlopen met een zacht zonnetje vind k toch nog steeds lekkerder dan in de sneeuw..

*Baggerweer hier in holland :+
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:41:39 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124341936
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:32 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die zijn echt wel vet flats! :D Het is dat ik geen meisje ben anders had ik ze ook besteld! :P
Zijn echt fijne schoentjes he, inderdaad heerlijk licht. Wel beetje rustig opbouwen he, kan zijn dat je wat meer spierpijn in je kuiten krijgt.
Dankje! Jij ging sowieso wachten op de 4 toch? Ik begin sowieso rustig aan, ze zijn nu eerst ook m'n tweede paar.

Vanavond sla ik trainen maar een keer over. Ik heb even geen zin in 100 rondjes om de baan, dus ik loop morgen maar gewoon even zelf een rondje :)
pi_124342129
Jeemig. Ik moest mezelf echt vooruitduwen vandaag. Dat frietje stoofvlees in de zon op de Grote Markt van Antwerpen was misschien wel lekker, maar niet al te best voor het hardlopen :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:50:08 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124342199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dankje! Jij ging sowieso wachten op de 4 toch? Ik begin sowieso rustig aan, ze zijn nu eerst ook m'n tweede paar.

Vanavond sla ik trainen maar een keer over. Ik heb even geen zin in 100 rondjes om de baan, dus ik loop morgen maar gewoon even zelf een rondje :)
Mooie schoentjes idd flats! Stylish! :D
pi_124342449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Mooie schoentjes idd flats! Stylish! :D
Thanks! Ik kan niet wachten tot ik ze heb om ze uit te proberen :) Ze dacht dat ze er halverwege volgende week wel zouden zijn, maar ik hoop eerder. Geduld.
pi_124342467
Oe, die zijn inderdaad vet hatsaflats!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_124342540
Ik heb gisteren YUR z'n nieuwe schoenen trouwens ook nog even bekeken (niet aangehad), maar die zien er ook erg goed uit en zijn ook echt lekker licht!
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:23:48 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124343310
Fuck. Ik dacht om even een snelle 5 te doen. Maar ik startte zo snel dat ik mezelf met steek in de zij een paar keer flink in de weg zat. Dus nu is het een soort rare onbewuste pijnlijke intervaltraining geworden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124343392
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck. Ik dacht om even een snelle 5 te doen. Maar ik startte zo snel dat ik mezelf met steek in de zij een paar keer flink in de weg zat. Dus nu is het een soort rare onbewuste pijnlijke intervaltraining geworden.
I feel ya pain bro, ik had het vandaag ook, zo irritant -O-
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:26:56 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124343410
gister jaarvergadering van de Harriers en het programma voor komend seizoen met z'n allen in elkaar geknutseld.
Meest opwindende (sexy as fuck!) op het programma is een duurloopje van 70km in de Nevis Valley
https://www.google.co.nz/(...)sAQ&biw=1600&bih=775
dit willen we eerst met onze eigen club proberen in samenwerking van een paar 4WD-clubs.
Om de 10km staat er een 4WD waar je, als je niet meer verder wil of kan, kan instappen om het rondje af te maken dus er is qua afstand voor ieder wat wils
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_124343563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister jaarvergadering van de Harriers en het programma voor komend seizoen met z'n allen in elkaar geknutseld.
Meest opwindende (sexy as fuck!) op het programma is een duurloopje van 70km in de Nevis Valley
dit willen we eerst met onze eigen club proberen in samenwerking van een paar 4WD-clubs.
Om de 10km staat er een 4WD waar je, als je niet meer verder wil of kan, kan instappen om het rondje af te maken dus er is qua afstand voor ieder wat wils
Lijkt mij machtig om daar te lopen.
Dit is wel een grote voordeel dat het bij jouw kleinschaliger is. Dan kan de organisatie het zo regelen, dat ze om de 10 km met een 4WD klaar staan om je op te halen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:34:43 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124343661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:31 schreef streamnl het volgende:

[..]

Lijkt mij machtig om daar te lopen.
Dit is wel een grote voordeel dat het bij jouw kleinschaliger is. Dan kan de organisatie het zo regelen, dat ze om de 10 km met een 4WD klaar staan om je op te halen.
inderdaad Stream, we willen het eerst proberen voordat we het openstellen aan naburige Harriersclubs.
Met ongeveer 20 lopers is het goed te regelen voordat het te grootschalig wordt.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:36:20 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124343717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef alors het volgende:

[..]

I feel ya pain bro, ik had het vandaag ook, zo irritant -O-

Komt wel goed sistah.

Mijn veredelde intervalloopje.

http://www.endomondo.com/workouts/168859270/7102294
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:37:44 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124343771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
DuurloopJE, zegt ie. :D
pi_124343782
quote:
Ik had daar gisteren ook last van :'). Ben alleen nog aan het opbouwen naar de start to run/evy of hoe het ook mag heten.
Feyenoord Rotterdam
pi_124343978
quote:
Je bent goed bezig de laatste tijd!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:45:38 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124344044
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef GotC het volgende:

[..]

DuurloopJE, zegt ie. :D
je hoeft niet de hele 70km te doen hoor GotC ;)
maar, mocht ik op dat moment (eind Oktober) nog steeds van plan zijn om de Kepler te doen is 40+km hier een mooie training
pi_124344085
Ik zou vandaag vlgs mijn schema weer gaan lopen, laatste keer voor de zondag. Maar dan staat ineens je dochter voor je met "pap, het is inloopavond in mijn klas vanavond, wil je ook komen kijken? " .. dan zeg je geen nee.
Er zit tenminste nog een loop in inloopavond denk ik maar. :P

Morgenavond nog een klein rondje doen van max 4 dan.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:47:59 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124344117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je hoeft niet de hele 70km te doen hoor GotC ;)
maar, mocht ik op dat moment (eind Oktober) nog steeds van plan zijn om de Kepler te doen is 40+km hier een mooie training
Ik zou zeggen, go for it!
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:48:19 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124344125
Nieuwe RW binnen *O* Speciaal marathonnummer, dus er is weer iemand blij hier!
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:50:38 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124344201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:48 schreef GotC het volgende:
Nieuwe RW binnen *O* Speciaal marathonnummer, dus er is weer iemand blij hier!
ik las het, en wat zijn de 10 mooiste wedstrijden??
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:52:49 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124344269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik las het, en wat zijn de 10 mooiste wedstrijden??
Ik durf het niet open te maken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')