Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef nodig het volgende:
Vanavond 9 uur jongens.
http://www.televizier.nl/(...)amgirl.1564688.lynkx
Neom het maar gewoon tetten hoor ,mag bestquote:
Lekker boeiendquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef nodig het volgende:
Vanavond 9 uur jongens.
http://www.televizier.nl/(...)amgirl.1564688.lynkx
ze ziet liever d'r eigenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neom het maar gewoon tetten hoor ,mag best
Zelf neer gezet, toen met je fobo?quote:
Nee, dat met mijn FoBo had ik trouwens ook niet gedaan, dat deed JRRYquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelf neer gezet, toen met je fobo?
Ik liever niet bij mezelf dus ga toch voor de tetten in de OPquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze ziet liever d'r eigen
Is toch hartstikke leuk om naar je eigen tieten te kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik liever niet bij mezelf dus ga toch voor de tetten in de OP
Heb ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is toch hartstikke leuk om naar je eigen tieten te kijken
kleine tetten kunnen ook gewoon mooi zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik liever niet bij mezelf dus ga toch voor de tetten in de OP
Omdat jij het wouquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, dat met mijn FoBo had ik trouwens ook niet gedaan, dat deed JRRY
More than a handful is a wastequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kleine tetten kunnen ook gewoon mooi zijn
precies, tenzij je olifantenhanden hebtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
More than a handful is a waste
Als je een hand vol met geld of meer dan een hand vol met geld zou krijgen zou ik voor meer dan een handvol gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
More than a handful is a waste
WE hebben het over tietenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je een hand vol met geld of meer dan een hand vol met geld zou krijgen zou ik voor meer dan een handvol gaan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar je tepels staren net zo lang tot ze je hypnotiseren jeweet
Oh ik dacht dat je het over de nieuwste H&M-reclame had, eentje waarin een van mijn heldinnen de hoofdrol speelt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee in de OP
er staat verdomme de prijs van dat bikinitopje in die foto
wtfquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar je tepels staren net zo lang tot ze je hypnotiseren jeweet
Zelfde principe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WE hebben het over tieten
In dit geval hoeft dat dus echt nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je een hand vol met geld of meer dan een hand vol met geld zou krijgen zou ik voor meer dan een handvol gaan
Flikker opquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over de nieuwste H&M-reclame had, eentje waarin een van mijn heldinnen de hoofdrol speelt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je hebt liever grote opgeblazen tieten waar nauwelijks gevoel in zit of kleinere gevoeligere tieten?quote:
zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kleine tetten kunnen ook gewoon mooi zijn
flikker nou eens op met vijver grapjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
RT als je wilt dat dromenvangertje in een vijver gaat zwemmen
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gvd, ik zocht haar op, en ik kwam bij haar tumblrquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
flikker nou eens op met vijver grapjes
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gvd, ik zocht haar op, en ik kwam bij haar tumblrdaar was een man met een vagina
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gvd, ik zocht haar op, en ik kwam bij haar tumblrdaar was een man met een vagina
![]()
Ik hoorde dat ze dat al gedaan had op een meet en het heel grappig wasquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja, stoya. Geen mannen met vagijnen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu weten we wel weer wat voor dingen jij dus kijkt.
Daar was ik bijquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze dat al gedaan had op een meet en het heel grappig was
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
BEDANKD DAT JE DE WERELT VIJLIG HOUT
quote:
Jij bent ook niet lastigquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]stahp
Naw we kijken morgen wel waar we trek in hebben
We kijken wel
En anders pannenkoeken huis
Pannenkoek appelkaneel met ijs
maar geen idee of ik daar trek in heb morgen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lastig
dan niet tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, stel wat voor en ik vind het goed ditdat
Nadeel is dat ik zo al uiteten ga en 2 dagen achter elkaar is weer zo raar ditdat
naja blablabla geen idee ditdat
moequote:
awh dat is klotequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
moeen ik heb het gevoel dat iedereen boos is en dat alles mijn schuld is
en moe
en alles is stom
Ja ik lees dit nu pas ditdat en moet er van mijn autisme even op reagerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
knap dat je vent in minder dan 20 minuten weer geil genoeg voor een orgasme kan worden
mensen die geen verstand hebben van de mannelijke anatomie
superzaad in de winterquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik lees dit nu pas ditdat en moet er van mijn autisme even op reageren
Maar bedankt, ja het kan inderdaad en nee dat duurt dus echt geen 20 minuten in dat geval.. hoe geen idee maar het gebeurd
Overigens nee geen last van pijnlijke ballen zoals jij eerder zei en dat gevoel dat je moe bent kan je je snel overheen zetten als je doorgaat
Doe ik altijd al.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee leg je piemel rechts donderdag
Ow dat komt mooi uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdagavond gaat het weer vriezen
spaidsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermnerm pastasaus staat te sudderen
spontane erectie vlak bij de leswisseling, te veel mensen dus je kunt hem niet onder je riem stoppenquote:
wat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spontane erectie vlak bij de leswisseling, te veel mensen dus je kunt hem niet onder je riem stoppen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dus je kunt hem niet onder je riem stoppen
quote:
Dat is kut wat je dan moet doen:quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spontane erectie vlak bij de leswisseling, te veel mensen dus je kunt hem niet onder je riem stoppen
Nu denk ik voor altijd dat als jongens over hun bovenarm wrijven dat ze een stijve hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut wat je dan moet doen:
Als een gek over je bovenarm gaan wrijven, dan gaat het bloed daarheen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu denk ik voor altijd dat als jongens over hun bovenarm wrijven dat ze een stijve hebben
doet dat niet pijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo op de rand van je broek, gecamoufleerd
dit jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu denk ik voor altijd dat als jongens over hun bovenarm wrijven dat ze een stijve hebben
Is ook zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je riem enigszins aangetriokken is wel denk ikquote:
dat doet meer pijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beter dan dat iedereen ziet dat je een stijve hebt
vat het als een compliment opquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit ja
ogod straks staat er een jongen met me te praten en wrijft hij nerveus over zn bovenarm
watquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zag je me niet de hele tijd wrijven op mijn arm dan toen in TC?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit ja
ogod straks staat er een jongen met me te praten en wrijft hij nerveus over zn bovenarm
Ik heb nog wodkaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:25 schreef Trollscience het volgende:
vernavond weer tc????? ben alleen thuis en kan vet gek doen lolz XD
Kut dan kunnen we niet meer meeten, dan heb je me meteen doorquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit ja
Kan hier niet wierie roken manquote:
zijn je ouders erquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan hier niet wierie roken man
OP 9GAG GEZIEN MILJOENEN JONGENS DOEN DATquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pizza wrijft over zijn arm als hij een stijve heeft.
Nogmaals wat
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, gewoon discreet, alsof je een stok tussen je broek stopt ofzo
valt dat echt zo erg op danquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beter dan dat iedereen ziet dat je een stijve hebt
doe je dat vaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan hier niet wierie roken man
jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pizza wrijft over zijn arm als hij een stijve heeft.
Nogmaals wat
stoerquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste keer in december
OH OKE DANKJEWEL VOOR DE OPHELDERING NU GA IK ER STEEDS OP LETTENquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OP 9GAG GEZIEN MILJOENEN JONGENS DOEN DAT
Best wel jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
valt dat echt zo erg op dan
waarom zou je dat doen, ik kon toch alleen je bovenlichaam zien, wie weet zat je wel in een panterprint stringquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zag je me niet de hele tijd wrijven op mijn arm dan toen in TC?
10/10 had niet verwachtquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste keer in december
Voelt ongemakkelijk ja en ik had op een ander scherm patty brard dus het was zo voorbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen, ik kon toch alleen je bovenlichaam zien, wie weet zat je wel in een panterprint string
Ik ben muzikant, muzikanten doen dat johquote:
hmja oke maar bij de een zou je het bv gewoon meer verwachten dan bij de anderquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
10/10 iedereen doet dat wel eens
Als de meisjes moeten springen in korte broekjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jabij gym is nog leuker trouwens, vooral als je moet hoogspringen in een kort broekje
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als de meisjes moeten springen in korte broekjes
dan maakt je lul hartkloppinkjes ditdatquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gatverdamme promiquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan maakt je lul hartkloppinkjes ditdat
Vertel dan de aangekledequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gadverdamme*
Ik vertel gewoon de naakte waarheid
Hihi naakt
Dat de aders beginnen te kloppen zodra de meisjes over de bok/kast heen jumpen?quote:
Ja mangquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan maakt je lul hartkloppinkjes ditdat
hier alleen maar lelijke jongens met puistenkoppenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Tsjillquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
's donderdags gaat mijn stiefpa altijd darten, vandaar
en mijn zus blowt sowieso ook, dus de geur valt hem niet eens opquote:
pics van je zusquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en mijn zus blowt sowieso ook, dus de geur valt hem niet eens op
binnen mogen roken en blowen
hopiquote:
quote:
Stop MDMA in zijn koffie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ermahgerd ik moet over 20min met mn pa naar school om te praten
omdat ik fucking weinig heen ga en allebei de periode's niet heb gehaald word ik wss van school getrapt
en pa denkt dat alles prima en wel gaat
help
Snel opbiechten dan, het is beter als hij het van jou hoort dan van een ander.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
omdat ik fucking weinig heen ga en allebei de periode's niet heb gehaald word ik wss van school getrapt
help
hoiquote:
lol nee dat kan niet in deze situatiequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snel opbiechten dan, het is beter als hij het van jou hoort dan van een ander.
waarom heb je hem dat niet verteld dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
help
hopi lobiquote:
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snel opbiechten dan, het is beter als hij het van jou hoort dan van een ander.
omdat ik hem niks vertel en nooit met hem praat en ik anders fucking veel straf/huisarrest/geen geld meer krijgquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waarom heb je hem dat niet verteld dan?
Waarom niet/quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol nee dat kan niet in deze situatie
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ik hem niks vertel en nooit met hem praat en ik anders fucking veel straf/huisarrest/geen geld meer krijg
En je denkt dat je nu niet fucking veel straf/huisarrest/geen geld krijgt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ik hem niks vertel en nooit met hem praat en ik anders fucking veel straf/huisarrest/geen geld meer krijg
quote:
wie weetquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu niet fucking veel straf/huisarrest/geen geld krijgt?
Je krijgt meer geld als je hij het daar te weten komt. Het enige dat je straf kan verlichten is als je het hem nu opbiecht, het liefst een beetje huilen erbij zodat je jezelf kwetsbaar opstelt.quote:
lol dat helpt niet bij hemquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je krijgt meer geld als je hij het daar te weten komt. Het enige dat je straf kan verlichten is als je het hem nu opbiecht, het liefst een beetje huilen erbij zodat je jezelf kwetsbaar opstelt.
We bedenken alleen wat ons het beste lijkt, dat je pa nou anders reageert dan de gemiddelde ouderquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
lol bedankt voor jullie steun he
Je hebt het zelf in de hand gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
kusjeknuffel komt goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
toen ook met sneeuw toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol dat helpt niet bij hem
vorig jaar rond december ofzo werd mn kinderbijslag ineens ingehouden (normaal kreeg ik het ) en mn OV was toevallig kapot
dus ik vragen of ik geld mocht om naar school te gaan en ik kreeg het maar niet
zelfs huilen hielp toen niet
dus ik kon een week niet naar school en dat boeide hem niks
Dan zeg je dat het allemaal komt omdat je die week niet naar school kon en hij dan maar aan jou had moeten denken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol dat helpt niet bij hem
vorig jaar rond december ofzo werd mn kinderbijslag ineens ingehouden (normaal kreeg ik het ) en mn OV was toevallig kapot
dus ik vragen of ik geld mocht om naar school te gaan en ik kreeg het maar niet
zelfs huilen hielp toen niet
dus ik kon een week niet naar school en dat boeide hem niks
• ik moet iedere dag van 09;00 tot 16;00 ( 08:00 van huis en 17:00 pas thuis, geen vrije tijd meer en iedere dag fucking moe )quote:
huilend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het allemaal komt omdat je die week niet naar school kon en hij dan maar aan jou had moeten denken.
Kan je geen andere opleiding overwegen dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
• ik moet iedere dag van 09;00 tot 16;00 ( 08:00 van huis en 17:00 pas thuis, geen vrije tijd meer en iedere dag fucking moe )
• ik leer er niks
• klasgenoten zijn debielen
Moet zeggen dat ik bij die opleiding van jou niet veel anders verwacht, mja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
• ik moet iedere dag van 09;00 tot 16;00 ( 08:00 van huis en 17:00 pas thuis, geen vrije tijd meer en iedere dag fucking moe )
[*]ik leer er niks
• klasgenoten zijn debielen
omg yeyeyeyeyeyeyquote:
Als ze van school wordt getrapt zal ze wel moeten hehquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je geen andere opleiding overwegen dan?
ja ga ik ook doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je geen andere opleiding overwegen dan?
Wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga ik ook doen
alleen ik kan nu nog niet stoppen want ben leerplichtig
Ga havo doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga ik ook doen
Welke opleiding deed je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga ik ook doen
smoothquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gezeik gaat er toch wel komen, laat het over je heen gaan en kom bij ome VA uithuilen als er wat is
quote:
ja over me heen laten komen gebeurd sowiesoquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gezeik gaat er toch wel komen, laat het over je heen gaan en kom bij ome VA uithuilen als er wat is
heel erg herkenbaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja over me heen laten komen gebeurd sowiesomaar mn pa is zo'n enge motor dude met snor en grauwe harde stem en bij het minste wat ik doe is het meteen drama en agressief en dingen gooien
en dan ben ik bang en huilen
altijd feest
Sterkte dan!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja over me heen laten komen gebeurd sowiesomaar mn pa is zo'n enge motor dude met snor en grauwe harde stem en bij het minste wat ik doe is het meteen drama en agressief en dingen gooien
altijd feest
Ik voel jequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
altijd feest
Ik ga er van uit dat ie zich op school inhoud dus het zal even inzinken voor jullie thuis zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
altijd feest
hopi wbquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:59 schreef Trollscience het volgende:
internet op mijn laptop doet kut alles
Wij eten ze alleen als het het seizoen isquote:
ik verveel me ook en hoofdpijn en misselijk en dat is kutquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hebben jullie nog iets te vertellen? Ik verveel me
De eerste liggen nu in de winkels tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij eten ze alleen als het het seizoen is
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De eerste liggen nu in de winkels toch
quote:Traditioneel wordt er geoogst vanaf de tweede donderdag van april tot 24 juni
Komt wel goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik verveel me ook en hoofdpijn en misselijk en dat is kut
quote:
Ja maar niet de verse van het landquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Die malle dingen liggen de hele tijd gewoon in de winkel
ach maakt mij niet uit ik vreet het toch nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar niet de verse van het land
Niet echtquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
word je daar opgewonden van ja?
Deze zijn vers geoogst hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar niet de verse van het land
Zo vroeg al? En dat met deze kouquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Deze zijn vers geoogst hoor
Volgens mijn ouders welquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo vroeg al? En dat met deze kou
het was 1 week 15 graden toen groeiden ze als koolquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo vroeg al? En dat met deze kou
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Haten op asperges is haten op gods lekkerste creatie
Sinds wanneer ben ik een asperge dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Haten op asperges is haten op gods lekkerste creatie
Dat zeg ik nergens.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een asperge dan?
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snel over je onderarm wrijven dan.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Trollscience het volgende:
huh mijn wiet is helemaal droog wtf
bakkesquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oeps ik bedoel vochtig niet droog
hoi wietparkiet