Da's wel toevallig ja..ik geloof er ook niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat ze dit pas recent weten, het is allemaal net te toevallig. Raf en Sylvie scheiden en mevr. Boulahrouz volgt. Dit speelde al veel langer.
Boulahrouz was toch eerder maar pas later bekend?quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat ze dit pas recent weten, het is allemaal net te toevallig. Raf en Sylvie scheiden en mevr. Boulahrouz volgt. Dit speelde al veel langer.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Sylvie wel, die gaat vast anoniem blaadjes met opruiiende teksten aan Hamburgse bomen ophangen!quote:Op maandag 8 april 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou furieus zijn over zulk hoogverraad, zowel van mijn "beste vriendin" als van mijn ex.
En dan ben ik niet iemand die haatdragend wraak gaat zoeken, maar bij zo'n situatie zou er wel eea stuk gaan denk ik![]()
Nah, dat is niet logisch, tenzij die "klap" die Sylvie gekregen had dan geen letterlijke klap was maar een figuurlijke klap in het gezicht.quote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vermoeden is overigens dat Raffie Sabia heeft liggen aanduwen tijdens O&N en dat Sylvie er toen achter is gekomen.
En dat Sylvie degene is die Raf geklapt heeft.quote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vermoeden is overigens dat Raffie Sabia heeft liggen aanduwen tijdens O&N en dat Sylvie er toen achter is gekomen.
Oh darn, dat kan het ook nog zijn; dat zijn gerommel met Sabia de ultieme wraak isquote:Op maandag 8 april 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:
Die Sabia ziet er overigens wel appetijtelijk uit, je kan het slechter treffen om uit wraak mee naar bed te gaan.
Raf en Sylvie toch eerder en later de Boularouzquote:Op maandag 8 april 2013 10:35 schreef Leandra het volgende:
Boulahrouz was toch eerder maar pas later bekend?
Het is een nek aan nek race tussen Sylvie en de Iron Lady. De Iron Lady wint op techniek.quote:Op maandag 8 april 2013 10:42 schreef alors het volgende:
Sabia komt op mij in interviews iig wel over als een leuker, warmer mens dan Sylvie. Maarja, aan de andere kant, wie niet?
Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.quote:Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Raf en Sylvie toch eerder en later de Boularouz!
Ja dat heeft ze zelf ook gezegd, toen Khalid naar Lissabon ging is zij gewoon in Hamburg gebleven met de kinderen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.
Dat klopt Khalid was niet op het O&N feestje..Kan goed zijn dat jij gelijk hebt..Dat het langer rommelt.quote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |