Kun je me vertellen waarom lijn 2 wel werkt en 3 dan nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:55 schreef ACT-F het volgende:
Linux/Apache, de .htaccess bestanden in het bijzonder![]()
1 2 3 | RewriteEngine on RewriteRule ^release/(.*?)/(.*?)$ /index.php?p=release&id=$1 [L] RewriteRule ^social/(.*?)/(.*?)$ /index.php?p=release&search=$1 [L] |
Wat is er mis met lessen Nederlandsquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
wat is er mis met systeembeheer?![]()
er zit er toevallig wel in hier op TOF.
Met Windows wel jaquote:
Ziet eruit als een lock'in op het BMOVL filter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je me vertellen waarom lijn 2 wel werkt en 3 dan niet, pagina is goed
.
[ code verwijderd ]
zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Krijgen we trouwens nog wat van Fok voor het 1000e topic in deze reeks?
Geenstijl lezersquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef Kreator het volgende:
Ziet eruit als een lock'in op het BMOVL filter.
Rewrite rules heb ik al 100 jaar niet gebruikt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je me vertellen waarom lijn 2 wel werkt en 3 dan niet, pagina is goed
.
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is er mis met lessen Nederlands
[..]
Met Windows wel jaNovell
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:59 schreef ACT-F het volgende:
Rewrite rules heb ik al 100 jaar niet gebruikt.
1 2 3 | RewriteEngine on RewriteRule ^release/(.*?)/(.*?)$ /index.php?p=release&id=$1 [L] RewriteRule ^social/(.*?)$ /index.php?p=release&search=$1 [L] |
Ik denk dat de rewrite-parser niet correct gecompileerd is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ziet eruit als een lock'in op het BMOVL filter.
Check de hoeveelheid koffiequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ondertussen bij ACT-F op kantoor...
[ afbeelding ]
'Microsoft' aan de lijn voor je corrupte Windows-certificaat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
Het heeft niet lang geduurd.. mn comp is overgenomen en kan nu enkel wachtem en kijken
Haha nee. Een updat van iets wat niet echt werkt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Microsoft' aan de lijn voor je corrupte Windows-certificaat?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Zeg Riet, maak jij even een gebruiker aan in NDS."
Nostalgiequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"Vroeger, in 2012, gebruikten we nog 3.11 maar tegenwoordig hebben we NDS. Superhip. groetjes, ACT."
Renault 5.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Nostalgie![]()
Toen kon je nog wildparkeren achter de ABN![]()
[ afbeelding ]
Ik ga toch niet mijn Win2k8 serverts patchen met mijn MacBook, jongen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom laat de nieuwste patch mijn systemen crashen? Nog 73 Windows 2008 systemen te gaan![]()
Ik had het al gevraagd, maar ze reageerde niet op mijn pm.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Kom jij ook op Krea's ho(use)warmingparty?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef Redbaron het volgende:
![]()
![]()
Mogguh, al bij de dokter geweest. heb keelontsteking
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het al gevraagd, maar ze reageerde niet op mijn pm.
Bij de Roller hebben ze af en toe wel leuke canvasjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
Valt nog niet mee om mooie (betaalbare) kunst voor aan de muur te vinden. Of mooie inrichtingen voor woonkamers/slaapkamers/kantoor/etc.
Art.com is idd niet echt een toegankelijke site.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij de Roller hebben ze af en toe wel leuke canvasjes.Rijden we volgende week wel een keer langs. Anders op www.art.com , maar daar moet je wel een dag voor uittrekken.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Art.com is idd niet echt een toegankelijke site..
Miss Tuk heeft zichzelf vastgeketend aan een koe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er aan de hand in enschede (noord?) hoor al de hele tijd brandweer/ambulance..in ieder geval van die autos langsrijden
http://112twente.nl/9995/quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er aan de hand in enschede (noord?) hoor al de hele tijd brandweer/ambulance..in ieder geval van die autos langsrijden
Nice. Hebben ze ook zoiets van Phuket?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:24 schreef Kreator het volgende:
http://eu.art.com//produc(...)/new-york-window.htm
Leuk voor in de slaapkamer. Denk je uit het raam te kijken...
Niet bij mij in de buurt gelukkigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://112twente.nl/9995/
Woningbrandje.
...je kunt ze ook zelf laten maken voor een paar tientjes. Wat let je om een drieluik van een paar jonge vietnameesjes te maken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Hebben ze ook zoiets van Phuket?
Denk dat je dat ding ook wel in de slaapkamer kwijt kanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou wel van een onderdanige vrouw in de slaapkamer..
Uh-huh.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:23 schreef Kreator het volgende:
@Tukker:
[ afbeelding ]
Had je goed gespot..
Heeft ze nog lekkere foto's op haar FB dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:23 schreef Kreator het volgende:
@Tukker:
[ afbeelding ]
Had je goed gespot..
Niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft ze nog lekkere foto's op haar FB dan?
Op F. zijn FB staat nog een andere, maar daar word je ook niet helemaal vrolijk van.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Kreator het volgende:
Ze heb maar 1 pic en daar lijkt ze op te poepen.
Kan je zelf dan toch wel makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is zoiets ook verkrijgbaar als wc?
Ik heb al op Tukker gereageerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef Kreator het volgende:
Henrike, waarom reageer je niet op mijn (onze) pm...
En je hebt in alles geen zin?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:03 schreef Kreator het volgende:
Vanavond couchsurfen. Morgen meubels/accesoires/verlichting shoppen. Zondag klussen.
kijk dan niet zo sipquote:
Ze reageert niet meer op mij. Op jou wel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef Kreator het volgende:
Henrike, waarom reageer je niet op mijn (onze) pm...
ik denk of lekker onder de dekens blijven of dicht tegen de verwarming in verband met de te verwachten kou brrrrrrrrrquote:
Ze komen leeg binnen. DM werkt wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:23 schreef norich het volgende:
Ik kan geen pm's meer versturen of zo. Vage bende.
Goed plan!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik denk of lekker onder de dekens blijven of dicht tegen de verwarming in verband met de te verwachten kou brrrrrrrrr
Wat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, je hebt de NDS Tree weer gevuld met data die je in hebt gelezen van ponskaarten?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat?Om het beheer te vereenvoudigen is hier maar één loginnaam, en dat is 'admin'. En dat delen we met 12500 man/vrouw/het
Mocht je nog vragen hebben, mail naar admin@biereco.com.
Bij benadering hè. Om het beheer te vereenvoudigen hebben we de administratie de deur uit gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er werken 12.500 man bij jouw orchideeënkwekerij?![]()
KLB / vrouwlijke dj'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat, waar, hoe, wanneer, waarom?
Waar ga je eten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vooral veel in bed/bad liggen meuren denk ik.
En morgen uit eten.
geilquote:
ze voorspellen weer een 3-5 cm sneeuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eindelijk, en nu hopen op de eerste pot voetbal van 2013.
zaterdag of zondag? Bij ons is er nog niets afgelast gelukkig..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en gevoelstemperaturen van -XX , wat een klote land ookquote:
Mooi op tijd, hier volgend weekend de eerstequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond eerste tentfeest van het jaar, lekker buitenaf in een weiland
Zondag, we hebben er net 8 gespeeld deze competitie, de nr1 heeft er 14 gespeeldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Redbaron het volgende:
zaterdag of zondag? Bij ons is er nog niets afgelast gelukkig..
Ik haal wel af ivm keelontsteking
lang leve de lentequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en gevoelstemperaturen van -XX , wat een klote land ook.
[..]
Mooi op tijd, hier volgend weekend de eerste!
ah, jij wacht ook nog?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar is de paasparty afwerkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
en volgend weekend beginnen de Karpaten ook weer![]()
Helaas wel.quote:
party in Bêntel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar is de paasparty afwerken.
dan zit je met hetzelfde probleem als ons, wij hebben er nu net 10 gespeeld terwijl de koploper waar we morgen tegen moeten er al 14 heeftquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en gevoelstemperaturen van -XX , wat een klote land ook.
[..]
Mooi op tijd, hier volgend weekend de eerste!
[..]
Zondag, we hebben er net 8 gespeeld deze competitie, de nr1 heeft er 14 gespeeld.
Nee helaas, andere jarne altijd wel geweest maar sinds dit jaar een soort van Paaspop in't Dorp dus dat maar is proberen.quote:
Bende, wordt straks 2 keer per week voetballen gok ik zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef Redbaron het volgende:
dan zit je met hetzelfde probleem als ons, wij hebben er nu net 10 gespeeld terwijl de koploper waar we morgen tegen moeten er al 14 heeft
Daar gaat dit wel geen, want inhaal programma idd gelijk met beker even daar doen wij ook nog in meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee helaas, andere jarne altijd wel geweest maar sinds dit jaar een soort van Paaspop in't Dorp dus dat maar is proberen.
Door de jaren heen iets te veel regels en gezeik in Bentelo.
[..]
Bende, wordt straks 2 keer per week voetballen gok ik zo.
Heequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey girlalles goed?
en nog steeds actief in Hengelo Zuid?
hoe is het bij Enschede Centrum en Hengelo Westermaat dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee![]()
Ik werk helaas niet alleen in Hengelo Zuid maar ook in Enschede Centrum en Hengelo Westermaat. Ik ben nu al 3 weken niet ingepland in Hengelo Zuid
Minder leuk dan Zuidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe is het bij Enschede Centrum en Hengelo Westermaat dan?
Koud op dit moment.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe is het bij Enschede Centrum en Hengelo Westermaat dan?
Geluk geen beker hier ivm het kaliber van ons teamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef Redbaron het volgende:
Daar gaat dit wel geen, want inhaal programma idd gelijk met beker even daar doen wij ook nog in mee
Bij de Texaco daar ken ik wel een paar daar in de keuken. Vaag volk, helemaal die Griekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee![]()
Ik werk helaas niet alleen in Hengelo Zuid maar ook in Enschede Centrum en Hengelo Westermaat. Ik ben nu al 3 weken niet ingepland in Hengelo Zuid
Okeequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij waren zaterdagnacht nog bij Zuid, uurtje of 1
Die Griek is juist een van mn betere maatjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij de Texaco daar ken ik wel een paar daar in de keuken. Vaag volk, helemaal die Griek
misschien dat er meerdere Grieken werken daar.. Ik bedoel Alexonisosquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee
[..]
Die Griek is juist een van mn betere maatjes.
Ja, Alex. Er werkt er maar 1.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
misschien dat er meerdere Grieken werken daar.. Ik bedoel Alexonisos
Dan pak je je wandelstok er toch gewoon even bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:41 schreef Kreator het volgende:
Half zes.... Dan ben ik een week brak.
Dat zei ik ook altijd. 30 is een magieche grens.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan pak je je wandelstok er toch gewoon even bij.
Moet zeggen, de kater valt hier gelukkig wel meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:41 schreef Kreator het volgende:
Half zes.... Dan ben ik een week brak.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd. 30 is een magieche grens.
Oh..en ik heb griep..
genieten...lekker weer ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik lig nu ook al zo'n 30 uur in de lappenmand
Krijg je als je tot rust komt. Geen dozen meer beneden, lekker op de bank.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig. Iedereen heeft griep lijkt het...
Waarom bieden ze het dan in eerste instantie aan..? En het is hun werk toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme... ik was vanochtend even wezen roken en haalde een bakje thee. Een van de zustertjes hier kwam later naar m'n kamer en vroeg heel lief of ik nog wat nodig had, en zei dat ik altijd kon bellen als ik iets wilde hebben.
Anderhalf uur later belde ik ze toch maar omdat ik een beetje honger kreeg. Andere zuster vroeg wat er was, ik zei dat ik honger kreeg en of ze alsjeblieft wat brood, kaas en thee wilde halen. Kreeg ik even te horen dat ik nog een jonge vent was en dat makkelijk zelf kon doen, ondanks dat ik griep hadJahoor, ik zit hier al niet voor niets, heb griep, voel me totaal verrot maar natuurlijk kan ik wel even 50 meter lopen en in het restaurant eten en m'n eigen zooi halen... puur omdat ze me vanochtend de gang over heeft zien sjokken om 10 meter verderop wat te gaan roken.
De een is vriendelijker dan de ander, zo blijkt wel... dit was de eerste die gewoon vervelend deed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom bieden ze het dan in eerste instantie aan..? En het is hun werk toch?
Wonderen bestaan dus toch!quote:
* 100% Tukker voelt aan het levertje van Teun.quote:
Nog een Balotelli'tje gedaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:51 schreef Redbaron het volgende:
Hoppaaa!
3 punten erbij tegen de koploper!
Goed te doen. Alleen jammer dat ik 1 wrap vroeg en er 2 kreeg. En ook 2 moest betalen. En dat er iets in de keuken mis ging waardoor het lang duurde. Wel gratis koffie daarvoor gekregen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo gangs eens even een chicken honing mosterd van de mac proberen.
WTF? Wel betaald?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goed te doen. Alleen jammer dat ik 1 wrap vroeg en er 2 kreeg. En ook 2 moest betalen.
Altijd irritant als het lang duurt.. wordt ondertussen de friet koud enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goed te doen. Alleen jammer dat ik 1 wrap vroeg en er 2 kreeg. En ook 2 moest betalen. En dat er iets in de keuken mis ging waardoor het lang duurde. Wel gratis koffie daarvoor gekregen.
Ik dacht bij de kassa al, goh wat duur. Maarja. En toen wachtte ik en zeiden ze van sorry, mag ik ijsje aanbieden, waarna ik liever een koffie wou wat ook geen probleem was. En kwam die chicken honing burger en 2 wraps ipv 1. Vandaar de prijs.quote:
Netjes Remco, nog gelukt met dat kabeltje?quote:
Ik heb niet meegedaan hè, keelontsteking...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wonderen bestaan dus toch!
[..]
* 100% Tukker voelt aan het levertje van Teun.
[..]
Nog een Balotelli'tje gedaan?Of heb je niet gescoord?
helemaal voor elkaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Netjes Remco, nog gelukt met dat kabeltje?
Persoonlijk vind ik die sleuf bovenin voor de cd's maar niets.
Liep er nog langs net.quote:
quote:
Ik kreeg een verrassingsbezoek voordat ik de kans kreeg om mijn avondeten te nuttigen. Toen zijn we elders verder gaan pilsen. De volgende ochtend merk je pas goed dat je het avondeten vergeten bentquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:04 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker voelt aan het levertje van Teun.
Sorry, ik ben thuis en ga niet meer door de kouquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Iemand mee bierdrinken ergens?
Niemand kan / wil
zijn ze alweer weg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Kreator het volgende:
Pfff. Buren uitgenodigd voor koffie en kennismaken. Maak aan goddomme.. Schiet niet op.
Ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Iemand mee bierdrinken ergens?
Niemand kan / wil
True. Hoe was je etentje?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:28 schreef Cue_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was geen wild feest..
Wel aardige mensen.
[/quote
Dat laatste is toch wel t belangrijkste
tegen witkampers. 2-5quote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan, prutser!
Tegen wie en met hoeveel?
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, net wat nasi als avondeten gehad. Bleef helaas niet binnen. Het zure aan kotsen + moeten niezen is dat er dan rijst en groente uit je neus komt![]()
* ReMcOrE ook, alleen best wel moe/luiquote:
Snoot net nog even m'n neus: rijst, wortel en snot waren het eindproductquote:
ranzigquote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snoot net nog even m'n neus: rijst, wortel en snot waren het eindproduct
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
UPDATE: Politie schiet op dader bij achtervolging na gewapende overval Almeloquote:
En nu krijg je weer hele onderzoeken of de agent wel heeft mogen schietenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm hij is blijkbaar dood. goed gedaan agent
Ik ben er ook bang voor inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En nu krijg je weer hele onderzoeken of de agent wel heeft mogen schieten![]()
En zit de agent dus langer met gevolgen dan de dader
ik heb ook nooit gezegd dat ik nipt verloren heb.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das is niet nipt verliezen![]()
Volgende week beter
ja, hej dat gezeik weer ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tuurlijk, volgende week pasen, ook maandag geen inhaal? Wij hebben zaterdag inhaal staanquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ook nooit gezegd dat ik nipt verloren heb.
volgende week geen voetbal.
nee, dat gaat niet door.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tuurlijk, volgende week pasen, ook maandag geen inhaal? Wij hebben zaterdag inhaal staan
Fijn... heb je al weinig gespeeld gaat t inhaalprogramma ook niet door.quote:
Dat doet me weer denken aan dat gedoe ik Veldwijk Noord (Hengelo) waar er een een paar jaar geleden neergeschoten werd. De weduwe bleef maar bezig met 'feit' dat politie niet had mogen schieten. Ik ben haar in het verleden paar keer tegen gekomen, tegenwoordig gelukkig niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het zit in de hoek, het is rood en het wordt steeds kleiner.. Rara wat is het.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen mn hand geschaafd aan de kaasschaaf![]()
Om vervolgens bij de bushalte erachter te komen dat ik niet mn ovchip mee heb genomen maar mm menzis zorgpas![]()
Hopelijk gaat de rest van de dag beter. al lijkt t erop dat mn bus een andere weg neemt. dus mis ik bij deze twee busaen![]()
Fijn dat ze t aangeven bij de halte....
De.persoon die ik net heb neergeknuppeld?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[Het zit in de hoek, het is rood en het wordt steeds kleiner.. Rara wat is het.
...welkom in Enschede. Parkweg is ook 2 dagen afgesloten...dikke files.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen mn hand geschaafd aan de kaasschaaf
Om vervolgens bij de bushalte erachter te komen dat ik niet mn ovchip mee heb genomen maar mm menzis zorgpas![]()
Hopelijk gaat de rest van de dag beter. al lijkt t erop dat mn bus een andere weg neemt. dus mis ik bij deze twee busaen![]()
Cue met een kaasschaaf.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De.persoon die ik net heb neergeknuppeld?
Eigenlijk is t gewoon mn eigen schuld dat ik niet even logisch nadenk deze ochtend.. maar dat zeg ik natuurlijk nu nietquote:Op maandag 25 maart 2013 08:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...welkom in Enschede. Parkweg is ook 2 dagen afgesloten...dikke files.
Met de fiets kan je er gewoon langs hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...welkom in Enschede. Parkweg is ook 2 dagen afgesloten...dikke files.
Ik heb sinds kort een fiets.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met de fiets kan je er gewoon langs hoor.
Ik al drie jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, morgen kan ik wel. Is goed mien jong.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgen nog zin om naar de Roller te gaan? Van tevoren misschien even wat happen in Gronau?
Kaasschaaf.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen mn hand geschaafd aan de kaasschaaf
Tosti's met zelf gesneden kaas is lekkerderquote:Op maandag 25 maart 2013 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Kaasschaaf.Ik heb al 13 jaar een kaasschaaf en ik heb hem nog nooit gebruikt.
Gesneden kaas 4 teh win!!111!1!!1_einzzzz!!!1111
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tosti's met zelf gesneden kaas is lekkerder
LEUGENS!quote:Op maandag 25 maart 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tosti's met zelf gesneden kaas is lekkerder
De plakjes zijn anders.. dunner enzo. Gewoon lekkerder.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
. Want die kaas is anders?
. Gewoon goede gesneden kaas kopen. Ik heb volgens mij 1x in m'n leven zo'n blok gekocht. Wat een ellende.
quote:
Op een tosti smelt het toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De plakjes zijn anders.. dunner enzo. Gewoon lekkerder.
[..]
Klopt. Maar het smelt andersquote:
Het hindert niet. We horen graag je gezeur aan.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:02 schreef Cue_ het volgende:
Van het weekend te lang verkeerd op de bank gelegen. Heb er nu wel echt last van
Sorry voor het gezeur.. zal de rest van de dag nog wel even doorgaanMaar daarvoor heb ik fok
Miss is ziek en die moet ik vanavond verzorgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, morgen kan ik wel. Is goed mien jong.
Dat scheeltquote:Op maandag 25 maart 2013 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het hindert niet. We horen graag je gezeur aan.
Moet ze niet zo vaak naar die derdewereldshit gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss is ziek en die moet ik vanavond verzorgen.
Ze moet meer vleesch eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet ze niet zo vaak naar die derdewereldshit gaan..
Vanavond moet ik sporten..
Neeeee!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
60 jaar geleden had je een klap met de vlakke hand gekregen hè. Dat weet je?
[ afbeelding ]
Gemeen zijn julliequote:Op maandag 25 maart 2013 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Yes. We. Would.
[ afbeelding ]
"Alles doet me zeer."
"Hou je bek eens, wijf!"
terechtquote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben doorgelekt op je dure Auping-matras."
Kittenbraadworst.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Wat is dit dan weer?
De agressie!
Ik zie jouw naam steeds vaker voorbij komen. Ben je mijn nieuwe stalker?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Wat is dit dan weer?
De agressie!
ik weet niet eens wie jij bent johquote:Op maandag 25 maart 2013 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam steeds vaker voorbij komen. Ben je mijn nieuwe stalker?
KLB / Klevende/niet oplettende mongolen in de spitsquote:Op maandag 25 maart 2013 09:44 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie jij bent joh![]()
Maar had je een oude dan?
o, ok, sorry. Ik vind remgat een raar woordquote:Op maandag 25 maart 2013 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
KLB / Klevende/niet oplettende mongolen in de spits
remgat.
Het is ook geen woord om 'aantrekkelijk' te moeten klinkenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
o, ok, sorry. Ik vind remgat een raar woord
Ik zei ook niet dat het aantrekkelijk zou moeten klinken.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ook geen woord om 'aantrekkelijk' te moeten klinken
nee, iemand die zich verveelt en in allerlei slowchats leest en toen die plaatjes hier tegenkwam van die vrouwen die klappen krijgenquote:
Nee, volgens mij van 100%.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dit is dus de kloon van kreator?
Zeker omdat het een vrouw is (/schijnt te zijn)quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, daar doen wij nooit moeilijk over hoor.
Tukker.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dit is dus de kloon van kreator?
Dat. Of een bekende.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:46 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ga jij nou ook roepen dat ik een man ben?
doe jij altijd zo vriendelijk?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker omdat het een vrouw is (/schijnt te zijn)
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
het valt wel op dat mensen hier soms echt achterdochtig zijn zeg
Je gaat op straat willekeurige mannen fellatio geven?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:54 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Maar goed, ik ga eens iets nuttigs doen
Nooit genoeg vrouwen in ToF.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker omdat het een vrouw is (/schijnt te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |