KLB / Klevende/niet oplettende mongolen in de spitsquote:Op maandag 25 maart 2013 09:44 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie jij bent joh![]()
Maar had je een oude dan?
o, ok, sorry. Ik vind remgat een raar woordquote:Op maandag 25 maart 2013 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
KLB / Klevende/niet oplettende mongolen in de spits
remgat.
Het is ook geen woord om 'aantrekkelijk' te moeten klinkenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
o, ok, sorry. Ik vind remgat een raar woord
Ik zei ook niet dat het aantrekkelijk zou moeten klinken.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ook geen woord om 'aantrekkelijk' te moeten klinken
nee, iemand die zich verveelt en in allerlei slowchats leest en toen die plaatjes hier tegenkwam van die vrouwen die klappen krijgenquote:
Nee, volgens mij van 100%.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dit is dus de kloon van kreator?
Zeker omdat het een vrouw is (/schijnt te zijn)quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, daar doen wij nooit moeilijk over hoor.
Tukker.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dit is dus de kloon van kreator?
Dat. Of een bekende.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:46 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ga jij nou ook roepen dat ik een man ben?
doe jij altijd zo vriendelijk?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker omdat het een vrouw is (/schijnt te zijn)
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
het valt wel op dat mensen hier soms echt achterdochtig zijn zeg
Je gaat op straat willekeurige mannen fellatio geven?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:54 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Maar goed, ik ga eens iets nuttigs doen
Nooit genoeg vrouwen in ToF.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker omdat het een vrouw is (/schijnt te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |