abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:52:31 #52
3542 Gia
User under construction
pi_124374622
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:25 schreef RAVW het volgende:

denk dat die jongen later gewoon uit de kast komt want met 1 vrouw is het al moeilijk 18 jaar door te brengen moet je na gaan met twee , die wordt gewoon homo als hij er al geen 1 is

dan wordt het van yunus yunus van zelf wel yunanus
Hoeveel Marokkaanse jongens wonen in Marokko bij hum moeder, grootmoeder en eventueel tante, omdat de mannen in Nederland wonen?
Die worden ook allemaal homo?

Overigens, als Yunus nog lang onder gedoken zit, wordt het vanzelf Yunonimous.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:53:22 #53
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_124374650
Kan Rutten bij zijn volgende staatsbezoek in Turkije mooi over de Armeense genocide beginnen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:54:33 #54
3542 Gia
User under construction
pi_124374689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef Atak het volgende:
Erdogan vindt alleen dat het kindje de Turkse identiteit moet behouden. Assimilatie is verboden.
Gelukkig heeft Erdogone hier geen zak over te zeggen.
pi_124375323
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:44 schreef Gitank2 het volgende:
Wat een totale onzin is dit ook.
Beter maken ze zich druk om echte problemen en verbeterpunten in deze wereld, in plaats van dit kleingeestige, achterhaalde gewauwel.
Inderdaad zeg. Leiders van een land (en dan kijk ik vooral naar die turk) die zich moeten buigen over dit soort onzin. :') Wat een wereld.

Ik zou me daarnaast eerder druk maken om kinderen die religieus worden opgevoed. Dat is een stuk schadelijker dan 2 moeders hebben.
Conscience do cost.
pi_124409994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Leiders van een land (en dan kijk ik vooral naar die turk) die zich moeten buigen over dit soort onzin. :') Wat een wereld.

Ik zou me daarnaast eerder druk maken om kinderen die religieus worden opgevoed. Dat is een stuk schadelijker dan 2 moeders hebben.
2 moeders hebben, ik moet er persoonlijk toch echt niet aan denken, dat moet een hel zijn :{
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_124420586
Dat verschilt natuurlijk per persoon. Maar alsnog lijkt het me duidelijk dat je beter 10 moeders hebt dan 1 moslim als ouder.
Conscience do cost.
pi_124422625
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:09 schreef ems. het volgende:
Dat verschilt natuurlijk per persoon. Maar alsnog lijkt het me duidelijk dat je beter 10 moeders hebt dan 1 moslim als ouder.
oneens
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_124422787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:31 schreef raptorix het volgende:
Hoezo religieuze achtergrond? Alsof een kind religieus word geboren |:( |:( |:( |:(
juistem! :7
pi_124534520
Er was nog enige twijfel over, maar nu is het officieel

w/ Turkije wordt niet ingelicht over pleegkinderen w/

Wanneer een in Nederland woonachtig kind met de Turkse nationaliteit te maken krijgt met jeugdzorg of een pleeggezin, hoeft dit niet te worden gemeld aan Turkije.

Ook als de rechter beslist dat het kind in Nederland in een pleeggezin moet worden geplaatst, is er geen meldingsplicht.

Dat heeft staatssecretaris Martin van Rijn van Volksgezondheid (PvdA) dinsdag bekend gemaakt. Van Rijn beloofde zaterdag al dit uit te zoeken na vragen van CDA-Kamerlid Mona Keijzer.

Turkije had hier eerder om gevraagd, naar aanleiding van de ophef over het pleegkind Yunus, dat bij lesbische pleegouders is geplaatst.

"Dat willen we niet, het hoeft ook niet en dat gaan we dus ook niet doen", reageerde Van Rijn dinsdag.

Vrees

Het CDA vreesde dat Van Rijn overwoog om de Turkse autoriteiten op de hoogte te brengen van situaties als het jongetje Yunus dat bij lesbische pleegouders is geplaatst.

Volgens Van Rijn is dat niet het geval en is alleen uitgezocht of Turkije zich terecht beriep op een bepaling uit een internationaal verdrag om de gegevens alsnog te krijgen. Die informatieverplichting is er dus niet, aldus de bewindsman.
http://www.nu.nl/politiek(...)t-pleegkinderen.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_124535959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat is misschien nog wel het meest irritante aan die hele discussie.
Een "religieuze opvoeding" is doodgewoon een vorm van indoctrinatie.
Iedere opvoeding is zo gezegd een vorm van indoctrinatie.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:22:03 #62
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124542792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er was nog enige twijfel over, maar nu is het officieel

w/ Turkije wordt niet ingelicht over pleegkinderen w/

Wanneer een in Nederland woonachtig kind met de Turkse nationaliteit te maken krijgt met jeugdzorg of een pleeggezin, hoeft dit niet te worden gemeld aan Turkije.

Ook als de rechter beslist dat het kind in Nederland in een pleeggezin moet worden geplaatst, is er geen meldingsplicht.

Dat heeft staatssecretaris Martin van Rijn van Volksgezondheid (PvdA) dinsdag bekend gemaakt. Van Rijn beloofde zaterdag al dit uit te zoeken na vragen van CDA-Kamerlid Mona Keijzer.

Turkije had hier eerder om gevraagd, naar aanleiding van de ophef over het pleegkind Yunus, dat bij lesbische pleegouders is geplaatst.

"Dat willen we niet, het hoeft ook niet en dat gaan we dus ook niet doen", reageerde Van Rijn dinsdag.

Vrees

Het CDA vreesde dat Van Rijn overwoog om de Turkse autoriteiten op de hoogte te brengen van situaties als het jongetje Yunus dat bij lesbische pleegouders is geplaatst.

Volgens Van Rijn is dat niet het geval en is alleen uitgezocht of Turkije zich terecht beriep op een bepaling uit een internationaal verdrag om de gegevens alsnog te krijgen. Die informatieverplichting is er dus niet, aldus de bewindsman.
http://www.nu.nl/politiek(...)t-pleegkinderen.html
Mooi, moeten die turken maar voor hun eigen kroost zorgen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')