PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zitten wel meer irritante dingen in, die celebrations bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewoon zielig gedrag.
Maar er zit wel iets in dat Fifa dat extra kortsluiting veroorzaakt vooral door die kutherhalingen. Die mogen er uit in 14 anders koop ik het sowieso niet.
Ja? Vond hem vorig jaar wel goed als spits (naast Vela) en nu lijkt hij me daar ook prima qua stats eigenlijk..4 star weak foot, da pace, redelijk goede passing en dribbling..Heb je andere ideeën voor een triple link daar?quote:
Kan niet qua chem. En Wanyama leek me wel beter dan Kayal omdat ik met CDM's in 4222 vaak wil schieten.quote:
Ik gebruik altijd een leeg flesje van Spa Blauwquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Iemand een tip hoe ik een halve liter water afmeet zonder zo'n maatbeker oid?
Ja shhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zitten wel meer irritante dingen in, die celebrations bijvoorbeeld.
rolmaatquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Maak een kubus met ribben van Wortel10 Cm.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Heb je een weegschaal?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Gewoon schatten man, maakt meestal niet zoveel uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Oh, dat is wel een idee ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een leeg flesje van Spa Blauw
VDM is niet mijn maat gvdquote:
Te moeilijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maak een kubus met ribben van Wortel10 Cm.
Geen weegschaal neequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een weegschaal?
Of een leeg drinkflesje
Welquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewoon schatten man, maakt meestal niet zoveel uit
Heb ik ook nietquote:
Nee, ik sla wel eens op m'n bovenbeenquote:
Ik sla mijn herhalingen bijna altijd over en ik doe ook bijna nooit een celebration. Jammer genoeg zijn er zoveel mensen die dit niet doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja shhhhhhhhhhhhhh![]()
En dan de herhaling uit 4 hoeken bekijken. Zelfs als hij 3-0 maakt.
Zo iemand zou je toch op zijn bek slaan als hij naast je op de bank zit.
http://wefut.nl/squad/210quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
Iemand zin om een team te maken voor ongeveer 800k ? (ps3)
Thanks, beetje jammer van de lag en dat we steeds uit party werden gegooid.quote:
Precies.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik sla mijn herhalingen bijna altijd over en ik doe ook bijna nooit een celebration. Jammer genoeg zijn er zoveel mensen die dit niet doen.
Ja is goed denk ik, even kijken wanneer ik stat ga doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga even tegen een vriend, kan vanavond wel?
Heb trouwens even nagekeken, weet niet of je er wat aan hebt, maar antwoord 4 is C en 6 is B als ik de slides goed begrijpquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga even tegen een vriend, kan vanavond wel?
Ja ik tussen 5 en 10quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is goed denk ik, even kijken wanneer ik stat ga doen
Dat is een extra fout, word ik niet vrolijk vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb trouwens even nagekeken, weet niet of je er wat aan hebt, maar antwoord 4 is C en 6 is B als ik de slides goed begrijp
Sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een extra fout, word ik niet vrolijk van
DS2 weet wat hem morgen (tijdens het spijbelen) te doen staat!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:10 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chips![]()
In de aanbieding bij de Appie nu.
Hoezo tijdens het spijbelen? Ik heb van 12:15 tot 14:30 geen les. Maar die chips spreekt me toch niet aan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DS2 weet wat hem morgen (tijdens het spijbelen) te doen staat!
Nee ben druk bezigquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, zullen we draw doen? Ik verveel me, wil soggen en geen idee wat te doen
Jajaquote:
quote:
shit zit net in een potje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik wat minder lag heb als net tegen Stijn
Daarna dan?quote:
Dat was easy geweest hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Godver dit had ik wel gewild
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
wel irritant om overal die achterlijke comments van Baje te zien. Kan hij niet gelijk een ip ban krijgen+alle comments verwijderen, Reemi/Pascal?
Kom eraanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
ben al geragequit. Hij lagde. Kom online dan
Hoezo mag dat niet dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Godver dit had ik wel gewild
Mag wel, maar we doen nu de Draw nietquote:
Lag aan mij, had net weer lag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag wel, maar we doen nu de Draw niet
donequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens/mannen/Opa,
Gelieve hier te stemmen voor m'n column
http://metrocolumn.nl/view/d1cm
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens/mannen/Opa,
Jongens/mannen/Opa,
Jongens/mannen/Opa,
Raar stemsysteem wel..ik zal zo mobiel nog wel een keer stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef el-blanchito het volgende:
Bedankt mannen! Ik sta nu op 10 stemmen binnen het kwartier
Miss dat ik vanavond nog eens die link plaats voor de mensen die nu niet lezen
Goede speler maar schieten is niet aan hem besteedquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier met deze man gespeeld? Eerste keer dat ik hem tegenkom
[ afbeelding ]
Nee, had hem wel uit een pack. 2k maar ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier met deze man gespeeld? Eerste keer dat ik hem tegenkom
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon standaard...gaat volgens mij niet over stamina maar over fitness..die stats klopten bij futhead ook nooit. Omdat alle ups, transfers en IF's 80 fitness hebben als ze uit packs komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, had hem wel uit een pack. 2k maar ofzo
Waarom heeft de ene Up 80 stamina en de ander 99(in-game)
Ik had hem gisteren nog voor 550 en hij is inderdaad nog maar 2k waardquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, had hem wel uit een pack. 2k maar ofzo
Waarom heeft de ene Up 80 stamina en de ander 99(in-game)
Stem uitgebrachtquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef el-blanchito het volgende:
Bedankt mannen! Ik sta nu op 10 stemmen binnen het kwartier
Miss dat ik vanavond nog eens die link plaats voor de mensen die nu niet lezen
Beetje jammer ja..verder wel echt goede stats. En 4*/4*quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Goede speler maar schieten is niet aan hem besteed
11-1quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOL Rijst, dat was nogal geflatteerdZieke ballen van mij gingen erin
Thad, IF Ibarbo is zo goed![]()
![]()
Gestemdquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens/mannen/Opa,
Dus degene die op het grootste forum zit wint?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
elke dag kan je opnieuw stemmen dus die link gaan we vaker zien
Zal zo eens kijken, had er een aantal gekocht en zat nu in-game te kijken. Wel opmerkelijk dat alles of 80 of 99 heeft dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon standaard...gaat volgens mij niet over stamina maar over fitness..die stats klopten bij futhead ook nooit. Omdat alle ups, transfers en IF's 80 fitness hebben als ze uit packs komen.
juist logischquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:44 schreef el-blanchito het volgende:
Je kan alleen maar 1x per IP-adres stemmen, das wel weer vreemd ....
Hoezo? Nu kan bijvoorbeeld m'n broer ofzo niet stemmen.quote:
Anders zou je toch 100000000x op 1 pc kunnen stemmen? Ja ik heb heel veel broers en zussenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoezo? Nu kan bijvoorbeeld m'n broer ofzo niet stemmen.
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat familie en vrienden stemmenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoezo? Nu kan bijvoorbeeld m'n broer ofzo niet stemmen.
Proxyquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:44 schreef el-blanchito het volgende:
Je kan alleen maar 1x per IP-adres stemmen, das wel weer vreemd ....
Not bad, not bad at allquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
http://www.zie.nl/video/i(...)ication/m1fzf8xfwfmi
Zij heeft de stem van Lara Croft ingesproken in de nieuwe Tomb Raider
(NSFW filmpje)
never mindquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
http://www.zie.nl/video/i(...)ication/m1fzf8xfwfmi
Zij heeft de stem van Lara Croft ingesproken in de nieuwe Tomb Raider
(NSFW filmpje)
Het is al 2 dagen echt non-stop kut op die servers ook. Eergisteren waren de servers echt verneukt..webapp had steeds errors en je werd vaak van de servers gegooid (als je er al op kon komen). Gisteren echt uit het niets steeds lagspikes enzo terwijl mijn verbinding gewoon goed was en die van de ander volgens mij ook..echt bijna iedere wedstrijd.quote:
Nee joh, dat is die Mia ofzo van seizoen 1.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zij is van The Nanny toch?
Dat jongste kind.
Had al ge-edit maar te laatquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is die Mia ofzo van seizoen 1.
[ afbeelding ]
HTC One X + !quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:55 schreef quer het volgende:
Welke telefoon zal ik halen? ik kan over 3 weken een nieuw toestel uitkiezen.
Zijn er hier ook kritische apple fan boys die wat goeds te zeggen hebben?
had zelf een ipod touch 2-3jaar geleden beviel me goed
Er zou een nieuwe uitkomen deze of volgende maand dus net als de s4 nu is de abbo voor een s3 met 150 belminuten + onbeperkt internet (tmobile maffia praktijken) eerste 12 maanden 22euro dan 45 euro dus de prijzen kelderenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HTC One X + !
Ik heb zelf de One x en dat is al een heel relaxte telefoon en de batterij gaat lekker lang mee
Was maar heel even, maar wel ff hinderlijk idd.quote:
GG.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was maar heel even, maar wel ff hinderlijk idd.
Wel een leuk potje die 2de
Experia blijf ik ver vanaf maatje van me heeft zo'n pongel gehad en die was non stop kapotquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef quer het volgende:
De sony experia z ziet er ook wel lekker uit zegdat specs
![]()
accepteer je verlies nou maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
GG.
Je team is perfect voor UT. Lekker veel pace overal
rest van de fokkers spelen stiekem offline om de win ratio hoog te houdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap er niks van, tegen Fok!kers ben ik altijd best goed, ik verlies bijna nooit, win vrij veel en nog best dik ook. En online is mijn win ratio echt 1.1
de nieuwe htc one is ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Experia blijf ik ver vanaf maatje van me heeft zo'n pongel gehad en die was non stop kapot
Fokkers spelen wel normaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap er niks van, tegen Fok!kers ben ik altijd best goed, ik verlies bijna nooit, win vrij veel en nog best dik ook. En online is mijn win ratio echt 1.1
Ik heb die toevallig. Fijn dingquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef quer het volgende:
De sony experia z ziet er ook wel lekker uit zegdat specs
![]()
Heeft hij die nieuwste Xperia Z? Want dat is de eerste high-end telefoon van Sony. De rest was ook gewoon goedkope rommel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Experia blijf ik ver vanaf maatje van me heeft zo'n pongel gehad en die was non stop kapot
Klopt, maar op Ibarbo en Muriel na niet overdadig veel Pacequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
GG.
Je team is perfect voor UT. Lekker veel pace overal
Dat zal wel helpen jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fokkers spelen wel normaalOnline kom je alleen pacehoeren tegen waar je incidenteel van verliest.
Ja, dat vond ik ook. Maar na een week ben je eraan gewend.quote:
Nee die had hij niet. Maar goed Sony maakt toch alleen maar rommelquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb die toevallig. Fijn ding
Minpuntje is camera in het donker, dan maakt ie maar matige foto's.. En waterdicht
[..]
Heeft hij die nieuwste Xperia Z? Want dat is de eerste high-end telefoon van Sony. De rest was ook gewoon goedkope rommel.
dat zijn alle smartphones tegenwoordig ik vond iphone 3,5 groot genoegquote:
wat houdt dat in dan? dat nadat het contract over is dat je hem terug moet geven? mijn mobiels of tenminste die ik nu heb wilt niemand gratis aannemen hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso niet doen.
Vind ik.
Dat ja hem na je contract terug moet geven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef quer het volgende:
[..]
wat houdt dat in dan? dat nadat het contract over is dat je hem terug moet geven? mijn mobiels of tenminste die ik nu heb wilt niemand gratis aannemen hoor
met de beschadigingen? niemand kan z'n telefoon 2 jaar zonder kras bewarenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ja hem na je contract terug moet geven.
Ja, maar als hij kapot gaat krijg je blijkbaar ook een nieuwe. Al ben ik benieuwd hoe dat werkt danquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef quer het volgende:
[..]
wat houdt dat in dan? dat nadat het contract over is dat je hem terug moet geven? mijn mobiels of tenminste die ik nu heb wilt niemand gratis aannemen hoor
Nee je telefoon hoeft alleen nog maar te kunnen bellen en te kunnen opstarten. Iig bij HI is dat zo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:13 schreef quer het volgende:
[..]
met de beschadigingen? niemand kan z'n telefoon 2 jaar zonder kras bewaren
Daar gaat het toch niet om.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:13 schreef quer het volgende:
[..]
met de beschadigingen? niemand kan z'n telefoon 2 jaar zonder kras bewaren
Volgens mij is dat dus niet zo. Aangezien je net zo veel betaalt als je least als dat je koopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet niet hoe dat allemaal gaat met als hij gestolen etc is.
Kan best zijn dat ze je dan nog naaien en je die telefoon gewoon moet betalen.
Ik lease, nog geen problemen gehad. Kijk even op de site van je provider daar staat alles keurig uitgelegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet niet hoe dat allemaal gaat met als hij gestolen etc is.
Kan best zijn dat ze je dan nog naaien en je die telefoon gewoon moet betalen.
Dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dus niet zo. Aangezien je net zo veel betaalt als je least als dat je koopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Kassa, deze man is veel waard over anderhalve week![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, als jij ook een lading UPs opkoopt en de in game stats doorgeeft tenminstequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Betwijfel het. Aan mij kan hij niet tippen
Ik heb geen Fifa meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad, als jij ook een lading UPs opkoopt en de in game stats doorgeeft
en UIquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
O jawel
Behalve qua muzieksmaak waarschijnlijk
Niet alleen qua muzieksmaak. Voetbalvoorkeur ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
O jawel
Ik luister grote delen van Fuszy zijn lastfm ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
O jawel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, Thorb > Fuszy in alle opzichtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik luister grote delen van Fuszy zijn lastfm ook
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, Thorb > Fuszy in alle opzichten
Je kunt toch opnieuw zoeken naar hem?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
Kut ik wist dat ik iets fout deed.
Die UP Brown staat nu achter 200 fitness kaartjes in de wachtlist, dan nog maar eentje kopen
Gelukkig was het geen IF van deze week
Had hem al gewonnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt toch opnieuw zoeken naar hem?
Hij heeft hem waarschijnlijk gekocht, maar kan er niet bij vanwege de 200 kaartjes die ervoor staan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt toch opnieuw zoeken naar hem?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft hem waarschijnlijk gekocht, maar kan er niet bij vanwege de 200 kaartjes die ervoor staan.
ahaquote:
Hazards.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:49 schreef Roypsv het volgende:
iemand die mij wat tips kan geven voor goede handel profit ?
IF Mertensquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:49 schreef Roypsv het volgende:
Silvers doen het goed bij mij. Gewoon op FUTHead even sorteren op prijs en dan in een chille prijsklasse (ik vind 2-10k fijn) spelers zoeken op de veiling en ze dan voor een bepaald maximum bedrag inkopen. Bijvoorbeeld Castaignos: 2k waard, 1k inkopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:49 schreef Roypsv het volgende:
Ja maar ik heb nu ongeveer 800k om mee te handelen dus kan ik denk ik wel wat hoger gaan zittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Silvers doen het goed bij mij. Gewoon op FUTHead even sorteren op prijs en dan in een chille prijsklasse (ik vind 2-10k fijn) spelers zoeken op de veiling en ze dan voor een bepaald maximum bedrag inkopen. Bijvoorbeeld Castaignos: 2k waard, 1k inkopen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
NEEEEE FUSZY KOP DIE TREIN NIET
er is nog steeds iemand die van je houdt
Ik kocht Digne voor 400 coins terwijl er onder de 1500 maar 2 opstaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Paredes voor 200c BIN terwijl er al 150 geboden was en hij had nog 11 minuten te gaan
Ik doe dat ook, heb (net) meer dan 1 mil.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu ongeveer 800k om mee te handelen dus kan ik denk ik wel wat hoger gaan zitten
als je 800k hebt dan weet je vast wel hoe je moet handelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu ongeveer 800k om mee te handelen dus kan ik denk ik wel wat hoger gaan zitten
hij koopt coinsquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:53 schreef quer het volgende:
[..]
als je 800k hebt dan weet je vast wel hoe je moet handelen![]()
doe een leuke pricefix
Dit was de oude versie die ik kocht en niet de UP. Die Digne zie ik nooit voor veel weggaan maar hij is ook weinig op de markt (net als UP Morel die ook ontbreekt in wefut)quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kocht Digne voor 400 coins terwijl er onder de 1500 maar 2 opstaan
Weinig, die keren dat ik hem had. Hoewel ik hem wel tof vindquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Is die FK Austria kit iets waard? Kom hem af en toe wel tegen en had hem in een pack..0 op de markt atm
[ afbeelding ]
Ik koop ze alleen voor de in-game statsquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was de oude versie die ik kocht en niet de UP. Die Digne zie ik nooit voor veel weggaan maar hij is ook weinig op de markt (net als UP Morel die ook ontbreekt in wefut)
In FUT11 was die nog wat waard, geen idee hoe dat dit jaar is maar ik zou hem er gewoon opzetten zodat het de enige op de markt is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Is die FK Austria kit iets waard? Kom hem af en toe wel tegen en had hem in een pack..0 op de markt atm
[ afbeelding ]
Nicequote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:57 schreef Thorb het volgende:
DarkSonic heb jij 73 Morel?
Ach laat maar, is toch maar 3k
Er stonden er 3 op voor dezelfde prijs en eentje iets goedkoper dus die maar gekocht. Heeft ook geen zin om moeilijk te doen voor 3k natuurlijkquote:
Ik heb een hoop trade-materiaal ontdekt door de database.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er stonden er 3 op voor dezelfde prijs en eentje iets goedkoper dus die maar gekocht. Heeft ook geen zin om moeilijk te doen voor 3k natuurlijk
Mensen betalen wel 2k voor de oude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:03 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die IF Sirigu wel eens geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, er werd gepost dat er op de console 9 chem werd gegeven en op de webapp 7 chem en dat de webapp gelijk heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:57 schreef TBakkert het volgende:
Gister werd er hier iets gepost dat die 9 chem op LM van een LWB niet meer werkte, maar Kolarov heeft 9 chem in 4-1-2-1-2 op LM
trouwens, diegene die water wilde afwegen/meten of wat dan ook. 1 liter water is toch 1 kg? gewoon een grote bak op een weegschaal zetten
[ afbeelding ]
Iemand die IF Sirigu wel eens geprobeerd?Ja, prima keeper, maar IF Marchetti was voor mij beter (voor jou verder niet relevant). Zijn reflexes zijn echt te ziek, maar incidenteel maakt hij ook wel achterlijke fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Waarom komen er ineens vogels tevoorschijn iedere keer als jij in de buurt bent?quote:
Omdat je wil weten hoeveel kilo's er nou op de bodem van de oceaan liggen de hele tijd. VDM wil een nieuwe vloer in zijn huis en twijfelt of dat materiaal zijn gewicht wel kan dragen.quote:
Kan het ook beiden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
Er komen steeds meer speler bij die nog moeten of ik ben scheel.
ohhh, dus zijn stats zijn niet naar die 9, maar het staat er wel mooi op?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, er werd gepost dat er op de console 9 chem werd gegeven en op de webapp 7 chem en dat de webapp gelijk heeft.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom komen er ineens vogels tevoorschijn iedere keer als jij in de buurt bent?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je wil weten hoeveel kilo's er nou op de bodem van de oceaan liggen de hele tijd. VDM wil een nieuwe vloer in zijn huis en twijfelt of dat materiaal zijn gewicht wel kan dragen.
Klopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
Er komen steeds meer speler bij die nog moeten of ik ben scheel.
jup. Maar 1 speler op 7 chem kan totaal geen kwaad joh. We zijn hier gewoon allemaal zwaar gefixeerd op dat 9 chem..ikzelf ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ohhh, dus zijn stats zijn niet naar die 9, maar het staat er wel mooi op?
quote:
wefut.nl en wefut.com?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Wefut nog altijd niet bereikbaar hier, geen idee hoelang ik nog moet wachten maar ik wordt er niet vrolijk van. Volgens Reemi moet ik een nieuwe DNS krijgen van UPC, dat gebeurd automatisch ofzo maar dat duurt nu wel erg lang
[ afbeelding ]
Iemand die IF Sirigu wel eens geprobeerd?wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Thanks voor de input heren, geen nieuws is goed nieuwsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn nieuwe team. Nog niet mee gespeeld, maar ik sta te trappelen om het uit te proberen. IF Milito achter de hand, als Balo niet voldoet.
Iemand nog tips?
[ afbeelding ]
nouja, hij speelt gewoon super, nu 7 goals uit 5 wedstrijdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. Maar 1 speler op 7 chem kan totaal geen kwaad joh. We zijn hier gewoon allemaal zwaar gefixeerd op dat 9 chem..ikzelf ook
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks voor de input heren, geen nieuws is goed nieuws
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Prototype Bosnigger
Lijkt me een prima team. Ben alleen bang voor je linkerkant. Ik speel altijd graag tegen Marcelo omdat die man zulke gaten achter laat in de verdediging..en die heeft dan net de meest aanvallende CM voor zich. Maar als je daar rekening mee houdt moet het goed komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks voor de input heren, geen nieuws is goed nieuws
Thanks Tim!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima team. Ben alleen bang voor je linkerkant. Ik speel altijd graag tegen Marcelo omdat die man zulke gaten achter laat in de verdediging..en die heeft dan net de meest aanvallende CM voor zich. Maar als je daar rekening mee houdt moet het goed komen
Zolang je IF balo maar erin houdt, je hebt een baas nodig in je team.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks Tim!
Filipe Luis is wat dat betreft niet een veel betere optie
soms.quote:
Ik heb nooit gemerkt dat die High/Med hadquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks Tim!
Filipe Luis is wat dat betreft niet een veel betere optie
Ik kan er ook nog steeds niet op komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Wefut nog altijd niet bereikbaar hier, geen idee hoelang ik nog moet wachten maar ik wordt er niet vrolijk van. Volgens Reemi moet ik een nieuwe DNS krijgen van UPC, dat gebeurd automatisch ofzo maar dat duurt nu wel erg lang
Milito is prima als reservebaasquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zolang je IF balo maar erin houdt, je hebt een baas nodig in je team.
Thanks, gefixt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat die High/Med had
Btw bij die IF
[ afbeelding ]
Reemi/Pazzl, dat klopt dus niet
Heb je het nou over Marcelo of Luis?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat die High/Med had
Btw bij die IF
[ afbeelding ]
Luisquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je het nou over Marcelo of Luis?
oke danquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef TBakkert het volgende:
ik ga even een dutje doe, voel me niet echt lekjdghjkfjhsdghsgjsgjfjnmgggggggggggggggsssssssssssssssssssssjffffffffffffffffffffgbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbjddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddfffdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Wat doe je dat toch razendsnelquote:
Reemi is dan ook de winnaar van de SMLENO cupquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat doe je dat toch razendsnel![]()
Ik dacht even een seconde dat hij echt zo'n dikke stat upgrade had gehad en dat ik dat nooit gemerkt had
Hij let altijd opquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reemi is dan ook de winnaar van de SMLENO cup
waarom moet je nou altijd reageren op ds2quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zou bijna kunnen zeggen dat hij zo scherp als een mes is.
Mijn 6 chem Eto'o heeft 25 goals in 10 wedstrijden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, hij speelt gewoon super, nu 7 goals uit 5 wedstrijden
maar die 9 chem halen de hele tijd is ook wel een leuke uitdaging. Anders zou ik gewoon een team maken met de beste speler op elke positie, zonder ook maar een moment bij die chemistry stil te staan
Ik reageerde ook op hemquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom moet je nou altijd reageren op ds2
Pff, ik en DS2 zijn matties #ntb#BFAMquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom moet je nou altijd reageren op ds2
Vlaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat mis ik dat iedereen blijkbaar vindt dat De Vrij centraal moet bij het Nederlands elftal? En Vlaar dan?
Als wij niet beter opleiden dan die andere landen, waarom is ons nationale elftal dan van ongeveer hetzelfde niveau terwijl ons landje een stuk kleiner is?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is echt niet slechter als De Vrij atm.
Louis btw
[ afbeelding ]
Oh we leiden wel beter op, maar op dit moment is Nederland echt niet net zo goed als Engeland en Frankrijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als wij niet beter opleiden dan die andere landen, waarom is ons nationale elftal dan van ongeveer hetzelfde niveau terwijl ons landje een stuk kleiner is?
Hooiveld is nog beter alleen die scoort veel eigen goalsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat mis ik dat iedereen blijkbaar vindt dat De Vrij centraal moet bij het Nederlands elftal? En Vlaar dan?
Het is dat je er zelf ook om kunt lachenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
De vrij en IndiMathijsen ook
Vlaar ook
![]()
Janmaat rechtsback![]()
Clasie en Vilhena op het middenveld
Rubinho rechtsbuiten
Waz met jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Vlaar ook
![]()
Janmaat rechtsback![]()
Rubinho rechtsbuiten
Mathijsenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Vlaar ook
![]()
Janmaat rechtsback![]()
Rubinho rechtsbuiten
is boetius niet goed genoeg danquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Vlaar ook
![]()
Janmaat rechtsback![]()
Rubinho rechtsbuiten
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf ook om kunt lachen
Rot op.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef Fuszy het volgende:
gewoon faif at the back
---Geen idee - Van persie - Rubinho
----------Vilhena----Clasie
Indi, Vlaar, Mathijsen, De vrij, Janmaat
---------------Krul------------------
Janmaat staat op RB, die is tig klassen beter. Tevens staat Strootman op het middenveld ipv de Jong.quote:
die rechtsback en keeperquote:
Hahahah, heb je nog meer van zulke goede grappen? Best vermakelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Janmaat staat op RB, die is tig klassen beter.
Oh, sorry dat ik dezelfde mening als 16 miljoen anderen in NL heb over de RBquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hahahah, heb je nog meer van zulke goede grappen? Best vermakelijk.
Zulke drogredenen ben ik toch niet van jou gewend, jammer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik dezelfde mening als 16 miljoen anderen in NL heb over de RB
Gisteren werd Justice gepost, dat kan jij ook wel waarderen lijkt mijquote:
Niet gezien. Heb het niet in mijn lijst staan overigens. Alleen We are your friendsquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren werd Justice gepost, dat kan jij ook wel waarderen lijkt mij
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren werd Justice gepost, dat kan jij ook wel waarderen lijkt mij
Gelijk het vervelendste nummerquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet gezien. Heb het niet in mijn lijst staan overigens. Alleen We are your friends
Thanks voor je mail, ik voer ze inquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
Pascal/Reemi wil je de ups even invoeren, dan kan ik zien welke nog moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |