PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zitten wel meer irritante dingen in, die celebrations bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewoon zielig gedrag.
Maar er zit wel iets in dat Fifa dat extra kortsluiting veroorzaakt vooral door die kutherhalingen. Die mogen er uit in 14 anders koop ik het sowieso niet.
Ja? Vond hem vorig jaar wel goed als spits (naast Vela) en nu lijkt hij me daar ook prima qua stats eigenlijk..4 star weak foot, da pace, redelijk goede passing en dribbling..Heb je andere ideeën voor een triple link daar?quote:
Kan niet qua chem. En Wanyama leek me wel beter dan Kayal omdat ik met CDM's in 4222 vaak wil schieten.quote:
Ik gebruik altijd een leeg flesje van Spa Blauwquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Iemand een tip hoe ik een halve liter water afmeet zonder zo'n maatbeker oid?
Ja shhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zitten wel meer irritante dingen in, die celebrations bijvoorbeeld.
rolmaatquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Maak een kubus met ribben van Wortel10 Cm.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Heb je een weegschaal?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Gewoon schatten man, maakt meestal niet zoveel uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Oh, dat is wel een idee ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een leeg flesje van Spa Blauw
VDM is niet mijn maat gvdquote:
Te moeilijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maak een kubus met ribben van Wortel10 Cm.
Geen weegschaal neequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een weegschaal?
Of een leeg drinkflesje
Welquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewoon schatten man, maakt meestal niet zoveel uit
Heb ik ook nietquote:
Nee, ik sla wel eens op m'n bovenbeenquote:
Ik sla mijn herhalingen bijna altijd over en ik doe ook bijna nooit een celebration. Jammer genoeg zijn er zoveel mensen die dit niet doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja shhhhhhhhhhhhhh![]()
En dan de herhaling uit 4 hoeken bekijken. Zelfs als hij 3-0 maakt.
Zo iemand zou je toch op zijn bek slaan als hij naast je op de bank zit.
http://wefut.nl/squad/210quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
Iemand zin om een team te maken voor ongeveer 800k ? (ps3)
Thanks, beetje jammer van de lag en dat we steeds uit party werden gegooid.quote:
Precies.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik sla mijn herhalingen bijna altijd over en ik doe ook bijna nooit een celebration. Jammer genoeg zijn er zoveel mensen die dit niet doen.
Ja is goed denk ik, even kijken wanneer ik stat ga doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga even tegen een vriend, kan vanavond wel?
Heb trouwens even nagekeken, weet niet of je er wat aan hebt, maar antwoord 4 is C en 6 is B als ik de slides goed begrijpquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga even tegen een vriend, kan vanavond wel?
Ja ik tussen 5 en 10quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is goed denk ik, even kijken wanneer ik stat ga doen
Dat is een extra fout, word ik niet vrolijk vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb trouwens even nagekeken, weet niet of je er wat aan hebt, maar antwoord 4 is C en 6 is B als ik de slides goed begrijp
Sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een extra fout, word ik niet vrolijk van
DS2 weet wat hem morgen (tijdens het spijbelen) te doen staat!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:10 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chips![]()
In de aanbieding bij de Appie nu.
Hoezo tijdens het spijbelen? Ik heb van 12:15 tot 14:30 geen les. Maar die chips spreekt me toch niet aan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DS2 weet wat hem morgen (tijdens het spijbelen) te doen staat!
Nee ben druk bezigquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, zullen we draw doen? Ik verveel me, wil soggen en geen idee wat te doen
Jajaquote:
quote:
shit zit net in een potje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik wat minder lag heb als net tegen Stijn
Daarna dan?quote:
Dat was easy geweest hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Godver dit had ik wel gewild
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
wel irritant om overal die achterlijke comments van Baje te zien. Kan hij niet gelijk een ip ban krijgen+alle comments verwijderen, Reemi/Pascal?
Kom eraanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
ben al geragequit. Hij lagde. Kom online dan
Hoezo mag dat niet dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Godver dit had ik wel gewild
Mag wel, maar we doen nu de Draw nietquote:
Lag aan mij, had net weer lag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag wel, maar we doen nu de Draw niet
donequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens/mannen/Opa,
Gelieve hier te stemmen voor m'n column
http://metrocolumn.nl/view/d1cm
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens/mannen/Opa,
Jongens/mannen/Opa,
Jongens/mannen/Opa,
Raar stemsysteem wel..ik zal zo mobiel nog wel een keer stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef el-blanchito het volgende:
Bedankt mannen! Ik sta nu op 10 stemmen binnen het kwartier
Miss dat ik vanavond nog eens die link plaats voor de mensen die nu niet lezen
Goede speler maar schieten is niet aan hem besteedquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier met deze man gespeeld? Eerste keer dat ik hem tegenkom
[ afbeelding ]
Nee, had hem wel uit een pack. 2k maar ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier met deze man gespeeld? Eerste keer dat ik hem tegenkom
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon standaard...gaat volgens mij niet over stamina maar over fitness..die stats klopten bij futhead ook nooit. Omdat alle ups, transfers en IF's 80 fitness hebben als ze uit packs komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, had hem wel uit een pack. 2k maar ofzo
Waarom heeft de ene Up 80 stamina en de ander 99(in-game)
Ik had hem gisteren nog voor 550 en hij is inderdaad nog maar 2k waardquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, had hem wel uit een pack. 2k maar ofzo
Waarom heeft de ene Up 80 stamina en de ander 99(in-game)
Stem uitgebrachtquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef el-blanchito het volgende:
Bedankt mannen! Ik sta nu op 10 stemmen binnen het kwartier
Miss dat ik vanavond nog eens die link plaats voor de mensen die nu niet lezen
Beetje jammer ja..verder wel echt goede stats. En 4*/4*quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Goede speler maar schieten is niet aan hem besteed
11-1quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOL Rijst, dat was nogal geflatteerdZieke ballen van mij gingen erin
Thad, IF Ibarbo is zo goed![]()
![]()
Gestemdquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens/mannen/Opa,
Dus degene die op het grootste forum zit wint?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
elke dag kan je opnieuw stemmen dus die link gaan we vaker zien
Zal zo eens kijken, had er een aantal gekocht en zat nu in-game te kijken. Wel opmerkelijk dat alles of 80 of 99 heeft dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon standaard...gaat volgens mij niet over stamina maar over fitness..die stats klopten bij futhead ook nooit. Omdat alle ups, transfers en IF's 80 fitness hebben als ze uit packs komen.
juist logischquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:44 schreef el-blanchito het volgende:
Je kan alleen maar 1x per IP-adres stemmen, das wel weer vreemd ....
Hoezo? Nu kan bijvoorbeeld m'n broer ofzo niet stemmen.quote:
Anders zou je toch 100000000x op 1 pc kunnen stemmen? Ja ik heb heel veel broers en zussenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoezo? Nu kan bijvoorbeeld m'n broer ofzo niet stemmen.
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat familie en vrienden stemmenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoezo? Nu kan bijvoorbeeld m'n broer ofzo niet stemmen.
Proxyquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:44 schreef el-blanchito het volgende:
Je kan alleen maar 1x per IP-adres stemmen, das wel weer vreemd ....
Not bad, not bad at allquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
http://www.zie.nl/video/i(...)ication/m1fzf8xfwfmi
Zij heeft de stem van Lara Croft ingesproken in de nieuwe Tomb Raider
(NSFW filmpje)
never mindquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
http://www.zie.nl/video/i(...)ication/m1fzf8xfwfmi
Zij heeft de stem van Lara Croft ingesproken in de nieuwe Tomb Raider
(NSFW filmpje)
Het is al 2 dagen echt non-stop kut op die servers ook. Eergisteren waren de servers echt verneukt..webapp had steeds errors en je werd vaak van de servers gegooid (als je er al op kon komen). Gisteren echt uit het niets steeds lagspikes enzo terwijl mijn verbinding gewoon goed was en die van de ander volgens mij ook..echt bijna iedere wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |