SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
wel een mooie TT verzonnen Monoquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wat is het laatste stukje van de TT? zit mobiel en kom niet verder dan 'Moira is 60 en'
Fuck the EBU.![]()
kalendquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
Wat is het laatste stukje van de TT? zit mobiel en kom niet verder dan 'Moira is 60 en'Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Mono had je nou eigenlijk je eigen quote in de topicpointer gezet?
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?Fuck the EBU.![]()
Nee dat heeft Oerbeer gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Mono had je nou eigenlijk je eigen quote in de topicpointer gezet?
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?![]()
Ik zal eens een nieuwe bedenken!![]()
Waar is Oertje eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat heeft Oerbeer gedaan![]()
Ik zal eens een nieuwe bedenken!tijd niet meer gespot hier
Fuck the EBU.![]()
Ja die is soms even van FOK! af. Druk enzo. Komt altijd vanzelf weer terugwaaienquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar is Oertje eigenlijktijd niet meer gespot hier
![]()
![]()
Straks even na de shop, maar zielig als ik ben wacht ik eerst tot A. terug isin de hoop dat hij mij een knuffel brengt. Zwak van mij haha, maar als ik hem om half 5 nog niet heb gezien ga ik even snel heen. Hoef ik vanavond niet meer heen, scheelt weer
Your beauty never ever scared me.![]()
Zo ik ben weer een schone frisse man. Zo even naar de kapper. Eerst nog even een sigaretje roken enzo.![]()
Die bewaar ik voor als je je leven echt gaat verbeteren!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het de quote zou worden over in mijn sokjes achter de cam.
Een quote van vervlogen tijden![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor als je je leven echt gaat verbeteren!
Een quote van vervlogen tijden![]()
![]()
![]()
telefoon even 5min aan de kant leggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Raak nu alweer gefrustreerd door Candy Crush
de 5 min gebruiken een jointje te bouwen.
telefoon weer pakken en onder het genot van een jointje CC verder doen
Ik doe CC onder 't genot van een joint. Dat is denk ik het hele probleemquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:10 schreef Olment het volgende:
[..]
telefoon even 5min aan de kant leggen.
de 5 min gebruiken een jointje te bouwen.
telefoon weer pakken en onder het genot van een jointje CC verder doenYour beauty never ever scared me.![]()
![]()
Deze meesterplaat weer eens opgezet. Krijg weer zin in een spirituele reis onder begeleiding van cannabis sativa![]()
![]()
nee joh.. dat kan toch nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe CC onder 't genot van een joint. Dat is denk ik het hele probleem
![]()
Stevig wietje, wierook, zitzakken en een goede stonerpartner.
Filosoferen over het levenMooi schilderij erbij om naar te kijken terwijl je bazig hard ligt/zit en geniet.
Intens genot dat![]()
![]()
Mij lukt het ook niet als ik stoned ben, dan denk ik veel te lang na over de zettenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe CC onder 't genot van een joint. Dat is denk ik het hele probleem
Fuck the EBU.![]()
Beter nog; schilderijen máken onder invloedquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
Stevig wietje, wierook, zitzakken en een goede stonerpartner.
Filosoferen over het levenMooi schilderij erbij om naar te kijken terwijl je bazig hard ligt/zit en geniet.
Intens genot dat
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel iets wat ik nog een keer wil doen jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter nog; schilderijen máken onder invloed![]()
![]()
Pottenbakken lijkt me ook wel leuk
chaggy is saggo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Godver, ik wil seks. Ben chaggy hahaVoel me nu net een kerel
![]()
masturberenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Godver, ik wil seks. Ben chaggy hahaVoel me nu net een kerel
![]()
Godverdomme zeg, zit gewoon in de verkeerde bus
Moest bus 52 hebben die naar Arnhem gaat maar langs Ede rijdt, schijnt er dus nóg een 52 te zijn die níét langs Ede rijdt![]()
Zit nu ergens in the middle of nowhere te wachten op een bus die vanaf hier wél direct naar Ede gaat
En moet pissen gvd, beter is er wel gelijk goede aansluiting naar het centrum straks op het station
Fuck the EBU.![]()
Wahahahahahquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
Moest bus 52 hebben die naar Arnhem gaat maar langs Ede rijdt, schijnt er dus nóg een 52 te zijn die níét langs Ede rijdt![]()
Zit nu ergens in the middle of nowhere te wachten op een bus die vanaf hier wél direct naar Ede gaat
En moet pissen gvd, beter is er wel gelijk goede aansluiting naar het centrum straks op het station
http://www.watbenjedan.nl/quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
En moet pissen gvd, beter is er wel gelijk goede aansluiting naar het centrum straks op het station![]()
![]()
Ik snap niet waar mensen 'saggo' vandaan halen. Het komt van het woord 'chagrijnig', dan is 'chaggy'/'chaggie' logischerquote:Fuck the EBU.![]()
Ja lach maar, godverdomme
Waarom zijn er dan ook 2 bussen met hetzelfde nummer die rond dezelfde tijd vertrekken maar ergens anders langs komen
Fuck the EBU.![]()
daar heb je gelijk in. Hier bij ons vertrekt vanaf het station ook 2 bussen met hetzelfde nummer. De ene op het hele uur en de andere op het halve uur. Beide verschillende routes... WY??quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
Ja lach maar, godverdomme
Waarom zijn er dan ook 2 bussen met hetzelfde nummer die rond dezelfde tijd vertrekken maar ergens anders langs komen
Sporen ze mensen aan om het OV te nemen,, heb je je er eindelijk toe aangezet om die OV kaart te halen, die prul op te laden.. En om het lekker moeilijk en verwarrend te maken zetten ze meerdere bussen met hetzelfde nummer in xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Geen optie haha. Daarvoor heb ik de laatste tijd tevaak fijne seks gehad, ik wil dat gewoonquote:Niet om het hele gebeuren er om heen hoor *dat ik hem terug wil enz*, heb gewoon zin in seks haha!
Saggo vind ik een dom woord haha. Ik zeg altijd chaggyquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mensen 'saggo' vandaan halen. Het komt van het woord 'chagrijnig', dan is 'chaggy'/'chaggie' logischer
Dan ziet Mono er weer beelding uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Kan over een kwartiertje terecht bij de kapper.
Dan ben ik weer sekseh. Vanavond maar eens kijken of de baard er ook af gaat of niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ziet Mono er weer beelding uit
Ik denk dat ik een deel weg haal en de goatee laat staan. Maar eerst maar eens kijken hoe de haartjes uit de strijd komen![]()
![]()
Rechtsboven deze post staat een PM-knop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen optie haha. Daarvoor heb ik de laatste tijd tevaak fijne seks gehad, ik wil dat gewoonNiet om het hele gebeuren er om heen hoor *dat ik hem terug wil enz*, heb gewoon zin in seks haha!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En popcorn maken.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Rechtsboven deze post staat een PM-knop.![]()
![]()
![]()
Nog erger als je geen geld op je chipkaart hebt staan en geen kans hebt om 'm op te laden, en dan 4,20 kwijt bent voor een ritje van 10 minuten (1/3e van de totale reis die met de chipkaart 3,50 in totaal had gekost).quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:26 schreef Olment het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. Hier bij ons vertrekt vanaf het station ook 2 bussen met hetzelfde nummer. De ene op het hele uur en de andere op het halve uur. Beide verschillende routes... WY??
Sporen ze mensen aan om het OV te nemen,, heb je je er eindelijk toe aangezet om die OV kaart te halen, die prul op te laden.. En om het lekker moeilijk en verwarrend te maken zetten ze meerdere bussen met hetzelfde nummer in xD
Gelukkig mocht ik van de vorige (en van deze!) buschauffeur gratis gaan zitten
Straks alleen nog van Ede-Wageningen naar Ede Centrum, daar kan ik m'n chipkaart opladen en hou ik nog een tientje in m'n portemonnee om wiet te kopen
Fuck the EBU.![]()
Met een goatee ben je wel out of the running to be my potential future spous, hoor...quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ben ik weer sekseh. Vanavond maar eens kijken of de baard er ook af gaat of niet.
Ik denk dat ik een deel weg haal en de goatee laat staan. Maar eerst maar eens kijken hoe de haartjes uit de strijd komenFuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met een goatee ben je wel out of the running to be my potential future spous, hoor...Barbaar
![]()
Ik ga wel ff wat zuiniger aan doen met m'n telefoontje want door al dat mobiele geFOK! is m'n batterij bijna leeg
Fuck the EBU.![]()
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Moira. het volgende:
Ik ga wel ff wat zuiniger aan doen met m'n telefoontje want door al dat mobiele geFOK! is m'n batterij bijna leegBeter ga je CC doen ^^
Moet ik toch eerst weer thuis zijn met wiet in de pocket en een geleegde blaasquote:duurt nog wel half uurtje/uurtje
Lange rit, dit
Fuck the EBU.![]()
Ja ergste lijkt me dat je een volle blaas hebtquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik toch eerst weer thuis zijn met wiet in de pocket en een geleegde blaasduurt nog wel half uurtje/uurtje
Lange rit, dit
Lege telefoon en wiet is dat niet zo belangrijk :pHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hahahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Rechtsboven deze post staat een PM-knop.Your beauty never ever scared me.![]()
Idd, maar ga op t station wel ff bij de kebabzaak pissen. Kost alleen 50ctquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja ergste lijkt me dat je een volle blaas hebt
Lege telefoon en wiet is dat niet zo belangrijk :p
Echt een lange kutrit dit. Als ik straks op t station ook nog eens geen goede aansluiting heb ga ik echt huilen
Fuck the EBU.![]()
Mooi, hier doet de OV chip ding het niet, dus dan ga ik ook niet voor een kaartje betalennog niet gepist, maar anders moest ik weer 20 minuten wachten en ik ben al 2 uur onderweg
Fuck the EBU.![]()
Yeahh, wiet binnen en in de shop kunnen toiletteren
Nu nog ff kwartiertje naar huis lopen
Fuck the EBU.![]()
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Hola bitches.
Moir, hedde gij da topic nog gelezuh?niet echt de kans voor gekregen om er uitgebreid voor te gaan zitten, met dr vuile blikken die ik kreeg van mn tante als ik aan de laptop zat
ben zo thuis
Fuck the EBU.![]()
Ai okequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
neeniet echt de kans voor gekregen om er uitgebreid voor te gaan zitten, met dr vuile blikken die ik kreeg van mn tante als ik aan de laptop zat
ben zo thuis
![]()
![]()
Eindelijk thuis en gesettled 2,5 uur nadat ik bij m'n tante wegging (normaal 1 uur)!
Gelijk hier de boel beetje opgeruimd, shit weggegooid, alles binnen handbereik gelegd, kan ik weer chill chillen
Straks krijg ik wat gevoerd van de vriendin van m'n vader en dan daarna lekker jointje draaien
Zal ff linkje opzoeken van dat topic, Vas. En daarna nog ff op m'n gemakje Candy Crushen.
Ohhh wat is het toch fijn om dan weer thuis te zijnAlleen zijn is écht wel chill.
Maar toch was het wel gezellig bij m'n tante hoor
Fuck the EBU.![]()
Zie DMquote:
Ben dat topic aan het lezen, weet dat account nog welVond je altijd maar beetje een aandachtshoer
Fuck the EBU.![]()
Nog steeds wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie DM
Ben dat topic aan het lezen, weet dat account nog welVond je altijd maar beetje een aandachtshoer
![]()
![]()
Hoe dan, ik heb niet echt veel gepost ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie DM
![]()
![]()
Ssssstquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
Mja zijn we eigenlijk allemaal, anders zouden we niet op een internetforum posten
En ik kom niet voor de aandacht, ik ben hier voor de sexy chicka's![]()
![]()
Elke keer als je wél postte las ik het dan, denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe dan, ik heb niet echt veel gepost ofzo
Fuck the EBU.![]()
Dus je komt voor aandacht van sexy chicka'squote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ssssst
En ik kom niet voor de aandacht, ik ben hier voor de sexy chicka's
Fuck the EBU.![]()
Ohquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elke keer als je wél postte las ik het dan, denk ikNouja ik vind iemand pas echt een aandachtshoer als je met je tieten vol op de foto zit en dat soort gedoe
![]()
![]()
Ik heb gewoon een plek nodig waar ik al mijn hersenscheten kwijt kan
Zonder dit topic zou ik ook niet zo veel op FOK! zitten als ik nu doe
Fuck the EBU.![]()
Truequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhNouja ik vind iemand pas echt een aandachtshoer als je met je tieten vol op de foto zit en dat soort gedoe
Whitje-b
Fuck the EBU.![]()
Busted.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus je komt voor aandacht van sexy chicka's![]()
![]()
Was zo'n meisje van 13/14/15 ofzo die hier nieuw was en ook daadwerkelijk in ging op die standaard posts van "tits or gtfo"quote:Ging in op álle aandacht die ze kreeg en postte ook daadwerkelijk tietenpics (cup a
echt van die kindertietjes en -tepels) met een papiertje erbij als bewijs dat zij 't was
![]()
Fuck the EBU.![]()
Zieligquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was zo'n meisje van 13/14/15 ofzo die hier nieuw was en ook daadwerkelijk in ging op die standaard posts van "tits or gtfo"Ging in op álle aandacht die ze kreeg en postte ook daadwerkelijk tietenpics (cup a
echt van die kindertietjes en -tepels) met een papiertje erbij als bewijs dat zij 't was
![]()
![]()
![]()
Ja was ook nog in de tijd dat er minder hardhandig opgetreden werd tegen trollers enzo dus volgens mij waren ze ook nog achter haar hyves en privégegevens enzo gekomenquote:
Wel mooi om mee te maken though
Fuck the EBU.![]()
Haha nouja soms komen ook nog weleens van die meiden in US out of nowhere pics met strakke kleding en diepe inkijk posten zoals die ntm, en dan ook gelijk in sexy en gewaagd. Dan denk ik wel van halloo, wil je nou serieus bevestiging van fokkers?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was ook nog in de tijd dat er minder hardhandig opgetreden werd tegen trollers enzo dus volgens mij waren ze ook nog achter haar hyves en privégegevens enzo gekomen
Wel mooi om mee te maken though![]()
![]()
Zo, net naar de shop geweest waar ze zeiden dat de K2 de aanrader was, ben benieuwd
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha nouja soms komen ook nog weleens van die meiden in US out of nowhere pics met strakke kleding en diepe inkijk posten zoals die ntm, en dan ook gelijk in sexy en gewaagd. Dan denk ik wel van halloo, wil je nou serieus bevestiging van fokkers?
Ik heb altijd K2quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, net naar de shop geweest waar ze zeiden dat de K2 de aanrader was, ben benieuwdBen niet echt een wietsoorten-kenner maar vind het altijd erg lekker te roken, en de goedkoopste
Hiervoor paar keer zakjes gruis gekocht, nu weer anderhalve gram K2
Fuck the EBU.![]()
Hier in Eindhoven hebben ze die bijna nooitquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd![]()
[..]
Ik heb altijd K2Ben niet echt een wietsoorten-kenner maar vind het altijd erg lekker te roken, en de goedkoopste
Hiervoor paar keer zakjes gruis gekocht, nu weer anderhalve gram K2
Hoop dat het meer een headhigh oplevert, maar als ik het zo bekijk zal het meer lichamelijk zijn.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik onthou de verschillen tussen bepaalde wietsoorten nooit echt, rook ook niet zo veel verschillende dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven hebben ze die bijna nooit
Hoop dat het meer een headhigh oplevert, maar als ik het zo bekijk zal het meer lichamelijk zijn.
Maar rook dus voornamelijk K2 en dan doe ik verder ook echt niks behalve in bed zitten laptoppen met stonervoer om me heen en drinken en ik maak een uitzondering als ik écht heel nodig naar de wc moetMaar wel heel chill
Fuck the EBU.![]()
Neem eens een andere danquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik onthou de verschillen tussen bepaalde wietsoorten nooit echt, rook ook niet zo veel verschillende dingen.
Maar rook dus voornamelijk K2 en dan doe ik verder ook echt niks behalve in bed zitten laptoppen met stonervoer om me heen en drinken en ik maak een uitzondering als ik écht heel nodig naar de wc moetMaar wel heel chill
Dan zal je merken dat je echt kneiter de kneiter bent
![]()
Mee eens.. ALs je "altijd" dezelfde rookt en je stapt eens over op een andere dan space je hem helemaal uit xDquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neem eens een andere danDan zal je merken dat je echt kneiter de kneiter bent
Had ik ook toen ik voor het eerst die gruis rookte, dat is gewoon van alles door elkaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar denk dat ik nu ook wel flink stoned ga worden na 3 dagen niet blowen en na een tijd weer eens K2 rook
Fuck the EBU.![]()
Inderdaad, merk ook wel dat variatie in de soorten die je rookt goed isquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging trouwens eten bestellen, zit te denken om Indiaas te bestellen
Of gewoon spareribsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ging trouwens eten bestellen, zit te denken om Indiaas te bestellen
Fuck the EBU.![]()
Meeste spareribs die je via thuisbezorgd kan bestellen zijn maar matigquote:
Die ik laatst had écht nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meeste spareribs die je via thuisbezorgd kan bestellen zijn maar matig
Ligt gewoon aan de zaak waarbij je laat thuisbezorgen
Fuck the EBU.![]()
Net trouwens mijn grinder schoongemaakt, hij draait weer goed
HOe maak je die schoon? die van mij zit HELEMAAL vol met thc en draait voor geen meter meer ;Pquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Net trouwens mijn grinder schoongemaakt, hij draait weer goedHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ohja moet ik ook maar eens doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Net trouwens mijn grinder schoongemaakt, hij draait weer goed
Maar vind 't zo zonde dat ik die thc overal zie zitten maar het er niet af kan krijgen om bij de joint erin te doen. Denk dat ik binnenkort maar eens wat meer geld ga uitgeven voor een grinder en dan zo eentje neem met zo'n zeefje en opvangbakje waar je na een tijdje gewoon de thc onder uit kan schrapen
Fuck the EBU.![]()
Henk had hem een keer een paar uur in een pannetje met kokend/gekookt water laten weken, werkte primaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef Olment het volgende:
[..]
HOe maak je die schoon? die van mij zit HELEMAAL vol met thc en draait voor geen meter meer ;P
Zo'n metalen 4-delige dan.
Ik heb een plastic 2-delig ding waar ik gewoon de afwasborstel langs ga halen, denk ik
Fuck the EBU.![]()
Waarschijnlijk zit zijn piemel nu metersdiep in dat kapperssletje, mono kennende.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
Mono blijft wel lang bij de kapper trouwens![]()
Zal dan ook maar eens doen vanavondquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Henk had hem een keer een paar uur in een pannetje met kokend/gekookt water laten weken, werkte prima
Met de hand crushen is toch niet altijd even geweldig met harde takjes oid erin xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit zijn piemel nu metersdiep in dat kapperssletje, mono kennende.
Fuck the EBU.![]()
Roken jullie die takjes trouwens ook gewoon mee?
Ik wel, vermaal ze altijd zo klein mogelijk en douw ze dan gewoon bij de joint in, zit vast nog wat rookbare thc aan
Fuck the EBU.![]()
Ik moet ook eens een goeie grinder aanschaffen ja, heb er wel eentje die 3delig is maar die grinddingen staan te ver uit elkaar dus werkt voor geen meter![]()
![]()
Krijg je hoofdpijn van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
Ik wel, vermaal ze altijd zo klein mogelijk en douw ze dan gewoon bij de joint in, zit vast nog wat rookbare thc aan
Maat van me had een takjesbakje, alle taksjes opsparen en na een jaar wietboter van maken, cake.![]()
![]()
Ik heb ooit eens van dat spul gekocht bij grasscity, wat je er op spuit en het valt er zo'n beetje meteen afquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef Olment het volgende:
[..]
HOe maak je die schoon? die van mij zit HELEMAAL vol met thc en draait voor geen meter meer ;P
Borstel het nog een beetje na met een oude tandenborstel en hij is weer zo goed als nieuw
ligt er beetje aan.. de gigantische stokken niet.. de kleine takjes wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
Let er bij de shop ook op wat ik precies krijg en geef het aan als er mij teveel takjes in zitten
ik wil wiet, geen takjes xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Gigantische stokken zijn idd ook lastig klein te malen. Heb daar wel eens een splinter van in m'n vinger gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:31 schreef Olment het volgende:
[..]
ligt er beetje aan.. de gigantische stokken niet.. de kleine takjes wel.Wietsplinter
![]()
Fuck the EBU.![]()
Dit spul werkt fantastisch op mijn metalen grinder
Nee draait niet lekker vind ik, schraap gewoon die takjes zo goed mogelijk schoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
Ik wel, vermaal ze altijd zo klein mogelijk en douw ze dan gewoon bij de joint in, zit vast nog wat rookbare thc aan![]()
Hoe draaien jullie trouwens?
Ik ben zelf linkshandig en draai met de tip links, kameraad van me is rechtshandig maar draait ook tip links.. Andere kameraad is rechtshandig en draait wel rechts
Zie de OP, staat mijn how-to inquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef Olment het volgende:
Ik ben zelf linkshandig en draai met de tip links, kameraad van me is rechtshandig maar draait ook tip links.. Andere kameraad is rechtshandig en draait wel rechts(ben ook linkshandig trouwens en heb de tip rechts)
Inmiddels draai ik al wat minder faalhazerig though
Fuck the EBU.![]()
Rechtshandig en tip rechts, maar tip links kan ik ook alleen rechts is makkelijker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef Olment het volgende:
Ik ben zelf linkshandig en draai met de tip links, kameraad van me is rechtshandig maar draait ook tip links.. Andere kameraad is rechtshandig en draait wel rechts![]()
No offence,, maar ik hoop van wel jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie de OP, staat mijn how-to in(ben ook linkshandig trouwens en heb de tip rechts)
Inmiddels draai ik al wat minder faalhazerig though
Thanks.. eens bestellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit spul werkt fantastisch op mijn metalen grinder
Zo, net even wat Happy Haze gevapet, en voel het al flink aankomen
Nja als ik echt in een minuut een perfect mooie joint kan draaien ga ik toch echt tegen mezelf zeggen dat ik minder moet blowenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Olment het volgende:
[..]
No offence,, maar ik hoop van wel ja
Doe ik nu al trouwensmja zolang de joints maar prettig rookbaar zijn maakt het mij niet zo veel uit of ze er nou perfect uit zien
Fuck the EBU.![]()
Ik kon lopend, fietsend, en zelfs in een kermis atractie (Xtreme) een joint draaien.![]()
Dan wel alleen met peuk, maar toch.![]()
![]()
Jaa.. een minuut haal ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja als ik echt in een minuut een perfect mooie joint kan draaien ga ik toch echt tegen mezelf zeggen dat ik minder moet blowen
Doe ik nu al trouwensmja zolang de joints maar prettig rookbaar zijn maakt het mij niet zo veel uit of ze er nou perfect uit zien
Maar het oog wil ook wat tijdens het roken héKan niet helemaal faal zijn
Als ik zou draaien dan zou dat echt 10 minuten kosten
alleen lopend of op de snelweg hiero.. fiets waait me te veelquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
Ik kon lopend, fietsend, en zelfs in een kermis atractie (Xtreme) een joint draaien.![]()
Dan wel alleen met peuk, maar toch.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Haal je voorgedraaide dan ofzo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als ik zou draaien dan zou dat echt 10 minuten kostenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
fietsend?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
Dan wel alleen met peuk, maar toch.Dan waait alles er toch uit
![]()
Daarom alleen met peuk, in je hand al vermengen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:42 schreef Olment het volgende:
[..]
alleen lopend of op de snelweg hiero.. fiets waait me te veel![]()
![]()
dan waait het toch nog weg wanneer je het in je vloeitje legt of zie ik dat foutquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom alleen met peuk, in je hand al vermengen.
Waarom alleen met peuk, wat is het nut danquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom alleen met peuk, in je hand al vermengen.![]()
![]()
hij bedoelt geen shag.. das kut om in je hand te mengen met wietjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom alleen met peuk, wat is het nut dan
Vloeitje eropleggen, omdraaien, en met duim en pink dicht rollen/vouwen, dan heb je hem goed vast, tip erbij en dichtrollen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Olment het volgende:
[..]
dan waait het toch nog weg wanneer je het in je vloeitje legt of zie ik dat fout![]()
![]()
Nou ik vind die joint uit de OP (het eindresultaat dan) ook geen complete lelijke faal hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Jaa.. een minuut haal ik ook niet
Maar het oog wil ook wat tijdens het roken héKan niet helemaal faal zijn
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Olment het volgende:
[..]
hij bedoelt geen shag.. das kut om in je hand te mengen met wietjes![]()
![]()
Puur, heb nooit sigaretten gerookt en heb geen behoefte aan ranzige tabak die een mooi wietje vies laat smakenquote:
Ohquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Olment het volgende:
[..]
hij bedoelt geen shag.. das kut om in je hand te mengen met wietjesDan nog zou ik het niet kunnen maarja
Kan het ook niet staand, moet een tafel oid hebben
![]()
Man, ik weet echt niet wat er met mijn tolerantie gebeurd is de afgelopen 3 maanden, maar iets waar ik vroeger vrij "mild" high van werd wordt ik nu echt een heel stuk higher van
Omgekeerde tolerantie curve, hoe langer ik rook hoe minder ik nodig heb
Bong? want als ik puur wil draai ik het steeds in een vloeitjequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Puur, heb nooit sigaretten gerookt en heb geen behoefte aan ranzige tabak die een mooi wietje vies laat smaken(of blunt ofzo)
En je kan "smaakloze' tabak pakken.. Greengo (ofzoiets).. ma vind dat zelf ma ranzig![]()
Doe mij maar een PallMalletje of een Westje
Ik heb een bong ja, maar als ik daar een half hitje van rip lig ik de hele avond op de grond tegenwoordigquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Bong? want als ik puur wil draai ik het steeds in een vloeitje(of blunt ofzo)
En je kan "smaakloze' tabak pakken.. Greengo (ofzoiets).. ma vind dat zelf ma ranzig![]()
Doe mij maar een PallMalletje of een Westje
Rook over het algemeen uit een glazen pijp, die prima rookt
Greengo heb ik wel eens geprobeerd met vrienden, maar dat was erg raar allemaal
En draaide ook niet zo goeddas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Van wat ik van Greengo geprobeerd heb lijkt het mij te veel op hout
Alsof je direct stukken boomschors in je joint hebt... verpest de smaak behoorlijk
En dat moet 'smakeloos' zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:54 schreef Olment het volgende:
Van wat ik van Greengo geprobeerd heb lijkt het mij te veel op hout
Alsof je direct stukken boomschors in je joint hebt... verpest de smaak behoorlijk![]()
![]()
zo prijzen ze het aanquote:(iig,, zo prees een kameraad het me aan)
Niets mis met een klein beetje baard toch ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met een goatee ben je wel out of the running to be my potential future spous, hoor...
Zo'n blote-billen gezicht vind ik echt helemaal niets![]()
![]()
beetje baard oké, maar goateequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis met een klein beetje baard toch ?
Zo'n blote-billen gezicht vind ik echt helemaal niets
En sowieso is schuurpapier niet fijn om te zoenen dus af en toe moet het wel glad zijn
Fuck the EBU.![]()
Iemand die bij mij op de Fontys zit is 28, en had onlangs hetgeen wat hij aan baard/snor had afgeschoren, het ziet er niet uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis met een klein beetje baard toch ?
Zo'n blote-billen gezicht vind ik echt helemaal niets
Er moest ook een hoop afquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
Mono blijft wel lang bij de kapper trouwens
Nee ik ben naar de Vodafone winkel gegaan voor abonnement weetje.
Goedgekeurd, ik vet blij! Zegt ie ineens: Ja ik kan het toch niet goedkeuren want je paspoort is minder dan 6 maanden geldig.
Like WTF_!
Dus ik naar de overkant naar T-mobile gelopen, daar was paspoort geen probleem. Maar daar werd ie weer niet goedgekeurd, omdat ik al een aanvraag had gedaan
Mja, morgen als het goed is wel goed, en dan Samsung Galaxy III titanium moeilijk baas![]()
![]()
Heldquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er moest ook een hoop af
Nee ik ben naar de Vodafone winkel gegaan voor abonnement weetje.
Goedgekeurd, ik vet blij! Zegt ie ineens: Ja ik kan het toch niet goedkeuren want je paspoort is minder dan 6 maanden geldig.
Like WTF_!
Dus ik naar de overkant naar T-mobile gelopen, daar was paspoort geen probleem. Maar daar werd ie weer niet goedgekeurd, omdat ik al een aanvraag had gedaan
Mja, morgen als het goed is wel goed, en dan Samsung Galaxy III titanium moeilijk baas
Foto van je haartjes in DM gewenst
Fuck the EBU.![]()
Post hem wel ff in het topicquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Held
Foto van je haartjes in DM gewenst![]()
![]()
freshhhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baardje moet ik nog even bijwerken. Daar heb ik even mee gewacht tot de haartjes geknipt waren. Het moet toch een beetje matchen he!Fuck the EBU.![]()
nee gewoon op je tafel joh, dat droogt ook snelquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:15 schreef Trollscience het volgende:
mijn dealerwiet voelt vochtig aan, gewoon op de verwarming leggen of?![]()
Zo, eens even duidelijk zijn tegen die gekke gast die sinds ik hem vaag heb leren kennen op een feestje me elke dag wel een facebookbericht stuurt met nutteloze informatie en 'subtiel verborgen' hints om af te spreken met hem en dat hij me leuk vindt enzo. Wil ik nou wel eens vanaf
Was al duidelijk geweest, maar nu maak ik ook even duidelijk dat ik geen zin heb in dagelijkse nutteloze berichten
Fuck the EBU.![]()
Oh en nou is het "oh ik wist niet dat je dat serieus nam!"![]()
ook een manier om met een opgelopen blauwtje om te gaan
Fuck the EBU.![]()
Wat een downie johquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
Oh en nou is het "oh ik wist niet dat je dat serieus nam!"![]()
ook een manier om met een opgelopen blauwtje om te gaan![]()
![]()
Stuurt hij een foto van de lijst meisjes waar hij bijna dagelijks facebookberichten naartoe stuurtMeeste wat ik kan zien wat verstuurd is komt van hem, en de reacties van meisjes die ik kan zien (met zo'n pijltje ervoor jeweet) zijn gewoon "haha
", oftewel die moeten ook niks van 'm
Fuck the EBU.![]()
DM die printscreen eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
Stuurt hij een foto van de lijst meisjes waar hij bijna dagelijks facebookberichten naartoe stuurtMeeste wat ik kan zien wat verstuurd is komt van hem, en de reacties van meisjes die ik kan zien (met zo'n pijltje ervoor jeweet) zijn gewoon "haha
", oftewel die moeten ook niks van 'm
![]()
![]()
![]()
"flirterige gezellige gesprekken zijn altijd leuk"
Uhh.. Mag hopen dat je toch wel door hebt wanneer dat maar van één kant komt en het dan niet meer zo flirterig gezellig en leuk is
Fuck the EBU.![]()
ermahgerdZegtie dat hij me van fb gekickt heeft en dat hij me met rust zal laten
Ik zeg alleen dat ik niet in 'm geïnteresseerd ben en geen zin heb om de hele tijd van die berichten met een knipoog te krijgen
Kaykay, dan niet yo
Fuck the EBU.![]()
Als dat zijn manier is om er mee om te gaan zul je dat moeten accepteren.. Had je hem maar niet moeten afwijzenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
ermahgerdZegtie dat hij me van fb gekickt heeft en dat hij me met rust zal laten
Ik zeg alleen dat ik niet in 'm geïnteresseerd ben en geen zin heb om de hele tijd van die berichten met een knipoog te krijgen
Kaykay, dan niet yo
ga stuk hierWat een gast
alleen nou heb ik "_ O -" getypt in mijn reactie daarop, zal hij vast niet snappen
Fuck the EBU.![]()
ik: Gast vind je dat niet een beetje overdrevenOf wou je me alleen in je facebook zodat je 'flirterige gezellige chatgesprekken' met me kon houden? Ik ben niet zo'n chatter, maar om dan gelijk een meisje van je fb te kicken omdat ze niet geïnteresseerd in je is is ook weer zoiets xD
hij: Haha nee joh. Heb je maar 1× ontmoet. Normaal invite ik nooit mensen naar een ontmoeting. Vond je een leuke meid. En ja je bleek een vriend te hebben en niet geïnteresseerd.
ik: Nou voel me vereerd
Fuck the EBU.![]()
tja.. das ook een oplossingquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:28 schreef Trollscience het volgende:
even in de magnetron gedaan, nu crusht hij wel
ik leg vochtige wiet altijd langs de fan van me laptop xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ga je lekker smoken trolliequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:28 schreef Trollscience het volgende:
even in de magnetron gedaan, nu crusht hij wel![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je lekker smoken trollie [ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik moet echt wat harder worden wat dat betreftquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Als dat zijn manier is om er mee om te gaan zul je dat moeten accepteren.. Had je hem maar niet moeten afwijzenmaar voel me nu op een of andere hele vage manier gewoon gebruikt
![]()
Fuck the EBU.![]()
Kan overigens ellelange lulverhalen in chats houden en vind het geweldig om te chatten, maar wel met chatpartners waarmee ik WIL chatten en alleen wanneer het me uitkomt
Fuck the EBU.![]()
Het is me wat meidquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik moet echt wat harder worden wat dat betreftmaar voel me nu op een of andere hele vage manier gewoon gebruikt
![]()
![]()
![]()
whaha dat ken ik..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
Kan overigens ellelange lulverhalen in chats houden en vind het geweldig om te chatten, maar wel met chatpartners waarmee ik WIL chatten en alleen wanneer het me uitkomt
Begon gister ineens een meiske te praten wat ik al jaaaren niet meer gesproken heb.. Kwam ze ff verkondigen dat haar vriend haar druit heeft gezet,, dat ze wel erg zielig is nou en dattie geen rekening houdt met haar kinderen.. (ze is 21)
Ik had echt zoiets van "eeeerrr..." dafuq moet je daar nou mee
GEEN geld of onderdak geven, dat soort verknipte wijven klammen zich aan je vast.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Olment het volgende:
[..]
whaha dat ken ik..
Begon gister ineens een meiske te praten wat ik al jaaaren niet meer gesproken heb.. Kwam ze ff verkondigen dat haar vriend haar druit heeft gezet,, dat ze wel erg zielig is nou en dattie geen rekening houdt met haar kinderen.. (ze is 21)
Ik had echt zoiets van "eeeerrr..." dafuq moet je daar nou mee![]()
heeft ze al geprobeerd tijdje geleden.. maar die tikt niet richtig dus laat dr lekker links liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GEEN geld of onderdak geven, dat soort verknipte wijven klammen zich aan je vast.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Aan de andere kant kan ze je wel pijpen in ruil voor een breezer of beltegoed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef Olment het volgende:
[..]
heeft ze al geprobeerd tijdje geleden.. maar die tikt niet richtig dus laat dr lekker links liggen.![]()
Als zoiets nou uit een wederzijds gesprek voorkomt dan is dat wel logisch en normaal, maar als dat na jaren ineens uit het niets komt en ook echt zélf even lopen verkondigen dat je zielig bent en zonder dat er ook maar ergens naar gevraagd wordt is wel een beetje triestquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Olment het volgende:
[..]
whaha dat ken ik..
Ik had echt zoiets van "eeeerrr..." dafuq moet je daar nou mee
Fuck the EBU.![]()
AALMOES! AAAAALMOES!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GEEN geld of onderdak geven, dat soort verknipte wijven klammen zich aan je vast.Fuck the EBU.![]()
Hmm.. ideeeenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ze je wel pijpen in ruil voor een breezer of beltegoed.
Zo, dies lang geleequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
je bent een sjembek dat surrt maar je weenie watkseburrttt![]()
![]()
mohh.. sommige van die meme's zijn zoo slechtquote:
Ik vind deze reeks maar snel gaan
Hoiquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef Studeur het volgende:
Hoi [ afbeelding ]
Weekend [ afbeelding ]
Bier [ afbeelding ]
Hash [ afbeelding ]![]()
Weekend![]()
Bier![]()
Hash![]()
Wiet
daar betrap ik mezelf ook te veel op eigenlijk xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Eet een salade.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik twijfel. Ik heb nog een pizza in de vriezer, maar ik kan ook een kapsalon bestellenFuck the EBU.![]()
Mogelijkheid. Ik moet daarvoor de deur uit, en daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Salade met kip, met ham, met biefstuk, jeweet![]()
![]()
pak gewoon die pizza manquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mogelijkheid. Ik moet daarvoor de deur uit, en daar heb ik geen zin in
Luiheid is a good thingquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mogelijkheid. Ik moet daarvoor de deur uit, en daar heb ik geen zin in
Fuck the EBU.![]()
soms niet.. heb wel zin in een joint.. maar eigenlijk helemaal geen zin om te draaienquote:
gewoon ff doorbijtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:27 schreef Olment het volgende:
[..]
soms niet.. heb wel zin in een joint.. maar eigenlijk helemaal geen zin om te draaien
Fuck the EBU.![]()
VIEZE HOER kutzooi. Had net zo'n zin in dönerquote:Geachte heer Monopoly,
Tot onze spijt kunnen wij Ali Baba niet bereiken, ook telefonisch niet. Op dit moment weten wij niet wat daar de oorzaak van is. Uw bestelling hebben we daarom niet door kunnen geven en helaas moeten annuleren. Thuisbezorgd.NL neemt deze kwestie in onderzoek.
Het door u betaalde bedrag zal per ommegaande aan u worden teruggestort. Dit proces kan maximaal 10 werkdagen in beslag nemen.
Onze excuses voor deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Joyce![]()
![]()
Wordt 't toch pizzaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
VIEZE HOER kutzooi. Had net zo'n zin in döner
Fuck the EBU.![]()
![]()
Female vocalist nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ga het halen dan luiequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
VIEZE HOER kutzooi. Had net zo'n zin in dönerTegenwoordig gaan mensen de deur niet eens meer uit voor eten he
![]()
![]()
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga het halen dan luieTegenwoordig gaan mensen de deur niet eens meer uit voor eten he
Thuisbezorgd is zo makkelijk gewoon. En die jongens moeten ook wat verdienen op de brommert. Ik geef altijd nog wel fooitje.
![]()
me.......................They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor.quote:
Fuck the EBU.![]()
Ja kan het ook wel maar als duo is het toch veel mooier romantischer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De vrouwelijke partituur van dit nummer is denk ik te hoog voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kan het ook wel maar als duo is het toch veel mooier romantischer.
Fuck the EBU.![]()
Bart Bosch zong het perfect heel makkelijk te doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
De vrouwelijke partituur van dit nummer is denk ik te hoog voor mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan er wel bij, maar mijn stem klinkt dan echt niet mooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bart Bosch zong het perfect heel makkelijk te doen.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan dat niet meer sinds ik vorige week eindelijk de baard in de keel kreeg
Fuck the EBU.![]()
Je was zo in shock bij de meet dat je dat kreeg?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan dat niet meer sinds ik vorige week eindelijk de baard in de keel kreeg
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je was zo in shock bij de meet dat je dat kreeg?Daarvoor had ik een kinderlijk rotstemmetje. Ik voel me nu echt op-en-top man
![]()
![]()
Met nóg mooiere boeren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaDaarvoor had ik een kinderlijk rotstemmetje. Ik voel me nu echt op-en-top man
Fuck the EBU.![]()
Jij denkt dat land waar jij belandt van jou is.
Jij plukt de aarde als een aasgier kaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als die mensen precies zo zijn als jij.
Maar treed in het voetspoor van een vreemde en dan leer je in een oogwenk zoveel bij.
Ooit hoor je ooit de wolven een ode brengen aan de maan of vraag jij ooit de lynx waarom hij spint?
Ben je blind voor de kleuren van de wind ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omg, ze verkopen blikjes cola vanille bij de Jumbo. Wel 1 euro per blikje maar fuck that. Heb meteen 2 blikjes gekochtYour beauty never ever scared me.![]()
Lekker jointje op ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
als die mensen precies zo zijn als jij.
Maar treed in het voetspoor van een vreemde en dan leer je in een oogwenk zoveel bij.
Ooit hoor je ooit de wolven een ode brengen aan de maan of vraag jij ooit de lynx waarom hij spint?
Ben je blind voor de kleuren van de wind ?![]()
![]()
De regen de rivier het zijn mijn broeders de reigers en de otter lucht en land en alles staat met alles in verbinding in een cirkel en oneindig groot verband . die hoort nooit de wolf een ode brengen aan de maan. Blijf niet doof voor alle stemmen van de bergen blijf niet blind voor alle kleuren van de wind.
Wie de aarde zo begeerd vind slecht aarde tot hij leert hem te zien in alle kleuren van de wind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou niet te laat hoor, wil beetje bij tijds slapenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weet
Vannacht soberso weer ff TC doen met de clan
Fuck the EBU.![]()
Had ik laatst in utrecht gekocht jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Omg, ze verkopen blikjes cola vanille bij de Jumbo. Wel 1 euro per blikje maar fuck that. Heb meteen 2 blikjes gekochtheb dat spul echt gemist
Fuck the EBU.![]()
Shit gaat diep.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gast wat ben jij aan het doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
De regen de rivier het zijn mijn broeders de reigers en de otter lucht en land en alles staat met alles in verbinding in een cirkel en oneindig groot verband . die hoort nooit de wolf een ode brengen aan de maan. Blijf niet doof voor alle stemmen van de bergen blijf niet blind voor alle kleuren van de wind.
Wie de aarde zo begeerd vind slecht aarde tot hij leert hem te zien in alle kleuren van de wind.
Fuck the EBU.![]()
Koop 't wel eens in Duitsland maar ja daar kom ik ook niet vaak ofzo hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had ik laatst in utrecht gekocht jaheb dat spul echt gemist
Aan het twijfelen of ik nog wiet ga halen ja of de nee.quote:
Ik moet dan helemaal naar de stad fietsen en mijn versnelling is aan het garen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zeg doen hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aan het twijfelen of ik nog wiet ga halen ja of de nee.
Ik moet dan helemaal naar de stad fietsen en mijn versnelling is aan het garen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb er nog een ik zou eens die kunnen roken en vroeg naar bed gaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je door het leven gaat merk je dat je zoveel nog niet begrijpt.
En je ziet maar al te vaak dat je opzoveel niet bent voorbereidt .
Maar al heb je het zwaar wij staan altijd voor je klaar.
Wij staan steeds aan jou zij en wij weten wij zijn een.
Wij zijn een , Wij zijn een, Als ik echt zoveel moet zijn kan ik zelf dan nog zijn zo als ik ben?
Kan ik opmijzelf aan of ben ik een deel van iets dat ik niet ken?
je staat aan het begin van een hele grote reis maar nooit laten wij jou aleen.
Soms geluk soms verdriet ligt bij jou in het verschiet maar je weet diep in jou wij zijn een.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel kut dat je van die lange dagen moet maken, manquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
nog 3 kwartier te gaan. ik ben het een beetje zat hier.
Fuck the EBU.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het eigenlijk nog niet eens zo heel zwaar. heb een hoop kunnen doen in alle rust met mn eigen muziek op.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel kut dat je van die lange dagen moet maken, man![]()
![]()
Nu alquote:ah das wel chillquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog niet eens zo heel zwaar. heb een hoop kunnen doen in alle rust met mn eigen muziek op.Fuck the EBU.![]()
Hoe laat ongeveer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Neuh hoeft nu nog nietMaar wel vanavond/vannacht!
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij had het zelf over wiet, dusja.
Was eeuwig jij mijn ridder op het witte paard trouw tot in de dood het was me zoveel waard.quote:
Het zullen weer je vrienden zijn of autopech of dat je had gebeld maar ik was weer in gesprek.
Ik wil niet dat je lieg. ik wil niet dat je me bedriegt ik hoor de twijfel in je stem je houdt van mij maar ook van hem. Ik wil nu weten wie verliest en wie je kiest ik leg me neer ik wil alleen geen leugens meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut man, alles is op, na netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was eeuwig jij mijn ridder op het witte paard trouw tot in de dood het was me zoveel waard.
Het zullen weer je vrienden zijn of autopech of dat je had gebeld maar ik was weer in gesprek.
Ik wil niet dat je lieg. ik wil niet dat je me bedriegt ik hoor de twijfel in je stem je houdt van mij maar ook van hem. Ik wil nu weten wie verliest en wie je kiest ik leg me neer ik wil alleen geen leugens meer.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef Klojo120 het volgende:
Kut man, alles is op, na netSnel nieuwe halen bij de shop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
no money, en mn homies smoken niet meer door dat we in ons examenjaar zitten.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik heb voor mijn examens gewoon wiet gerookt in het weekendquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
no money, en mn homies smoken niet meer door dat we in ons examenjaar zitten.
gast wat heb je gelsliktquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was eeuwig jij mijn ridder op het witte paard trouw tot in de dood het was me zoveel waard.
Ik wil niet dat je lieg. ik wil niet dat je me bedriegt ik hoor de twijfel in je stem je houdt van mij maar ook van hem. Ik wil nu weten wie verliest en wie je kiest ik leg me neer ik wil alleen geen leugens meer.![]()
![]()
heey hoo Feyenoord super feyenoord u make us happy heey ooh voor feyenoord en als ze scoren dan laten we ons horen heey ooh voor Feyenoord. Super feyenoord u make us happy eey ooh for feyenoord en als ze scoren dan gaan we zingen eey ooh voor feyenoord . we juichen met zijn allen wanneer feyenoord heeft gescoord. come on ! Feyenoord ! tutututututututut heey oooh Feyenoord!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blauw pilletje weet niet wat het was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verder alles wel goed met je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heey hoo Feyenoord super feyenoord u make us happy heey ooh voor feyenoord en als ze scoren dan laten we ons horen heey ooh voor Feyenoord. Super feyenoord u make us happy eey ooh for feyenoord en als ze scoren dan gaan we zingen eey ooh voor feyenoord . we juichen met zijn allen wanneer feyenoord heeft gescoord. come on ! Feyenoord ! tutututututututut heey oooh Feyenoord!Your beauty never ever scared me.![]()
Ik wist van de matrix dat ik of de rode of de blauwe moest pakken volgens mij heb ik met de blauwe de juiste keuze gemaakt maar het is al lang geleden dus ik wist het niet zeker meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I wish I was you.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn examens gewoon wiet gerookt in het weekend
Maar, jongens, JONGENS, ik verveel me heel erg, wie zou die tinychat in principe opzetten? want dat klinkt wel als een goed idee.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Examens zijn een stuk minder erg dan ze het makenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
I wish I was you.
Maar, jongens, JONGENS, ik verveel me heel erg, wie zou die tinychat in principe opzetten? want dat klinkt wel als een goed idee.
![]()
Voor die ene heerlijke korte seks relatie/one night stand die je nooit meer vergeet omdat ze zo mooi en onhoudbaar was. Je wist waar je aan begon en toch valt het afscheid zwaar en blijft ze heel je leven een beetje bij je.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
'Een bever heeft een bijzondere klier achter zijn bips. Een klier met een sterke geur. Bevergeil heet het en het zit in vanille ijs.' Ik kijk Keuringdienst van Waarde. Ik hoef meteen geen vanille ijs enz meer
Is dat nou serieus?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:25 schreef Amarantha het volgende:
'Een bever heeft een bijzondere klier achter zijn bips. Een klier met een sterke geur. Bevergeil heet het en het zit in vanille ijs.' Ik kijk Keuringdienst van Waarde. Ik hoef meteen geen vanille ijs enz meerGatverdamme zeg.
![]()
Yups ook in aardbeiensiroopquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat nou serieus?Gatverdamme zeg.
Geen idee haha, keuringsdienst heeft er 2 afleveringen aan besteed. Wil het niet verder kijken omdat ik het echt een heel smerig idee vindquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodverWaarom komt dat nu pas onder de aandacht, zo na dat paardenvlees gedoe ook
.
Nouja, er is iig niemand ziek van geworden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee haha, keuringsdienst heeft er 2 afleveringen aan besteed. Wil het niet verder kijken omdat ik het echt een heel smerig idee vind![]()
svolgens muij heb je al gedronkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik gan vanavonden op stap en word kdronken![]()
![]()
Een paar biertjes, twee typfouten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
svolgens muij heb je al gedronken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: