Ook hier is het goed om normrn en waarden te hebben. Een dame hoeft haar kutje niet uit te delen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dit is zo achterlijk he. Ga dan ook in je fokin Turkije wonen.
goedzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dan neem ik mijn sorry terug, als je er toch niets mee kunt
doeidoei
Ik begrijp het best wel van haar, het kan ook gewoon een Turkse jongen zijn die in Nederland woont (in haar geval is dat niet) maar ik kom zelf uit Kosovo en denk dat ik zelf ook wil trouwen met een meisje die ook uit Kosovo (Als ze in Nederland woont des te mooier).quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dit is zo achterlijk he. Ga dan ook in je fokin Turkije wonen.
Zegt een turkse jongetjequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Onderste foto is een KOERD hahahahaha lelijke mensen zijn dat
Thanks jonge! Boks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:20 schreef durrrr het volgende:
[..]
Doe je goed man ! Sowieso altijd trouw blijven in een relatie. Ach de volhouder wint toch altijd , blijven proberen hehe
Ja, kijk dit zijn ook verhalen die ik zelf vaak hoor. Zo jammer wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:08 schreef MervinMinky het volgende:
TS, heb zelf ook een Turkse meisje gedate en in de eerste instantie dacht ze dat ik ook Turks was door mijn uiterlijk maar we hebben wel 2 maanden gedate en het was erg leukZe is ook zelf een erg mooie meid zoals heel veel Turkse meisjes.
Alleen is ze bijna 23 en zag ze geen toekomst in ons aangezien ze (wat ik al had aan zien komen) uiteindelijk toch met een Turkse jongen wilde eindigen (lees: huwen en trouwen) en nu heeft ze derhalve ook een Turkse jongen leren kennen.
Dus het is als Nederlandse jongen best lastig om met zulke meisjes aan te pappen tenzij ze erg Westers zijn en de ouders het niet erg vinden, sowieso als niet Turk is het bij veel Turkse meisjes lastig en dit geldt waarschijnlijk ook voor Marokkaanse dames.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat is het goede eiland, maar heb niks tegen Antillianen hoor. Heb zelf een Surinaamse vriendin. Pittig eten... de pizza Inferno is mild. Klere, wat kunnen ze daar ook pittig eten.
Knijp in je handjes met haar, veel leuker dan een Turkse.
Echt mooi vaak, jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:05 schreef Montelly het volgende:
Maghreb vrouwen sowieso altijd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Geen spijt gehad, veel geleerd van haar en natuurlijk van haar afkomst en een beetje van Turkijequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks jonge! Boks.
[..]
Ja, kijk dit zijn ook verhalen die ik zelf vaak hoor. Zo jammer wel.
Spijt van gehad of blij dat je wijzer daardoor bent?
[..]klinkt goed man
Pittig eten idd
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
prachtig staaltje genetica , die turken
Ja. Maar jijquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben turks en nog nooit turks meisje gedate ken je nagaan hoe moeilijk het is
Dan ga je lekker naar Albanië toe, en niet naar gestolen Kosovo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:46 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik begrijp het best wel van haar, het kan ook gewoon een Turkse jongen zijn die in Nederland woont (in haar geval is dat niet) maar ik kom zelf uit Kosovo en denk dat ik zelf ook wil trouwen met een meisje die ook uit Kosovo (Als ze in Nederland woont des te mooier).
Redenen zijn er veel voor mijn keuze zoals zelfde opvatting over trouwen en kinderen krijgen, cultuur en geloof natuurlijk en daarnaast ook dat je dezelfde taal spreekt en een zelfde thuisland hebt om je familie te bezoeken.
Nou denk ik dat ik wil doen maar in het leven weet je het maar nooit, misschien eindig ik wel met een Hollandse schone wie weet
En vervolgens een heel verhaal, je lijkt wel een vrouw.quote:
Jij vergeet voor het gemak dat die turken in het buitenland veel zon hebben waar door de huid snel verouderd. In Nederland gaat het niet sneller achteruit dan de gemiddelde Nederlandse.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet wat iemand met een pinguin moetquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef Montelly het volgende:
Nog treuriger om te zien zijn de mannen/jongens waar turkse en/of marokkaanse meiden uiteindelijk voor kiezen![]()
9 vd 10 keer zijn het lelijke horken met een IQ/EQ vermogen van 0,0. Plat achterhoofd, dikzakken, unibrows alles. En die arme meiden mog oppervlakkig blij "moeten" doen dat ze verliefd zijn en van hun houden![]()
Uithuwelijken heeft zo zn voordelen voor die lelijkerds, uiteindelijk is het een verkapte vorm van garantiestelsel dat je met een mooie meid zal eindigen zonder dat je daar enig moeite voor moet doen
pinguin???quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:02 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat iemand met een pinguin moet
Wat een frustratie, ben je ooit zo een meid misgelopen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef Montelly het volgende:
Nog treuriger om te zien zijn de mannen/jongens waar turkse en/of marokkaanse meiden uiteindelijk voor kiezen![]()
9 vd 10 keer zijn het lelijke horken met een IQ/EQ vermogen van 0,0. Plat achterhoofd, dikzakken, unibrows alles. En die arme meiden mog oppervlakkig blij "moeten" doen dat ze verliefd zijn en van hun houden![]()
Uithuwelijken heeft zo zn voordelen voor die lelijkerds, uiteindelijk is het een verkapte vorm van garantiestelsel dat je met een mooie meid zal eindigen zonder dat je daar enig moeite voor moet doen
Ken zat mooie, maar vooral ook slimme meiden (HBO/WO) die nu met van die tards zijn getrouwd. Als je dan op hun facebook kijk zie gewoon de geforceerd "liefde" van het beeldscherm spatten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:02 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat iemand met een pinguin moet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |