Heel, heel herkenbaar. Werd helemaal gaar van dat eeuwige gezeik en geklaag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik ging 5 jaar lang met een half irakese half turks meisje. Echt mooi zijn ze ja, maar wow.. Wat een hoofdpijn in die relatie had ik ! Zijn natuurlijk niet altijd zo, maar weet waar je aan begint bro ! Arabische meisjes zijn echt lastig.
Ben jij ook een jodenhater?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Onderste foto is een KOERD hahahahaha lelijke mensen zijn dat
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik ging 5 jaar lang met een half irakese half turks meisje. Echt mooi zijn ze ja, maar wow.. Wat een hoofdpijn in die relatie had ik ! Zijn natuurlijk niet altijd zo, maar weet waar je aan begint bro ! Arabische meisjes zijn echt lastig.
edit oude foto met dat lekkere allah meisje, damn ik mis dat kontje wel :p maar zo voelde ik me dus eigenlijk 5 jaar
Thanks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! ze ziet er leuk uit hoor. Ga nu btw soort van met antiliaanse en ik hou het er gewoon bij 1
Altijd gefaald bij de mooie turksen/marokkaansen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Antillianen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks man!! ze ziet er leuk uit hoor. Ga nu btw soort van met antiliaanse en ik hou het er gewoon bij 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Antillianen.Ja, dat beeld heb je vaak.. snap ik. Ze is gewoon heel hollands verder H&M kledinkjes, liever hutspot dan pittig etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Curacao.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hoe is ze qua uiterlijk dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat beeld heb je vaak.. snap ik. Ze is gewoon heel hollands verder H&M kledinkjes, liever hutspot dan pittig eten![]()
Van Curacao.
Turk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NiceDat was vroeger mijn bijnaam bij mijn schoolvrienden omdat ik zwart haar heb en blauwe ogen
[..]![]()
Jaquote:
Heel helder, ja. Dat is ook zo verder.. helemaal gelijk. Heb ook een tunesische maat en ken ook wel wat marokkaansen e.d. dus cultuur ben ik persoonlijk ook helemaal niet snel op afgeknapt o.i.d.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:26 schreef ntm het volgende:
Ik snap je wel TS, vaak willen Marokkaanse en Turkse dames iemand die uit dezelfde cultuur komt omdat dat gewoon makkelijker is en je elkaar beter begrijpt, ook de familie speelt een rol. Hoeft natuurlijk niet hoor, ik ben zelf half Marrokkaans/half Tunesisch en heb een Nederlandse jongen gedate die geen moeite had met Marokkaanse meiden versieren, ze vonden hem ook heel leuk. Uiterlijk speelt dus wel een rol en interesse laten blijken in de andere cultuur.
Fixedquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar wat is je klacht nou? dat je haar niet kon KONTneuken omdat ze al verloofd was?
edit: oh, je vindt het een gesloten gemeenschap, als ik het goed begrijp.
tja jongen, voor exotische shit moet je wel wat meer moeite doen dan voor normale shit he.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef kwiwi het volgende:
O ik dacht dat het over de snor zou gaan.
ga klagen over degene die het geschreven heeft. ik quote het alleen maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Deze hoor ik echt voor het eerst, daarom is het ook zo grappig
O nou sorry hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ga klagen over degene die het geschreven heeft. ik quote het alleen maar
Dat is het goede eiland, maar heb niks tegen Antillianen hoor. Heb zelf een Surinaamse vriendin. Pittig eten... de pizza Inferno is mild. Klere, wat kunnen ze daar ook pittig eten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat beeld heb je vaak.. snap ik. Ze is gewoon heel hollands verder H&M kledinkjes, liever hutspot dan pittig eten![]()
Van Curacao.
Dit is zo achterlijk he. Ga dan ook in je fokin Turkije wonen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:08 schreef MervinMinky het volgende:
Alleen is ze bijna 23 en zag ze geen toekomst in ons aangezien ze (wat ik al had aan zien komen) uiteindelijk toch met een Turkse jongen wilde eindigen (lees: huwen en trouwen) en nu heeft ze derhalve ook een Turkse jongen leren kennen.
Doe je goed man ! Sowieso altijd trouw blijven in een relatie. Ach de volhouder wint toch altijd , blijven proberen hehequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks man!! ze ziet er leuk uit hoor. Ga nu btw soort van met antiliaanse en ik hou het er gewoon bij 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |