Nee, die heb ik ook nog wel ff gezien vanochtend!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Jij hebt door de sneeuwbui heen geslapen?
Le, wat een schrik zeg!
18 NOVEMBER. Maar weet niet of ze er al in wil?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
Martine moet er volgens mij nog in met 16 november, toch? Als m'n geheugen me niet in de steek laat?
Ja ik was er zelf verbaasd over eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ah L0t....![]()
Fijn dat de verloskundige je gerust heeft kunnen stellen! Beweging is inderdaad altijd goed
18 novemberquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
Martine moet er volgens mij nog in met 16 november, toch? Als m'n geheugen me niet in de steek laat?
Nouja, ik herken het wel hoor, getuige mijn freak-out van vorige weekquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik was er zelf verbaasd over eigenlijkHeb echt het idee dat ik de laatste week ineens meer last van m'n hormonen heb gekregen ofzo. Maar het zal er wel bij horen..
Rustig aan meissiequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:57 schreef L-E het volgende:
Thanks all. Bloeduitslagen zijn nog niet binnen, maar gynaecoloog vindt het beeld 'verontrustend genoeg' om me op te nemen. Nu even thuis om spullen te pakken, mag me om 13:00 op de afdeling melden. Baby laat goed van zich horen gelukkig, die heeft het vooralsnog prima.
Misschien valt het uiteindelijk allemaal wel mee, maar ik ben echt verschikkelijk bang ineensVriendje is onderweg naar huis gelukkig.
Ik ook, en hij mij ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik bestel teveel online. Ik herken de pakketbezorger
Het komt ook wel door z'n gouden tanden en rastakapselquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook, en hij mij ook![]()
Laatst had ik een pak luiers van iemand opgestuurd gekregen () en dat had hij bij de buurvrouw moeten afgeven omdat ik toen nog werkte, hadden ze met zn tweeën staan bedenken wat erin zat
(en overigens goed gegokt!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |