Ze is zo vrolijk, onnatuurlijkquote:
Nijmegen is echt leuke stad, gezellige sfeer vind ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
En ik was vandaag weer in de stad
Ook al was het Nijmegen, het voelde goed in de winkelsshoppen
Lekke bourgondisch ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nijmegen is echt leuke stad, gezellige sfeer vind ik.
Verdommequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik voeg wel een flikker toe, ik ben biseksueel vraag maar aan wp
Ze maakt natuurfilmsquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof, echt niet? Waarom film je dan?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik voeg wel een flikker toe, ik ben biseksueel vraag maar aan wp
Hoezo moet ik lief doen? Ik gaf slechts mijn meningquote:
Wat ik zei, voor later, dan kan ik terug kijken. En ik vind het gewoon leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
voor haar geheime site vol zelfgemaakte filmpjes en blogpostsquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Nou nou wat een gekwijlquote:
En veel winkels, en er komen meer bij, en het is leuk om door Nijmegen te fietsen in de zomer en er te lopen met de vierdaagse en de mensen zijn chillquote:
Ja boeienquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ik zei, voor later, dan kan ik terug kijken. En ik vind het gewoon leuk.
En misschien omdat ik soms nogal raar doe ik het echt![]()
Ik heb een filmpje en die is echt gestoord
nee niet weer deze discussiequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kent troll schijnbaar nog niet zo goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Hoezo moet ik lief doen? Ik gaf slechts mijn mening
Troll vind het leuk om vaak irritant te doen en dat is prima. Dat ik het niet waardeer maak ik niet tot een publiekelijk geheim though. Als dat overkomt als niet lief doen is dat jammer maar of dat puur aan mij te wijten valt durf ik te betwisten
Hoezo raar doen danquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ik zei, voor later, dan kan ik terug kijken. En ik vind het gewoon leuk.
En misschien omdat ik soms nogal raar doe ik het echt![]()
Ik heb een filmpje en die is echt gestoord
Ooit, ooit zullen we het ontdekkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
voor haar geheime site vol zelfgemaakte filmpjes en blogposts
Ja nou dan zet ik het niet op internetquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja boeienNormale mensen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien en Halvequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschirn een halfe flikker dan
wheheh gewoonquote:
Klopt en dat is wat mij betreft prima zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kent troll schijnbaar nog niet zo goed
En alleen voor mij danquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou dan zet ik het niet op internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En alleen voor mij danNee niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn moeder vond het wel leuken mn broeder lachte me uit
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ikrquote:
Raar doen in de zin van ik ben sof en ik en mijn vriendinnen hebben zin om gekke bekken te trekken enzo en te gillen en te schreeuwen of in de zin van je gedraagt je heel raar over het algemeen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wheheh gewoon![]()
Kan ik niet uitleggen.
Ooit zal ik het ontdekkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niemand![]()
mijn moeder vond het wel leuken mn broeder lachte me uit
gekocht van argo op ebayquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit bandje om. Gay hè?
Zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er eigenlijk niet zo heel veel neuks om geven of het gay is of niet. Ik draag hem nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat eerste doe ik sowieso niet. En over het algemeen ben ik normaal hoor. Maar thuis nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Raar doen in de zin van ik ben sof en ik en mijn vriendinnen hebben zin om gekke bekken te trekken enzo en te gillen en te schreeuwen of in de zin van je gedraagt je heel raar over het algemeen?
je laat me denken aan outpost, die was ook zo'n verzuurde zeikerd die zich zo kon oprichten over een virtuele vriendengroep op een internetsitequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Hoezo moet ik lief doen? Ik gaf slechts mijn mening
Troll vind het leuk om vaak irritant te doen en dat is prima. Dat ik het niet waardeer maak ik niet tot een publiekelijk geheim though. Als dat overkomt als niet lief doen is dat jammer maar of dat puur aan mij te wijten valt durf ik te betwisten
Zo lang je vriendje hem maar mooi vindquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
wie weet hequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ooit zal ik het ontdekken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zo lang je vriendje hem maar mooi vind
Ik gedraag me thuis ook anders dan voor de buitenwereldquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dat eerste doe ik sowieso niet. En over het algemeen ben ik normaal hoor. Maar thuis niet
I know rightquote:
vindtquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja maar... nee laat maar ik ga het niet eens uitleggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik gedraag me thuis ook anders dan voor de buitenwereldWie niet
Thuis ben ik wel meer mezelf.
Het is mij werkelijk om het even wat jouw mening is over mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je laat me denken aan outpost, die was ook zo'n verzuurde zeikerd die zich zo kon oprichten over een virtuele vriendengroep op een internetsite.
Hoezo niet, ik wil het weten ga me dan niet nieuwsgierig makenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar... nee laat maar ik ga het niet eens uitleggen
doe datquote:
Kleine hartaanvalquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef JRRY het volgende:
de OP is wel mooi, met Rihanna en de allerbeste Justin deze keer.
deed ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik wil het weten ga me dan niet nieuwsgierig maken
NSYNC ken ik wel, en 1D ook.quote:
I couldn't care less als iemand gay is of niet. Als ze maar vriendelijk zijn toch? Ik zal iemand niet beoordelen op dat soort dingen hoor en ook niet op wat je draagt, welke muziek je leuk vind of hoe je heetquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach als je mij nog maar accepteer hoe ik ben Stu.
alleen als jij onderdeel van de band bentquote:
Ken je Five niet?quote:
quote:
heb je ook een drankprobleem?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij werkelijk om het even wat jouw mening is over mij
trustenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
Oke het is al weer veel te laat
Ik sluit fok afslaap lekker straks
Sweet dreams Superquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
Luister dat nummer danquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
JAckson Five/? Dat was toch ook met Janet of niet
Vroeg werken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
Ah waarom nu alquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
Sowiesoquote:
Vaag tot niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister dat nummer danDat ken je echt wel
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
I couldn't care less als iemand gay is of niet. Als ze maar vriendelijk zijn toch? Ik zal iemand niet beoordelen op dat soort dingen hoor en ook niet op wat je draagt, welke muziek je leuk vind of hoe je heet
quote:
Waarom zou dat een slechte eigenschap zijn? Prima toch, jezelf kunnen en durven zijn? Je bent geen schaapquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Ach het maakt mij geen zak uit wat iemand over mij denkt via internet.
En in real kan het mij meestal ook al snel verrotten. Slechte eigenschap wel.
Ik heb zo geen zin om nog langer te reageren op jouw domme postsquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je ook een drankprobleem?
Vaag. Hoe groot waren hun en wanneer dan? Waren ze net zo groot als Spice Girls en TLC en *NSYNC ik zal Destiny's Child maar niet noemen?quote:
Eind jaren 90 geloof ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vaag. Hoe groot waren hun en wanneer dan? Waren ze net zo groot als Spice Girls en TLC en *NSYNC ik zal Destiny's Child maar niet noemen?
Omdat je dan verwacht dat andere dat ook hebben. En wanneer dat niet het geval is heb je een probleem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou dat een slechte eigenschap zijn? Prima toch, jezelf kunnen en durven zijn? Je bent geen schaap
Ah bah ze zijn bij elkaar samengesteld, ipv van 'natuurlijk' bij elkaar gekomen. Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eind jaren 90 geloof ikgroter dan de Backstreet Boys waren ze niet, maar wel heel populair hoor
Mijn verwachting van een ander is niet zo hoog eigenlijk. Maar jezelf zijn vind ik wel belangrijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat je dan verwacht dat andere dat ook hebben. En wanneer dat niet het geval is heb je een probleem.
mannelijke spice girls waren de backstreet boys?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah bah ze zijn bij elkaar samengesteld, ipv van 'natuurlijk' bij elkaar gekomen. Dat is niet leuk.
Ze moesten komen omdat ze het tijd vonden voor een mannelijke Spice Girls
he mijn jeugdquote:
kleine meisjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KLB / Lange meisjes
WTF, lange meisjes
Zomervakanties op campings in Zuid-Frankrijk en Italiequote:
Kijk maar wikipedia van 5ive, staat dat de platenmaatschappijen het tijd vonden voor een mannelijke spice girls en daarom gingen ze uit 3000 man 5 mensen selecteren om een boyband te vormen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mannelijke spice girls waren de backstreet boys?
quote:
One Direction en Justin Bieber en zooi zijn ook totaal geen artiesten die een `carriere' tegemoet gaan zien. 5 jaar fame en dan is het klaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kijk maar wikipedia van 5ive, staat dat de platenmaatschappijen het tijd vonden voor een mannelijke spice girls en daarom gingen ze uit 3000 man 5 mensen selecteren om een boyband te vormen.
Dat soort uitgeselecteerde boybands houden sws nooit lang stand
One Direction is er ook alleen nog maar omdat contract tot 2015 of weet ik veel is
Moet gelijk aan dit nummer denkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laatste zomervakantie dat mijn ouders nog bij elkaar waren![]()
Wel lekker nummer
Sure? Ik denk dat Bieber echt wel in de mensens geheugen zal blijven, en ik weet zeker dat wel 1 iemand van 1D als soloartiest gaat doorbreken. Zeker weten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
One Direction en Justin Bieber en zooi zijn ook totaal geen artiesten die een `carriere' tegemoet gaan zien. 5 jaar fame en dan is het klaar.
Ik zeg ook niet dat iedereen ze weer vergeetquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sure? Ik denk dat Bieber echt wel in de mensens geheugen zal blijven, en ik weet zeker dat wel 1 iemand van 1D als soloartiest gaat doorbreken. Zeker weten.
Maar de enige groepen die ik ken die succesvolle soloartiesten hebben opgeleverd zijn Destinys Child en *NSYNC dus misschien heb je gelijk ja
Denk dat Take That toch ook best wel een succesvolle solo artiest heeft opgeleverdquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sure? Ik denk dat Bieber echt wel in de mensens geheugen zal blijven, en ik weet zeker dat wel 1 iemand van 1D als soloartiest gaat doorbreken. Zeker weten.
Maar de enige groepen die ik ken die succesvolle soloartiesten hebben opgeleverd zijn Destinys Child en *NSYNC dus misschien heb je gelijk ja
Vergeet de impact van Justin Timberlake niet, na 6 jaar een album hebben dat in 44 landen op #1 komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen ze weer vergeetik zeg dat ze 5 jaar hits maken en `beroemd'' zijn. En daarna ebt het af. Het wordt geen muziek-legende die meer dan 30-50 jaar in het vak zal zitten.
Ojaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat Take That toch ook best wel een succesvolle solo artiest heeft opgeleverd
Ik heb het over Justin Bieber. En 1D als band. als er iemand solo doorbreekt kan natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vergeet de impact van Justin Timberlake niet, na 6 jaar een album hebben dat in 44 landen op #1 komt.
Alsof hij wel veelbelovend was toen ie nog in dat groepje zat.
Dat gekreun van dat wijf, goffedommequote:
Trustenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gekreun van dat wijf, goffedomme
Ik zie Harry Styles nog echt wel een grote naam worden in de popindustrie. En ik denk dat Justin Bieber's muziekcarriere idd wel gauw gaat stoppen. Zijn fans worden ouder en hij is wel juist een artiest die het moet hebben van zijn fans.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het over Justin Bieber. En 1D als band. als er iemand solo doorbreekt kan natuurlijk altijd.
Welterustenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Bullshit die gozer loopt al een aantal jaar meequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zie Harry Styles nog echt wel een grote naam worden in de popindustrie. En ik denk dat Justin Bieber's muziekcarriere idd wel gauw gaat stoppen. Zijn fans worden ouder en hij is wel juist een artiest die het moet hebben van zijn fans.
met dat boksen tussen al die mensen door, ik vond het wel cool altijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Die jan wayne![]()
Semi erotische clip alles
4 jaar. Tja ik weet niet hoor, ik denk dat zodra er een nieuw product is de meisjes wel overlopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bullshit die gozer loopt al een aantal jaar mee
de meiden van zijn 1ste hit zijn nu 16-18 en hij heeft er weer een hoop 12 jarige meiden bij.
same story als K3, die blijven toch wel bestaan
Denk het niet, Justin bieber word behoorlijk onderschatquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
4 jaar. Tja ik weet niet hoor, ik denk dat zodra er een nieuw product is de meisjes wel overlopen.
jouw UIquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Die jan wayne![]()
Semi erotische clip alles
Denk ik niet hoor, wie was er voor JB zo populair dan eigenlijk? Echt in die mate en vorm?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk het niet, Justin bieber word behoorlijk onderschat
Niemand, hij was de eerste in de game zegmaar,quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, wie was er voor JB zo populair dan eigenlijk? Echt in die mate en vorm?
Chris Brown tja, die is ook eigenlijk alleen nog maar in de spotlights omdat ie iets met Rihanna heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niemand, hij was de eerste in de game zegmaar,
of ja chris brown maargoed daar konden de meeste tienermeisjes zich niet zo in vinden
sowieso pinguquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Credits naar horkje
maar terecht
nee die ken ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Kudo`s voor mensen die deze nog kennen.
En kunnen meezingen
Was voor jouw tijd denk ikquote:
meezingen nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
En kunnen meezingen
Ik kan echt nog vrolijk worden van deze muziek hoorquote:
Ken m jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
En kunnen meezingen
ik vond het toen ik heel jong was echt geniaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond het al toen ik klein was maar een raar programma.
wesquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
En kunnen meezingen
Ik snapte het niet, ze praatten niet toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het toen ik heel jong was echt geniaal
Ja geniaal tochquote:
popmuziek in de periode 1998-2008quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan echt nog vrolijk worden van deze muziek hooris dan 15 jaar geleden zowat maar echt niet veel slechter dan popmuziek van nu
Gast..quote:
nee ze maakte geluidjes... je moest het begrijpen uit hun klanken en lichaamstaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snapte het niet, ze praatten niet toch?
ja heerlijkquote:
24 voorlopigquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarre moeraskat hoe oud ben jij dan?
te oudquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ze maakte geluidjes... je moest het begrijpen uit hun klanken en lichaamstaal
[..]
ja heerlijk
[..]
24 voorlopig
Ciaoquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Moeraskat heeft goeie muzieksmaak volgens mij
nieuw vlees in het topic en we duiken er meteen boven opquote:
Zo rollen we hierquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nieuw vlees in het topic en we duiken er meteen boven op![]()
?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je paar jaar jonger was geweest had ik je nummer geregeld
Ja moet je vooral O-zone hier dumpenquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je paar jaar jonger was geweest had ik je nummer geregeld
Ja die is lekkerquote:
9 jaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]als jij nou wat ouder zou zijn. pakweg 26
Oh ik dacht dat we muziek van vroeger aan het dumpen warenquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet je vooral O-zone hier dumpendan regel je eerder het nummer van Trollie
Echt vroegerquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we muziek van vroeger aan het dumpen waren
toen begon ik net jetsers te krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoor nu pas dat er ook engels in voor komt
pics van je jetsersquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toen begon ik net jetsers te krijgen
quote:
Mi gadoquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Foto's van jetsers mogen in DM gaarne
dan mis ik de lambadaquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan mis ik de lambadaen coca jambo
![]()
dit is ' oud ' voor mij dan
quote:
Weet ik weet ikquote:
quote:
strafbaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Foto's van jetsers mogen in DM gaarne
Want?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]'feel my heart and make me happy ''
![]()
![]()
[..]
strafbaar
moet ik nog verzinnen, geef me even de tijdquote:
Je bent meerderjarigquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
[..]
strafbaar
En Gigi?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
[..]
strafbaar
oh die tijdenquote:
inderdaadquote:
Hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh die tijden]
ik voel de herinneringen gewoon uit me stromen![]()
eerste 'echte' verliefdheid.. met vriendinnen giechelen om die ene jongen. Vreselijkquote:
krijg ik dan een foto van jouw piemol?quote:
Van mijn hoofd mag welquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
krijg ik dan een foto van jouw piemol?
met briefje ' voor moeraskat? '
Wat schattigquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eerste 'echte' verliefdheid.. met vriendinnen giechelen om die ene jongen. Vreselijk![]()
![]()
![]()
en dan op je flikker krijgen dat je te laat thuis was.![]()
er waren nog zulke liedjes... ff denken..
even een collectie uit de tijd:quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eerste 'echte' verliefdheid.. met vriendinnen giechelen om die ene jongen. Vreselijk![]()
![]()
![]()
en dan op je flikker krijgen dat je te laat thuis was.![]()
er waren nog zulke liedjes... ff denken..
dan hebben we geen dealquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van mijn hoofd mag wel![]()
met briefje
wel hequote:
we missen deze nogquote:
Als ik verliefd was/ben hou ik anders zo veel mogelijk mijn bekquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan hebben we geen deal
[..]
wel he
[..]
we missen deze nog
Nee hoor, ik geen foto van jouw piemol, jij geen foto van mijn jetsers.quote:
Maar eye of the tiger is niet echt een nummer waarbij je moest giechelen om een jongen denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan hebben we geen deal
[..]
wel he
[..]
we missen deze nog
Hehe, dat is typisch iets voor jongens/mannen denk ik. Als je als meisje in die tijd verliefd was vertelde je dat aan een vriendin en binnen 5 minuten wist je hele vriendengroep er van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik verliefd was/ben hou ik anders zo veel mogelijk mijn bek
Bij mij zou het zelfs strafbaar zijn trouwensquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geen foto van jouw piemol, jij geen foto van mijn jetsers.
nee, daarop ging ik los in de discotheekquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar eye of the tiger is niet echt een nummer waarbij je moest giechelen om een jongen denk ik
Daarom vertel ik nooit iets aan meisjes, gaat neit goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hehe, dat is typisch iets voor jongens/mannen denk ik. Als je als meisje in die tijd verliefd was vertelde je dat aan een vriendin en binnen 5 minuten wist je hele vriendengroep er van.
goedzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom vertel ik nooit iets aan meisjes, gaat neit goed
ohquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij mij zou het zelfs strafbaar zijn trouwens
quote:
omgquote:
23quote:
1989 dus?quote:
90quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1989 dus?ik 1988
goede generatie
ohquote:
Wel de versie van Jan Waynequote:Op donderdag 21 maart 2013 01:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh
nou hier gingen we op los joh![]()
oh ja das waar ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel de versie van Jan Wayne![]()
Cascada
Ik vertelde het netquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:45 schreef Moeraskat het volgende:
ik zie me nog schreeuwen![]()
''BECAUSE OF THE NIGHT ''
ge-wel-digquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vertelde het netIk ging helemaal los op dat nummer op een schoolfeestje.
Viel bijna flauw van de hitte
Dat is saai dudequote:Op donderdag 21 maart 2013 01:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wij rockte alleen metalcore op schoolfeestjes
METALCORE IS NIET SAAI VERDOMMEquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is saai dudeGewoon oldskool dance-muziek
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wij rockte alleen metalcore op schoolfeestjes
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is saai dudeGewoon oldskool dance-muziek
jij ging zeker hier op los?quote:
Mijn eerste schuifelen was op Complicated van Avrilquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij ging zeker hier op los?
om lekker recalcitrant van 'andere' muziek te houden
Avril lavignequote:Op donderdag 21 maart 2013 01:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij ging zeker hier op los?
om lekker recalcitrant van 'andere' muziek te houden
hoe morantischquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Mijn eerste schuifelen was op Complicated van Avril
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:51 schreef Moeraskat het volgende:
mijn eerste keer zoenen ( in het openbaar ) was op
en daarna gillend naar buiten en een vriendin achter me aanslepend de disco uittrekken
in mijn tijd was dreadlockpussy nog echt dik metal.quote:
Godver wat een fout nummer om op te zoenen. Half schurend zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:51 schreef Moeraskat het volgende:
mijn eerste keer zoenen ( in het openbaar ) was op
en daarna gillend naar buiten en een vriendin achter me aanslepend de disco uittrekken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godver wat een fout nummer om op te zoenen. Half schurend zekerzoals nu al die breezersletjes
Karige muziekquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in mijn tijd was dreadlockpussy nog echt dik metal.
boswachter?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]inderdaad..
toen was dat nog niet breezertoen was de breezer er geloof ik nog niet eens 'echt'..
of alleen de oranje en de groene versie. wat ik overigens nog super ranzig vond ook.
flugel was het... en dat andere spul... met die pet als dop.. paars met ogen op het etiket.
nee geen boswachterquote:
ken je dat wel ?quote:
Ben je ook wel tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me echt een klein kind nu
hoeft niet hurquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me echt een klein kind nu
noem het dan ook niet karigquote:
awquote:
Bob Sinclair is ook tof jaquote:
door dat nummer werden er ontzettend veel springtouwen verkochtquote:
dit was zo'n liedje toen ik voort eerste een vriendje had met een autoquote:
jij krijgt nooit mijn nummer heb ik net besloten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga fok-ict en VA vanacht wakkerbellen
Haha doe maar nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan blijf ik hele nacht wakkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij krijgt nooit mijn nummer heb ik net besloten.
oma gaat naar bedbedankt voor het entertainment.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij krijgt nooit mijn nummer heb ik net besloten.
oma gaat naar bedbedankt voor het entertainment.
Ballonquote:
Kapsalonquote:
Pardonquote:
Jargonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |