Nu even wel, kijk maar naar de ava's van chufi en mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eendjes eendjes, ik zit toch niet in het topic badeendjes he
oh dat, nu snap ik hem katrien en donaldquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
UI-eendjes en in warm water graag.
Maar hosselen mag hier: 40+ / 40+ hosseltopic
En je UI is nog net niet zo mooi als IRL .... Zat ff op het drogequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar toch is het leuk om samen in de Fok!-vijver zwemmen chufi![]()
Ik ben niet hosselbaar Heks, dus er zij geen hinkbalknuppels nodig
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar toch is het leuk om samen in de Fok!-vijver zwemmen chufi![]()
Ik ben niet hosselbaar Heks, dus er zij geen hinkbalknuppels nodig
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En je UI is nog net niet zo mooi als IRL .... Zat ff op het droge
Ik hink, waar je maar wiltquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?
Tuurlijk ! Ik hou me aan mn natje en droogjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wel regelmatig met je pootjes in het water hoor.
Voor als het toch uit de hand looptquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?
Welnee joh, typvautjes zijn juist leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het toch uit de hand loopt![]()
Het is nog even wennen dat typen op een iPad, maar het gaat steeds beter, ik moet mijn posts gewoon beter door lezen voordat ik op verzenden klik.
Niets is wat het lijkt hč, dat weet je toch wel?quote:
Over eendjes gesproken.....quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt hč, dat weet je toch wel?
Ik ben daar eigenlijk nog al pietluttig in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Welnee joh, typvautjes zijn juist leuk
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou toch eens in het hosseltopic kijken
Je kunt er ook mee spelen iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk nog al pietluttig in.
Maar soms zijn typefoutjes inderdaad wel leuk, zoals happeren in plaats van haperen, die is gewoon grappig.
ff een opfrisserquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendje
ja ja want je weet wat er dan gebeurt hequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het toch uit de hand loopt![]()
Het is nog even wennen dat typen op een iPad, maar het gaat steeds beter, ik moet mijn posts gewoon beter door lezen voordat ik op verzenden klik.
Ooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendje
Ja die ging af op muisquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Sniperdag is ook een leuke!
Had je je sherlock aangezet muis?
Hahahaquote:
Volgend weekend alweer 4 dagen lang ,,,,,quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Sniperdag is ook een leuke!
Had je je sherlock aangezet muis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |