Ik maak je gewoon beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kan maanden durenmijn leven haat me
![]()
ooit
wil het best testenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha godsamme nu wil ik het weten
ik doelde op slapenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
wil het best testenzolang ik er niet hoef te slapen ditdat
en ben bang dat dat ding nog meer herrie maakt
waarom wil je weten hoe dat ding slaaptquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doelde op slapen
Maar dat denk ik ook ja
hou op met trollen je bent er niet erg goed inquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
barbie en britt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet RTL___!!!
Ja. En Hotter den my daughter,quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
barbie en britt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet RTL___!!!
Het erge is dat ze het nog meent ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou op met trollen je bent er niet erg goed in
ik weet al hoe dat ding slaapt,maar jij nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
waarom wil je weten hoe dat ding slaapt
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet al hoe dat ding slaapt,maar jij nog niet
gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
[..]waarom wil je weten hoe ik op dat bed slaap
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het erge is dat ze het nog meent ook
Marlboro is hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Malboro maar dan verkeerd gespeld
SBS zondagavondquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]____
Laat mensen in de waarde ja, er zijn genoeg mensen die RTL kijken en ik ook. k dacht dat jullie wel zo tolerant enzo waren, wij moeten toch ook jullie muzieksmaak accepteren?
Alleen SBS kan echt niet____
Ja, RTL Nieuws, Vandaag de Dag, Metropolis, en jaa alles op Ned3 eigenlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kijk jij ook nog weleens een programma `met'' inhoud?
Ik ben bevooroordeeld en niet tolerant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]____
Laat mensen in de waarde ja, er zijn genoeg mensen die RTL kijken en ik ook. k dacht dat jullie wel zo tolerant enzo waren, wij moeten toch ook jullie muzieksmaak accepteren?
RTL 5 zendt `af en toe'' weleens goede films uit ja *zolang ze de belangrijkste scenes er niet uitsnijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]____
RTLquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben bevooroordeeld en niet tolerant.
RTL
omroep maxquote:
Te vaak,quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja soms gebeuren die dingen gewoon
sure?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omroep max
max geheugentrainer
die talkshow met die versleten wijvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omroep max
max geheugentrainer
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
sure?
die sportprogramma's zijn wel leuk, ik probeer net zo'n sixpack te krijgen als die marokkaan die met de oude dames meedanst.
ach in een leven van ongeveer 80 jaar zal de gemiddelde radius van fucking hard falen wel meevallen uiteindelijkquote:
God bless America is echt perfecte film die laat zien hoe verneukt dat is inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Het trieste is ook nog dat dit soort televisie wordt gestimuleerd, door de idioten die het kijkenLekker naar de Amerikaanse situatie jongens, ga zo door.
FOX newsquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Het trieste is ook nog dat dit soort televisie wordt gestimuleerd, door de idioten die het kijkenLekker naar de Amerikaanse situatie jongens, ga zo door.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Die filmquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
God bless America is echt perfecte film die laat zien hoe verneukt dat is inderdaad.
jaquote:
Daarom dus communisme.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
Ik vind PowNews ''erger'' dan Barbie.
Want Rutger Castricum is onbeschoft tegen oude dametjes, en Barbs niet.
En al die tijd dacht ik dat je serieus was: je bent gewoon een trolquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
heeft iemand nog die foto waarin barbie wordt vergeleken met een zwart bankstel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
Niet op zo'n manier als Rutger, Barbie zal nooit uit kwade wil onbeschoft doen tegen oude dametjes, en ze is trouwens al lang niet meer zo als in Oh Oh.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Barbie is onbeschoft tegen iedereen. Ik hoop dat dat kind binnen het jaar uit huis wordt geplaatst door jeugdzorg
ik doe dat wel een keertjequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ik het nu terugkijken maar ik vind het al een beetje laat
En morgen geen tijd
slaap lekker promquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga FOK! afsluiten.
Doei en trusten alvast!
Ik was er nogquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Ik ben even weg en opeens niemand meer in tc
Doeiquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga FOK! afsluiten.
Doei en trusten alvast!
echt nietquote:
VAquote:
trustenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga FOK! afsluiten.
Doei en trusten alvast!
Jij ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
trusten
Ik ga ook, fijne nacht allemaal
Wel. Jij had je laptop dicht en daarna in eens wegquote:
Wel waarin Barbie wordt vergeleken met Beyonce, beide blonde negerinnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heeft iemand nog die foto waarin barbie wordt vergeleken met een zwart bankstel?
hitler was erger dan stalin, dus stalin is zo slecht nog niet. Drogredenering eerste klasquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
Ja mijn paps wilde even een gesprek voerenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel. Jij had je laptop dicht en daarna in eens weg
Voor zover ik google is ie goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/j(...)t_1_9000000012237914
Zal ik deze kopen of is die niet zo goed?
Alles goed?quote:
Wat wil je er mee?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Zal ik deze kopen of is die niet zo goed?
Truste broertjequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
trusten
Ik ga ook, fijne nacht allemaal
ok.. dat je beyonce dat aandoetquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel waarin Barbie wordt vergeleken met Beyonce, beide blonde negerinnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweelingzusjes
Filmenquote:
en ditquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hitler was erger dan stalin, dus stalin is zo slecht nog niet. Drogredenering eerste klas
Wat doe ik haar aan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ok.. dat je beyonce dat aandoet
Hoezo dan? Hij is niet heel duur op zich...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een iets goedkopere gaan imo.
waarom reageer je niet op Trollscience? Hij heeft een goed puntquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
Ik dacht dat jullie Beyonce lelijk en onaantrekkelijk vonden enzo
In het donker is ie geniaal zie ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo dan? Hij is niet heel duur op zich...
Omdat ik het geen goed punt vind en ik waarschijnlijk toch alleen sta in een eventuele discussie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarom reageer je niet op Trollscience? Hij heeft een goed punt
Gaat gaat met jou?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik google is ie goed
[..]
Alles goed?![]()
Nee valt inderdaad mee, maar volgens mij heb je voor minder redelijk dezelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo dan? Hij is niet heel duur op zich...
dat filmpje wat je stuurde is van een andere camera hequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In het donker is ie geniaal zie ik
Hij doet het goed zie ik!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat filmpje wat je stuurde is van een andere camera he
Hmm, ja true.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee valt inderdaad mee, maar volgens mij heb je voor minder redelijk dezelfde kwaliteit.
Kutquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat filmpje wat je stuurde is van een andere camera he
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik het geen goed punt vind en ik waarschijnlijk toch alleen sta in een eventuele discussie.
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ja true.
Maar ik vind die jvc er wel mooi uit zien ooken hij is 200 euro goedkoper deze week
ik zoek even een filmpjequote:
confused?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mwah, ik mag neit klagen
Hoi browniequote:
ook voor t eerstquote:
Met jou wel? Op bijna alles wat ik post reageer je met: Oke, boeit me niet, of wat dan ook. Jij bent degene hier die nooit normaal reageert wausquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]godver met jou is toch ook geen fatsoenlijke discussie te voeren
hopiquote:
Niks echt speciaals te melden hoorquote:
hopi?quote:
Ja super nicequote:
niet wetenquote:
niet gelijk hatenquote:
Jammerquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks echt speciaals te melden hoor
Ja of je moet iets willen wetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer
Had wel zin in leesstof
Ik vind Simone van der Vlugt wel een goede schrijfsterquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer
Had wel zin in leesstof
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarom reageer je niet op JRRY? Hij heeft een goed punt
Huh?quote:
Ze heeft wat heetheid hoor. Niet mijn type enzo, maar tochquote:
wat heeft dat met disscussiëren te maken? Wat haal je voor domme irrelevante zaken erbijquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met jou wel? Op bijna alles wat ik post reageer je met: Oke, boeit me niet, of wat dan ook. Jij bent degene hier die nooit normaal reageert waus
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]godver met jou is toch ook geen fatsoenlijke discussie te voeren
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met jou wel? Op bijna alles wat ik post reageer je met: Oke, boeit me niet, of wat dan ook. Jij bent degene hier die nooit normaal reageert waus
he wie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft wat heetheid hoor. Niet mijn type enzo, maar toch
Ik heb me niet verdiept in de post-geschiedenis van Trollscience. Sorry.quote:
gaaaat en met jou?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat heeft dat met disscussiëren te maken? Wat haal je voor domme irrelevante zaken erbijIk heb al de hele tijd argumenten gegeven maar iedereen is toch tegen je
raar ventje
nou dat klinkt niet heel positiefquote:
Ja maar jij bent gewoon wel normaal, dat verwacht ik van jou ook welquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
Jer, no matter what. I'll be by your side![]()
![]()
Die is ook niet heel interessant nee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb me niet verdiept in de post-geschiedenis van Trollscience. Sorry.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon wel normaal, dat verwacht ik van jou ook wel
moe, ziekjes maar klaar wakkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou dat klinkt niet heel positief![]()
Ja goed, eerste avond sinds dagen zonder barstende koppijn dus
kun je ook inhoudelijk reageren op wat ik zeg?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Het feit dat jij mij vaak genoeg quote zonder dat je er iets nuttigs over te zeggen hebt, heeft wel degelijk met iemand kunnen discussieren te maken, met jou valt blijkbaar toch ook niet te discussieren of wel dan?
Hij komt wel intelligent over en ik ben het met sommige dingen wel eens met hem. Qua discussie voeren weet ik het nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die is ook niet heel interessant nee.
Jullie zijn allebei normaal, ondacks je iets te grote liefde voor b, maar zo hebben we allemaal wel watquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon wel normaal, dat verwacht ik van jou ook wel
Ah gossquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
moe, ziekjes maar klaar wakker
ondacks jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei normaal, ondacks je iets te grote liefde voor b, maar zo hebben we allemaal wel wat
Nouja ik ben een raar ventje volgens Trollscience, enquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei normaal, ondacks je iets te grote liefde voor b, maar zo hebben we allemaal wel wat
Dus ik weet nog niet of ik wel zo normaal ben hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij = trollscience komt wel intelligent over
Je bent normaal alleen fok-it is dat niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja ik ben een raar ventje volgens Trollscience, en
[..]
Dus ik weet nog niet of ik wel zo normaal ben hoor![]()
Ik vraag het me erg sterk af.
Huilenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent normaal alleen fok-it is dat niet.
Fok-it
Huh hoezo zeg je dat? Ik heb nooit gezegd dat jij abnormaal bent?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja ik ben een raar ventje volgens Trollscience, en
[..]
Dus ik weet nog niet of ik wel zo normaal ben hoor![]()
Ik vraag het me erg sterk af.
Nee maar trollscience welquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh hoezo zeg je dat? Ik heb nooit gezegd dat jij abnormaal bent?
Bewaar je deze post even tot de laatste speelronde?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent normaal alleen fok-it is dat niet.
Fok-it
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bewaar je deze post even tot de laatste speelronde?
Ik ook van jou hoorquote:
IS TE MERKEN JA!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA IK HEB TYPAIDS LAAT ME
Jij reageert ook niet normaal als ik het niet over die popnegerin heb.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Trollscience het volgende:
Oh dus omdat ik moe word van je oeverloze gezeik over een of andere popnegerin ben ik onbetrouwbaar in discussies en word alles wat ik zeg verworpen. Als je op die manier denkt ben je een raar ventje inderdaad. Ignorance is bliss
nee, koppijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah gossiedereen is ziek aan het worden of is het al
buikpijn zeker?
Laat gaan johquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Trollscience het volgende:
Oh dus omdat ik moe word van je oeverloze gezeik over een of andere popnegerin ben ik onbetrouwbaar in discussies en word alles wat ik zeg verworpen. Als je op die manier denkt ben je een raar ventje inderdaad. Ignorance is bliss
Nieuwe sig!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor1 van de weinige leuke neuzen hier op FOK!
Normaal reageren is relatiefquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij reageert ook niet normaal als ik het niet over die popnegerin heb.
hmquote:
Die karikaturen zijn echt geniaalquote:
en dan werken en leren.quote:
Dan maar denken aan de zomervakantie?quote:
haters make you famousquote:
daarbij heeft iedere user wel iets om geirriteerd van te rakenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
lol, jer mag niet eens over beyonce posten. Als hij dat wilt, laat hem dan. Als je er last van hebt, probeer het dan gewoon te negeren
Het is dat 4/5 van zijn posts over beyonce gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
lol, jer mag niet eens over beyonce posten. Als hij dat wilt, laat hem dan. Als je er last van hebt, probeer het dan gewoon te negeren
doe ik normaal ook wel maar ik heb ranja gedronken en dat brengt vaak een minder leuke kant van me naar bovenquote:
Ja maar ik heb jou liever neit als hater, heb ik anderen voorquote:
Ja maar je kunt toch niet zeggen dat hij dat niet meer mag doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het is dat 4/5 van zijn posts over beyonce gaan![]()
Het begint gewoon vervelend te worden. dat jij er overheen kijkt á la maar voor de rest kan het gewoon als vervelend ervaren worden
4/5 is overdreven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het is dat 4/5 van zijn posts over beyonce gaan![]()
Het begint gewoon vervelend te worden. dat jij er overheen kijkt á la maar voor de rest kan het gewoon als vervelend ervaren worden
oh okequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik heb jou liever neit als hater, heb ik anderen voor
DOEN DOEN DOEN DOEN!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
ik kan bij iedere user hier wel iets noemen.
Daar heb je geen gelijk in. Maar het heeft geen zin om het te zeggen want volgens mij verandert het niet dusja, dan maar negerenquote:
Nee want stoppen doet hij het toch niet, maar hij kan het wel bijvoorbeeld in een ander topic gaan doen. in MUZ heb je vast wel een beyonce topicquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch niet zeggen dat hij dat niet meer mag doen.
Oh ja. Hypo`s wegen zijn ondoorgrondelijkquote:
Ik wil een regenpakquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
ik wil deze![]()
![]()
![]()
Kijk die filmpjes die erbij zitten
Ik heb vandaag 10x een gepost waarin het woord Beyonce voorkwam, nu 11 keer, en ik heb wel zeker 100-200 posts gepost. 1/10 - 1/20 posts dus. Waarbij daar nog eens 10-20 posts bijkomen die ook weer met die posts te maken hebben kom ik neer op ongeveer 3/15 ofzo. Ik praat genoeg over andere dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je geen gelijk in. Maar het heeft geen zin om het te zeggen want volgens mij verandert het niet dusja, dan maar negeren
Ja kan hij doen, maar als hij het niet doet, dan niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want stoppen doet hij het toch niet, maar hij kan het wel bijvoorbeeld in een ander topic gaan doen. in MUZ heb je vast wel een beyonce topic
nee daar zitten alleen maar mensen die van nirvana enzo houdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want stoppen doet hij het toch niet, maar hij kan het wel bijvoorbeeld in een ander topic gaan doen. in MUZ heb je vast wel een beyonce topic
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
ik wil deze![]()
![]()
![]()
Kijk die filmpjes die erbij zitten
Ja ik wil hem wel, maar mijn ouders willen dat ik ga sparenquote:
Hopelijk snelquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan maar denken aan de zomervakantie?
nee daar zitten vast ook mensen die van beyonce houdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee daar zitten alleen maar mensen die van nirvana enzo houden
jaquote:
Met dat salaris kan beidenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil hem wel, maar mijn ouders willen dat ik ga sparen
Gevoelige boiiquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
I want to cry and I want to love, but all my tears have been used up
Bah gadver, dik vet lelijke koe die ook nog eens gaat zeggen dat we voor dr moeten buigen en dat we bitches zijn, nee die slet mag oprotten van deze aardbol.quote:
quote:
nee niet, alle popmuziek wordt gehaat daarzo. zou eigenlijk een apart subforum voor moeten komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee daar zitten vast ook mensen die van beyonce houden
Ze verdiend anders genoeg centjes dus hou je bekquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bah gadver, dik vet lelijke koe die ook nog eens gaat zeggen dat we voor dr moeten buigen en dat we bitches zijn, nee die slet mag oprotten van deze aardbol.
En ze kan ook niet zingen en dansen al helemaal niet, dat kan Kurt Cobain wel veel beter, zelfs in zijn graf.
CUTEquote:
Bol.com afhaalpunt bij AH XLquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil hem wel, maar mijn ouders willen dat ik ga sparen
Kurt Cobain had geen nummers waarop hij kon dansen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bah gadver, dik vet lelijke koe die ook nog eens gaat zeggen dat we voor dr moeten buigen en dat we bitches zijn, nee die slet mag oprotten van deze aardbol.
En ze kan ook niet zingen en dansen al helemaal niet, dat kan Kurt Cobain wel veel beter, zelfs in zijn graf.
Ja oke truequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met dat salaris kan beiden
huilie huilie down? Awhhh koetjiekoequote:
haar geld kan me niks schelen, ze kan gewoon niks, Kim Kardashian is nog beter in alles.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze verdiend anders genoeg centjes dus hou je bek
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
huilie huilie down? Awhhh koetjiekoe
Overmorgen sta je op joeptjoep?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke true
ik ga morgen bestellen
#Hamsterwangenknijpquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
huilie huilie down? Awhhh koetjiekoe
Nopequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bol.com afhaalpunt bij AH XL
U kunt makkelijk uw bol.com bestelling ophalen bij AH XL. Profiteer nu van 25% korting op topartikelen van bol.com bij bestellingen tussen 18 t/m 31 maart 2013. Haal uw kortingscoupon bij de AH XL Servicebalie. Op=Op
Hier al iets van gezien sofje?
Die snol ken ik eigenlijk niet maar die komt nogal arrogant op me overquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
haar geld kan me niks schelen, ze kan gewoon niks, Kim Kardashian is nog beter in alles.
Preciesquote:
Ben sowieso niet van de grote tetten. Meer dan een handvol is zondequote:
Heb je het al geprobeerd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee niet, alle popmuziek wordt gehaat daarzo. zou eigenlijk een apart subforum voor moeten komen.
Ik vind het (serieus) een tof nummerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vies zeiknummer, te hard en te schreeuwerig.
ik zet ze niet op youtubequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Overmorgen sta je op joeptjoep?
Dit weet ik welquote:
Moet ik een blauw of een zwart colbertje kopen?quote:
flikker toch eens op man, jankbalquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vies zeiknummer, te hard en te schreeuwerig.
JE FOK!-tijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zet ze niet op youtube
Ik maak een archief voor later
Dan kan ik terug kijken om deze wonderschone dagen
Nee dan krijg je haat over je heenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd?
gewoon een topic aanmaken. goeie OP in elkaar flansen en als er mensen lopen te kutten doe je maar een TR ofzo.
Kan niet, godver wat een oorpijn krijg ik als ik dat herrienummer op de radio hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het (serieus) een tof nummer
Vraag het aan VA of LBquote:
Blauw!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik een blauw of een zwart colbertje kopen?
Ik wilde een zwartequote:
Ik weet van niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Vraag het aan VA of LB
Ik ben alleen van brood heverder weet ik nauwelijks wat van acties of whatever
Ja preciesquote:
Dude, ik vind Green Day en Nirvana ook tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef JRRY het volgende:
Stuart ga eens naar goede muziek luisteren
werk niet bij de AH XLquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mss kan jij dan korting regelen voor sof als ze daar geen AH XL hebben
Laat dan die Beyonce zooi achter je als je dit ook kentquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dude, ik vind Green Day en Nirvana ook tof
en Keet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dude, ik vind Green Day en Nirvana ook tof
%^&$^^# dat is pechquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
Oh het s AH XLwij hebben geen XL hier in dit dorp joh
Ook een FOK!-meet filmen natuurlijkquote:
Je wilt het niet eens proberenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dan krijg je haat over je heen
Hier ook trouwens maar van jullie kan ik het hebben
Je begint echt sarcastisch vervelend te worden nu. Serieus wat kan jou het een neuk schelen wie het mag en wie nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laat dan die Beyonce zooi achter je als je dit ook kent
donkerblauwwwquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde een zwarteBij de H&M, maar ze waren een maat te klein dus ik moet naar een andere zaak denk ik. Heb bruiloft binnenkort dus
kun je net zo goed wegblijvenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor want ik heb geen zin in dit gekleuter
Trustenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor want ik heb geen zin in dit gekleuter
Wat is vervelender, posten over Beyonce waar ik echt van hou of dat ik sarcastisch post over muziek die jullie leuk vindenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint echt sarcastisch vervelend te worden nu. Serieus wat kan jou het een neuk schelen wie het mag en wie niet
dat is niet liefquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je net zo goed wegblijven
Wie weet. Zwart stond me wel beter. leuk blousje eronderquote:
ik ga vanaf dan alles filmenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook een FOK!-meet filmen natuurlijk
Gewoon normaal meeposten en af en toe over Beyonce posten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is vervelender, posten over Beyonce waar ik echt van hou of dat ik sarcastisch post over muziek die jullie leuk vinden
Vine app!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga vanaf dan alles filmen
doe ik al een tijdje met mn mobiel enzo
ze is toch belg?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
keet wil naar USA zong ze in een liedje.
ze is ontevreden met nederland tssss
En gaan we nog iets te zien krijgen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga vanaf dan alles filmen
doe ik al een tijdje met mn mobiel enzo
Oh die discussie had ik laatst ook al met Promiquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is net zoiets als zeggen dat je melk niet lust maar je het ondertussen nog nooit geprobeerd hebt
Dat is wel erg makkelijk geroepen. Maar in jouw geval zou dat wel opgaan ja. Jij voegt wat mij betreft werkelijk geen flikker toe aan deze SC. Maar goed, jij vind het blijkbaar leuk anders deed je het nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je net zo goed wegblijven
Ik heb de oplossing.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is vervelender, posten over Beyonce waar ik echt van hou of dat ik sarcastisch post over muziek die jullie leuk vinden
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten en af en toe over Beyonce posten?
zij heeft met ben saundersquote:
's nachts vooral eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik bedorlde dat er altijd wel wat is hier
ik voeg wel een flikker toe, ik ben biseksueel vraag maar aan wpquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk geroepen. Maar in jouw geval zou dat wel opgaan ja. Jij voegt wat mij betreft werkelijk geen flikker toe aan deze SC. Maar goed, jij vind het blijkbaar leuk anders deed je het niet
Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En gaan we nog iets te zien krijgen?
Stu doe eens liefquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk geroepen. Maar in jouw geval zou dat wel opgaan ja. Jij voegt wat mij betreft werkelijk geen flikker toe aan deze SC. Maar goed, jij vind het blijkbaar leuk anders deed je het niet
wasda?quote:
Ja ok. Doe ik toch ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten en af en toe over Beyonce posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |