Ik maak je gewoon beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kan maanden durenmijn leven haat me
![]()
ooit
wil het best testenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha godsamme nu wil ik het weten
ik doelde op slapenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
wil het best testenzolang ik er niet hoef te slapen ditdat
en ben bang dat dat ding nog meer herrie maakt
waarom wil je weten hoe dat ding slaaptquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doelde op slapen
Maar dat denk ik ook ja
hou op met trollen je bent er niet erg goed inquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
barbie en britt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet RTL___!!!
Ja. En Hotter den my daughter,quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
barbie en britt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet RTL___!!!
Het erge is dat ze het nog meent ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou op met trollen je bent er niet erg goed in
ik weet al hoe dat ding slaapt,maar jij nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
waarom wil je weten hoe dat ding slaapt
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet al hoe dat ding slaapt,maar jij nog niet
gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
[..]waarom wil je weten hoe ik op dat bed slaap
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het erge is dat ze het nog meent ook
Marlboro is hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Malboro maar dan verkeerd gespeld
SBS zondagavondquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]____
Laat mensen in de waarde ja, er zijn genoeg mensen die RTL kijken en ik ook. k dacht dat jullie wel zo tolerant enzo waren, wij moeten toch ook jullie muzieksmaak accepteren?
Alleen SBS kan echt niet____
Ja, RTL Nieuws, Vandaag de Dag, Metropolis, en jaa alles op Ned3 eigenlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kijk jij ook nog weleens een programma `met'' inhoud?
Ik ben bevooroordeeld en niet tolerant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]____
Laat mensen in de waarde ja, er zijn genoeg mensen die RTL kijken en ik ook. k dacht dat jullie wel zo tolerant enzo waren, wij moeten toch ook jullie muzieksmaak accepteren?
RTL 5 zendt `af en toe'' weleens goede films uit ja *zolang ze de belangrijkste scenes er niet uitsnijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]____
RTLquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben bevooroordeeld en niet tolerant.
RTL
omroep maxquote:
Te vaak,quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja soms gebeuren die dingen gewoon
sure?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omroep max
max geheugentrainer
die talkshow met die versleten wijvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omroep max
max geheugentrainer
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
sure?
die sportprogramma's zijn wel leuk, ik probeer net zo'n sixpack te krijgen als die marokkaan die met de oude dames meedanst.
ach in een leven van ongeveer 80 jaar zal de gemiddelde radius van fucking hard falen wel meevallen uiteindelijkquote:
God bless America is echt perfecte film die laat zien hoe verneukt dat is inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Het trieste is ook nog dat dit soort televisie wordt gestimuleerd, door de idioten die het kijkenLekker naar de Amerikaanse situatie jongens, ga zo door.
FOX newsquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Het trieste is ook nog dat dit soort televisie wordt gestimuleerd, door de idioten die het kijkenLekker naar de Amerikaanse situatie jongens, ga zo door.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Die filmquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
God bless America is echt perfecte film die laat zien hoe verneukt dat is inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |