Wat is er mis met deze deerne?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drom, doe eens beter plaatje in de op.
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bambi is inmiddels verslaafd aan 4chan?
[..]
Hahahaha
Nu slapen is morgen een fris en fruitige slowchatquote:
* Huppelmuts rent naar Barbs en geeft hem een dikke knuffel!!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts rent naar Barbs en geeft hem een dikke knuffel!!
Oprottenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nein Mann![]()
[ afbeelding ]
Max. temperature: 18°C
Min. temperature: 12°C
Chance of rain: 5%
Chance of thunder: 0%
Arme jongen tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oprottenik zit hier in de regen en koud
Bij Peu niet.quote:
Me so jelly.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:51 schreef Murdera het volgende:
Met Silk een drommel TT delen.
Mijn leven is compleet.
Gisteren was de 2e training hequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Me so jelly.
Maar hoe is je kontje dan nu?
quote:Deze maartmaand gaat waarschijnlijk de boeken in als de koudste van de afgelopen 25 jaar. De gemiddelde temperatuur over de hele maand komt uit op ongeveer 3,0 graden. Dat meldde donderdag weerinstituut MeteoConsult.
Rot eens op op vakantiequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
'Koudste maart in 25 jaar'
[..]
[ afbeelding ]
Ja al een tijdje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt het nu wel eindelijk in elkaar Mur?
Kusjequote:
Wil ik!quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nein Mann![]()
[ afbeelding ]
Max. temperature: 18°C
Min. temperature: 12°C
Chance of rain: 5%
Chance of thunder: 0%
Ja, hier.quote:
Werkt anders primaquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt niet, nog steeds koud en bewolkt.
Dat moet haast wel, ik ben alleen thuis en de zon schijntquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JIj bent natuurlijk het zonnetje in huis.
Je bent dus ook de leukste thuis?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, ik ben alleen thuis en de zon schijnt.
Ook nog eens!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent dus ook de leukste thuis?
Ohnoes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt niet, nog steeds koud en bewolkt.
Simpel leven, maar genieten hierquote:
Waarom is het leven simpel daar?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Simpel leven, maar genieten hierNog steeds geen seconde spijt van dat ik ben vertrokken.
Mijn leven is simpel. Ik werk, na werk gaan we met een paar mensen op het strand een biertje doen. Beetje BBQ-en. That´s all.quote:
Goed leven wel, geen stressjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn leven is simpel. Ik werk, na werk gaan we met een paar mensen op het strand een biertje doen. Beetje BBQ-en. That´s all.
Nee, stress is mij momenteel onbekendquote:
Dat werkt serieus het fijnst hoor, al die gehaaste managers altijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, stress is mij momenteel onbekendKomt voornamelijk door het sfeertje hier. Ook al is het megadruk, nog steeds gaat het er ontspannen aan toe.
Daarom!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat werkt serieus het fijnst hoor, al die gehaaste managers altijd. Doe maar rustig, komt wel af hoor
.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:04 schreef PeuRac het volgende:
Die medicijnen maken me wazig, moe en misselijk en ze helpen niks tegen de pijn, gvd
Een slok en ik ga knock-out denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werkt veul beter joh!
Dat, zit ik heel serieus te overwegen, als er hier een koffieshop zat, had ik al gehaald.quote:
Holy guacamole, compensatiedrang much?quote:
Weg pijn, opgelost, slotje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een slok en ik ga knock-out denk ik.
je zit nu toch in dublin?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat, zit ik heel serieus te overwegen, als er hier een koffieshop zat, had ik al gehaald.
nee joh, gewoon baas boven baas.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamole, compensatiedrang much?
Niet handigquote:
Ik kan nauwelijks naar de wc lopen zonder om te vallenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
je zit nu toch in dublin?
in het centrum (weet niet precies waar, is alweer even geleden, in elk geval vlakbij dat kanaal wat midden door dublin loopt) zit een winkeltje waar ze growspullen en waterpijpen etc verkopen. daar hebben ze ook herbal-jointjes. en die werken verbazend goed, ben van die dingen een paar keer behoorlijk wazig geworden en het effect lijkt erg op dat van weed.
niemand die even de barmhartige samaritaan wil uithangen en dat voor je doet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet handiggevaarlijk zelfs met de meds die ik nu heb.
[..]
Ik kan nauwelijks naar de wc lopen zonder om te vallen
Al mn vrienden zijn nu aan het werk, zoals ik ook zou moeten doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
niemand die even de barmhartige samaritaan wil uithangen en dat voor je doet?
Wat heb je dan precies?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet handiggevaarlijk zelfs met de meds die ik nu heb.
[..]
Ik kan nauwelijks naar de wc lopen zonder om te vallen
urineweg infectiequote:
Nee hij is goed de lulquote:
HUUUUUUUUUquote:
dankquote:
prima......quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Drommel hier lang niet gezien en squat. Vandaar de cheers.
Niet. Morgen weer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
prima......
En hoeveel x heb jij vandaag al gesquat?
Als ik zon had zou ik dat wel willen. Ben ook helemaal klaar met die pokkekou. Wel is het zo dat ik daardoor meer en meer uitkijk naar de warmte en zon dus dat zal zelfs zonder vrij te zijn aanvoelen als vakantie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke
Kan je een beetje meer zon mijn kant opsturen???
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik zon had zou ik dat wel willen. Ben ook helemaal klaar met die pokkekou. Wel is het zo dat ik daardoor meer en meer uitkijk naar de warmte en zon dus dat zal zelfs zonder vrij te zijn aanvoelen als vakantie.
Hehe, verslavend dat zonnetjequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..].... ja dat had ik vanochtend ook idd..... met mijn zonnenbril op autorijden en dan ff in de zon gestaan.... zo heeeeeerrlijk was alleen een beetje laat op mijn werk
Ja dat zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hehe, verslavend dat zonnetjeMaar elk beetje helpt natuurlijk voor een goed gevoel
Overdrijven is ook een vak...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hier vriest het weer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]De zomer komt!
Ik voel het!
Meer koffie!
Vriest? U serious?quote:
Het is hier wel aardig weer... Dat de zon maar snel komt, ik wil rijdenquote:
kolere, dan is het weer hier in Dublin zo erg nog nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Zelfs meteorologen zijn het zat: morgen gevoelstemperatuur van -14
Ik leef met jullie mee, echt waar
Zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kolere, dan is het weer hier in Dublin zo erg nog niet
Sneeuw? Dat zien ze hier maar 1x per 2 jaar johquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat wel jaAlleen hoorde ik wel dat het sneeuwt in Schotland. Dacht dat Ierland en Schotland vaak hetzelfde weer hadden?
Gelukkig heb je regen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sneeuw? Dat zien ze hier maar 1x per 2 jaar joh
Genoeg daarvan jaquote:
Voel je je niet gezegend nu?quote:
Oh heel erg, 100x per minuut opnieuw gedoopt wordenquote:
100x liever sneeuw!quote:
Liever een stralend zonnetjequote:
Ha, ik geloof er niks van. We hebben hier nu al sinds november dat het af en aan sneeuwt en dat is echt niet leuk meer.quote:
Jij hebt liever sneeuw dan regen, dus kijk eens aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef PeuRac het volgende:
Zondag sneeuw in Dublin en Amsterdam, hoop dat mn vlucht niet vertraagd raakt.
Daar blijf ik bij hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt liever sneeuw dan regen, dus kijk eens aan.
Ja, dat zeg ik, je wens wordt vervuld. De eventuele vertraging krijg je er gratis bij.quote:
Als mijn straatje er dan weer zo uit ziet wanneer ik thuis kom, vind ik het niet erg:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, je wens wordt vervuld. De eventuele vertraging krijg je er gratis bij.
Je PI doet wat anders vermoedenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als mijn straatje er dan weer zo uit ziet wanneer ik thuis kom, vind ik het niet erg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het ziet er wel mooi uit, die sneeuw. Maar ik heb het toch liever niet meer na alles wat hier gevallen is...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef PeuRac het volgende:
Zondag sneeuw in Dublin en Amsterdam, hoop dat mn vlucht niet vertraagd raakt.
Het gaat een stuk beter, heb nog wel pijn en ben moe, maar niet meer zo erg als gisteren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja?
Ik hoop ook van niet....
Hoe gaat ie nu met je?
Hi -Engel-quote:
Het is koud daar las ik. Terwijl ik heb gelunched op een terras met een mozzarella salade met een glas wijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi hoi Maltaman!
Het waaaaaaaait hier hard
klopt koud en t waait.... maar t sneeuwt nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Barbusse het volgende:
Het is koud daar las ik. Terwijl ik heb gelunched op een terras met een mozzarella salade met een glas wijn![]()
*proest*quote:
ROFLquote:
Gelukkig maar!!!!quote:
Ik zei gisteren nog tegen een vriendin dat ik beter jou had kunnen opzoeken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is koud daar las ik. Terwijl ik heb gelunched op een terras met een mozzarella salade met een glas wijn![]()
Je bent welkom kerel, maar wel na de verhuizing.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog tegen een vriendin dat ik beter jou had kunnen opzoeken.
Prima, wanneer gaan jullie verhuizen eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent welkom kerel, maar wel na de verhuizing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |