Dit is een gevalletje zak over 't kopske.quote:
chestbrah heeft dan ook echt bijzonder lelijke genetics vergeleken met zijn broerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heeft geen kont en benen man maar wel 14 onderkinnen
tis maar waar je prioriteiten legt
Iell al die adurssss!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marc Lobliner at the moment:
[ afbeelding ]
Sick kent.
wat bijzonder, echt nog nooit van gehoord dat mensen die combinatie aantrkekelijk vindenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
een thing met donker haar en lichte ogen.
lekkere boi. ik zou me laten nemen door hemquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
I would hit, maar ik heb een thing voor mannen met donker haar en lichte ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.Jij nog een paar kg afvallen en zij zal het overwegen, boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
dat pakquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kai: Do you even lift, bro?
[ afbeelding ]
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.Fijn voor je, zet het op Marktplaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben perfect mi mang.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij nog een paar kg afvallen en zij zal het overwegen, boi
Wil je zo graag op mij bieden dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fijn voor je, zet het op Marktplaats.
Ik hou niet van 2e hands.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben perfect mi mang.
[..]
Wil je zo graag op mij bieden dan.Ben niet goedkoop hoor.
DM je nummer maar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\
zulle we daten dan? ben nog maagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |