Dat is niet leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik had een keer een barbie van een vriendinnetje onthoofdmaar ze dacht dat een andere vriendin dat deed en toen wilde ze nooit meer met die vriendin spelen want die had de barbie onthoofd
ik voelde me echt schuldig toenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha omijngod prachtigzo onschuldig maar ondertussen
Maar van Pokémons blijf je ook gvd afquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is niet leukeen vriend van mij had me ooit hetzelfde geflikt met pokemon
hij had al mijn pokemons verwijderd
Ik heb nooit barbies gehadquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voelde me echt schuldig toenmaar ik wilde niet vertellen dat ik het had gedaan want ze had best veel barbies om mee te spelen en ik niet.
Heb jij pokémon gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar van Pokémons blijf je ook gvd afbarbie's oké.
aaaaawhquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voelde me echt schuldig toenmaar ik wilde niet vertellen dat ik het had gedaan want ze had best veel barbies om mee te spelen en ik niet.
plagiaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik had een keer een barbie van een vriendinnetje onthoofdmaar ze dacht dat een andere vriendin dat deed en toen wilde ze nooit meer met die vriendin spelen want die had de barbie onthoofd
ik had die kaarten en was verliefd op ashquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee want dat was voor jongens.
Maar stiekem keek ik het wel op tv
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee want dat was voor jongens.
Maar stiekem keek ik het wel op tv
Ik altijd op mistyquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had die kaarten en was verliefd op ash
Wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hhahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
winx club was leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorwinx club
en totally spiesquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorwinx club
NEE DAT DEED IK NIETquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje dat onschuldige meisje beschuldigen
Ik weet nog dat we ooit op school winx club gingen spelen en toen zei ik dat ik die hoofdelf wilde zijn (quote:
Het beweren dat Tame Impala kut is. Alhoewel Trollscience ook niet vrijuit gaat met het openlijk bekritiseren van The Queen is Dead van The Smiths. Triangeljosties. Allemaal.quote:
hoe oud was je toen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op ashwist ik veel dat hij niet bestond
en jij stopte haar nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE DAT DEED IK NIETdat andere meisje dacht dat zelf
jerryquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan die tunnel die van overal naar WHOOP kon
En ik maar denken dat je lievv wasquote:
weetikveel 8 ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoe oud was je toen?je zag toch wel dat het een tekenfilm was
ben ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je lievv was
Ja maar daar niet en kunnen we elkaars uiterlijk adorerenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ben ik ookmaar tc is stom want dan is het hier zo stil
Niet je hebt bruin haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel 8 ofzo?
Nee ik ben blond
Maar op tc lopen de gesprekken altijd zo... raar...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar daar niet en kunnen we elkaars uiterlijk adoreren
Ben je eigenlijk blondquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja kunstmatige intelligentie
ik ben er toch nogquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ben ik ookmaar tc is stom want dan is het hier zo stil
homo :pppquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we ooit op school winx club gingen spelen en toen zei ik dat ik die hoofdelf wilde zijn () maar zo'n andere jongen vond dat niet mogen omdat ik een jongens was, en toen claimde hij haar godverdomme
![]()
Nog steeds niet vergeven.
omdat blond me niet leuk stondquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je daarmee gestopt
valt wel mee imoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe vaak krijg je reclame met spotify?
95 ofzo hier, en dat is het minimalequote:
Oh ik zie het, even overmaken naar mn paquote:
Soms ineens 2x achter elkaar soms uren nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe vaak krijg je reclame met spotify?
77 is hier de basisbeurs en dan hoor ik nog meer te krijgen als mijn vader zijn inkomen over 2011 binnen hebben want vorig jaar kreeg ik ook 384 euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
95 ofzo hier, en dat is het minimale
Mijn ouders werken allebei dus krijg niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
77 is hier de basisbeurs en dan hoor ik nog meer te krijgen als mijn vader zijn inkomen over 2011 binnen hebben want vorig jaar kreeg ik ook 384 euroeven 300 euro verlies
Maar blond is aantrekkelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat blond me niet leuk stond
ja mijn ouders werken ook allebeiquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei dus krijg niet meer
Wat doe jij als werk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets als een dagje op het werk met twee klanten dus
niet bij mijquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar blond is aantrekkelijk
en mijn salarisquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik zie het, even overmaken naar mn pa
niet alle mannen hoor, anders zou elke vrouw blond moeten zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar mannen vallen op blond
550quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ohquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij valt op alles met een sneequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NeeIk val op van alles van blond tot brunette tot ginger
De meeste wel, dat staat in mijn biologieboekquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet alle mannen hoor, anders zou elke vrouw blond moeten zijn
wow ze heeft echt inkijk niet sexyquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij valt op alles met een snee![]()
![]()
Sorry
zo slechtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als Heppie op mijn valt plet hij me waarschijnlijkdikzak
Zolang ze maar lievv isquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij valt op alles met een snee![]()
![]()
Sorry
IK BEN NIET GOED GENOEG?quote:
GEMEENquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als Heppie op mijn valt plet hij me waarschijnlijkdikzak
Ben jij zo iemand die op heel mager valt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang ze maar lievv is
En lievve lach, leuke ogen plus het feit dat ze geen extreme supersize is helpt ook wel
mwa dat is puur oppervlakkig dan en slaat dus als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De meeste wel, dat staat in mijn biologieboekmet een wetenschappelijk artikel erbij waar ik niets van snap
HIJ ZEGT TOCH DAT MANNEN LIEVER BLOND WILLENquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK BEN NIET GOED GENOEG?
[..]
GEMEEN
OH DAT IS DAN WEL LIEFquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HIJ ZEGT TOCH DAT MANNEN LIEVER BLOND WILLENIK DOE TOCH ALLES OM JOU GELUKKIG TE MAKEN
![]()
SOMS
Vaak welquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die op heel mager valt?
Hup naar de spaarrekening.quote:
het is een wetenschappelijk artikel mutsquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa dat is puur oppervlakkig dan en slaat dus als een lul op een drumstel
hou je bek gewoon als je niet normaal kan antwoordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is een wetenschappelijk artikel muts
Deze vergelijking, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa dat is puur oppervlakkig dan en slaat dus als een lul op een drumstel
Hier ook allesquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Hup naar de spaarrekening.
En nog een beetje voor kleding
VERVELEND VOOR JEquote:
O ik val normaal op iets vollerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak wel
Maar soms zijn er ook wat vollere meisjes supercute
Zo slecht dat je die nog niet kon, had beter van je verwachtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Deze vergelijking, die ga ik onthouden!
Echt een type heb ik niet merk ik vaakquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O ik val normaal op iets voller
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou je bek gewoon als je niet normaal kan antwoorden
watquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Deze vergelijking, die ga ik onthouden!
ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier ook allesMaar wat ik er mee wil weet ik niet
En wat ga je daar mee doen danquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook niet.
Misschien koop ik wel zo'n videocamera. Met zo'n schermpje dat je kunt draaien enzo
Ik kan mijzelf aan de hand slaanquote:
Sorry dat ik je teleurstelquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo slecht dat je die nog niet kon, had beter van je verwacht
Stoute pizza is stout gvd!
Filmenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat ga je daar mee doen dan
Ik wel, dat is niet echt cool, want dan sluit je een heleboel uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt een type heb ik niet merk ik vaak
Ja wat ga je filmen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Filmen
en dan filmpjes monteren![]()
Dat is leuk
Weet ik nietquote:
Doe dat dan maar voortaanquote:
Koop dan een spiegelreflex met goede video. Canon 55D met een 50mm objectiefjequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
http://www.vergelijk.nl/v(...)mgjLYCFaLHtAodG18APw
zoiets hadden wij vroeger
Nah, dan heb je zo'n groot ding. En duur. Ik wil goedkoopquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop dan een spiegelreflex met goede video. Canon 55D met een 50mm objectiefje
Ik val te vaak op iemand merk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wel, dat is niet echt cool, want dan sluit je een heleboel uit
Ja als je dan toch het geld hebtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, dan heb je zo'n groot ding. En duur. Ik wil goedkoop
Ja maar ik wil ook sparen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je dan toch het geld hebt
Dat kan ook knap lastig zijn jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val te vaak op iemand merk ikGaat maar door en ik wil dat niet
water, vuur, dieptes, sommige dierenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook sparen.
Misschien ga ik volgend jaar ook niet naar school en ga ik reizen
Waar heen dan? Maar school zal ik toch wel gaan doen anders komt er nooit meer echt iets vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook sparen.
Misschien ga ik volgend jaar ook niet naar school en ga ik reizen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
water, vuur, dieptes, sommige dieren
en donker ook?
En ik ben te koppig om gewoon iets te laten gaan, hoe onmogelijk ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan ook knap lastig zijn ja
geestenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en donker ook?
eh wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en donker ook?
Nouja als je een meisje leuk vindt is dat ook knap lastigquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik ben te koppig om gewoon iets te laten gaan, hoe onmogelijk ook
Jij masturbeert niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik bedoel bah das toch egt vies!!!!
Nee ik vang hints wel op, maar weet het dan niet zeker en ga toch doorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja als je een meisje leuk vindt is dat ook knap lastigmaar jij bent waarschijnlijk ook te bang om op ze af te stappen he
?
Dat ken ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik vang hints wel op, maar weet het dan niet zeker en ga toch door
I don't know man
Nee ik ga door als het duidelijk is dat het niks wordtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ken ikgewoon toch bang voor afwijzing enzo
zelfs al is het duidelijk
plasquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
uh nee, gadverdammeDaar komt plas uit
O zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik ga door als het duidelijk is dat het niks wordt
Hmm, guess soquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O zoach beter dan vooraf al opgeven he
droogklootquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
uh nee, gadverdammeDaar komt plas uit
hoezo :ppquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zal ie vast hebben ja
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat je droog staat tog xD
jij weetquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
garpig mangquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stom dat JLo zo gauw dood ging, en dat meisje leek vooral op het einde echt gigantisch op JLo zelfquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
HE JER MOOIBOY HOE VOND JIJ DE FILM
hihaho lachen me jouquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha grapig ik sta volgens jou droog en dat is chanant als jongenzijnde lagge XD
Ja erg hequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Stom dat JLo zo gauw dood ging, en dat meisje leek vooral op het einde echt gigantisch op JLo zelf
ghehequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja erg he
had de film al een keer gezien dus dat wist ik al, maar toch leuk dat ze er in zat.
En had je reclame gezien van volgende week?
Ja, maar volgende week van ma t/m za elke dag zo'n leuke film op rtl8quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
ghehe
Dreamgirls
starring
the one and only
queen BEYONCÉ
vrijdag al he.
Oh ik dacht dat je het over Dreamgirls had.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week van ma t/m za elke dag zo'n leuke film op rtl8
Ja en ik zag jlo er ook al in voorbij komen, met dat blauwe aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over Dreamgirls had.
En ok, misschien zit er wel een leuke tussen ja.
ik heb een goed plan: we maken vrijdag 22 maart Beyonce-dag. En de rest van het jaar praat je niet meer over haar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
Vrijdagavond twee Beyoncé-films zelfs, na Dreamgirls komt Obsessed. Waarom achter elkaar____
Is het vrijdag Beyonce-dag :S
Ja idd. JLo is mooi zeker voor een 44-jarigequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik zag jlo er ook al in voorbij komen, met dat blauwe aandus ik hoop op Maid in Manhattan
Neequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb een goed plan: we maken vrijdag 22 maart Beyonce-dag. En de rest van het jaar praat je niet meer over haar.
maar als ik beyonce nou plots ontzettend leuk vind en ik wil er met jrry over praten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb een goed plan: we maken vrijdag 22 maart Beyonce-dag. En de rest van het jaar praat je niet meer over haar.
Ik geef mijn moeder nooit cadeautjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
Je geeft toch ook niet alleen op moederdag cadeautjes aan je moeder :S
Hoge kans dat dat gaat gebeuren, ze is nou eenmaal very likablequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar als ik beyonce nou plots ontzettend leuk vind en ik wil er met jrry over praten?
Dan wurg ik je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maar als ik beyonce nou plots ontzettend leuk vind en ik wil er met jrry over praten?
Ondankbaar mormel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geef mijn moeder nooit cadeautjes.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geef mijn moeder nooit cadeautjes.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_of_geen_kanker.xml
wtf
Wat geef jij dr dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
jaquote:
Welk liedquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
You stole my heart on monday
Kutlied
heb ik Heppie voor.quote:
Regels zijn regels lijkt me en het is met terugwerkende kracht, dus het lijkt me dat de gemeente zich gewoon aan de wet heeft gehoudenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_of_geen_kanker.xml
wtf
Wát zeggen ze, Beyonce minder talentvol van Jennifer Hudson?quote:The Dreamettes
Dreamgirls vertelt het verhaal van de drie jonge vrouwen, Deena, Effie en Lorrell. Eind jaren zestig beginnen ze samen een veelbelovende meidengroep, The Dreamettes. Ze worden ontdekt door een ambitieuze manager (Jamie Foxx), die ze het aanbod van hun leven doet: ze mogen achtergrondzangeressen worden bij James 'Thunder' Early (Eddie Murphy). De problemen beginnen als de mooiere, maar minder talentvolle Deena (Beyoncé Knowles) naar voren wordt geschoven als de centrale dame in het zangtrio in plaats van de stevige Effie (Jennifer Hudson).
ah wat liefquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Soms chocola en soms een bloemetje van de AH en heel soms iets duurders. Zoiets.
Je weet niet waar ik woon en ik vloer iedereen die je op me afstuurtquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heb ik Heppie voor.
Daarom houd ik van hem. Hij kan flessen drinken open maken, hij kan jou wurgen en hij zorgt ervoor dat ik het niet altijd koud krijg.
ik vind hem irritant, het blijft in mn kop zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
is uit de lijst gehaald want ik hoor hem te vaak op het werk al
gast..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Regels zijn regels lijkt me en het is met terugwerkende kracht, dus het lijkt me dat de gemeente zich gewoon aan de wet heeft gehouden
weet ik welquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je weet niet waar ik woon en ik vloer iedereen die je op me afstuurt
Het is gewoon niet meer dan redelijk als iemand bij je woont voor een onbepaalde tijd dat je dan ook onbepaalde tijd een uitkering voor samenwonenden krijgt, en dan is het vreselijk dat die vrouw kanker heeft, dat vind ik echt, maar als je de wet buigt dan blijft die buigen en buigen en buigen en dan raakt het einde zoek.quote:
Dat is een bijzonder liedje voor mij, een van de weinige Nederlandse liedjes die ik leuk vindtquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Laat die ogen maar rollen jongens kom op want dezen is de mijne
ja zelfde bij mijquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder liedje voor mij, een van de weinige Nederlandse liedjes die ik leuk vindt
NEEEEEEE! WAARquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zelfde bij mij
heb hem live gezien
Oh dus als je super naar nieuws te horen krijgt mag je geen aandacht krijgen van je partner.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer dan redelijk als iemand bij je woont voor een onbepaalde tijd dat je dan ook onbepaalde tijd een uitkering voor samenwonenden krijgt, en dan is het vreselijk dat die vrouw kanker heeft, dat vind ik echt, maar als je de wet buigt dan blijft die buigen en buigen en buigen en dan raakt het einde zoek.
eens, typisch voorbeeld ook van de populistische stront die rtl verspreidquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer dan redelijk als iemand bij je woont voor een onbepaalde tijd dat je dan ook onbepaalde tijd een uitkering voor samenwonenden krijgt, en dan is het vreselijk dat die vrouw kanker heeft, dat vind ik echt, maar als je de wet buigt dan blijft die buigen en buigen en buigen en dan raakt het einde zoek.
Ik had kaarten gewonnen van dommelsch cover concert.quote:
Jawel maar als hij bij je intrekt wordt er logischerwijs op je uitkering gekortquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus als je super naar nieuws te horen krijgt mag je geen aandacht krijgen van je partner.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Laat die ogen maar rollen jongens kom op want dezen is de mijne
omfg waarom win jij kaarten, mijn codes in mijn pepsi doppen doen het nooit. en ik heb al 7 pepsi flessen gehad sinds de actie geld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had kaarten gewonnen van dommelsch cover concert.
Jan Smit en Ben Saunders waren er ook, maar die vond ik niet zo leuk
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus als je super naar nieuws te horen krijgt mag je geen aandacht krijgen van je partner.
terecht eigenlijk welquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel maar als hij bij je intrekt wordt er logischerwijs op je uitkering gekort
Inderdaad RTL belicht het ook weer echt van een kantquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eens, typisch voorbeeld ook van de populistische stront die rtl verspreid
hij was woont niet bij haar..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel maar als hij bij je intrekt wordt er logischerwijs op je uitkering gekort
is een liedjuhquote:
Sorry man, herken hem nu welquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
is een liedje een van de grootste NLse hits ever man moet je kennuh
RTL is prima. Niks mis mee. RTL is top, RTL is Barbie, RTL is Britt, RTL is leuke films, RTL is Boulevard, RTL is cool, RTL is buienradar > altijd handig, RTL is fan van Beyonce, RTL is de beste.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad RTL belicht het ook weer echt van een kant
geldtquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
omfg waarom win jij kaarten, mijn codes in mijn pepsi doppen doen het nooit. en ik heb al 7 pepsi flessen gehad sinds de actie geld.
Ik lees barbie en brittquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
RTL is prima. Niks mis mee. RTL is top, RTL is Barbie, RTL is Britt, RTL is leuke films, RTL is Boulevard, RTL is cool, RTL is buienradar > altijd handig, RTL is fan van Beyonce, RTL is de beste.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
RTL is prima. Niks mis mee. RTL is top, RTL is Barbie, RTL is Britt, RTL is leuke films, RTL is Boulevard, RTL is cool, RTL is buienradar > altijd handig, RTL is fan van Beyonce, RTL is de beste.
fictieve figuren adorerenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aaaaaarrrrrgghhhquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
geldt
ik weet niet, kreeg opeens die kaarten
Hij was meer dan drie dagen per week bij haar zoals zij had aangegeven, de gemeente had haar ook kunnen pakken voor fraude en de hele uitkering stop zetten, imo hebben ze het netjes aangepakt.quote:
Ik hoop dat dit een grap isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
ook met mauro toen, alle commerciële media zat er gelijk bovenop over hoe zielig het wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad RTL belicht het ook weer echt van een kant
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind barbie nog wel grappig afentoe
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap is
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap is
door types zoals jij gaat nederland kapotquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar BNN is leuker wel ja.
Herkenbaar wel, Hypo moet een tweepersoonsbed nemen vind ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar hij slaapt wel lekker an sich
Inderdaad doodsneu natuurlijk voor zo'n kind maar de regering kan niet zomaar zeggen dat die persoon maar even mag blijven. Je kan niet voor iemand even snel een uitzondering maken want dan worden er al snel meer uitzonderingen gemaakt, en uiteindelijk ook uitzonderingen die mensen in het nadeel kunnen werken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook met mauro toen, alle commerciële media zat er gelijk bovenop over hoe zielig het waswetten zijn gewoon wetten, en ook als je kanker hebt of als je al 10 jaar in nederland woont
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
door types zoals jij gaat nederland kapot
yup dat kloptquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar hij slaapt wel lekker an sich
Hypo moet niksquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, Hypo moet een tweepersoonsbed nemen vind ik.
Waarom? Ik denk eerder door types die crimineel gedrag vertonen, laag opgeleid zijn en geen reet uitvoeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
door types zoals jij gaat nederland kapot
Hoi Promi homii lobiiquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heet ik en de rest?
Ik zal je nog eens begroeten
Neem ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, Hypo moet een tweepersoonsbed nemen vind ik.
Maar dat is Barbie. Enkel komt zij op TV en toont ze stupide gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk eerder door types die crimineel gedrag vertonen, laag opgeleid zijn en geen reet uitvoeren.
waarom verkopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
aaaaaarrrrrgghhh
ik zou graag Beyonce kaarten willen winnen van Pepsi.
en dan doorverkopen voor 300,-
Of gewoon zelf gaan, lijkt me ook wel tof eigenlijk
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neem ik ookooit
![]()
waarom neem jij geen tweepersoonsbed dan
Nicequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bambambam op een surpriseparty draaien ¤100 in de pocket
Prima prima. Met jou ook?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
Hoe is het?
Ik probeer niet grappig te zijn, ik ben serieus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
humor ten top die vriend van jou, klasse.
Maar ik ben niet zo, jij stelt zonet dat ik zo ben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dat is Barbie. Enkel komt zij op TV en toont ze stupide gedrag.
wtf is dat voor kutzin dan Heppie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dat is Barbie. Enkel komt zij op TV en toont ze stupide gedrag.
als je dat niet vindt heb ik nog een mooie bank voor je of een bouncebed, volgens mij zou je het daar niet eens op kunnen doen omdat je omhoog veertquote:
Maar jij vindt haar wel geweldig dus prijs jij dat soort gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo, jij stelt zonet dat ik zo ben.
IK WOU GAAN SLAPEN BAKKES HOUWENquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wtf is dat voor kutzin dan Heppie.
'Zij komt enkel op TV om stupide gedrag te vertonen'
ga gewoon zelf johquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat je daar heel veel geld voor kan krijgen. Er zijn nog grotere fans dan ik.
ik denk dat dat bed de hele kamer door springt ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je dat niet vindt heb ik nog een mooie bank voor je of een bouncebed, volgens mij zou je het daar niet eens op kunnen doen omdat je omhoog veert
awwwquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
snelmaar ziek en zo nu toch
ga ergens anders wonen
Ja, omdat het geweldig is. Dingen die geweldig zijn moeten geprezen worden. Het aantal mensen dat het geweldig vindt geeft ook aan hoe goed het is, ook al is het slecht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar jij vindt haar wel geweldig dus prijs jij dat soort gedrag.
Wel 5 uur non-stop, maar achquote:
haha godsamme nu wil ik het wetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik denk dat dat bed de hele kamer door springt ofzo
Godsamme die MI![]()
Nee hoor ik lig altijd perfect
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Zoveel kijkcijfers hebben die programmas van haar niet hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, omdat het geweldig is. Dingen die geweldig zijn moeten geprezen worden. Het aantal mensen dat het geweldig vindt geeft ook aan hoe goed het is, ook al is het slecht.
Nee ze deed Havo ze is slimmer dan menig FOK!ker zelfs.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Dan kan ik Britt nog meer waarderen. Die is net zo dom. alleen die heeft nog wel enig fatsoen in haar hoofd.
Denk aan het geldquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel 5 uur non-stop, maar ach
kan tochquote:
Dat laatste snap ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, omdat het geweldig is. Dingen die geweldig zijn moeten geprezen worden. Het aantal mensen dat het geweldig vindt geeft ook aan hoe goed het is, ook al is het slecht.
Hoezo is het geweldig?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
my mind on the money and my money on my mindquote:
Dat ze havo deed wil niet automatisch zeggen dat ze slimmer isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze deed Havo ze is slimmer dan menig FOK!ker zelfs.
Vorig seizoen liep dik tegen 600.000-800.000 kijkers aan, dat is mijlenver boven het RTL5-zendergemiddelde.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Zoveel kijkcijfers hebben die programmas van haar niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |