Dat is niet leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik had een keer een barbie van een vriendinnetje onthoofdmaar ze dacht dat een andere vriendin dat deed en toen wilde ze nooit meer met die vriendin spelen want die had de barbie onthoofd
ik voelde me echt schuldig toenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha omijngod prachtigzo onschuldig maar ondertussen
Maar van Pokémons blijf je ook gvd afquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is niet leukeen vriend van mij had me ooit hetzelfde geflikt met pokemon
hij had al mijn pokemons verwijderd
Ik heb nooit barbies gehadquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voelde me echt schuldig toenmaar ik wilde niet vertellen dat ik het had gedaan want ze had best veel barbies om mee te spelen en ik niet.
Heb jij pokémon gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar van Pokémons blijf je ook gvd afbarbie's oké.
aaaaawhquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voelde me echt schuldig toenmaar ik wilde niet vertellen dat ik het had gedaan want ze had best veel barbies om mee te spelen en ik niet.
plagiaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik had een keer een barbie van een vriendinnetje onthoofdmaar ze dacht dat een andere vriendin dat deed en toen wilde ze nooit meer met die vriendin spelen want die had de barbie onthoofd
ik had die kaarten en was verliefd op ashquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee want dat was voor jongens.
Maar stiekem keek ik het wel op tv
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee want dat was voor jongens.
Maar stiekem keek ik het wel op tv
Ik altijd op mistyquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had die kaarten en was verliefd op ash
Wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hhahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
winx club was leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorwinx club
en totally spiesquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alle jongens keken ook meisjesprogramma's hoorwinx club
NEE DAT DEED IK NIETquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje dat onschuldige meisje beschuldigen
Ik weet nog dat we ooit op school winx club gingen spelen en toen zei ik dat ik die hoofdelf wilde zijn (quote:
Het beweren dat Tame Impala kut is. Alhoewel Trollscience ook niet vrijuit gaat met het openlijk bekritiseren van The Queen is Dead van The Smiths. Triangeljosties. Allemaal.quote:
hoe oud was je toen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op ashwist ik veel dat hij niet bestond
en jij stopte haar nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE DAT DEED IK NIETdat andere meisje dacht dat zelf
jerryquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan die tunnel die van overal naar WHOOP kon
En ik maar denken dat je lievv wasquote:
weetikveel 8 ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoe oud was je toen?je zag toch wel dat het een tekenfilm was
ben ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je lievv was
Ja maar daar niet en kunnen we elkaars uiterlijk adorerenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ben ik ookmaar tc is stom want dan is het hier zo stil
Niet je hebt bruin haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel 8 ofzo?
Nee ik ben blond
Maar op tc lopen de gesprekken altijd zo... raar...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar daar niet en kunnen we elkaars uiterlijk adoreren
Ben je eigenlijk blondquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja kunstmatige intelligentie
ik ben er toch nogquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ben ik ookmaar tc is stom want dan is het hier zo stil
homo :pppquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we ooit op school winx club gingen spelen en toen zei ik dat ik die hoofdelf wilde zijn () maar zo'n andere jongen vond dat niet mogen omdat ik een jongens was, en toen claimde hij haar godverdomme
![]()
Nog steeds niet vergeven.
omdat blond me niet leuk stondquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je daarmee gestopt
valt wel mee imoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe vaak krijg je reclame met spotify?
95 ofzo hier, en dat is het minimalequote:
Oh ik zie het, even overmaken naar mn paquote:
Soms ineens 2x achter elkaar soms uren nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe vaak krijg je reclame met spotify?
77 is hier de basisbeurs en dan hoor ik nog meer te krijgen als mijn vader zijn inkomen over 2011 binnen hebben want vorig jaar kreeg ik ook 384 euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
95 ofzo hier, en dat is het minimale
Mijn ouders werken allebei dus krijg niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
77 is hier de basisbeurs en dan hoor ik nog meer te krijgen als mijn vader zijn inkomen over 2011 binnen hebben want vorig jaar kreeg ik ook 384 euroeven 300 euro verlies
Maar blond is aantrekkelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat blond me niet leuk stond
ja mijn ouders werken ook allebeiquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei dus krijg niet meer
Wat doe jij als werk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets als een dagje op het werk met twee klanten dus
niet bij mijquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar blond is aantrekkelijk
en mijn salarisquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik zie het, even overmaken naar mn pa
niet alle mannen hoor, anders zou elke vrouw blond moeten zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar mannen vallen op blond
550quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ohquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij valt op alles met een sneequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NeeIk val op van alles van blond tot brunette tot ginger
De meeste wel, dat staat in mijn biologieboekquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet alle mannen hoor, anders zou elke vrouw blond moeten zijn
wow ze heeft echt inkijk niet sexyquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij valt op alles met een snee![]()
![]()
Sorry
zo slechtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als Heppie op mijn valt plet hij me waarschijnlijkdikzak
Zolang ze maar lievv isquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij valt op alles met een snee![]()
![]()
Sorry
IK BEN NIET GOED GENOEG?quote:
GEMEENquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als Heppie op mijn valt plet hij me waarschijnlijkdikzak
Ben jij zo iemand die op heel mager valt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang ze maar lievv is
En lievve lach, leuke ogen plus het feit dat ze geen extreme supersize is helpt ook wel
mwa dat is puur oppervlakkig dan en slaat dus als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De meeste wel, dat staat in mijn biologieboekmet een wetenschappelijk artikel erbij waar ik niets van snap
HIJ ZEGT TOCH DAT MANNEN LIEVER BLOND WILLENquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK BEN NIET GOED GENOEG?
[..]
GEMEEN
OH DAT IS DAN WEL LIEFquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HIJ ZEGT TOCH DAT MANNEN LIEVER BLOND WILLENIK DOE TOCH ALLES OM JOU GELUKKIG TE MAKEN
![]()
SOMS
Vaak welquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die op heel mager valt?
Hup naar de spaarrekening.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |