Seizoen 25 in de VS en ik denk dat de meeste hier via ehmmm andere manieren kijken dan via NL televisie, want die maken er een puinhoop vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wacht, welke serie is nu bezig? Dan lig ik namelijk achter
Neuh, dat doen wij fokkers toch heul niet!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Seizoen 25 in de VS en ik denk dat de meeste hier via ehmmm andere manieren kijken dan via NL televisie, want die maken er een puinhoop van
verder weinig aan te missen behalve de stemacteur voor mrs. K overleden een tijdje geleden overleden is en nu dus ook helemaal uit de serie weg is.
Nee, dit is de eerste aflevering van volgend seizoen en het personage is zo goed als zekerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef DaMart het volgende:
Net de laatste afleveringen van het seizoen gekeken. Maar de aangekondigde dood van een van de personages dit seizoen was dan dus Edna waar een paar afleveringen geleden op werd gehint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die groots aangekondigde dood stelde ook maar bijzonder weinig voor.
Originele interview hier.quote:Back in 2012, Judd Apatow revealed that he was working with The Simpsons producers on a spec script he had written back in 1990, after just six episodes of the show had aired. Now, 25 years later, Apatow's episode, "Bart's New Friend," is set to air. In the episode, Homer undergoes hypnosis and believes he's 10 years old. "He has such a great time being Bart's friend that he doesn't want to become an adult again," Apatow told TV Guide. "I have always been fascinated with how difficult it is to grow up. In fact, everything I've done on film and TV is pretty much based on my Simpsons idea." Apatow worked collaboratively to turn the "pretty rough script" into "Cinderella."
The episode airs Sunday, January 11.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |