Nee natuurlijk kan dat niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Bedankt die had ik gezien.
Maar iemand antwoord op mijn2e vraag?
Bovendien sluit je een contract voor 3,5 jaar af. Ik heb zo'n vermoeden dat het tarief ook niet al te scherp is, zodat je die iPad uiteindelijk zelf betaalt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef florisje het volgende:
ik geen idee over welke actie je het hebt maar gezien de naam vermoed ik dat het addertje is dat je klant moet worden bij oxxio
als je even op internet zoekt zie je inderdaad dat het vastrecht bijna een tientje omhoog gaat. dus je betaalt 360 440 euro voor 250 euro kortingquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef freako het volgende:
[..]
Bovendien sluit je een contract voor 3,5 jaar af. Ik heb zo'n vermoeden dat het tarief ook niet al te scherp is, zodat je die iPad uiteindelijk zelf betaalt.
Nou, het ligt er aan;) Wij profiteren juist van deze actie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef Catch22- het volgende:
En je betaalt de iPad gewoon omdat het tarief hoger is
nee joh, bijna alleen maar positieve verhalen op internetquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Plus Oxxio klinkt meer als een wasmiddel dan een energieboer.
Wat?!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef florisje het volgende:
[..]
nee joh, bijna alleen maar positieve verhalen op internet
http://energiereview.nl/oxxio-ervaringen/
Bouillon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Plus Oxxio klinkt meer als een wasmiddel dan een energieboer.
Tuurlijk kan dat, betaal je gewoon een dikke boete wegens contractbreuk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Bedankt die had ik gezien.
Maar iemand antwoord op mijn2e vraag?
Onmogelijk, gemiddeld duurder dan andere aanbieders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nou, het ligt er aan;) Wij profiteren juist van deze actie.
Juist. ik heb toentertijd alles doorgerekend en ik had wel een groot voordeel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Onmogelijk, gemiddeld duurder dan andere aanbieders.
Oxxio zonder ipad is zelfs goedkoper.
Met andere woorden, je kon de ipad niet gelijk betalen dus heb je er 1 op afbetaling gekocht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Juist. ik heb toentertijd alles doorgerekend en ik had wel een groot voordeel.
Ik wilde natuurlijk ook een Ipad:p
nee. Ik ben goedkoper uit en dat is echt zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef klipper het volgende:
[..]
Met andere woorden, je kon de ipad niet gelijk betalen dus heb je er 1 op afbetaling gekocht.
Als je de goepkoopste, sterker nog je hoeft geeneens de goedkoopste te nemen, en je legt het geld wat je bespaart opzij, dan had je de ipad ook gehad, alleen met 4g of meer geheugen.
Wat de vliegende neukquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef florisje het volgende:
[..]
nee joh, bijna alleen maar positieve verhalen op internet
http://energiereview.nl/oxxio-ervaringen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |