Uit deze zin blijkt dat je weinig kennis hebt van de Nederlandse grammatica en spelling, derhalve is je klacht niet terechtquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef whatdafuck het volgende:
Chicks van 20-25 die er al uitzien als 35-40. Verlebt en een kop als een rotte appel.
Te jong?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
WEEEER een vrouwen afzeik topic
jezus het is ook nooit goed
te lang te klein te dik te dun te jong te oud
Terug naar de keuken, jijquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef whatdafuck het volgende:
Ik val op jong en strak, ik heb later een probleem.. Shiiiit
Klopt, vrouwen zijn per definitie niet goed. Ga maar vast in een hoekje zitten krassen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
Nu maar hopen dat jij ook straks nog jong en strak bent:)quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef whatdafuck het volgende:
Chicks van 20-25 die er al uitzien als 35-40. Verlebt en een kop als een rotte appel.
Vrouwen die al duidelijk aftakelen vanaf hun 25e, en tegen de 30 al doorkunnen voor 40+
Ik val op jong en strak, ik heb later een probleem.. Shiiiit
En straks is hij zelf uitgezakt kaal met een bierpens, en dan nog denken dat vrouwen op hem vallen:)quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
wat verwacht je anders in dit broednest vol met gefrustreerde maagdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
GRINNNNNNNNNquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
maar met jong en strak, bedoel je dan een strak lichaam of strak om je piel
De ekte Fokker neemt alleen genoegen met een type Doutzen Kroes, jwz.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
je moet altijd paar jaartjes jonger zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zei dat ook eens tegen een vrouw. Ze zei "ik ben 29". Toen zei ik "nou, je ziet eruit als 39". Viel niet goed
Wat een onrecht toch in deze wereld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
Terechte vraagquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
Ik denk dat TS ook wel beseft dat als hij antwoord geeft zichzelf in de vingers snijdtquote:
Dat is dan ook niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, ja.
ik denk dat zelfs strakker is omdat er meer massa om de kut heen zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS ook wel beseft dat als hij antwoord geeft zichzelf in de vingers snijdt
Want met de opkomst van obese tegenwoordig zijn jonge meisjes qua lichaam ook niet meer zo strak en als je ziet dat er tegenwoordig al op zeer vroege leeftijd wordt geneukt, valt dat strak om de piel ook wel mee
Zo'n opmerking kan alleen een maagd makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik denk dat zelfs strakker is omdat er meer massa om de kut heen zit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee man meestal bij een wat steviger figuur voelt het alsof ik hem in een emmertje water hangquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ BENT KANKERGRAPPIGquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:53 schreef Puntenjager het volgende:
Humor al die vrouwen-afplas-top-piks. Deze periode moet echt bijgeschreven worden in de analen
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan alleen een maagd maken
Zekers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zei dat ook eens tegen een vrouw. Ze zei "ik ben 29". Toen zei ik "nou, je ziet eruit als 39". Viel niet goed
TS heeft zich een maand geleden hier op Fok! gemeldt en probeert nu een gangsta-image op te bouwen jeweetz...quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:02 schreef Mishu het volgende:
Wat een eikel ben jij zeg TSBen je er trots op ofzo?
Ja, rond de 20 en nu al op Marianne Weber lijken.quote:
Wat jij ook tegen een vrouw zegt, bij jou is het sowieso al gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iedere keer als ik jouw reacties lees - krijg er meestal een zure smaak van in mijn mond, beetje vergelijkbaar met de smaak van karnemelk - en mij realiseer dat het een man van middelbare leeftijd is die dat post weet ik niet of ik moet huilen of keihard lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ga met een jonger iemand, later alleen maar profijt vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 06:24 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een soortgelijk probleem. Ik val op oudere mannen maar als ik een keer verliefd word en een relatie aanga met een dilf dan blijft hij natuurlijk ook steeds ouder worden en dat is ongezellig want eerder dood, en bovendien zie ik het mezelf ook niet met een opa doen wanneer ik zelf een milf ben geworden.
Struggels.
Maar ik vind jonge mannen niet zo mooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ga met een jonger iemand, later alleen maar profijt van
Dat komt omdat jouw referentiekader niet zo goed ontwikkeld isquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jouw reacties lees - krijg er meestal een zure smaak van in mijn mond, beetje vergelijkbaar met de smaak van karnemelk - en mij realiseer dat het een man van middelbare leeftijd is die dat post weet ik niet of ik moet huilen of keihard lachen.
Goed dat ik dat nu weet, nu weet ik tenminste dat alle interesse van de vrouwen waar ik leuk mee in gesprek was geveinsd was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat jij ook tegen een vrouw zegt, bij jou is het sowieso al gedoemd te mislukken.
Wat is middelbare leeftijd? Het debiele broertje van onbemiddelbare leeftijd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jouw reacties lees - krijg er meestal een zure smaak van in mijn mond, beetje vergelijkbaar met de smaak van karnemelk - en mij realiseer dat het een man van middelbare leeftijd is die dat post weet ik niet of ik moet huilen of keihard lachen.
Oh ik heb wel een vriendin hoor. Eentje van 5 jaartjes jonger. Aardig van toepassing op dit topic dus. En hoe houdt ze alles stevig voor me? Door squats, deadlifts en cardioquote:Op donderdag 21 maart 2013 03:12 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Al die fokkertjes die zeiken over vrouwen maar ondertussen wel lopen te janken over dat ze geen vriendin hebben
Nee, ik heb het niet over losse dozenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
Goed om te lezen dit. Ga zo door brah.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een vriendin hoor. Eentje van 5 jaartjes jonger. Aardig van toepassing op dit topic dus. En hoe houdt ze alles stevig voor me? Door squats, deadlifts en cardioWat krijgt ze daarvoor terug? Mijn aesthetics en daarvoor zweet ik ook 4/5 x per week.
Ik zorg wel dat bij mij alles strak zit, alleen vrouwen verwaarlozen zichzelf vaak heel erg.
Ze willen allemaal wel een vent met een lekker lichaam, maar zelf doen ze verdomde weinig
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een vriendin hoor. Eentje van 5 jaartjes jonger. Aardig van toepassing op dit topic dus. En hoe houdt ze alles stevig voor me? Door squats, deadlifts en cardioWat krijgt ze daarvoor terug? Mijn aesthetics en daarvoor zweet ik ook 4/5 x per week.
Ik zorg wel dat bij mij alles strak zit, alleen vrouwen verwaarlozen zichzelf vaak heel erg.
Ze willen allemaal wel een vent met een lekker lichaam, maar zelf doen ze verdomde weinig
Je hebt al een vriendin, waarom dit topic dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
oh shit, hij is de TS.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt al een vriendin, waarom dit topic dan?
Alsof mijn vriendin niet naar andere kerels kijkt en denkt jammie..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt al een vriendin, waarom dit topic dan?
Waarom heb jij later een probleem dan? Dat je naar andere vrouwen kijkt oké, maar waarom over hen klagen als je zelf een jong en strakke vriendin hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:27 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Alsof mijn vriendin niet naar andere kerels kijkt en denkt jammie..
Same goes for me
Goed gedaan manquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ohmygawd...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht TS.
Zij is 15 jaar oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 5-10 jaar is er niks meer van over...
jeetje...jij maakt wat meequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
beter doen ze hun best om vanaf hun zolderkamer vrouwelijke fokkers of vrouwelijke vrinden op FB/Twitter/etc te versierenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef pikinhand het volgende:
Het wordt zeker lente de hele KLB staat vol van de gefrustreerde "balen dat ik nog geen vriendin heb, ik probeer het zo hard" topic. Zegt meer over de posters dan over vrouwen, en het is niet positief.
En vrouwen dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar ik vind jonge mannen niet zo mooi
Daar ben ik niet bang voor, zou eerder zeggen dat je mijn type niet bent, ik vind het gewoon smerige aandachtstrekkerij, waarin je geslaagd ben aangezien ik op je gereageerd heb.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Bang dat je niet mijn type bent?
Wat nou aandachtstrekkerij? Ik vraag het haar. Het interesseert me verder niet wat jij of anderen ervan vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor, zou eerder zeggen dat je mijn type niet bent, ik vind het gewoon smerige aandachtstrekkerij, waarin je geslaagd ben aangezien ik op je gereageerd heb.
je hebt wel gelijk. heel de klaagbaak staat er vol meequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
Een goede kont had ze al, maar voordat je het weet zakt het onderuit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Deed je vriendin al aan squats, deads, etc. of heb je haar aan het trainen gekregen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |