Om vervolgens zonder dat kind naar Turkije terug te keren en 9 jaar geen zak erom te geven, want kost geld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Dat denk jij maar toen hun kinderen werden afgepakt gingen ze ook huilen hoewel ze niet eens wisten dat hun kind bij een lesbie zou komen.
Verkrachten....werkelijk. Jij bent een verdere reactie niet waardigquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat daar kinderen op straat worden gegooit?
Nee, jammer zo te zien praat je poep en weet je niks er zijn daar f*cking veel kindertehuizen en er zijn daar mensen die voor die kind zorgen dus niet verkrachten.
Mishandelen nou wanneer heb jij een Turk een kind zien mishandelen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hadden ze moeten bedenken voor ze hun kinderen gingen mishandelen. En ik ben blij dat we in Nederland geen holebi's uitsluiten als pleegouders puur om hun geaardheid.
Mooi man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Mishandelen nou wanneer heb jij een Turk een kind zien mishandelen?
Ik ben zelf Turk en ik werd nooit never mishandeld door mijn moeder.
? ik weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Om vervolgens zonder dat kind naar Turkije terug te keren en 9 jaar geen zak erom te geven, want kost geld.
idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef sufkop. het volgende:
Onterecht afgepakt terwijl de moeder in kwestie zelf heeft aangegeven dat zij niet voor haar kinderen kan zorgen op dat moment. Ja, echt ontzettend onterecht.
Nee die kinderen die bij lesbies werden gezet kwamen niet op tv en nee hun hebben niks verteld op tv.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verkrachten....werkelijk. Jij bent een verdere reactie niet waardig
Zelf heeft aangegeven zo iets hoor ik voor het eerst!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef sufkop. het volgende:
Onterecht afgepakt terwijl de moeder in kwestie zelf heeft aangegeven dat zij niet voor haar kinderen kan zorgen op dat moment. Ja, echt ontzettend onterecht.
gebeurt zo vaak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Zelf heeft aangegeven zo iets hoor ik voor het eerst!
Staat toch duidelijk in de tekst!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Ga even op straat met je matties beetje bakkeleien of zo. Hebben wij het ergste achter de rug met je.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een iemand.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga even op straat met je matties beetje bakkeleien of zo. Hebben wij het ergste achter de rug met je.
Er zijn wel meer Turken hier en die delen jouw mening gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Mishandelen nou wanneer heb jij een Turk een kind zien mishandelen?
Ik ben zelf Turk en ik werd nooit never mishandeld door mijn moeder.
Je kunt me niet naar zulke hollanders sturen die soort van turken zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer Turken hier en die delen jouw mening gelukkig niet.
Ga eens praten met De_Guidance of WammerWaggel, je zou een hoop kunnen leren van hun.
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hebben we pas als Yunus, net zoals Mauro een profiel op Fok! aanmaakt en gaat lopen posten om de publieke opinie aan zijn kant te krijgen.
Dat heb ik niet gezegt dat zeg jij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Samenvatting voor de lolbroek hier:
Yunus is afgestaan omdat hij door zijn Turkse moeder mishandeld werd en zelf aangaf dat ze niet voor hem kon zorgen. Daarna is ze naar Turkije gegaan en pas onlangs weer naar Nederland terug gekeerd.
Yunus is al die jaren zonder problemen opgevangen bij zijn lesbische pleegouders. Waar je dat walgelijke verwijt van verkrachten vandaan haalt weet ik dus niet.
Omdat Erdogan naar Nederland komt heeft de biologiche moeder na 9 jaar! plotseling klachten dat hij bij een lesbisch koppel zit en daar is dit topic over
Yup, told you so. Wachten is nu totdat Yunus Fok!-user wordquote:
Ik. Stiekem filmen op de slaapkamer van mijn ouders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
Wie zou er nu Yunus willen zijn?
Denk je verder nergens aan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik. Stiekem filmen op de slaapkamer van mijn ouders.
Eerst hulp vragen omdat je even aan de grond zit, om vervolgens uitgemaakt te worden voor mishandelaar terwijl elk bewijs in je voordeel jarenlang genegeerd wordt, tja lijkt me idd ontzettend onterecht. Wijze les, je kan beter geen hulp vragen want je geraakt van de regen in de drup, voor je het weet ben je je kinderen voorgoed kwijt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef sufkop. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |