Ik kan daar ook niet bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet dat je na 23 jaar verlies niet verwerkt hebt

Absoluut een veels te lange tijd inderdaad, maja het is niet iets om haar op af te rekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:

Ze houdt vast aan het verdriet van toen. Misschien voelt dat vertrouwd en is ze bang haar vader te 'vergeten' als ze niet meer verdrietig is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:

Jij vindt de woonkamer gezellig?quote:

Je kraamt onzin uit over deze situatie, haar gezin steunt haar aan alle kanten, haar vriendin staat voor haar klaar, ze moet zelf nu die enge grenzen voorbij gaan.quote:

Ge kunt maar zoveel doen in 1 keer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Hmmm tis nog steeds een [ afbeelding ]

Nee, denk ik ook. Ik hoop oprecht dat ze haar verdriet beter kan handelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, ze laten het altijd zo zien alsof de vrouw in kwestie nu dolgelukkig is en al haar problemen opgelost zijn. Of ligt dat aan mij?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |